מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

פותחים שנה: מה צפוי לנו ב-2023?

2023 נפתחת בענק! החתונות כבר בפתח, הספקים מוכנים, הטרנדים התחלפו וכל חתונה הופכת בשנה הזאת לעולם שלם של הזדמנויות חדשות ויצירתיות.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 9 דקות
17.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
פותחים שנה: מה צפוי לנו ב-2023?
15
15
מהירות:
כשהגבולות נפרצים ועונת החתונות לובשת עליה שנה חדשה, אנחנו רוצים לתת לכם הצצה לכל הדברים שצפויים לנו ב-2023: השמלות הכי יפות, המוזיקה הכי מרימה, הקולינריה הכי גבוהה וההפקות הכי שוות! דיברנו עם ארבעה ספקים שסיפרו לנו מה השנה הקרובה עומדת לזמן לנו, אז יאללה - בואו לראות.

״אנחנו רוצים לתת לכם הצצה לכל הדברים שצפויים לנו ב-2023״.״אנחנו רוצים לתת לכם הצצה לכל הדברים שצפויים לנו ב-2023״. | תמונה: עידן נהרי

שמלות כלה כיצירת אמנות

מעצבי ומעצבות שמלות כלה ידועים בשל הקווים האמנותיים שמובילים אותם, אולם השנה האמנות עומדת לעלות על כל דמיון ולהביא את השמלות לרמה אחת מעל. מעצב השמלות אוהד קריאף משתף שהכלות של 2023 לא מחכות לרגע האחרון, ומגיעות לסטודיו כדי לסגור את שמלת החלומות שלהן כבר כמה חודשים מראש: "המון מעצבים משחררים לאחרונה קולקציות חדשות, וזה מאוד מפתה את ה-brides to be הצעירות להגיע ולהתרשם. באופן אישי הקולקציה החדשה שלי מוצגת בסטודיו, ולמרות שהיא עדיין לא צולמה - כבר יש עליה תעופה. הכלות לא מתמהמהות עם הבחירה אלא מגיעות לסטודיו, מתאהבות וסוגרות, ויש לזה סיבה - הכל חדש, מרענן ויפהפה".

״הקולקציה החדשה שלי מוצגת בסטודיו, ולמרות שהיא עדיין לא צולמה - כבר יש עליה תעופה״.״הקולקציה החדשה שלי מוצגת בסטודיו, ולמרות שהיא עדיין לא צולמה - כבר יש עליה תעופה״. | תמונה: אוהד קריאף
שנת החתונות הקרובה תביא איתה גם את הקלאסיקות של עולם עיצוב שמלות הכלה, וגם כמה עיצובים מאוד חדשניים ומרעננים, עם בדים מיוחדים ומחוכים נועזים: "הכלות של היום הרבה יותר מעיזות, ולכן אנחנו עושים בסטודיו שימוש בחומרים מנצנצים, גזרות מחוך נועזות, תחרות סולסטיס שידועות בתור טרדישיונליות יותר, ויש גם כמובן שמלות לכלות המינימליסטיות יותר שעשויות מקרפ או סאטן. המחוך עומד להיות כוכב השנה, ויש הקפדה גדולה על כך שהוא יסתיים באיזור המותן - טרנד מאוד יפה ומחמיא, עם סיומת של שפיץ, משולש או גסקה".

״המחוך עומד להיות כוכב השנה, ויש הקפדה גדולה על כך שהוא יסתיים באיזור המותן״.״המחוך עומד להיות כוכב השנה, ויש הקפדה גדולה על כך שהוא יסתיים באיזור המותן״. | תמונה: אוהד קריאף
״הכלות של היום הרבה יותר מעיזות״.״הכלות של היום הרבה יותר מעיזות״. | תמונה: אוהד קריאף

אוכל שמצטלם יפה, סעיפי ביטול גמישים וסגירה מראש

אולמות וגני האירועים מתכוננים ל-2023 בצורה מופתית. הזוגות של היום מגיעים חכמים יותר, שואלים הרבה יותר שאלות מבעבר ודואגים שכל אלמנט באירוע שלהם יראה לא פחות ממיליון דולר. ככה זה אחרי שהקורונה לימדה אותם שהכל יכול לקרות, והם רוצים להיות בטוחים ב-100% שהכל עומד להיות פשוט מושלם.

גן האירועים "עלמה" שבשרון נערך לשנת 2023 במלוא המרץ. האולמות והגנים יעשו קפיצת מדרגה משמעותית מאוד, ומי מהם שיתמהמה - עלול להישאר מאחור: "מבחינת האוכל אנשים נהיו הרבה יותר מתוחכמים מפעם. יש המון תכניות טלוויזיה שעוסקות באוכל ובבישול, ולזוגות חשוב לראות מה הם מקבלים, איך זה נראה, באיזה כלי המנה מוגשת, מה הטעם של המנות ואיך הן מצטלמות לאינסטגרם. יש לא מעט זוגות שלא סוגרים אירועים בכל מיני מקומות כי האוכל פשוט לא מספיק טעים ויפה לדעתם. אנחנו החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולפתח מנות חדשות ומגוונות שיענו על הציפיה של הזוגות. לקראת החתונות של השנה הקרובה, בנינו בר טאפאסים בקבלת הפנים שיעמוד לצד עמדות האוכל הקיימות. יצרנו שילוב של מזנונים עם בר גדול כדי לתת חוויה קולינרית אחרת ומיוחדת, שהמנות בו יוגשו באופן רציף ואפשר יהיה לגשת אליהן ללא המתנה בתור. בבר הזה יוגשו מנות כמו גספצ'ו פלפלים, ספרינג רול צמחוני עם דפי אורז, נאצ'וס עם דג לבן ואיולי, טונה צרובה על סלט פאפאיה, ברוסקטה עם דג טונה טרי וביצי שליו, ועוד מנות מדויקות שמתאימות בול לצד כוס יין לבן - זו אווירה שונה ממה שהתרגלנו עד כה".

״ברוסקטה עם דג טונה טרי וביצי שליו״.״ברוסקטה עם דג טונה טרי וביצי שליו״. | תמונה: עלמה
״טונה צרובה על סלט פאפאיה״.״טונה צרובה על סלט פאפאיה״. | תמונה: עלמה
גם המשא ומתן שינה את פניו לקראת החתונות השנה. הזוגות מגיעים עם שאלות, בקשות ודרישות למגוון סעיפים: "אחרי הקורונה הזוגות מדברים הרבה על סעיפי הביטול ורוצים לבדוק מה יקרה אם תהיה התפרצות קורונה כלשהי, או במקרה שבו הם או מישהו מבני המשפחה הקרובה שלהם יחלו. זה עולה כמעט בכל חוזה וזה משהו שעד לפני 3 שנים אף אחד לא דיבר עליו בכלל. כמובן שזה מאוד הגיוני והיום זה בכל אופן אחרת מבהתחלה, כי כנראה שלא יהיו יותר סגרים וצעדים קיצוניים, ובהתאם אנחנו כבר לא מתגלגלים עם הזוגות שנה או שנתיים קדימה עם האירוע שלהם. יש היום סעיפים של יציאה מחוזה, יש סעיפי ביטול ברורים וכל עננת אי הוודאות התפזרה".

ומה בנוגע ליומן? ובכן, בינואר 2023 הוא כבר כמעט ומלא לשנה הקרובה: "אחרי החגים היה פיק גדול מאוד לסגירת החתונות של 2023. הרבה אנשים רוצים להתחתן בחודשים החמים של השנה - מאי-יוני, ספטמבר-אוקטובר, ולכן הם סוגרים אותם הרבה מאוד זמן מראש. גם ימי רביעי וחמישי שהם המבוקשים ביותר לאורך השנה נתפסים מהר, ואפשר לראות שזוגות לא מתמהמהים. היום כדי לקבל אולם או גן טוב יחד עם ספקים טובים והתאריך המבוקש צריך לסגור לפחות 9 חודשים קדימה את האירוע, ולפעמים אפילו יותר".

״רבה אנשים רוצים להתחתן בחודשים החמים של השנה ולכן הם סוגרים אותם הרבה מאוד זמן מראש״.״רבה אנשים רוצים להתחתן בחודשים החמים של השנה ולכן הם סוגרים אותם הרבה מאוד זמן מראש״. | תמונה: עלמה

קטנות יותר, יקרות יותר, כפריות יותר

השנתיים האחרונות השפיעו מאוד על אופי החתונות, שהולכות ונצמדות יותר ויותר לקונספט האינטימי והכפרי. אם עד לפני כמה שנים ממוצע החתונות עמד על בין 250-450 אורחים, הרי שהיום הרוב הגדול של החתונות מתקיים עם בין 150-250 אורחים בלבד.

על השינוי הזה מספרת לנו חברת "איזיווד" שפוגשת את הזוגות בשטח כבר משלב תכנון האירוע ומלווה אותם עד הניהול שלו בפועל: "רוב המקומות שאנחנו סוגרות עבור הזוגות הם מקומות קטנים לאירועים יותר, כי כמות הפניות לחתונות הקטנות גדלה בצורה משמעותית מאוד. הזוגות בוחרים להזמין את האנשים שבאמת קרובים אליהם, אלו שהם רואים ביום-יום ושמחים לקבל הזמנה לחגוג איתם. דבר נוסף שניתן להבחין בו בבירור הם המחירים שזינקו. הענף שלנו עובד על היצע וביקוש. השנה היה ביקוש מאוד גבוה לחתונות, שנוצר בעקבות הפקק של זוגות הקורונה שדחו. בשילוב של הביקוש הזה עם יוקר המחייה - נולדה עליית מחירים גדולה שתפגוש את הזוגות השנה. בהתאם, כדי לנסות ולהוציא פחות כסף, הזוגות משתדלים להזמין וגם להתחייב על פחות אורחים. הנושא הזה משפיע על כמות האורחים שמגיעים בפועל - היום הרבה פחות אנשים מאשרים הגעה, פשוט כי אין להם מספיק כסף כדי לשים צ'ק מכובד כפול כמות החתונות שאליהן הם מוזמנים".

״רוב המקומות שאנחנו סוגרות עבור הזוגות הם מקומות קטנים יותר, כי כמות הפניות לחתונות הקטנות גדלה בצורה משמעותית מאוד״.״רוב המקומות שאנחנו סוגרות עבור הזוגות הם מקומות קטנים יותר, כי כמות הפניות לחתונות הקטנות גדלה בצורה משמעותית מאוד״. | תמונה: ערן אלרגנט
שתי מגמות בולטות נוספות נוגעות בתאריכים ובאופי החתונות: "מאז החזרה מהקורונה רוב הזוגות מעוניינים להתחתן בחודשים מאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר, כש-75% מהזוגות פונים אלינו כדי לסגור חתונה בשישי בצהריים. הזוגות מעוניינים להתחתן תחת כיפת השמיים ולא להיות באולם סגור, כי הם מסתכלים על זה בעיניים אחרות אחרי הקורונה. בחורף הקונספט הזה כמובן לא מתאפשר, ולכן המחירים של הקיץ הרקיעו שחקים. כאן נכנסים לתמונה הזוגות שהתקציב שלהם מצומצם יותר, ויכולים למצוא אולם אירועים בפברואר במחיר יחסית סביר. דבר נוסף שאנחנו שמים לב אליו הוא הבחירה בחתונות אזרחיות מאשר חתונות דרך הרבנות. הזוגות מגיעים עם הבנה שבמדינה דמוקרטית כמו שלנו אמורה להיות הפרדה בין דת למדינה, והם לא רוצים לקחת חלק בכל מה שקשור ברבנות".

״דבר נוסף שאנחנו שמים לב אליו הוא הבחירה בחתונות אזרחיות מאשר חתונות דרך הרבנות״.״דבר נוסף שאנחנו שמים לב אליו הוא הבחירה בחתונות אזרחיות מאשר חתונות דרך הרבנות״. | תמונה: ערן אלרגנט
ומי הם הזוגות של 2023? זוגות איכותיים שמעריכים את אנשי המקצוע שלהם: "מגיעים אלינו זוגות שמבינים את הערך המוסף שלנו ויודעים שבעזרתנו הם יוכלו להוזיל עלויות ולקבל את הליווי, המעטפת והחיבוק שהם צריכים. אנחנו מהוות עבור הזוגות ערוץ תקשורת ישיר כדי לחסוך בכסף, להירגע לקראת החתונה, לשאול כל שאלה בכל זמן ולהיענות בסבלנות ובנועם. אנחנו עושות את העבודה שלנו מתוך שליחות וממקום נקי וטהור, ולשמחתנו הזוגות יודעים להעריך את זה".

״מגיעים אלינו זוגות שמבינים את הערך המוסף שלנו ויודעים שבעזרתנו הם יוכלו להוזיל עלויות ולקבל את הליווי, המעטפת והחיבוק שהם צריכים״.״מגיעים אלינו זוגות שמבינים את הערך המוסף שלנו ויודעים שבעזרתנו הם יוכלו להוזיל עלויות ולקבל את הליווי, המעטפת והחיבוק שהם צריכים״. | תמונה: ערן אלרגנט

פופ ישראלי ברחבות ריקודים מטורפות

פלייליסט אמריקאי בחתונה ישראלית? תשכחו מזה! הפופ הישראלי נמצא בעליה, ובהתאם רחבות הריקודים בחתונות של 2023 עומדות להיות שמחות יותר מאי פעם. מחברת "Amore DJ'S" צופים שנה קצבית למדי עם רחבות משפחתיות ומלאות אהבה: "כמות האורחים באירועים מאוד ירדה, ואם בעבר התרגלנו למלא רחבות עם 500-600 איש - היום הן מצומצמות יותר ועומדות על 200-300 איש. זו אווירה הרבה יותר אינטימית עם המשפחה הקרובה והחברים הצעירים, ופחות עם אנשים שאמרו פעם אחת שלום ברחוב והוזמנו לחתונה. יש הרבה פחות מוזמנים שהם 'סתם', ורואים את זה על החום והקרבה שנוצרת ברחבה. תוסיפו לאווירה הזו את הפופ הישראלי שנמצא בעלייה מאוד חזקה בתקופה האחרונה, ותקבלו נוסחה מושלמת לרחבה מתוקתקת שמתאימה לכל הקהלים - צעירים ומבוגרים כאחד. כמובן שהמטרה היא להמשיך "לקרוא את הקהל" גם בשנה הקרובה ולהתאים לו את המוזיקה שהוא אוהב, ואפשר לראות התפלגות בין קהל שמתחבר יותר להיפ הופ לבין קהל שמעדיף טכנו, אלקטרוני ומסיבה קצת יותר WILD".

״זו אווירה הרבה יותר אינטימית עם המשפחה הקרובה והחברים הצעירים, ופחות עם אנשים שאמרו פעם אחת שלום ברחוב והוזמנו לחתונה״.״זו אווירה הרבה יותר אינטימית עם המשפחה הקרובה והחברים הצעירים, ופחות עם אנשים שאמרו פעם אחת שלום ברחוב והוזמנו לחתונה״. | תמונה: amore djs
״תוסיפו את הפופ הישראלי שנמצא בעלייה מאוד חזקה בתקופה האחרונה, ותקבלו נוסחה מושלמת לרחבה מתוקתקת שמתאימה לכל הקהלים״.״תוסיפו את הפופ הישראלי שנמצא בעלייה מאוד חזקה בתקופה האחרונה, ותקבלו נוסחה מושלמת לרחבה מתוקתקת שמתאימה לכל הקהלים״. | תמונה: amore djs
אם תרצו שדיג'יי ספציפי ינגן בחתונה שלכם, עכשיו זה הזמן המושלם לסגור איתו תאריך: "היומן די מלא ויש טירוף על סגירת התאריכים. בדיוק השבוע סגרנו עם זוג שמתחתן באוקטובר 2023, ואפשר לראות שהזוגות כבר לא מבזבזים זמן. החוויה שלהם מהשנתיים האחרונות היא שאין תאריכים קדימה והכל נתפס מהר, אז עכשיו הם נוהרים לסגור. מה שבטוח זה שמצפה לנו שנה מלאת להיטים חדשים, ישראלים וגם מבחוץ, ואנחנו מחכים בקוצר רוח לעונת החתונות הקרובה".


2023 - יאללה, תני בראש!

הרחבות מוכנות, הגנים ואולמות האירועים ערוכים ורק אתם חסרים! זה הזמן לפתוח את 2023 כמו שצריך ולתכנן את החתונה שלכם בנחת, רגע לפני שכל היומנים מתמלאים. היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו ובחרו את הספקים שילוו אתכם בחתונת השנה שלכם, והיעזרו ב-WedPlanner שלנו בכל שלב בדרך. שיהיה המון מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
מסכמים את שנת 2022 ב-MIT4MIT
פלייליסט 2023: השירים שיפתחו את השנה החדשה
חתונה אינטימית: כך תעשו את זה נכון
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
אוהד קריאף
שמלות כלה
אוהד קריאף
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
55.7K
עוד פרטים
logo
עלמה. בית לאירועים Alma
אולמות וגני אירועים
עלמה. בית לאירועים Alma
אירועים תחת כיפת השמיים בעלמה ☀️
אירועים תחת כיפת השמיים בעלמה ☀️
55.3K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת