מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מהצפון באהבה אלטרנטיבית: החתונה של טל ועמרי

בין מציאות של מלחמה לאהבה, סיפורם של טל ועמרי הוא מסע מרגש של התמדה ואמונה. 3 פעמים נדחתה חתונתם בשל הסערות הפוקדות את הארץ וגם כשהם פונו מביתם הפסטורלי בקריית שמונה, אהבתם עברה כל מכשול. בעיצומם של ימים של חוסר ודאות, הם הצליחו להגשים את חלומם ולהתחתן בחתונה אינטימית ורומנטית, עטופים בחיק קרוביהם ובחום של אהבה כנה.

הפקת ארועים | זמן קריאה: 6 דקות
6.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מהצפון באהבה אלטרנטיבית: החתונה של טל ועמרי
15
15
מהירות:
בין המלחמות והקשיים, סיפור האהבה של טל ועמרי מראה שלפעמים, הטוב באמת מגיע למי שמחכה. אחרי שלוש דחיות בגלל המלחמה, הם הצליחו בסוף לקיים את החלום שלהם ולהתחתן בחתונה קטנה ומלאה ברומנטיקה. למרות הכל, אהבתם ניצחה והם עמדו יחד תחת החופה, מוקפים בחברים ובני משפחה קרובים, עם חיוכים ותקווה לעתיד מלא אושר. 

סיפור האהבה של טל ועמרי מראה שלפעמים, הטוב באמת מגיע למי שמחכה. | צילום: גלושא צלמיםסיפור האהבה של טל ועמרי מראה שלפעמים, הטוב באמת מגיע למי שמחכה. | צילום: גלושא צלמים | תמונה: טל ועמרי
טל ועמרי הכירו בצבא, לפני 9 שנים, בש.ג של עיר הבה"דים. טל הייתה משקית ת"ש ועמרי מפקד בקורס חובשים, ופעם אחת כשהם יצאו הביתה באותו הזמן, הם נפגשו ובהליכה הזו היא החליטה להתחיל איתו והוא לא כל כך הבין. אחרי שבועיים, היא פגשה מכרה שרצתה לשדך לה מישהו- ומסתבר שהבחור המדובר היה אותו עמרי, שהיא ניסתה את מזלה איתו לפני כן.

גם בהצעה טל לקחה את העניינים לידיים והייתה זו שהציעה לו נישואים. | צילום: גלושא צלמיםגם בהצעה טל לקחה את העניינים לידיים והייתה זו שהציעה לו נישואים. | צילום: גלושא צלמים | תמונה: טל ועמרי

הצעת נישואין פמיניסטית

גם בהצעה טל לקחה את העניינים לידיים והייתה זו שהציעה לו נישואים: "לעמרי יש 2 אחיות גדולות ויש תפיסה מאוד פמיניסטית בבית שלו וגם בבית שלי זו האווירה. אחרי 7 שנים ביחד, החלטתי שאני רוצה לעשות משהו קצת שונה. בסופו של דבר זה קרה בבית שלנו בקריית שמונה, בית שהיה על גדות הנחל, ממש כמו צימר. אני קניתי את הטבעת אירוסין ונישואין של עצמי, ולאחר שקנינו את הטבעות סיפרנו לכולם".
היום הם סטודנטים עמרי לביוטכנולוגיה וטל עושה הסבה לעבודה סוציאלית, הם מתגוררים בקיבוץ אפיק ברמת הגולן, קיבוץ הילדות של עמרי, לאחר שפונו מביתם הפסטורלי בקריית שמונה. 

אני קניתי את הטבעת אירוסין ונישואין של עצמי, ולאחר שקנינו את הטבעות סיפרנו לכולם. | צילום: גלושא צלמיםאני קניתי את הטבעת אירוסין ונישואין של עצמי, ולאחר שקנינו את הטבעות סיפרנו לכולם. | צילום: גלושא צלמים | תמונה: טל ועמרי

חתונת אוקטובר שנדחתה

החתונה שלהם תוכננה ל-26.10.2023, אך כמו שכולנו יודעים, ב-7.10 השתנתה כל התמונה במדינה, במיוחד עבור טל ועמרי שפונו. הם החליטו לדחות את החתונה ל-14 בדצמבר, אבל גם אז לא הצליחו להגיע למצב נפשי בו הם מעוניינים לקיים את החתונה: "הפינוי מהבית מאוד השפיע על החתונה, התהפכו לנו החיים ולא ידענו אם להמשיך בכיוון שחשבנו עליו, או להצטמצם. החתונה באמת נדחתה פעמיים, פעם אחת בגלל הנחיות ביטחוניות ובפעם השנייה החלטנו שאנחנו לא מסוגלים להתחתן במצב הזה. רצינו לדחות הכי רחוק שאנחנו רק יכולים והייתה לנו תקווה שעד אז המלחמה תסתיים והחטופים יחזרו, אבל זה לא קרה, והזכרנו את החטופים והחיילים בחופה שלנו והמלחמה הייתה מאוד נוכחת בחתונה שלנו".

"מלא חברים שפונו מהבית שלהם בצפון וחברים שלא ראינו הרבה זמן כי הם היו בצבא, קצינים ולוחמים שלא ראינו הרבה זמן, הגיעו וחזרו הביתה לשלום ולקחו חלק באירוע המרגש שלנו. זו הייתה חתונה שהייתה נקודת אור להרבה מאוד אנשים".

הם החליטו לדחות את החתונה ל-14 בדצמבר, אבל לא הצליחו להגיע למצב נפשי בו הם מעוניינים לקיים את החתונה. | צילום: גלושא צלמיםהם החליטו לדחות את החתונה ל-14 בדצמבר, אבל לא הצליחו להגיע למצב נפשי בו הם מעוניינים לקיים את החתונה. | צילום: גלושא צלמים | תמונה: טל ועמרי
לקראת סוף נובמבר, בגלל סיבות בריאותיות ומשפחתיות, עשו אירוע קטן וצנוע בקיבוץ בו הם גרים: "בסוף נובמבר, התחתנו בפעם הראשונה, בחצר הוריו של עמרי בקיבוץ אפיק, בו אנחנו גרים עכשיו. החלטנו לקיים חתונה מוקדמת וקטנה, מכיוון שאמא של עמרי היא חולת פרקינסון וחששנו, ובצדק, שהיא לא תוכל להגיע לחתונה במאי".

חתונה אינטימית ומדויקת

לבסוף, האירוע המרכזי התקיים ב'כרמלה' שבקיבוץ יגור ב-9 במאי, עם 140 אורחים קרובים ומאושרים. בזכות החבילה המושלמת שמציעים ב'כרמלה', כל הספקים נשארו אותו הדבר וטל ועמרי הרגישו שהם הכי מוגנים והולכים איתם יד ביד בכל דבר במהלך התכנון. הם רצו אירוע צנוע, שהכול בו הוא סביב החתונה והחיים המשותפים שלהם ותו לא: "אני ידעתי מראש שהחתונה שלי תהיה בסימן פשוט. הייתי במלא חתונות שהיו זיקוקים או לדים בסלואו או דברים כאלו, שלא מתאימים לנו ולאופי שלנו. אנחנו קראנו למה שאנחנו לא רוצים 'טריקים זולים', למרות שזול זה לא. לא רצינו לביים שום דבר, רצינו שהכול יהיה הכי טבעי". 

היו לי 2 לוקים בחתונה, אחד לצילומים ולחופה ואחד לריקודים. שמלת הכלה הראשונה הייתה מ'כלה קלה', דגם 'סופיה'. הלכתי אליהן כי ידעתי שיש מגוון של גזרות ומידות ומצאתי שם את ה-שמלה והיא הייתה שמלת מעטפת חלקה, והיא הייתה מדהימה והכי נוחה בעולם. הלוק השני היה אוברול שני חלקים מ'איימי' שהיה הצלחה מסחררת. בשמלה הראשונה נעלתי סנדל שטוח ובאוברול בחרתי בסניקרס".

כל הספקים נשארו אותו הדבר וטל ועמרי הרגישו שהם הכי מוגנים והולכים איתם יד ביד בכל דבר במהלך התכנון. | צילום: גלושא צלמיםכל הספקים נשארו אותו הדבר וטל ועמרי הרגישו שהם הכי מוגנים והולכים איתם יד ביד בכל דבר במהלך התכנון. | צילום: גלושא צלמים | תמונה: טל ועמרי

איך הרגשת ביום החתונה, לאחר כל כך הרבה זמן של ציפייה?

"ביום החתונה הייתי בשוק לגמרי, למזלי המלוות שלי תקתקו הכול. לא צריך לשאול איך הייתי בחופה, יש תיעוד ברור שלי הולכת ומתייפחת. החופה שלנו הייתה אלטרנטיבית, תכננו אותה המון זמן. מי שחיתן אותנו בפועל היו חברים ומשפחה, אחותי וגיסי היו עורכי הטקס ואת 7 הברכות קראו החברים והמשפחה שלנו. בנוסף, שנינו שברנו כוס וקידשנו אחד את השנייה בצורה אחרת, עם משמעות חדשה משלנו למשפטים הקיימים".

"שנינו שברנו כוס וקידשנו אחד את השנייה". | צילום: גלושא צלמים | תמונה: טל ועמרי

טקס אלטרניטיבי אמיתי

על הטקס האלטרנטיבי, סיפרה טל בהרחבה בפודקאסט שלנו 'בואו נדבר חתונה'- אך הנה תקציר של הדברים: "אני חושבת שעניין החיבור האישי לזוג ולטקס זה מה שעושה את ההבדל בין תקתוק חתונה לאירוע שמתאים לכולם. אצלנו מנחים את הטקס אחותי וגיסי ויש 7 ברכות שבני משפחה וחברים קרובים שלנו מקריאים, אז הקהל הוא חלק מהטקס וחלק מאיתנו. זה העניין של כל החתונה הזו בעצם ולדעתי זה מה שעושה את ההבדל. אני לא רוצה שהטקס יהיה שעה וחצי כי זה מתיש, אבל שיהיה לרגע איזה משמעות עמוקה ומחברת. אם יש שיתוף של הקהל והאנשים שקרובים אליינו בטקס שהוא סופר מחבר, זה מה שרצינו ליצור בטקס הנישואין וההתחייבות שלנו, זה פחות רשמי ומסורתי אבל זו המטרה שלנו אישית". 
החברים והמשפחה כל הזמן הזכירו לנו לשם מה אנחנו הולכים ושאסור לנו להתייאש. אז זה המסר שלי לכל הכלות: אל ייאוש".

רק אהבה תנצח

טל ועמרי הוכיחו שהאהבה חזקה מכל, גם כאשר המלחמה ניסתה להפריד ביניהם. ברגעי הקסם של חתונתם, נצצה ההבטחה המשותפת שלהם לעתיד טוב יותר ומלא באהבה. החופה האלטרנטיבית, הקטנה והאינטימית שלהם הייתה לא רק רגע של ניצחון אישי, אלא גם מסר של תקווה לכל אלו שנמצאים בעיצומו של מאבק. כי בסופו של דבר, אהבה אמיתית תמצא תמיד את דרכה, גם בזמנים הכי קשים.

גם כאשר המלחמה ניסתה להפריד ביניהם. ברגעי הקסם של חתונתם, נצצה ההבטחה המשותפת שלהם לעתיד טוב יותר ומלא באהבה.| צילום: גלושא צלמיםגם כאשר המלחמה ניסתה להפריד ביניהם. ברגעי הקסם של חתונתם, נצצה ההבטחה המשותפת שלהם לעתיד טוב יותר ומלא באהבה.| צילום: גלושא צלמים | תמונה: טל ועמרי

הספקים שעשו לטל ועמרי את החתונה:

לוקיישן: כרמלה
צילום: גלושא
דיג'יי: פפריקה
איפור-שיער: רויטל כהן גלוסקא
שמלת כלה: כלה קלה
אוברול לוק שני: איימי

כיצד לארגן את לוח הזמנים ביום החתונהכיצד לארגן את לוח הזמנים ביום החתונה

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
די ג'יי הדר ישראל - DJ HADAR ISRAEL
תקליטנים / DJ
801 שקלים הנחה
"רואים עליו שהוא אוהב את העבודה שלו"
209.2K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק