מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

רושם ראשוני: כל הפרטים שחשוב שתדעו עבור קבלת פנים מרשימה במיוחד

קבלת הפנים בחתונה היא הרבה יותר מרגע שבו האורחים מגיעים לאירוע. זהו השלב שבו מתחילה החוויה שלהם, וההתרגשות שלכם מתעצמת. תכנון נכון של קבלת הפנים יכול להבטיח שהאירוע יתחיל באווירה נעימה ומרגשת, שתשאיר רושם חיובי על האורחים ותיצור ציפייה להמשך הערב. יחד נסקור את כל מה שאתם חייבים לדעת כדי לתכנן קבלת פנים מושלמת לחתונה שלכם.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
37.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
רושם ראשוני: כל הפרטים שחשוב שתדעו עבור קבלת פנים מרשימה במיוחד
15
15
מהירות:

עוד לפני האורחים:

הספקים שהזוג יפגוש באולם עוד לפני תחילת קבלת הפנים, הם הצלמים- מכל הסוגים, גם צלמי סטילס, וידאו וגם צלמי מגנטים או אטרקציות נוספות שתיאמו מראש, שמגיעים כדי ליצור זכרונות עבורם ועבור המשפחות שלהם עוד לפני הגעת האורחים. 

"הספקים שתפגשו באולם עוד לפני תחילת קבלת הפנים, הם הצלמים שמגיעים כדי ליצור זכרונות עבור הזוג והמשפחות שלהם עוד לפני הגעת האורחים". | תמונה: מגניסימו - אייל אלמליח
"אנו מגיעים כבר ב18:30 לצלם בקבלת הפנים, כחצי שעה לפני שהאורחים מוזמנים מ-3 סיבות" משתפים אותנו מ'מגניסימו'- צילום מגנטים:
  • הכנת הציוד – התמקמות בעמדת הפקת המגנטים כדי לוודא שכל הציוד מורכב ותקין לקראת הגעת האורחים.
  • צילומי משפחות – אנו מגיעים מוקדם כדי להשתתף בצילומי המשפחות יחד עם צלם האירוע, ולהבטיח שלכל אחד מבני המשפחה יהיה מגנט, גם אם הם עוזבים מוקדם.
  • צילומי הזוג – הקדמת הגעתנו מאפשרת לנו לצלם את הזוג בנפרד וליצור עבורם הגדלות מהממות.

"אנו מגיעים לפני כדי שנוכל להשתתף בצילומי המשפחות יחד עם צלם האירוע, חשוב לנו לשים לב שלכל אחד ואחת מבני המשפחה יהיה מגנט". | תמונה: מגניסימו - אייל אלמליח

למה לשים לב ואיך לשדרג?

בשעה 18:30-19:30, תלוי אם מדובר בחתונת חורף או קיץ, יוזמנו האורחים להתחיל להגיע אל קבלת הפנים ויפגשו באוכל לפי בחירת הזוג ובכל הספקים שנבחרו. קבלת הפנים תימשך בדרך כלל בין שעה לשעה וחצי, תלוי בכמות האורחים שתגיע עד שעת החופה המשוערת. ישנן חופות מסוימות שיתחילו בשעה הנקובה ללא תלות בכמות האורחים, כגון חופת שקיעה, אך ברוב המקומות יעדיפו להמתין להגעה של מרבית האורחים.

"קבלת הפנים תימשך בדרך כלל בין שעה לשעה וחצי, תלוי בכמות האורחים שתגיע עד שעת החופה המשוערת". | תמונה: נוי שלום הפקת אירועים
למרות שקבלת הפנים היא לא החלק החשוב ביותר בעיניי רוב הזוגות, וחלקם אף לא נוכחים בו, חשוב לשים לב לפרטים הבאים כשמגיעים לבחון אולם- גם בהקשר של החלק הזה של הערב. נוי שלום, מפיקת ומנהלת אירועים, שמה דגש על הנקודות הבאות: "כשמגיעים לראות אולם, חשוב לשים לב לגודל מתחם קבלת הפנים ולהתאמתו לכמות האורחים. חשוב לוודא שיש פינות ישיבה נוחות, מיזוג מתאים וריצוף נוח. פינות הישיבה צריכות להיות נוחות לכל האורחים, מהסבתא המבוגרת שצריכה לשבת ולאכול את מנות הבופה ליד שולחן, ועד לחברה האנרגטית שצריכה לסדר את נעל העקב. מיזוג האוויר הוא קריטי - וודאו כי בימי החורף קיימת אופציה לחימום המתחם ובקיץ צ'ילרים ומאווררים בשפע. 

שימו לב לריצוף - האם הוא מלא, דק, אבנים או דשא, כי זה משפיע מאוד על נוחות האורחים, במיוחד אלה עם מגבלות הליכה, כסא גלגלים או עקבים. מיקום החופה צריך להיות נראה לעין אך לא מרכזי מדי כדי לשמור על שביל נקי. אם החופה תהיה במקום מרכזי שדרכו עוברים, השביל עלול להתלכלך ולהיות מלא בסימני נעליים עד שיגיע הזמן להיכנס לחופה".

"מיקום החופה צריך להיות נראה לעין אך לא מרכזי מדי כדי לשמור על שביל נקי". | תמונה: נוי שלום הפקת אירועים
נוי ממליצה גם על המוטיב המרכזי, שיהפוך את קבלת הפנים שלכם למשודרגת: "קבלת פנים מרשימה היא כזו שבה האורחים “עסוקים”, עם ערך מוסף וחוויה מההתחלה. מעבר לאוכל הטוב ובר האלכוהול, אפשר לשדרג עם בר קוקטיילים, תוספות מתוקות כמו צמר גפן וסוכריות ואפילו בר שייקים של פירות לחתונת שישי צהריים בקיץ. 

מבחינה מוזיקלית, נגנים כמו נגן סקסופון או כנרית הם טרנד חזק בקבלות הפנים. בנוסף, אטרקציות צילום כמו רכב צילום, תא צילום, מגנטים ומצלמת פולארויד מוסיפות עניין. השארת מזכרת כמו ברכה בספר ברכות, חותם טביעת אצבע, הרכבת פאזל או הקלטות ברכה בטלפון ייעודי מוסיפות ערך מיוחד ואישי, וניתן גם להוסיף מידע כייפי על הזוג בכרטיס גירוד או קלף "הידעת?".

קבלת פנים עם מנגינה אישית

ואם כבר בטרנדים עסקינן, נגן לייב או הרכב בהחלט יכולים להוסיף טאץ' ייחודי לקבלת הפנים שלכם. מוזיקה משרה את האווירה הנכונה, על פי הרצון של הזוג והטעם של האורחים ויכולה להפוך את שעת ההמתנה לנעימה במיוחד. 

זקי הזקסופון, נגן הסקסופון, מסביר לנו על הסגנונות הפופולריים ביותר בניגון לייב בקבלת הפנים ואיך זה יכול להשתלב עם מוזיקת הרקע והדיג'יי: "בדרך כלל בקבלת פנים אנגן נעימות של סקסופון, שירים פופולריים המכילים להיטים מכל הזמנים וסולו סקסופון שמגיע במקום השירה בשיר המדובר. בנוסף, יש כל מיני ז'אנרים כמו דיפ האוס, שמתנגנים ברקע וניתן באמצעות הסקסופון לבצע 'פריצות קטנות' על המוזיקה הקיימת ולהוסיף טאצ' מיוחד".

"בדרך כלל בקבלת פנים אנגן נעימות של סקסופון, שירים פופולריים המכילים להיטים מכל הזמנים וסולו סקסופון שמגיע במקום השירה בשיר המדובר". | צילום: נתנאל בן מרגי | תמונה: זקי הזקסופון
על פי זקי, דרך נוספת לייחד את קבלת הפנים באמצעות המוזיקה, היא בשילוב מספר כשרונות של איש מקצוע אחד: "אני למשל, לעיתים מוסיף גם נגינת קלרינט בסגנון אתני, ים תיכוני, מזרחי ולפעמים אפילו קווקזי, בהתאם לרצונות של הזוג. כלי נגינה בלייב או אפילו הרכב מרימים את קבלת הפנים שלכם ל'נקסט לבל'. כשאמן או להקה מקבלים את פני האורחים, זה גם נעים יותר וגם מוסיף חיים ואווירה ונשמה לתחילת האירוע שלכם.

שימו לב- כשמביאים נגן לקבלת הפנים, חשוב לשים לב לווליום, למרחב בו הוא יכול להסתובב, לשעות המדויקות בה רוצים את נוכחותו ולכמות האורחים הצפויה. מומלץ לבצע תיאום מראש מול כל הגורמים כדי להנות מהחוויה כמה שיותר".

"כשאמן או להקה מקבלים את פני האורחים, זה גם נעים יותר וגם מוסיף חיים ואווירה ונשמה לתחילת האירוע שלכם". | צילום: נתנאל בן מרגי | תמונה: זקי הזקסופון

לצאת מהחדר או להישאר? יתרונות וחסרונות

זו אולי השאלה הנשאלת ביותר בהקשר של קבלת הפנים- האם לצאת ולהסתובב בין האורחים, לברך לשלום את כולם ולהיות חלק מכל שנייה באירוע שלכם, או לשמור על אפקט ההפתעה, לבנות מתח ולתת לאורחים להמתין עד החופה כדי לפגוש אתכם לראשונה?

לכל אחת מהבחירות הללו יש יתרונות וחסרונות, אך נראה שישנה מגמה בתקופה האחרונה, על פי הספקים שלנו- של יותר זוגות שבוחרים להיות נוכחים בקבלת הפנים. יותר ויותר זוגות רוצים לצאת ולברך את האורחים מתוך מקום של כבוד ומתוך רצון להוריד את הלחץ והמתח הנבנה בזמן ההמתנה בחדר. 

"יותר ויותר זוגות רוצים לצאת ולברך את האורחים מתוך מקום של כבוד ומתוך רצון להוריד את הלחץ והמתח הנבנה בזמן ההמתנה בחדר". | תמונה: מגניסימו - אייל אלמליח
מנגד, זמן ההמתנה בונה אפקט הפתעה ופעמים רבות מאפשר לזוג לנוח, לאכול משהו, לנשום רגע לפני החופה ולתת לעצמם הפסקה מכל היום שהיה עד כה, לפני שהאירוע הגדול מתחיל בכל הכוח. אם נתייחס לסוג החתונה, בחתונות אינטימיות וקטנות נראה יותר זוגות שבוחרים להיות נוכחים בקבלת הפנים ואילו בחתונות גדולות ועמוסות, זוגות יעדיפו לשהות בזמן הזה בחדר החתן-כלה.

בסופו של יום, זו בחירה שלכם ואין אחת נכונה או לא נכונה. שקלו את האפשרויות והחליטו יחד. ניתן גם לבחור שרק אחד מבני הזוג יצא החוצה, זו לחלוטין בחירה אישית המותאמת לאופי שלכם כיחידים וכזוג.

"זמן ההמתנה בונה אפקט הפתעה ופעמים רבות מאפשר לזוג לנוח, לאכול משהו, לנשום רגע לפני החופה ולתת לעצמם הפסקה מכל היום שהיה עד כה". | תמונה: מגניסימו - אייל אלמליח
קבלת הפנים היא הזדמנות מצוינת להראות לאורחים שלכם כמה הם חשובים לכם ולהתחיל את האירוע ברגל ימין. עם תכנון נכון והשקעה בפרטים הקטנים, תוכלו ליצור חוויה מדהימה שתשאיר את האורחים שלכם עם חיוך רחב וזיכרונות מתוקים. זכרו, קבלת הפנים היא רק ההתחלה של ערב קסום ומיוחד, אז השקיעו בה את כל הלב והנשמה.

בהצלחה בתכנון החתונה שלכם! ומזל טוב! 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
מגניסימו - אייל אלמליח
מגנטים
מגניסימו - אייל אלמליח
"צלם המגנטים תפס את התמונות הכי יפות"
487.6K
עוד פרטים
logo
נוי שלום הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
10% הנחה
לחתונה שלכם אין חזרה גנרלית
לחתונה שלכם אין חזרה גנרלית
52.8K
למימוש ההנחה
תאריכים אחרונים
logo
זקי הזקסופון
נגנים לאירועים
800 שקלים הנחה
ידוע שסקסופון מגביר דופמין ומשפר מצב רוח
ידוע שסקסופון מגביר דופמין ומשפר מצב רוח
43.7K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק