מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

תפתיעו את האורחים שלכם: איך ליצור חתונה בלתי נשכחת?

מתכננים חתונה שאף אחד לא ישכח? קודם כל, מדהים, אתם בכיוון הנכון. אבל מה אם נגיד לכם שההפתעות והטעם הטוב נמצאות לכם ממש מתחת לאף וכל מה שדרוש זה ראש פתוח, ספקים טובים ויצירתיות. אספנו לכם כמה דרכים מדהימות ליצור חתונה בלתי נשכחת.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
6.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
תפתיעו את האורחים שלכם: איך ליצור חתונה בלתי נשכחת?
15
15
מהירות:
בדרך כלל, כשאנחנו מגיעים לתכנון האירוע שלנו, זה לאחר שהיינו בלא מעט חתונות. לאחר תקופה, האירועים מתחילים לחזור על עצמם ואנחנו מבטיחות ומבטיחים: 'לא בחתונה שלנו! אנחנו נפתיע את האורחים!'. אם הזדהתם עם הנאמר, הכתבה הזו בול בשבילכם. בואו לגלות איך תהפכו את החתונה שלכם לאירוע אחר, מקורי, שיגרום לאורחים שלכם, וגם לכם, לא לשכוח את היום המיוחד הזה.

'לא בחתונה שלנו! אנחנו נפתיע את האורחים!''לא בחתונה שלנו! אנחנו נפתיע את האורחים!' | תמונה: חלום בחווה

אחת הבחירות בהן תוכלו להפתיע את האורחים שלכם, היא בחירת הלוקיישן לחתונה. כמובן שתוכלו ליצור אירוע מרשים ומדהים בכל אולם או גן אירועים שתבחרו, אבל אם בא לכם ליצור אווירה קצת שונה ואפילו קסומה, שתיתן לאורחים שלכם חוויה אחרת, הכירו את מתחם האירועים 'חלום בחווה'.

מתחם האירועים יכול להיות הפתעה חיובית עבור האורחים שלכם, שיגיעו למקום פסטורלי, עם שטח דשא רחב ידיים- שמציע גם בריכת שחייה בעונה: "הייחודיות שלנו זו העובדה שאנו מביאים את הטבע כפי שהוא אל תוך גן האירועים, הכי קרוב לחתונות שטח, אבל בציוויליזציה ועם פחות כאבי ראש. בנוסף, המיקום שלנו מבודד, אין שכנים או עסקים בקרבת מקום ובעקבות כך, יש חנייה בשפע ומרגישים כמו בנווה מדבר".

ב'חלום בחווה' מספרים לנו על החידושים שהם דואגים להכניס באופן קבוע לאולם, כדי להפתיע את הזוגות ולגוון את האירועים: "ניתן להוסיף אצלנו עמדת קוקטיילים ברכב, עמדות של בירות בוטיק בעגלה, תוספות תאורה שיוצרות תחושה של מסיבות בטולום ועוד המון רעיונות, שאנו מתאימים לפי הזוג וסוג האירוע".

בא לכם לתת לאורחים שלכם חוויה אחרת? הכירו את מתחם האירועים 'חלום בחווה'. צילום: ארטפוקוסבא לכם לתת לאורחים שלכם חוויה אחרת? הכירו את מתחם האירועים 'חלום בחווה'. צילום: ארטפוקוס | תמונה: חלום בחווה
"יש לנו המון רעיונות מפתיעים שאנו מתאימים לפי הזוג וסוג האירוע". צילום: ליאור רוטשטיין | תמונה: חלום בחווה

הבחירה באיזו מוזיקה תלווה את פסקול האירוע שלכם היא לא קלה, אבל היא יכולה להפוך למפתיעה ומעניינת במגוון דרכים. חשוב לשים לב שזה תואם את האופי ואת קהל האורחים שלכם. אחת הבחירות המסקרנות היא הבאת נגן בלייב, שיתן טאצ' אישי לכל פלייליסט שתבחרו.

רון גורפינקל, הלא הוא 'רון והסקסופון', מסביר איך המוזיקה החיה יכולה להפתיע ולהשאיר וייב חיובי בקרב האורחים: "הסקסופון הוא כלי מאוד אלגנטי מצד אחד, שמתאים לקבלת פנים נעימה כאשר האורחים נכנסים לאירוע, וגם גרובי ומלא קצב מצד שני, שיכול להעצים את החוויה על רחבת הריקודים. באמצעות המוזיקה החיה, האורחים מקבלים חוויה מושקעת ומיוחדת לאורך כל האירוע".

כמו שאנו מצפים מדיג'יי לקרוא את הרחבה ולקלוט את הקצב והאווירה שבה נמצאים האורחים ביחס לאווירה שאנחנו רוצים לייצר באירוע, גם רון כנגן לייב באירועים- קולט את הנעשה סביבו ויכול להתאים את עצמו גם מבחינת המוזיקה וגם מבחינת הלבוש: "אני מנגן משמיעה, אני יכול לנגן כל שיר, גם כאלו שאני לא מכיר. אני מתבסס על השמיעה, החוש המוזיקלי והנסיון שלי וכך אני יכול לשים לב לאנרגיה סביבי ולתת תשומת לב לאורחים ולזוג, וליצור חוויה אישית עבור כל אחד מהחוגגים.
בנוסף, חשובה לי הנראות ואני מתאים את עצמי לוייב של האירוע, אני שם לב אם מדובר באירוע צהריים, שבו מתאימה יותר חולצה מגניבה עם טאץ' מסוים או אירוע ערב בו נדרש לבוש אלגנטי יותר, וסט, ז'קט או חליפה שלמה".

אחת הבחירות המסקרנות היא הבאת נגן בלייב. צילום: ליצ'י צילום אירועיםאחת הבחירות המסקרנות היא הבאת נגן בלייב. צילום: ליצ'י צילום אירועים | תמונה: רון והסקסופון

בגזרת הלוק, אפשר להפתיע ובענק. את לא חייבת לבחור בצבע מטורף כדי להיות הכלה המיוחדת ביותר, אבל את יכולה לבחור בשמלה שהכי תואמת את האופי שלך ולא בהכרח ללכת לפי מה שמקובל או לפי צו האופנה. 

בסטודיו הבוטיק לשמלות כלה 'אושינקה' סיפקו לנו כמה רעיונות ללוקים בלתי נשכחים: "יש לאחרונה רצון רב יותר של זוגות להסתובב בקבלת הפנים ולא להישאר בחדר חתן-כלה עד החופה. כדי שבכל זאת תהיה הפתעה בגזרת לוק הכלה, אפשר להגיע אל קבלת הפנים עם שמלה ראשונה, ולהשאיר את ההפתעה לחופה. הכלה יכולה לבחור בשמלה קלילה, עם תוספת כמו אביזר בשיער או כפפות ובחופה עצמה להגיע עם שמלה שתיצור אפקט בומבסטי: שמלה נפוחה, נוצצת, מהאגדות, ממש כמו סינדרלה".

חשבת אי פעם על שמלה המיועדת רק לקבלת הפנים? צילום: רועי סרוסיחשבת אי פעם על שמלה המיועדת רק לקבלת הפנים? צילום: רועי סרוסי | תמונה: אושינקה
אם בכל זאת, הרעיון של קבלת הפנים פחות רלוונטי עבורך, עדיין יש מקום להפתעה גם בזמן הריקודים: "יש כלות שבוחרות בלוק מתקלף. הן מתחילות את האירוע עם שמלה, שמתחתיה יש אוברול קצר או חצאית קצרה- מה שיוצר אדג'יות לכל הלוק. זה הופך ללבוש סקסי ומיוחד, אבל נשאר צנוע בזכות השרוולים הארוכים. לוק שני נוסף ומפתיע הוא שמלה נפוחה, אך קצרה, שמתאימה במיוחד לרחבת הריקודים.

כלות רבות בוחרות להפתיע דווקא בגזרת הנעליים, עם נעליים נוצצות, סנדלים מטפסים מזהב או אפילו סניקרס עם אורות, שגם החתן יכול לנעול. ההפתעה יכולה להגיע גם בגזרת התכשיטים הנוצצים, קולרים, סרטים מנצנצים בשיער וכפפות".

"יש כלות שבוחרות בלוק מתקלף" צילום: רועי סרוסי | תמונה: אושינקה

צלם, סטילס ווידאו, זו החלטה חשובה מאוד עבורכם ועבור הזכרונות שלכם מהחתונה, אבל זו יכולה להיות גם בחירה מפתיעה ומיוחדת עבור האורחים שלכם. כיום, הצלמים יכולים להפוך את החוויה שלכם מיום החתונה למרגשת כבר באירוע עצמו- בזמן קצר ולשתף את האורחים שלכם בהפתעה, על 'מאחורי הקלעים' של היום שהיה.

קובי ארז, צלם וידאו בתחום האירועים, מספק לכם הצצה ליום שלכם, כבר בזמן האירוע, מה שמפתיע גם את האורחים וגם את הזוג עצמו: "יש אירועים בהם אני מקרין את קליפ החופה כבר תוך כדי האירוע עצמו. החוויה הזו קלה יותר לתפעול באירועי החורף, בהם יש יותר פערים והפסקות ופחות לחץ. כשזה מתאפשר, הזוג מקבל את קליפ ההילייטס של היום שלהם מוקרן במסכים בזמן האירוע".

אך גם ביום שאחריי, כשתתעוררו להמוני תיוגים וריגושים ברשתות החברתיות לאחר האירוע שלכם, קובי מספק הפתעה נוספת ומרגשת: "אני יוצר קליפ טיזר עבור הזוג ומעלה אותו ב-12 בלילה לאינסטגרם, וכמובן מתייג אותם וכך הם יכולים להמשיך באמצעות הקליפ והתגובות המרגשות והמשמחות את הכיף של החתונה, גם לאחר שהיא כבר נגמרה".

"קליפ ההילייטס של היום שלהם מוקרן במסכים בזמן האירוע".

ועוד כמה דרכים מפתיעות לסיום:

אם חשוב לכם להשאיר את האורחים עם פה פעור, מופתעים ומרוגשים, יש עוד מספר דרכים בהם תוכלו לעשות זאת:

  1. הפתיעו אותם במקומות לא צפויים: תמונה מצחיקה בשירותים, משפטים שמבטאים אתכם שהאורחים יבינו ויופתעו למצוא, ציטוטים שלכם באזור קבלת הפנים וכו'. טאץ' אישי ומרגש תמיד מפתיע ומייחד את האירוע שלכם.
  2. אומנות חיה בחתונה: רקדנים, נגנים, להקה וכל סוג של מיצג שתבחרו יכול להשתלב נפלא באירוע שלכם ולהיות הפתעה נעימה לאורחים.
  3. יחס לכל אורח בכל גיל: יצירת פינות מותאמות לכל הגילאים בחתונה שלכם יכול להפתיע לטובה את האורחים שלכם, גם הקטנים וגם הגדולים יותר.
  4. משימות סודיות במהלך החתונה: אם כל האירוע יהפוך למשחק אחד גדול, האורחים שלכם יופתעו ויתרגשו כאחד. לדוגמא: החביאו פתקים סודיים או תמונות קטנות שלכם ברחבי לוקיישן החתונה והבטיחו פרס למוצא את המספר הרב ביותר.
  5. כניסה אחרת לחופה: אתם לא חייבים לרגש אם זה לא מדבר אליכם ואתם לא חייבים להיכנס באיטיות יד ביד. הפתיעו את האורחים שלכם עם כניסה בלתי נשכחת לחופה.

אז לא משנה איזה אלמנט הפתעה תבחרו, זכרו כי האורחים שלכם יופתעו וישמחו מכל פרט שירגיש להם אישי, אותנטי, שמח ומתחשב ולכן, אתם יכולים לבחור מה הכי מתאים לכם, לאופי ולקהל שלכם וליצור הפתעה נעימה שתשאיר רושם טוב וחיובי בעיניי האורחים והאורחות שלכם. מזל טוב! 

הפתיעו אותם במקומות לא צפויים. צילום: דור חזןהפתיעו אותם במקומות לא צפויים. צילום: דור חזן | תמונה: חלום בחווה

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
חלום בחווה
אולמות וגני אירועים
אתם בוחרים את ההטבה שלכם!
חלום בחווה - גן אירועים תחת כיפת השמיים
חלום בחווה - גן אירועים תחת כיפת השמיים
17.8K
למימוש ההטבה
logo
רון והסקסופון
Live on DJ & more
רון והסקסופון
איך חשבנו על חתונה בלי סקסופון?
איך חשבנו על חתונה בלי סקסופון?
8.1K
עוד פרטים
logo
אושינקה
שמלות כלה
מחירים מיוחדים עד סוף החודש
סאמפלים של שמלות כלה החל מ-2,500 ₪
סאמפלים של שמלות כלה החל מ-2,500 ₪
26.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת