מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

לוהט ורומנטי במיוחד: איך תראה עונת החתונות של קיץ 2024

אתם מוכנים לזה? עוד רגע מגיעה עונת החתונות הנחשקת ביותר, עונת החתונות של קיץ 2024. לצד החום, תוכלו להנות מרגעים רומנטיים ובלתי נשכחים, שרק חתונות קיץ מספקים לנו. אז קדימה, בואו לראות איך בדיוק תיראה העונה הקרובה והתחילו לדמיין את החתונה שלכם!

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
6.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
לוהט ורומנטי במיוחד: איך תראה עונת החתונות של קיץ 2024
15
15
מהירות:
כמה מרגש, הגיעה עונת הקיץ ואיתה החתונות באוויר הפתוח, שמתחילות בשעה מאוחרת יותר וגם כמובן- נחשקות יותר מבחינת הזוגות. אז אם עליתם על גל חתונות הקיץ, הנה מספר דברים שכדאי לכם לדעת:

איפור ושיער- חזקים אל מול מזג האוויר:

אנו חייבים להיות פתוחים ולהודות, שיש גם קושי רב בקיץ בארץ. המעלות יכולות להגיע גם ל-40 וחשוב לשים דגש רב על עמידות האיפור והשיער, על מנת ששום טיפת זיעה או דמעה סוררת יהרסו את כל הלוק הייחודי והמוקפד. אדוונת, מאפרת ומעצבת שיער, נותנת לנו את הטיפים החשובים ביותר בתחום הביוטי בחתונות קיץ: 

  • חשוב לשים דגש על איפור בשכבות דקות ועל כיסוי מלא ועמיד לאורך זמן, שיכול להתמודד עם החום והלחות במדינת ישראל. 

  • חשוב לבחור מוצרים נטולי לחות ועמידים ככל שניתן.

  • מבחינת תסרוקת, כדאי ללכת דווקא על תסרוקת אסופה, מכיוון שלתסרוקת פזורה יש נטייה גדולה יותר להתפרק. במידה והחלטת ללכת בכל זאת על תסרוקת פזורה, מומלץ וחשוב לקחת ליווי לאולם לטאצ' אפים.

  • החום העז יכול להוות אתגר ולגרום לאיפור להינמס ולשיער להתנפח ולכן חשוב לעשות טאצ' אפ בתדירות גבוהה יותר ולשהות בכל עת שניתן במקום ממוזג.

  • הטרנדים לקיץ 2024 בתחום החתונות: לוק איפור טבעי, עדין, זוהר ונוכח. מבחינת עיצוב שיער, התסרוקת המוברשת מבוקשת במיוחד, היא על זמנית, וסופר טרנדית. בנוסף, יש ביקוש לתסרוקות רכות, אסופות ורומנטיות.

איפור ושיער- חזקים אל מול מזג האוויר.איפור ושיער- חזקים אל מול מזג האוויר. | תמונה: אדוונת | מאפרת ומעצבת שיער לכלות

מתארגנים בקרירות וברעננות:

במיוחד בעונת הקיץ, המקום בו תבחרו להתארגן לקראת האירוע הוא קריטי ביותר. אז איך תבחרו את המקום הנכון, שיאפשר לכם להעביר את היום בנעימים ולהגיע רעננים לחתונה? ב'אושן פנטהאוז' מספקים לנו את כל התשובות:

  • חשוב לוודא שבמקום ההתארגנות שלכם יש אפשרות למיזוג חזק ולמספיק מקום גם עבורכם וגם עבור אלו המתארגנים לצידכם, כדי שתרגישו בנוח. אצלנו למשל, תוכלו ליהנות מבריכה פרטית ומרעננת, שיכולה לשנות את כל האווירה של יום החתונה.

  • הרבה זוגות בוחרים להצטלם במקום ההתארגנות, כך שהם לא צריכים להתרוצץ בין לוקיישנים שונים ולאחר מכן גם לנסוע לאולם. בימים חמים במיוחד, כל נסיעה יכולה להפוך לקשה מאוד, בשל תנאי מזג האוויר. נסו לבחור מקום בו תוכלו גם להצטלם וגם להתרענן לאחר מכן.

  • אין הבדל בשעות ההתארגנות בין החורף לקיץ, אך יש הבדל בשעת היציאה אל האולם. בקיץ יש לכם זמן רב יותר, מכיוון שהחופה וקבלת הפנים מתקיימים בשעה מאוחרת יותר. לכן שימו לב שמקום ההתארגנות תואם את כל הצרכים שלכם ומאפשר לכם להישאר עד השעה בה תצאו אל האירוע הגדול.

הרבה זוגות בוחרים להצטלם במקום ההתארגנות וחוסכים התרוצצות במזג אוויר חם.הרבה זוגות בוחרים להצטלם במקום ההתארגנות וחוסכים התרוצצות במזג אוויר חם. | תמונה: אושן פנטהאוז

קצב המוזיקה של הקיץ:

עונת הקיץ היא לא רק עונה חזקה בתחום החתונות, אלא גם בתחום המוזיקה. האווירה משתנה, הלהיטים שמחים ומרימים יותר וניתן להבחין בשינוי גם במוד של האורחים המגיעים לחגוג ומוכנים להישאר עד שעות מאוחרות יותר על רחבת הריקודים. ב'אופוריה- מוזיקה לאירועים' נותנים לנו את הדגשים החשובים ביותר לקראת עונת החתונת של קיץ 2024:

  • חתונה תחת כיפת השמיים משנה את כל אווירת החתונה, וזה דבר שניתן לבצע בצורה טובה יותר בעונת הקיץ. אם מסתדר לכם, לכו על רחבה פתוחה.

  • חשוב לשים לב כי יש ברחבת הריקודים מאווררים או מצננים, ואם מדובר באולם סגור כדאי לבדוק את תקינותו ועוצמתו של המזגן. הקירור והאוורור הם קריטיים גם עבור החתן והכלה וגם עבור התחושה הנעימה של האורחים.

  • הרבה זמרים והרכבים מוזיקליים משחררים אל העולם להיטים לקראת הקיץ, מכיוון שהם לוקחים בחשבון את הפוטנציאל להפוך ל'להיט חתונות'. לכן כדאי לתת לספק המוזיקה שלכם מקום בבחירת השירים הטרנדיים ביותר, שניתן לזהות את היכולת שלהם להרים לכם את הרחבה- כמובן בהתאמה אל מול הטעם האישי שלכם.

  • בקיץ אנשים מזיעים ומתעייפים במהירות רבה יותר, לכן נסו לעשות הפסקות יזומות בלוח הזמנים של החתונה ונסו להפוך את המקום לכמה שיותר נוח ונעים עבור האורחים. ערכות התרעננות ברחבה או בשירותים יכולות לסייע.

  • הטרנדים לקיץ 2024 בתחום החתונות: בגלל המצב הנוכחי בארץ, יכול להיווצר מצב בו נתקל בחתונות צנועות ורגועות יותר. 

האווירה משתנה, הלהיטים שמחים ומרימים יותר. צילום: RUBAJAהאווירה משתנה, הלהיטים שמחים ומרימים יותר. צילום: RUBAJA | תמונה: אופוריה - לירון ומוש - מרגישים מוסיקה!

מצלמים בשעות החמות והיפות ביותר:

אור טבעי, לוקיישנים מלאי פריחה וחיוכים בחסות השמש- אין ספק שיש קסם רב בתחום צילום החתונות, במיוחד בעונת הקיץ. הצלם אלכסיי טופ מספק לנו את הנקודות שחשוב להתמקד בהם:

  • בחתונות קיץ, האור הטבעי מספק אפשרויות רבות לצילומים מרהיבים ומושקעים. כדי לשים לב שהצלם משתמש באור הטבעי בצורה הטובה ביותר ותופס את כל הפרטים המדהימים.

  • שימו לב ללבוש שלכם. נכון שמדובר בחליפת חתן ושמלת כלה, אך כדאי להיערך מראש וללבוש בדים נעימים, קלילים, שיגרמו לכם להרגיש בנוח- דבר המורגש גם בתמונות.

  • בקיץ לעומת החורף, בו יש יותר ירוק עמוק וצלילות, ניתן למצוא צבעים בהירים יותר שנותנים אווירת אופטימיות וכיף. לכן, נסו להתחבר לאווירה וליצור תמונות מעניינות, שמחות ומותאמות לאופי ולאושר שאתם חווים ביום החתונה שלכם. תוכלו גם לנסות יחד עם הצלם ליצור תמונות יותר תנועתיות ואקטיביות, שיכניסו ייחוד רב לאלבום החתונה שלכם.

בקיץ ניתן למצוא צבעים בהירים יותר שנותנים אווירת אופטימיות וכיף.בקיץ ניתן למצוא צבעים בהירים יותר שנותנים אווירת אופטימיות וכיף. | תמונה: Alexey Toporovskiy
לסיכום, עונת החתונות של קיץ 2024 הולכת להיות מלאה באושר, צמיחה מחדש וייחודיות שלא ראינו עד כה. למרות שהעונה תהיה צפופה במיוחד, לאור כל החתונות שנדחו מתחילת המלחמה ועד היום, מבחינתנו מדובר רק בשמחה גדולה יותר. לכן, קחו מאוורר או מזגן נייד, חיוך גדול וצאו אל היום המאושר שלכם. מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

7
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אושן פנטהאוז
מקום להתארגנות
50% הנחה על לילה שני בפנטהאוז
מקום התארגנות חלומי - קו ראשון לים!
מקום התארגנות חלומי - קו ראשון לים!
14.6K
למימוש ההטבה
logo
אופוריה - לירון ומוש - מרגישים מוסיקה!
תקליטנים / DJ
25% הנחה
מסיבת החתונה הכי טובה שתוכלו לדמיין...
מסיבת החתונה הכי טובה שתוכלו לדמיין...
20.8K
למימוש ההנחה
logo
Alexey Toporovskiy | אלכסיי טופורובסקי צלם חתונות
צילום וידאו וסטילס
הטבה בשווי 2,200 ₪
"חיפשנו צלם שונה - וזכינו באלכס!"
2.0K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת