מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

לפעמים מוצאים אהבה במקומות מוזרים: החתונה של עידן ואלעד

מה שהתחיל כמחווה ידידותית של עזרה בהעברת לוקרים בבסיס צבאי, הפך לסיפור אהבה מרגש שנמשך כבר תשע שנים והסתיים בחתונה מעלפת. הפעם, עידן ואלעד, חולקים איתנו בבלוג את סיפורם המיוחד, שכלל הצעת נישואין רומנטית בחוף הים, חתונה אינטימית עם נגיעות DIY, טיפים מעשיים לכלות לעתיד והמלצות על ספקים שווים במיוחד.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
37.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
לפעמים מוצאים אהבה במקומות מוזרים: החתונה של עידן ואלעד
15
15
מהירות:

הכל התחיל בשירות צבאי ו… לוקרים

בואו נודה בזה, מעבר בסיסים בצבא זה לא בדיוק חומר לרומן הוליוודי. אבל הי, מסתבר שלפעמים מוצאים אהבה במקומות הכי מוזרים! עידן, חיילת טריה בבסיס סגור, עמדה חסרת אונים מול הר של לוקרים שהייתה צריכה להעלות לקומה השלישית. ואז הגיע הג'נטלמן אלעד והציל את המצב. ניצוץ ראשון נדלק, ומפה לשם, בין שיחות על שמירות משותפות וקפה שחור בבסיס, נרקמה חברות אמיצה שהתפתחה לאהבה גדולה על רקע שיחות ארוכות וחוויות משותפות.

בין עידן לאלעד נרקמה חברות אמיצה שהתפתחה לאהבה גדולה על רקע שיחות ארוכות וחוויות משותפות.בין עידן לאלעד נרקמה חברות אמיצה שהתפתחה לאהבה גדולה על רקע שיחות ארוכות וחוויות משותפות. | תמונה: גלושא צלמים

הצעת נישואין בחוף הים - קרטיבים, שיר אהבה וטבעת 

תשע שנים אחרי, ערב פסח, עידן כבר הייתה בטוחה שאלעד עומד לשלוף טבעת בין מנה ראשונה לקינוח. אבל אלעד, רומנטיקן אמיתי, בחר דווקא ביום שלפני, בחוף ים שהיה בעל משמעות מיוחדת עבורם. הוא שלח את עידן לקנות קרטיבים, וכשחזרה, הפתיע אותה עם השיר "העולם שלה", שיר שהפך לסמל האהבה שלהם. הוא אתגר אותה לכתוב את המילים של השיר, וכשעשתה זאת, שלח לה את המילים בחזרה עם תוספת מרגשת – "האם תינשאי לי?". אלעד ירד על ברך אחת והוציא טבעת נוצצת, ועידן, בעיניים נוצצות לא פחות, אמרה לו כן.

אלעד ירד על ברך אחת והוציא טבעת נוצצת, ועידן, בעיניים נוצצות לא פחות, אמרה לו כן.אלעד ירד על ברך אחת והוציא טבעת נוצצת, ועידן, בעיניים נוצצות לא פחות, אמרה לו כן.

התארגנות חלומית באחוזת זמארין- מלון בוטיק

עידן בחרה להתארגן באחוזת זמארין בזכרון יעקב, מלון בוטיק אינטימי שסיפק להם את הפרטיות שחיפשו ואת התפאורה המושלמת ליום קסום. האווירה החמימה והפרטיות המוחלטת אפשרו לשניים לחגוג עם המשפחה והחברים הקרובים ביותר, וליצור חוויה בלתי נשכחת ומלאת משמעות. 

האווירה החמימה והפרטיות המוחלטת באחוזת זמארין בזכרון יעקב, יצרה חוויה בלתי נשכחת ומלאת משמעות.האווירה החמימה והפרטיות המוחלטת באחוזת זמארין בזכרון יעקב, יצרה חוויה בלתי נשכחת ומלאת משמעות. | תמונה: גלושא צלמים
עידן מספרת על מרחב מדויק שאפשר לה חוויות משותפות עם המלוות והמשפחות, זמן לעצמה ויכולת להתכונן ליום בלתי נשכח, שלווה בפלייליסט שווה במיוחד, שהכינה גיסתה, עם שירים מרימים בול בשבילה.

המרחב היה מדויק ואפשר לעידן יכולת להתכונן ליום בלתי נשכח יחד עם המלוות והמשפחות.המרחב היה מדויק ואפשר לעידן יכולת להתכונן ליום בלתי נשכח יחד עם המלוות והמשפחות. | תמונה: גלושא צלמים

קבלת פנים עם טאץ' אישי - תמונות משפחתיות ויין של סבא וסבתא

גולת הכותרת בחתונה היתה קבלת הפנים המלאה בנגיעות אישיות. בכניסה הוצבו תמונות של זוגות מהמשפחות של עידן ואלעד, עם השלט - אלו שעשו את זה לפנינו 🙂 שסימלו את המשפחתיות והמסורת שהם מביאים איתם ועוברת בין הדורות והעץ המשפחתי. 

בכניסה הוצבו תמונות של זוגות מהמשפחות של עידן ואלעד, עם השלט - אלו שעשו את זה לפנינו.בכניסה הוצבו תמונות של זוגות מהמשפחות של עידן ואלעד, עם השלט - אלו שעשו את זה לפנינו. | תמונה: גלושא צלמים
בחופה, עידן ואלעד הקריאו נדרים שכתבו מהלב, ועידן אפילו שילבה טקסט שכתבה לאלעד בתחילת הקשר שלהם. וכדי להוסיף עוד קצת נוסטלגיה, הם הוסיפו לאווירה יין מהחתונה של סבא וסבתא של עידן – מחווה מרגשת לאהבה ולעבר.

כדי להוסיף עוד קצת נוסטלגיה, הם הוסיפו לאווירה יין מהחתונה של סבא וסבתא של עידן.כדי להוסיף עוד קצת נוסטלגיה, הם הוסיפו לאווירה יין מהחתונה של סבא וסבתא של עידן. | תמונה: גלושא צלמים
ואם תשימו לב, בין צילומי סטילס לוידאו, השניים נעזרו בשירותיה של יוצרת תוכן לחתונה, צלמת מוכשרת שהגיעה במיוחד כדי לתעד את כל הרגעים המרגשים מאחורי הקלעים והועלו עוד באותו יום לפייס ולאינסטוש.

כלות מספרות - קהילה נשית תומכת, מעצימה ומחזקת

לפני החתונה, עידן לקחה חלק בשלוחה הצפונית של המועדון הבלעדי שלנו ב-MIT4MIT כלות מספרות, שם חלקה את הטוב, הרע והמכוער 🙂 היא שיתפה בחוויות, התלבטויות והתרגשויות, והקהילה הפכה עבורה למשפחה וירטואלית, מקום שבו הרגישה מובנת וידעה שיש לה למי לפנות. בזכות הקהילה, היא יצרה קשרים מיוחדים עם כלות אחרות ומצאה תמיכה, חברות והבנה, במיוחד בתקופה המאתגרת של המלחמה.

"להיות כלה מספרת זו חוויה מרגשת ברמות, שנותנת כוחות ועושה את ההכנות לחתונה להרבה יותר פשוטות. גם ברגעים הכי מאתגרים, את אף פעם לא לבד." היא משתפת.

"גם ברגעים הכי מאתגרים, את אף פעם לא לבד". | תמונה: Irit & Leon Wedding documentary

טיפים של אלופה - כשהחשמל נופל והאלכוהול נשכח

עידן, שכבר עברה את החתונה בשלום, משתפת אותנו בכמה טיפים חשובים: 
- הכינו רשימות מסודרות כדי לא לשכוח כלום (כולל את הטבעות).
- דאגו לגנרטור למקרה של הפסקת חשמל (לא חשוב איך אני יודעת 😅).
- האלכוהול נשכח בבית? לא נורא, תמיד אפשר לאלתר. העיקר שתהיו מוקפים באהבה ובשמחה.

"העיקר שתהיו מוקפים באהבה ובשמחה". | תמונה: גלושא צלמים

המלצות שוות בהרבה אהבה

השניים מעידים כי ביצעו מחקר רציני לפני בחירת הספקים ולבסוף, ההחלטה הגיעה על בסיס החיבור המושלם בינם לבין הספק, הסגנון והעבודה שלהם ובעיקר - האמונה של הספק בעבודה ובשליחות שלו. 
"חשוב לציין את הרב המדהים שלנו, הרב אליעזר אוירבך שדאג לחופה בדמותנו, שילב בטקס את הסיפור האישי של ההיכרות שלנו ושל החיים המשותפים שלנו יחד".

"הרב אליעזר אוירבך דאג לחופה בדמותנו, שילב בטקס את הסיפור האישי של ההיכרות שלנו ושל החיים המשותפים שלנו יחד". | תמונה: גלושא צלמים
"דיג'יי דור גולד מחברת אליטה נתן לנו מהרגע הראשון את התחושה שאנחנו בידיים הכי טובות שיש! סמכנו עליו בעיניים עצומות וזה השתלם לנו בענק, עד עכשיו (חודשיים אחרי החתונה) אנשים עוד מדברים איתנו על איזה מדהים הוא היה וזה רק מוכיח כמה הבחירה שלנו הייתה מושלמת".

"סמכנו על דיג'יי דור גולד מחברת אליטה בעיניים עצומות מהרגע הראשון וזה השתלם לנו בענק". | תמונה: גלושא צלמים
"סהר המעצבת ומנהלת האירוע החיצונית מחברת פלפלת, פשוט יצאה מגדרה כדי להפוך אותנו למאושרים ביום החתונה ועזרה לנו מעל ומעבר, ולבסוף את חלום בחווה בחדרה, שהפכו לנו את תהליך ההתארגנות ואת היום עצמו למושלמים, והכל עם חיוך ענק".

"סהר המעצבת ומנהלת האירוע החיצונית מחברת פלפלת יצאה מגדרה כדי להפוך אותנו למאושרים ביום החתונה ועזרה לנו מעל ומעבר". | תמונה: גלושא צלמים

ניצחת איתי הכל 🤍

נסכם בשיר המוכר של עמיר בניון, שליווה את החתונה של עידן ואלעד, וקיבל משמעות מיוחדת עם כל הבלת"מים מסביב. 'אבל בינינו', מסכמת עידן, 'הכל שטויות כי הדבר האמיתי עוד לפנינו!' עידן ואלעד, אתם ממש מתוקים, והסיפור שלכם הוא עוד הוכחה לכך שאהבה יכולה להתחיל בכל מקום, אפילו במעבר בסיסים צבאי. 

הסיפור של עידן ואלעד הוא עוד הוכחה לכך שאהבה יכולה להתחיל בכל מקום.הסיפור של עידן ואלעד הוא עוד הוכחה לכך שאהבה יכולה להתחיל בכל מקום. | תמונה: גלושא צלמים

הספקים שהיו אחראים על כל הטוב הזה: 

מנהלת אירוע ומעצבת- פלפלת (סהר)
צלמים סטילס ווידאו - גלושא צלמים 
צלם מגנטים - ישי בן סימון 
אישורי הגעה - iplan
הזמנה: DIY
מאפרת ומסרקת - לילך נחמני 
סושיאל - אותנטיקה 
שמלה ראשונה - קלייר
חליפת חתן: אופנת סגל
נעלי כלה: ריפבליק 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
המטפסים DJ´s
תקליטנים / DJ
35% הנחה
הזדמנות שלא תרצו לפספס!
הזדמנות שלא תרצו לפספס!
41.8K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק