מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

18 טיפים לחתונת קיץ שהם Game changer: משנים את החוויה מהקצה לקצה

כל כך הרבה כבר נכתב על העונה החמה, אבל נראה שאין מתחרה שיכולה לתת פייט ראוי לחתונת קיץ שמשית, צבעונית, עטופה בבריזה טובה וגדושה בקוקטיילים קרירים. 
חתונות קיץ עטופות בקיק של יצירתיות וניחוח מרענן, כאשר הקונספטים לחתונה הם אינסופיים! אז איך מצליחים ליצור חתונת קיץ כיפית וחוויתית, שתהנו להזכר בה שוב ושוב? 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
6.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
18 טיפים לחתונת קיץ שהם Game changer: משנים את החוויה מהקצה לקצה
15
15
מהירות:

שיק קייצי הורס: בחירת שמלת הכלה לחתונה

הלחות והחום הישראלי הן האויבות האכזריות ביותר של כלות הקיץ. אז איך בכל זאת מתגברים על החום והלחות ועדיין שומרים על לוק שיקי? HASHKE - שמלות כלה מציידים אותנו בשלושה טיפים חשובים שיעשו עבורכן, הכלות, את ההבדל:

#1 כמה שיותר קליל ואוורירי: מטרת העל שלך בחתונה היא לשמור על עצמך קלילה ככל האפשר. לכן, מומלץ להימנע מבדים כבדים ולבחור בשמלת הכלה שלך בבדים קלילים, נוחים ואוורירים כמו שיפון, תחרה, משי, טול ואורגנזה. 

מטרת העל שלך בחתונה היא לשמור על עצמך קלילה ככל האפשר. צילום: רותם ברקמטרת העל שלך בחתונה היא לשמור על עצמך קלילה ככל האפשר. צילום: רותם ברק | תמונה: HASHKE שמלות כלה
#2 השסע הוא טוב, לשם שינוי: רוצה להרגיש יותר סקסית ונשית? HASHKE - שמלות כלה ממליצים על שמלות כלה עם שסע. דגם עם שסע לא רק גורם לשמלה להיות יותר אוורירית אלא גם מאריך את הרגל והופך אותה ליותר סקסית ונשית.

#3 העזרי בשרוולים ושובלים נשלפים: השרוול והשובל הנשלף הוא דיטייל קטן שמשפיע על המראה כולו. כלה שרוצה להצטלם במראה רומנטי ללא שרוולים, אבל להכנס לחופה צנועה בשרוול מלא, יכולה להעזר בשרוול נשלף. 
כן כן, שרוול עם טיקטק נוח שניתן לחבר בכניסה לחופה ולהוריד במידת הצורך. 
לחילופין, כלות שרוצות להצטלם עם שובל מרשים (חצי חצאית) תשמחנה לדעת שגם אותו ניתן להוריד אחרי החופה. כך תרוויחי כמה יתרונות: גם שואו מרשים בכניסה לחופה, גם תוספת צניעות וגם אקסטרה נוחות בשלב הריקודים.

סקסית ונשית - שסע! צילום: רותם ברקסקסית ונשית - שסע! צילום: רותם ברק | תמונה: HASHKE שמלות כלה

אתה הכי יפה כשנוח לך: בחירת חליפת החתן

רבני קלאסיק חנות אופנה וחליפות חתן, מציעה ליין שלם של חליפות, בהתאמה אישית לכל עונה: חליפות חתן שמתאימות לחורף או לאביב או לקיץ. איך בוחרים חליפת חתן נוחה ואוורירית, שתעזור לכם להרגיש טוב לאורך האירוע כולו? הנה כמה טיפים חשובים:

#1 התאימו את האאוטפיט לעונה – זה נשמע אובייס אבל זה לא. התאמת החליפה לעונה באה לידי ביטוי לא רק בסוג הבד אלא גם בגוון החליפה, או במספר החולצות שנלוות אליה (בחורף לדוגמא, מספיקה חולצה אחת מתחת לז'קט, אבל בקיץ כדאי לחתן להצטייד מראש בחולצות נוספות). לחתן שמעוניין לשמור על מראה סולידי, ממליצים ברבני קלאסיק על חולצה העשויה ממאה אחוז כותנה, בד נעים ומנדף זעה. החולצה תוכל ללוות אתכם מתחילת יום הצילומים ועד לרחבת הריקודים, להרגשה ניחוחה ופרשית.

מאה אחוז כותנה, בד נעים ומנדף זעה.מאה אחוז כותנה, בד נעים ומנדף זעה. | תמונה: רבני קלאסיק
#2 העדיפו בד לא מתקמט - כדי להראות טוב לאורך כל יום הצילומים, העדיפו חולצה עם בד שאינו זקוק לגיהוץ באופן שוטף. חולצת מיקרו או חולצה העשויה מ- 100% כותנה יעשו את העבודה. (חולצת פשתן היא אומנם האוורירית ביותר, אך גם המתקמטת מבין כולן, קחו זאת בחשבון).

#3 לכל מבנה גוף, התאימו גזרה נכונה - כיצד מזהים את הגזרה המתאימה לחולצת החתן? הגזרה נמדדת לפי רוחב הבטן. לחתנים עם בטן שטוחה, יתאימו חולצות בגזרת סלים או סופר סלים. לחתנים עם כרס לעומת זאת, תתאים חולצה בגזרת רגולר או גזרה רחבה. ברבני קלאסיק מציינים שבחלק מהחנויות, ממליצים לחתנים רזים על חולצות בגזרה רחבה. "כשחתן רזה לובש חולצה בגזרה לא מתאימה, הוא מסתובב כל החתונה עם עודף בד בבטן, מה שנראה בצילומים פחות מחמיא". 
כדי לבדוק אם החולצה בגזרה המתאימה - התבוננו על החולצה בלי הז'קט שמעליה.

התאמת גזרה נכונה למבנה גוף.התאמת גזרה נכונה למבנה גוף. | תמונה: רבני קלאסיק

פיקצ'ר פרפקט: צילומי חתונה בקיץ

אלמיה, צלמי וידאו וסטילס, מדגישים שחלק גדול מהצלחת התמונות בחתונת הקיץ תלויה בשעות הצילום.

#1 הצטלמו בשעות נעימות - אולי בקיץ הכי כיף להצטלם בחוץ, אבל חשוב לנסות להצטלם סמוך לשעות בהן השמש כבר לא קופחת, לרוב משעה 17:00 ואילך (הנה הזדמנות נהדרת לצילומי שקיעה יפים). אם תרצו להצטלם לפני, כמובן שהדבר אפשרי אבל רצוי לעשות זאת במקומות מוצלים או ממוזגים, כדי שלא תגיעו לחתונה עם הלשון בחוץ.

טיפ בונוס: באלמיה מציידים אותנו בטיפ אקסטרה - דאגו למקום התארגנות יפה בימי הקיץ החמים שיהיה "גיבוי" ליום של עומס חום כבד.

נסו להצטלם סמוך לשעות בהן השמש כבר לא קופחת.נסו להצטלם סמוך לשעות בהן השמש כבר לא קופחת. | תמונה: אלמיה
#2 נסו להרגיש כמה שיותר בנוח- עשו את המקסימום כדי להרגיש בנוח ביום הגדול. כלה שלבושה בשמלה שהיא כל כך גורג'ס, שהיא הדוקה ולא נוחה, תראה סובלת בכל התמונות למרות החיוך המאולץ... לכן, מומלץ לבחור מראש שמלה שמתאימה לקיץ, שעשויה מבד נושם וקליל שמאפשר לגוף להתקרר בקלות.

#3 תאמו עם החברים והמשפחה הגעה מוקדמת למקום– כדאי מאוד לתאם עם החברים והמשפחה הגעה מוקדמת על מנת שתוכלו לתפוס את כולם כשהם נראים בשיאם, מפוכחים, רעננים והכי חשוב- לא מזיעים.

נסו להרגיש כמה שיותר בנוח.נסו להרגיש כמה שיותר בנוח. | תמונה: אלמיה

וייבים של התרגשות: קבלת הפנים והחופה

בגלריה 279 מקום לאירועים, מציידים אותנו בטיפים שיעזרו לכם ולאורחים שלכם להתחיל את החתונה ברגל ימין: 

#1 בחרו במקום פוטוגני– במקום לחפש לוקיישן מתאים בטבע עבור הצילומים שלכם (אופס, אין שם מיזוג וצל), תוכלו להצטלם בגן האירועים שבחרתם, עם רקעים מרשימים ויפים לא פחות.

#2 פזרו מאווררים וצ'ילרים בחופה וקבלת הפנים- שלב קבלת הפנים והחופה מתרחש בד"כ במקום פתוח. בימי הקיץ החמים והלחים כשמתקרבים לערב, חשוב לדאוג לנוחות האורחים. על מנת למנוע חוסר סבלנות ואי נוחות, מומלץ לפזר במקום מאווררים או צ'ילרים שישמרו על אוירה נעימה בזמן האירוע. כך תבטיחו שהאורחים יהנו מכל רגע ולא ירצו לברוח מרוב החום לתוך האולם.
בגלריה 279 בחיפה, אתם והאורחים שלכם נהנים מהטוב שבכל העולמות: גם גלרית אומנות שמשמשת כאולם אירועים ממוזג וגם גן מקסים ומוצל עבור קבלת הפנים.

תוכלו להצטלם בגן האירועים שבחרתם, עם רקעים מרשימים ויפים לא פחות.תוכלו להצטלם בגן האירועים שבחרתם, עם רקעים מרשימים ויפים לא פחות. | תמונה: גלריה 279
#3 אל תוותרו על בר מרענן בקבלת הפנים- בר משקאות קרים ומרעננים בשלב קבלת הפנים. לא רק שזה יעניק לכם התרעננות מבורכת לאחר היום הגדוש שעברתם, אלא גם יוסיף נגיעה של יוקרה ויופי לאווירה.

נגיעה של יוקרה ויופי לאווירה.נגיעה של יוקרה ויופי לאווירה. | תמונה: גלריה 279

טעים וקריר לנו: טיפים לקייטרינג בחתונת קיץ

איך שומרים על תפריט מתאים לבטן ולמזג האוויר הקיצי? בקייטרינג האיכר, תרבות של אוכל מקומי מעניקים באהבה את הטיפים הבאים:

#1 שלבו קרטיבים או שייקים קרירים – אם לא בא לכם להשקיע אלפי שקלים במצננים או בצ'ילרים, תשמחו לדעת שקרטיבים, ברד או שייקים יצרו בדיוק את אותו אפקט צ'יל מושלם. שלבו עמדות מתאימות לקירור האורחים שלכם: בקבלת הפנים, ליד השולחנות וכמובן ברחבה. 

שלבו עמדות קירור לאורחים שלכםשלבו עמדות קירור לאורחים שלכם | תמונה: האיכר -תרבות של אוכל מקומי
#2 גמישות היא שם המשחק – בחרו ספק קייטרינג גמיש שיוכל ליצור עבורכם תפריט מותאם לכל סנריו: באיכר יוצרים תפריט מותאם לחתונת קיץ בטבע בחום אימים, ולחילופין תפריט לימים פחות חמים. בימים חמים ומהבילים למשל, הסביצ'ה ירד מהתפריט וכן מנות שמתקלקלות במהירות כמו פטה כבד וקפרצ'יו בקר. "חשוב לוודא שלספק יש את הפתרונות בשרוול, והוא יכול לשלב בין תפריטים ולהתאים את עצמו, בהתאם לתנאי השטח".

#3 שלבו מנות קיציות ופחות כבדות- העדיפו את המנות שיותר מתחברות לקיץ, כמו דגים, סלטים חיים וקלילים וכן הלאה. בקייטרינג האיכר, מדגישים שכל תפריט נבנה בהתאמה מדויקת לזוג ולאורחים, בהתאם לשטח ולמזג האוויר. "אנחנו לא קייטרינג של תפריט אחד, אלא מציעים חוויה קולינרית Custom made עבור הזוגות שלנו".

"אנחנו לא קייטרינג של תפריט אחד, אלא מציעים חוויה קולינרית Custom made עבור הזוגות שלנו". | תמונה: האיכר -תרבות של אוכל מקומי

לטס דאנס: טיפים לרחבת הריקודים בחתונת הקיץ

אחת הדילמות הגדולות ביותר בחתונת הקיץ, משתפים אותנו בגלריה 279, אולם אירועים המשלב גלריה וגן אירועים, היא איך לסדר את גן האירועים כך שמי שאוהב מוזיקה חזקה יוכל להנות מהאירוע, בלי להפריע לאילו שמעוניינים לשוחח בנחת.

#1 הרחיקו את הריקודים מחוץ למתחם – לכן, הטיפ הראשון והחשוב ביותר בחתונת הקיץ (ובחתונה בכלל) הוא להוציא את הריקודים מחוץ למתחם הסגור, או לפחות להרחיק אותם מאזור השולחנות והכסאות. כך תיצרו אזור ריקודים כיפי שבו כולם יוכלו לשיר ולקפוץ איתכם, בלי להפריע לאלו שמעדיפים סמול טוק מסביב לשולחנות.
מעבר לכך, במקום מציידים אותנו בשני טיפים נוספים שיעזרו לאורחים שלכם להמשיך לפזז על הרחבה לאורך שעות:

#2 עמדת התרעננות היא Must- מומלץ לסדר מראש עבורכם ועבור האורחים שלכם עמדת התרעננות, בפרט אם מדובר בחתונת שישי צהריים בחוף הים או בשטח. עמדת ההתרעננות תכלול מגבונים, ממחטות, משקפי שמש, בקבוקי מים קרים ואפילו קרם הגנה.

#3 פרופס ליד הרחבה - שום עמדת ריקודים לא מושלמת בלי הפרופסים המדליקים שמוסיפים לצילומים המון צבע וכיף. בין הדברים הכי מדליקים בקיץ, זו האפשרות לשלב אחד או כמה מהם, לפי העדפתכם: משקפי שמש, מניפות צבעוניות וממותגות, בלונים, שמשיות, משרוקיות ועוד.

שום עמדת ריקודים לא מושלמת בלי הפרופסים המדליקים שמוסיפים לצילומים. צילום: אריאל אריכאשום עמדת ריקודים לא מושלמת בלי הפרופסים המדליקים שמוסיפים לצילומים. צילום: אריאל אריכא | תמונה: גלריה 279
התחלתם להתארגן, ונהיה לכם חם מכל המשימות? 
זה הזמן להדליק מזגן ולקפוץ ל WedPlanner, האפליקציה שתעשה לכם סדר בארגון החתונה שלכם. אם בא לכם לפרוק, מוזמנים להתייעץ בקהילת הזוגות שלנו: הצילו התארסנו! קבוצת הזוגות של מתחתנים למען מתחתנים – מקום בו תוכלו להרגיש נוח לדבר על האתגרים שלכם, על החששות, ולדעת בסופו של דבר שיש עוד הרבה זוגות שמרגישים בדיוק כמוכם.

אז צ'יל אאוט- הולך להיות מושלם!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
רבני קלאסיק
סטיילינג לחתונה
חליפת חתן מלאה ב-1,200 ₪
הקולקציה החדשה מאיטליה - נחתה אצלנו!
הקולקציה החדשה מאיטליה - נחתה אצלנו!
64.6K
למימוש ההטבה
logo
אלמיה
צילום וידאו וסטילס
חבילת צילום מושלמת ב-9,900 ₪
"איזה כיף שזכינו בצוות כזה לחתונה שלנו!"
16.4K
למימוש ההטבה
logo
גלריה 279
מקומות לאירועים קטנים
גלריה 279
מוכנים לעונת החתונות של קיץ 2024 ✨
מוכנים לעונת החתונות של קיץ 2024 ✨
16.4K
עוד פרטים
logo
האיכר -תרבות של אוכל מקומי
קייטרינג לאירועים
עמדת אפטר ועמדת קפה במתנה!
"אחת הבחירות הטובות שעשינו"
2.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת