מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כל הדרך אל החופה - החתונה של ענבל ותומר

מכירים את המשפט "אם תסתפק במועט, הוא ייראה לך רב"? הוא מדויק לחתונה של ענבל גולדבלט ותומר בן יהודה, ששחררו מהאטרקציות והאפקטים המיוחדים ועשו חתונה צנועה, פשוטה, שמשקפת אותם בדיוק.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
community content
9.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כל הדרך אל החופה - החתונה של ענבל ותומר
15
15
מהירות:
כבר בתחילת השיחה עם ענבל, חברת המועדון 'כלות מספרות' הבנו שמדובר בכלה שידעה בדיוק מה היא רוצה, גם אם זה לא תואם לציפיות של כל מי שסביבה, כל עוד זה משמח אותה ואת בן זוגה. אחרי הכתבה הזו, כנראה שתבינו שמה שהכי חשוב בחתונה זו האהבה שלכם והאווירה שהיא יוצרת.

הכרנו בגדנ"ע ובכלל לא דיברנו

ההיכרות של ענבל ותומר התחילה בכלל בתיכון, כשהגיעו לגדנ"ע משני בתי ספר שונים, הוא מגדרה והיא מהוד השרון. יש להם תמונה משותפת מאותה חוויה, אבל לא יותר מזה. רק לאחר עשור, הם נתקלו אחד בשנייה באפליקציית היכרויות ויצרו מאץ' "הוא היה מוכר לי וזה היה האייס ברייקר. אנחנו זוג קורונה, במשך חודש התכתבנו באפליקציה ורק לאחר מכן יצאנו לדייט ראשון בפארק הירקון, מאז אנחנו עושים שם דייט פעם בחצי שנה- ושם הוא גם הציע לי נישואין.

די מהר ידעתי שהוא האחד שלי, הדייט הראשון שלנו היה 3 שעות והוא נתן לי נשיקה בלחי בסוף, חשבתי לעצמי: 'מה יש לו, מה הוא רציני'? ושלחתי לו הודעה בערב והוא פשוט הסביר שהוא לא מנשק בדייט ראשון. לאחר כמה חודשים נוספים, כי בכל זאת, זוג קורונה- יצאנו לדייט נוסף במסעדה ושם הייתה הנשיקה הראשונה שלנו, לאחר חצי שנה ביחד".

"די מהר ידעתי שהוא האחד שלי"
תומר הוא מהגברים הרומנטיים ששמים לב לפרטים הקטנים, בחודש מאי 2022, הוא וענבל יצאו לדייט הדו-שנתי שלהם בפארק הירקון בו נפגשו לפגישה הראשונה. מכיוון שהייתה להם טיסה מתוכננת ללונדון חודשיים אחריי, ענבל לא חשדה בשום דבר. לאחר שסיימו את הפיקניק, היא קמה להניח את השאריות בפח וכשהסתובבה לאחור, הוא כבר כרע ברך והגיש לה את הטבעת, כשהיא בכלל רוקדת לצלילי מוזיקה רנדומלית בפארק, לקח לה כמה דקות להבין שמציעים לה נישואים.

את החתונה קיימו ב-15.2.2023 באולם האירועים 'לאגו' בראשון לציון לאחר התלבטות קלילה יחסית "ראינו רק 3 אולמות, דיג'יי אחד וצלם אחד. רצינו משהו פשוט ולא מתחכם, לא יותר מדי פנסי או מתפזר". הדגש העיקרי שענבל מספרת לנו בבחירת הספקים והקו המנחה של החתונה הוא הדגש על פשטות וההתאמה של אופי החתונה אליהם כזוג, היה חשוב להם שהצילומים יהיו טבעיים, שהטקס יהיה קצר ולעניין, שהשמלה, העיצוב ואופי החתונה יהיו כמה שיותר פשוטים. 

את החתונה קיימו ב-15.2.2023. צילום: אספוסהאת החתונה קיימו ב-15.2.2023. צילום: אספוסה

טבעי ופשוט

לצלמים מחברת 'אספוסה' אמרנו שאנחנו לא רוצים שום דבר מבויים, בלי תמונות מגזין שהם לא אנחנו. צלם הסטילס שלנו וצלם הוידאו היו מדהימים וסופר זורמים. הם לא ניסו לביים אותנו יותר מדי והרגשנו כאילו בילינו עם חברים, למרות שהצילומים זה החלק שהכי הפחיד אותנו.

מבחינת הטקס רצינו משהו פשוט וקצר. לרב יאיר אראלי, שלגמרי זרם איתנו, אמרנו שנרצה בטקס החופה רק את מה שחייב והוא אפילו הגדיל והציע שאגיד משהו לתומר כשאני עונדת לו את הטבעת".

את איפור הכלה ועיצוב השיער עשתה חן חביב, חברה קרובה של ענבל ואת השמלה רכשה מ'איבטה' בכפר סבא, לאחר חיפוש אחר נוחות ותחושת נעימות, שלא תמיד קל למצוא בשמלת כלה "לבשתי שמלה אחת כל האירוע ומראש רציתי שהיא תהיה נוחה, לא אחת כזו עם מחוכים שצריך 'לחלץ אותי לאוויר'. היה לי קשה למצוא שמלה, הרגשתי שאני לובשת תחפושת כי אף פעם לא דמיינתי את עצמי ככלה. בנוסף, בהרבה מהחנויות לא הייתה את המידה שלי ולא עזר לי שאמרו 'תדמייני את זה במידה שלך'. ב'איבטה' יכולתי למדוד שמלות שישבו עליי טוב ולא היו רק בסטייל של שמלה נפוחה ומנצנצת, זה פחות אני".

גם ההתארגנות הייתה בצניעות מוחלטת, בבית ההורים של ענבל בהוד השרון "זו ההחלטה הכי חכמה שעשיתי בחיים שלי. הלכתי ערב לפני החתונה לישון במיטה שלי, במקום בו אני מרגישה בטוחה ובנוחות ולא הייתי צריכה להביא כלום חוץ מאת שמלת הכלה והנעליים. הייתי מוקפת בסביבה של אנשים אהובים ובבוקר קמתי ושתיתי קפה מהספל שלי ואמא שלי בשגרה - הכינה ביצים קשות. זה הרגיש כאילו זה בוקר רגיל לחלוטין, רק שמאפרים ומסרקים אותי". 

"ביקשנו בטקס החופה לעשות רק את מה שחייב". צילום: אספוסה

כמה שפחות אטרקציות, כמה שיותר אנחנו

בעוד שרובנו מחפשים איך 'לבדר' את האורחים ולתת להם חוויה שלא יישכחו מאירוע החתונה שלנו, ענבל ותומר הבינו שכל מה שצריך זה אותם ואת האנשים האהובים עליהם. הדגש המרכזי שלהם לאורך כל החתונה היה שהאירוע הוא לא עבור האורחים ולא עבור המשפחה, אלא עבורם- הזדמנות לחגוג יחד עם כולם את האהבה שלהם, בדרך שלהם. ענבל מספרת: "לפעמים מביאים אטרקציות כדי שיהיה לאורחים מה לעשות, אבל לא ניסינו לשעשע אותם. גם לא שיתפנו אנשים סביבנו יותר מדי, תכנון החתונה היה עניין שלי ושלו בלבד".

ומה עם המשפחות? לא ביקשו לקחת חלק?
"רצינו להימנע מדעות לא רצויות, אז שיתפנו אחרי שכבר סגרנו. אני הבכורה במשפחה שלי, אז זו הייתה החתונה הראשונה של ההורים שלי וזה היה יתרון. מהצד של תומר היה טיפה יותר קשה, אבל כולם קיבלו בהבנה שזה האירוע שלנו ועשינו מה שרצינו". 

ענבל ותומר שיתפו פעולה באופן מלא בכל האספקטים של החתונה, מלבד דבר אחד ששייך רק לענבל- השמלה "הלכנו לכל הפגישות יחד, התייעצנו על הכול, זו היה חתונה משותפת והיא הייתה 100% אני ותומר. לא היה שום נושא בו הוא אמר לי 'קחי את הכסף ותעשי'".


הדגש המרכזי שלהם לאורך כל החתונה היה שהאירוע הוא בשבילם. צילום: אספוסההדגש המרכזי שלהם לאורך כל החתונה היה שהאירוע הוא בשבילם. צילום: אספוסה

החיים שאחרי האירוע והטיפים של ענבל

"בדיוק דיברנו על זה אתמול, מצד אחד אני מרגישה שהחתונה הייתה לפני חצי שנה ומצד שני, כאילו זה היה אתמול. כאילו כלום לא השתנה, אבל הכול השתנה. התגובות היו ממש טובות, קיבלנו אפילו פידבקים חיוביים מהדודות הפולניות, שתמיד מוצאות על מה לבכות. אני חושבת שאם בוחרים את הספקים שמתאימים לך והחתונה משקפת את הזוג, כולם נהנים".

יש לך איזשהו טיפ לזוגות שעתידים להתחתן בקרוב, כ'כלה מספרת' שהרגע התחתנה?
"עשו רשימה של מה חשוב ולא חשוב לכם, על מה אתם מוכנים להתפשר ועשו השוואת מחירים. זה ממש בסדר להתקשר לאולם ולשאול על טווח המחירים של המנות- אצלנו היו כמה אולמות שלא היו מוכנים לתת מחיר בטלפון, אבל התעקשנו, כי אין סיבה שאגיע אם זה לא בתקציב. היינו מאוד מכוונים, שאלנו חברים וביררנו עם ספקים ולפי זה גיבשנו תקציב.

הרווחנו מהחתונה ושמנו את הכסף בצד, עכשיו השיחות שלנו הפכו להיות מ'מה נעשה בחתונה' ל-'מה נעשה עם הכסף'. בינתיים, ניסע בפסח לירח דבש באיטליה".

"אם בוחרים את הספקים שמתאימים לך והחתונה משקפת את הזוג, כולם נהנים". צילום: אספוסה

הנבחרים של ענבל ותומר:

דיג'יי: לירן אליאס
שמלת כלה: 'איבטה' כפר סבא
איפור-עיצוב שיער: חן חביב
חליפת חתן: 'דיפלומט'
צילום: 'אספוסה'
רב מחתן: יאיר אראלי

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
צ'ק ליסט - אישורי הגעה הושבה וניהול אירועים
אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
צ'ק ליסט - אישורי הגעה הושבה וניהול אירועים
עושים סדר בבלגן ודואגים לכם לראש שקט!
עושים סדר בבלגן ודואגים לכם לראש שקט!
625.7K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת