מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה בלבן

הצבע הלבן מתקשר באופן ישיר אל עולם החתונות, בדרך כלל בהקשר שמלת הכלה- אבל האם חשבתם פעם לעשות חתונה שלמה בלבן? אספנו לכם את כל ההשראות הכי שוות שיעשו לכם חשק.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
12.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה בלבן
15
15
מהירות:

הצבע הלבן

הצבע הלבן מסמל טוהר, קדושה, תום והתחלה חדשה- מכאן המושג 'דף לבן' כשמתחילים משהו חדש, מסע שמתחיל מאפס. ביהדות ישנה אמונה שיום החתונה הוא יום בו כל העוונות נמחלים, והשמלה הלבנה מסמלת את החטאים ש-'כשלג ילבינו' (מתוך ספר 'ישעיהו'). מכל הסיבות הללו ועוד, בתרבות המודרנית בת זמננו, רוב שמלות הכלה יעוצבו בצבע לבן וזהו הצבע שמקושר עם הכלה, אך לא רק היא חייבת להתקשט בצבע הטהור והנעים. אם תרצו לקחת את כל הפירושים והאיחולים הללו צעד אחד קדימה או שאתם פשוט אוהבים מאוד את הצבע הלבן- קבלו את כתבת ההשראה שתסייע לכם להפוך את כל החתונה שלכם להתחלה חדשה ונקייה.

הזמנה שחור על גבי לבן:

אם כבר חתונה לבנה, נתחיל כמובן בהזמנה בצבע הנכון. תוכלו להוסיף להזמנה סרט סאטן מרשים ואלגנטי ומעטפה תואמת.


עמדת כניסה מרשימה:

שלט הכניסה לחתונה שלכם הוא הדבר הראשון שיקבל את האורחים ובחתונה בסגנון המדובר, תוכלו ליצור שלט נקי ונעים עם פרחים לבנים לצידו לרושם הראשוני הטוב ביותר.


עיצוב שכולו לבן:

לאחר שבחרתם מעצב/ת אירועים, או שבחרתם לעשות הכול מעצמכם- הכירו את האופציות לחתונה לבנה: פרחים מסוג שושנים, גיבסניות וורדים, סרטי סאטן ובדים נשפכים בלבן, מפות ומפיות בגוונים לבנים ואפילו צלחות וסכו"ם תואמים- כל העיצוב שלכם יכול להתבסס על טהרת הצבע הנבחר. המלצתנו היא לשלב עוד צבע אחד עדין, כגון זהב,כסף, גווני פסטל או ירקרק על מנת לשבור ולהפוך את העיצוב למרשים אפילו יותר.


חופה טהורה:

בהמשך לסעיף הקודם, החופה יכולה להיות כולה על טהרת הלבן. שלבו בה פרחים ובדים ואפילו קישוטי מקרמה שישתלבו באופן ישיר עם העמודים הבסיסיים.


זר כלה אלגנטי וייחודי:

בשדה הפרחים של הכלות ניתן למצוא מגוון רחב של פרחים לבנים, כפי שציינו קודם, אך זר כלה לבן שהרשים אותנו במיוחד הוא זר המלא בקאלות לבנות והופך כל לוק לייחודי ואלגנטי.


גם החתן כולו בלבן:

מי אמר שרק הכלה צריכה להיות בלבן? גם לחתן יש לא מעט אפשרויות של חליפות מרשימות, וניתן לשלב בהם גם פפיון לבן, ממחטה ובעצם כל אקססורי בצבע הנבחר.

גם החתן בלבןגם החתן בלבן | תמונה: עדי עמראן

קוד לבוש - לבן בלבד

אם החלטתם ללכת על קוד לבוש בחתונה לבנה, ולהפר את הוטו שבו רק לכלה מותר להיות בלבן, תהיו מוכנים לתמונות מדהימות. אל תשכחו לציין את הפרט הזה בהזמנה, על מנת למנוע אי נעימות לאורחים.

תהיו מוכנים לתמונות מדהימותתהיו מוכנים לתמונות מדהימות | תמונה: גלושא

מנות לבנות וחלביות

הצבע הלבן לא חייב לככב רק בעיצוב ובלבוש, גם על שולחן האוכל תוכלו לבחור במנות נקיות ולבנות, בעיקר במנות בגזרה החלבית. מפסטות ועד מנות דגים, האפשרויות הן בלתי מוגבלות. מתלבטים? חשבו על מנות שונות שניתן להגיש ברוטב בשמל, שמנת או לצד פירה לבן. 
בגזרת הקינוחים תוכלו להגיש כמובן עוגת חתונה בצבע לבן, אך גם מרנגים בטעמים שונים, קינוחי גבינות, קינוחים בטעמי וניל וגלידה אמריקאית.


נעלי כלה לבנות

אם ביום יום היינו בוחרות לשים פריט לבוש לבן עם נעליים צבעוניות או לפחות שחורות על מנת לגוון בלוק הכללי שלנו, ביום החתונה לגמרי אפשר ללכת על לוק לבן על לבן ולבחור בנעלי כלה לבנות. זכרי את החוק החשוב מכל: אם השמלה פשוטה, העדיפי נעליים מקושטות יותר ולהיפך.


טבעות זהב לבן

פריט נוסף שתוכלו לעצב בלבן שיזכיר לכם את המחויבות, האהבה והאירוע הייחודי שלכם אלו טבעות הנישואים. תוכלו לבחור בטבעות מזהב לבן, שנראות מדהים גם על החתנים וגם על הכלות.

רוב הכלות בוחרות להתחתן בשמלה טהורה ולבנה, מכיוון שזה לרוב מה שנהוג בתרבות שלנו, אך עם הזמן וחילופי האופנות, ניתן להבחין ביותר ויותר שמלות עם עיטורים שקופים, כסופים וזהובים- ש'מפריעים ללבן בעין'. אז אם את מעוניינת בחתונה כמה שיותר לבנה, שימי לב גם לשמלה שתלווה אותך ביום המאושר.

שמלה לבנה וטהורהשמלה לבנה וטהורה | תמונה: אושינקה

אם תרצו להשאיר גם לאורחים שלכם מזכרת מהחתונה הלבנה והייחודית שלכם, אל תשכחו לתת גם מתנות קטנות שיוכלו להיזכר גם בבית ולחייך לעצמם. בדוגמא הזו למשל, תוכלו לחלק נרות קטנים ומלאי סטייל עם פתקית, לבנה כמובן.


עלי כותרת ואורז לבן

אם תרצו להכניס את אלמנט הצבע גם לחופה שלכם, בתחילתה ובסופה- יש 2 הצעות שיעשו את זה בצורה יפה, שמצטלמת מעולה וגם תביא לכם מזל טוב. בכניסה לחופה, תוכלו למנות שושבינים או לפזר מראש עלי כותרת בצבע לבן על כל השביל בדרך לטקס שלכם.
בסיום הטקס, תוכלו לבקש מהאורחים לזרוק עליכם אורז לבן יבש, שמסמל הצלחה ופוריות לזוג הטרי.


לרוויה ולחיים

גם בר המשקאות בחתונה שלכם יכולים להתקשט בצבע לבן! תוכלו לקשט את הכוסות או אפילו להזמין קוקטיילים ייחודים על בסיס שמפניה וקוקוס או להגיש משקאות לבנים ומוכרים כגון פינה קולדה.

אם החלטת ללכת על מסיבת רווקות, או שיותר נכון - חברות שלך החליטו, והנושא כולל ים או בריכה תוכלי להתפנק בבגד ים לבן ומרענן, שיהפוך אותך למסמר המסיבה, שישתלב מושלם עם שאר האקססוריז.


כפכפים וסניקרס

לא משנה אם אתם בחתונת קיץ או חורף, בכל חתונה מגיע הרגע שכפות הרגליים זועקות להחלפה ולנעל נוחה יותר, כדי שתוכלו להמשיך ולרקוד עד אור הבוקר, או לפחות עד האורח האחרון. גם כאן תוכלו להשתמש בTHEME הלבן ולשלב כפכפים או סניקרס, בהתאמה לעונה בצבע הנכון. אל תשכחו לחלק גם לאורחים!


גם עיצוב השיער מתקשט בצבע הלוהט

בחרת בתסרוקת שמשלבת אקססוריז, קשת, סיכה או אפילו פפיון? שלבי גם בהם את הצבע הלבן! תוכלי לבחור בין סיכות המשלבות פנינים, סרטי סאטן, קשת המשלבת פרח לבן ועוד מגוון אפשרויות נפלאות.

אקססוריז בצבע לבןאקססוריז בצבע לבן | תמונה: טלי עמרם

חכם בשמש - גם בלבן

הצילומים שלכם מתרחשים באור יום, או שהחתונה שלכם היא חתונת צהריים? אם אחת התשובות היא כן, תצטרכו משקפי שמש וגם אותם נוכל להלביש בצבע הנבחר ולתת גוון של יוקרה, אלגנטיות וחופש לעיניים שלנו ביום המאושר.

גם אותם נוכל להלביש בצבע הנבחר ולתת גוון של יוקרה.גם אותם נוכל להלביש בצבע הנבחר ולתת גוון של יוקרה. | תמונה: גלושא

מתארגנת מאפס

כשזה מגיע לבחירת בגדי ההתארגנות, כדאי לשים לב לשני דברים: הנראות והנוחות. הבגד צריך להיות קל להורדה, על מנת שלא יפגע באיפור ובשיער. בנוסף, הוא צריך להיראות טוב מכיוון שחלק מהתמונות שלך יהיו כשאת לבושה בסט הזה. גם כאן, תוכלי לבחור בסט לבן, הכולל כפכפים וחלוק, למראה כלתי, קלאסי ויפייפיה.


הלבשה תחתונה

נכון שלא כולם יראו את זה, אבל אם תבחרי בצבע לא מתאים בשילוב שמלת הכלה שלך, בטוח ישימו לב. בנוסף, יש איזו תחושה פנימית נעימה כשאנו בוחרות בהלבשה תחתונה איכותית, כיפית, שגורמת לנו להרגיש יפות ולהרגיש בנוח.


פנינים בכל מקום

התכשיט שהכי מאפיין את הצבע הלבן הוא תכשיט שעשוי מפנינים. בנוסף, פנינים מסמלות יוקרה, ייחודיות ומראה אלגנטי ויכולים להשתלב בכל אחד מהתכשיטים, בעגילים, בצמידים או בשרשרת. בנוסף, פנינים הם קשות למציאה, בדיוק כמו האהבה שיש ביניכם שמגיעה לשיאה ביום המאושר שלכם. בחרי בתכשיט המתאים ביותר למראה הכללי שלך ותני קסם ללוק שלך.

התכשיט שהכי מאפיין את הצבע הלבן הוא תכשיט שעשוי מפנינים.התכשיט שהכי מאפיין את הצבע הלבן הוא תכשיט שעשוי מפנינים. | תמונה: כנפי צילום

קישוטים לבנים ברחבת הריקודים

הלוק הלבן יכול לשלוט גם ברחבת הריקודים שלכם! חלקו לאורחים אקססוריז, מתנפחים, זוהרים והכול בצבעים הבהירים והלבנים, על מנת ליצור זכרונות שלא תשכחו לעולם ויראו מדהים בכל צילום.


לבן על הידיים

אם החלטת ללכת על חתונה לבנה, אל תשכחי את המניקור- פדיקור שלך, שיכול גם כן להשתלב לחלוטין בנושא. ברחבי הרשת תוכלי למצוא מגוון השראות לציפורני כלה לבנות, עם אפקטים מיוחדים ועיצובים שיבלטו מאוד, במיוחד בתמונות הטבעת וגם בהרמות הידיים ברחבה.

אל תשכחי את המניקור- פדיקור שלךאל תשכחי את המניקור- פדיקור שלך | תמונה: יוסי עוז

מזכרת שלא יישכחו

גם עמדת התמונות שלכם יכולה לקבל לוק לבן ולהצטרף לחגיגה. לא משנה אם בחרתם בבלוקים, מגנטים, פולואריד או כל אחת מעמדות הצילום שנמצאת היום בשוק- דאגו שהרקע והאקססוריז יהיו לבנים ויתאימו לאווירה הנבחרת.


אל תשכחו גם להגיע בלבן - קישוט הרכב

לא באמת משנה מה צבע הרכב שבחרתם לנסוע איתו ביום החתונה שלכם, למרות שאם הוא לבן זה יכול להוסיף כמה נקודות לנושא, תוכלו לקשט אותו בסרטים ופרחים לבנים ולהכניס גם אותו לרשימה המדהימה של הקונספט שבחרתם.


אז לאחר שהצגנו לכם את כל האופציות, מקווים שהחתונה שלכם תהיה לבנה, אלגנטית, מלאה בטוב, כיף, טהרה ובעיקר התחלה חדשה ומאושרת עבור שניכם. מזל טוב! 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

49
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
שמורתה גן אירועים
גני אירועים
שמורתה גן אירועים
חתונה בטבע שלך 🌿
חתונה בטבע שלך 🌿
25.2K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת