מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

שישי צהריים, בטרמינל היוקרתי: החתונה הציורית של שנהב ואוהד

חברים, יש לנו בשורות טובות עבורכם.
אפשר להיות חברים לאורך שנים, ועדיין לשמור על הניצוץ כמו בפעם הראשונה. כיף לנו לראות זוגות כאלה, שעברו כל כך הרבה יחד, ועדיין מחוברים ואוהבים כמו בהתחלה. כאלה הם בדיוק אורחי הבלוג שלנו להיום, שנהב ואוהד. 

אולמות אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
3.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
שישי צהריים, בטרמינל היוקרתי: החתונה הציורית של שנהב ואוהד
15
15
מהירות:
השניים בחרו בלוקיישן בוהו שיק מושלם לביג דיי שלהם, הטרמינל בפתח תקווה, מתחם אירועים יוקרתי ומרהיב ביופיו, מעין שילוב של ניו יורק ופריז: מודרני, מואר, פרחוני והכי חשוב- לא שגרתי.

מתחם אירועים יוקרתי ומרהיב ביופיו.מתחם אירועים יוקרתי ומרהיב ביופיו. | תמונה: טרמינל - TERMINAL
השניים נמצאים ביחד מגיל הצבא, כבר שבע שנים (חמסה) והכירו דרך חברים משותפים. אחרי כמה דייטים, הם כבר ידעו שזה מנט טו בי. 

הצעת הנישואין המרגשת הגיעה בדצמבר 2022, בלוקיישן סופר רומנטי: אגם פסטורלי בהייד פארק הציורי בלונדון. אחרי ארוחה מפנקת, אוהד לקח את שנהב לאגם קטן בשעות אחר הצהריים בשיא החורף של דצמבר והיה קררר. שנהב משתפת שרגע לפני שאוהד ירד על ברך ושלף טבעת, הוא שאל: ״באיזה אצבע הכי קר לך?״ אנחנו שלולית🥰
למרות שתכננה את הרגע הזה במשך שנים, ההצעה המיסה אותה מהתרגשות בצורה יוצאת דופן.

אנחנו שלולית! צילום: איה ואביאנחנו שלולית! צילום: איה ואבי | תמונה: טרמינל - TERMINAL
התאריך שנקבע לביג דיי היה ה-2 לינואר. השניים לקחו שנה שלמה לארגון החתונה, והם מספרים שכל נותני השירותים שבחרו לטובת האירוע היו פשוט מדויקים מבחינתם. כשתאריך החתונה הלך והתקרב, הם הבינו שהמלחמה יחד עם סבב הגיוסים כאן כדי להישאר, ודחו את החתונה ל-3 במאי, תוך כדי שהם נפרדים מחלק מהספקים לשלום.

כך שבמקום להתחתן בשיא החורף בשעות הערב, הזוג מצא את עצמו לקראת חתונה עם תפאורה מושלמת: חתונה אביבית נהדרת בשישי בצהריים. שנהב מדגישה: "הבחירה החדשה הקלילה את האווירה, וגרמה לאירוע להיות כיפי ברמות!"

"הבחירה החדשה הקלילה את האווירה, וגרמה לאירוע להיות כיפי ברמות!" צילום: שוקו מגנטים | תמונה: טרמינל - TERMINAL

הטרמינל: לוקיישן שקולע בול בפוני

עוד לפני שהתחילו בהכנות, בני הזוג הגדירו לעצמם את הדברים החשובים להם בחתונה. על הלוקיישן הם הסכימו פה אחד: הטרמינל בפתח תקווה, מתחם אירועים המעוצב כלופט אורבני רחב ידיים, עם אווירה מהפנטת.

השניים ביקרו בטרמינל שנה וחצי לפני החתונה, כאורחים: "מהרגע הראשון שנכנסו למקום ידענו שזה זה. הכל הרגיש כל כך פיין: בעיקר האוכל המדוייק, שכלל את תפריט קבלת הפנים החדש, שהביא לאירוע עושר של טעמים, סגנונות ריחות וצבעים".
שנהב משתפת: "עפנו על הפוקי בר בקבלת הפנים: קערות פוקי אישיות ושופעות טעמים עם דגים נאים בשילוב ירקות תוססים, רטבים חריפים ותוספות מרעננות ומעוררות השראה. בנוסף, יש מעדניה עשירה עם הרכבה עצמית של מנות המבוססות על לחמים מיוחדים, נתחי בשר ודגים מעושנים ותוספות נלוות המייצרות אין סוף טעמים". חגיגה ענקית בצלחת ובבטן!

"מהרגע הראשון שנכנסו למקום ידענו שזה זה. הכל הרגיש כל כך פיין". | תמונה: טרמינל - TERMINAL
"תפריט קבלת הפנים החדש, הביא לאירוע עושר של טעמים, סגנונות ריחות וצבעים". צילום: צילום: MARVIN CHICHPORTICHE | תמונה: טרמינל - TERMINAL

"הרגשנו כאילו אנחנו הלקוחות היחידים"

בנוסף, האופי של האולם שונה משאר האולמות בארץ, גם בגודל שלו, גם ביופי וגם באיכות.
והדובדבן שבקצפת: חווית השירות מצד הצוות- טוטאלית ובלתי מתפשרת. צוות חם ואיכותי שמלווה אותך לאורך כל הדרך ומעניק לך הרגשה כאילו אתה הלקוח היחיד.
שנהב מוסיפה: "הצוות במקום היה סבלן ומכיל, בעיקר סביב תקופת המלחמה ונושא דחיית התאריך- לא מובן מאליו בכלל!".

הסטייל הייחודי של המקום: לופט ניו יורקי בניחוח אירופאי

טרמינל מקבוצת הבאר של סבא, מושתת על שילוב של עולמות עיצוב וסגנונות. חלל אורבני בעיצוב תעשייתי משולב עם צמחיה ירוקה ואלמנטים טבעיים של גן קסום. להתחתן בארץ ולהרגיש הכי בחו"ל. 
אולי לא ידעתם, אבל גם השם של המקום "הטרמינל" הוא סימבולי ומרמז על המעבר הצפוי לאורחים בכניסתם: מהעיר הסואנת אל המרחב האוטופי הקסום.
חווית האירוח שוזרת בדיוק מוקפד את כל מרכיבי האירוע לכדי תמונה מושלמת: קולינריה, עיצוב, יחס אישי, תאורה וסאונד.

אוהד משתף שהפלוס הנוסף מבחינתו היה המיקום המרכזי - פתח תקווה - בקרבת האורחים ובית הוריו שבגבעת שמואל. אפשר להגיע למקום גם ברכבת הקלה, כשבמקום דאגו ללא פחות מ… תחנה צמודה!

להתחתן בארץ ולהרגיש הכי בחולהתחתן בארץ ולהרגיש הכי בחו"ל. צילום: איה ואבי | תמונה: טרמינל - TERMINAL

הקונספט: חתונת שישי צהריים עם נגיעות בוהו שיק

גם הוא היה ברור לשניים מהרגע הראשון: חתונת שישי צהריים, קלילה וטבעית עם נגיעות בוהו שיק.
הויז'ן של השניים יצא לפועל ממש כמו החלום, ובתמונות שלפניכם תוכלו לראות בכל פריים ופריים את האושר וההתרגשות הבלתי נגמרים.

ההתארגנות המרגשת של שנהב היתה בבית של אמא, בחדר בו גדלה, מוקפת במשפחתה הקרובה והאהובה. שנהב מספרת: "הרגשתי שאני זקוקה לסביבה המוכרת ביום כל כך אנרגטי וסוחף". כיאה לחתונת שישי, שנהב התעוררה מוקדם מאוד, בשעה 05:00, עם פרפרים בבטן ולב גדוש בשמחה.

הויז'ן יצא לפועל ממש כמו החלום. צילום: שוקו מגנטיםהויז'ן יצא לפועל ממש כמו החלום. צילום: שוקו מגנטים | תמונה: טרמינל - TERMINAL

שנהב משתפת אותנו בכמה ספקים ששווים סיקור

מעצבת השיער אנסטסיה- "אנסטסיה היתה מדויקת ונעימה ברמת השערה, כך שהתסרוקת יצאה בול כמו שדמיינתי ואפילו יותר. נתנה תחושה כל כך אמינה, והרגשתי אני יכולה לסמוך עליה שהשיער שלי יחזיק יפה כל האירוע ואפילו כמה ימים אחרי".

המאפרת אורלי בנישו- "אחת הבחירות הכי טובות לקראת החתונה היתה אורלי. הכרתי אותה מהחתונה של גיסתי, ובזכותה הייתי נראית כמו נסיכה. אני לא מתאפרת ביום יום ואורלי הצליחה עם הקסם המיוחד שלה, להוציא ממני את הטופ שבטופ - לוק היסטרי אבל יחד עם זאת, סופר נטורל".

צילום: איה ואביצילום: איה ואבי | תמונה: טרמינל - TERMINAL
איה ואבי הצלמים – "ההמלצה החמה של הטרמינל. איה ואבי הם זוג צלמים נשוי עם אנרגיות כיפיות שמראה לך איך חיי נישואים טובים הולכים להראות. התמונות, יצירת אומנות! הכשרון, הרגישות, המקצועיות. אין מילים".

שוקו מגנטים- "באתר mit4mit יש לא מעט המלצות על שוקו והכי בצדק! הצוות מספר אחד בתחום, מלא בחיוכים וסבלנות ויודע להוציא תמונות באיכות מעולה, ממש כמו עוד צלם בחתונה. כל האורחים יצאו עם מלא מגנטים וגם אנחנו קיבלנו קופסא מלאה במגנטים והגדלות.

דיג'יי גיל לוגסי- "גיל הוא קטגוריה בפני עצמה בעולם התקליטנים. הוא ניגן בחתונות נחשבות והפקות ענק בזכות האינטליגנציה המוזיקלית הנדירה שלו והיכולת להתאים את עצמו לכל אירוע. מהרגע שנפגשנו, ידענו שאפשר לבטל את כל האופציות האחרות. גיל הגיע לעשות קרנבל, ואם לא הייתי מסמנת לו לעצור, הקרנבל היה ממשיך עמוק לתוך השבת. לאורך כל האירוע הורגש שגיל קורא את הקהל במדויק ומצליח לסחוף את כולם לתוך הרחבה, ועם חיוך אינסופי!"

הקוסנפט העיצובי בטרמינל הוא בוהו שיק עם נגיעות מהטבע. למקום עצמו יש עיצוב ואמירה, ובנוסף הזוג נעזר בשלי כהן, מנהלת מינט דיזיין מותג העיצוב של הטרמינל, לטובת עיצוב החופה ומרכזי השולחן. תראו את היופי הזה, בסך הכל שני חבקים עם פרחים בצבע פסטל וטול לבן, אבל וואו. כמו ציור.

תראו את היופי הזה, בסך הכל שני חבקים עם פרחים בצבע פסטל וטול לבן, אבל וואו. כמו ציור. צילום: שוקו מגנטיםתראו את היופי הזה, בסך הכל שני חבקים עם פרחים בצבע פסטל וטול לבן, אבל וואו. כמו ציור. צילום: שוקו מגנטים | תמונה: טרמינל - TERMINAL

היילייטס מהחתונה

  • שנהב מדגישה כי לאורך כל הדרך, צוות הטרמינל ובראשו שלומית קאופמן הבעלים, ליוו את תהליך החתונה באופן צמוד ואישי ועשו עבורם מעל ומעבר. גם בזמן שאנחנו מדברים, עדיין אפשר לשמוע את ההתלהבות בקול של שנהב כשהיא נזכרת ברגעים הקסומים של היום שלהם.

  • בקבלת הפנים, אוהד ושנהב לא פספסו את המפגש עם האורחים, 40 דקות שלמות לפני שהתחיל הבלגן של הריקודים. "חלון זמן יקר שמאפשר לתת יחס אישי לכל מי שטרח להגיע לכבודנו".

  • השניים קיימו חופה כדת משה וישראל בתאריך המקורי, ולכן לא רצו לחזור שוב על הטקס של חופה דתית. כדי למלא את החלל, הוזמנה לבמה עורכת טקס מיוחדת במינה, דודה של אוהד, שסיפרה את סיפור ההיכרות של השניים וסחפה את הקהל.

טיפ זהב לכלות שעומדות להתחתן?

שנהב משתפת: "טיפ הזהב שלי הוא להנות מהיום הזה, להיות נוכחת בו ב-100%, גם אם משהו נראה קצת אחרת ממה שרצית ותכננת. העיקר להנות, כי החוויה היא חד פעמית". מה שנכון, נכון.

שנהב ואוהד, תודה שבחרתם לחלוק איתנו את הרגעים הקסומים שלכם. מאחלים לכם עוד מלא ספיישל מומנטס, בדיוק כמו ביום הזה.

"להנות מהיום הזה, להיות נוכחת בו ב-100%". צילום: שוקו מגנטים | תמונה: טרמינל - TERMINAL

קרדיטים:

המקום: טרמינל, מתחם האירועים בפתח תקווה
מעצבת שיער: אנסטסיה
צילום סטילס ווידאו: איה ואבי צלמים
עיצוב: צוות המעצבים של טרמינל
מגנטים: שוקו מגנטים

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
טרמינל - TERMINAL
אולמות וגני אירועים
טרמינל - TERMINAL
זה הרגע לאהוב
זה הרגע לאהוב
54.3K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת