מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הדרך לשמלת הכלה מתחילה כאן :)

אני שלי מנהלת מועדון הכלות של מתחתנים למען מתחתנים, כלה טרייה וחובבת חתונות מושבעת! 
ואני הולכת לסקור עבורכם בכל חודש את הפוסטים הכי מעניינים שעלו בקהילה שלנו.

שמלות כלה | זמן קריאה: 9 דקות
community content
6.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הדרך לשמלת הכלה מתחילה כאן :)
15
15
מהירות:

כלה, זה במיוחד במיוחד בשבילך

משיח שעלה בקהילה, רוב הכלות היו סקפטיות לגבי השתתפות במכירת שמלת כלה. מחשבות שעלו מצידן - ״קולקציה ישנה״, ״עומס בנות והיעדר יחס במכירה״, ״החלטה שצריכה להתקבל ברגע״ ועוד. 

רוני הוכמן כלה מספרת במועדון שהתחתנה ממש אתמול🥳 מצאה את שמלת החלומות שלה במכירה! בעקבות השיח בקהילה היא החליטה לשתף את הבנות בחוויה שלה ותכף תגלו לאן זה הוביל את חברות המועדון. 

"רוב הכלות היו סקפטיות לגבי השתתפות במכירת שמלת כלה".

רוני קנתה שמלה 7 חודשים לפני החתונה

"סיפור שמלת הכלה שלי ומדידה ראשונה- 
התארסנו בראשון לינואר, וב13 לינואר כבר הייתה לי שמלת כלה. בלי לדעת תאריך חתונה ואיפה נתחתן. שבוע אחרי שהתארסנו, התקיימה מכירה של smart brides בתל אביב. אני, שעוד אין לי מושג מה קורה סביבי כי ליטרלי הרגע התארסתי ולא תכננו להתחיל לארגן חתונה ב3 חודשים הראשונים, מצאתי את עצמי קונה כרטיסים עם אמא וחברה למכירה הזו. אמרתי מראש 2 דברים: אני לא מוכנה לשלם מחיר מלא על שמלת כלה, אני לא קונה כלום באותה מכירה. 

אז כמובן שלא עמדתי בדבר השני ויצאתי מהמכירה עם שמלת כלה אבל קצת כמו סיפור הזוגיות שלי ושל ראם, גם עם השמלה זה היה “when you know, you know”. כראוי ללחוצת חתונה שהייתי, שמרתי מיליון שמלות, סגנונות, ובדים והגעתי למכירה עם רעיון בראש של מה שאני רוצה. רציתי רק למדוד את הסגנונות הללו ולהבין מה מתאים ומה לא".

מתוך אירוע מתוך אירוע "כלות מספרת 2024". רוני הוכמן | תמונה: דור יהודה
התכוננתי מראש לכך שהחיפוש שמלה לא יהיה כמו בקומדיה רומנטית אמריקאית ויגישו לי שמפניה ושכל שמלה תראה עליי מדהים כי בכל זאת אני מטר חמישים, חזה גדול ויחסית עם בטן. אגיד ואומר שכלללל השמלות שחשבתי שיראו עליי טוב ושמרתי לי חודשים רבים בתיקיות סודיות בפינטרסט נראו עליי איום ונורא. אבל הגעתי בראש פתוח ואחד הסטייליסטים שהיו שם הביא לי שמלה שבהתחלה לא הבנתי מה הקשר ביני לבינה אבל מיד אחרי ששמתי אותה הבנתי שהיא האחת. 

מאוד התלבטתי אם לקנות אותה (בסוג מכירות האלו, אם את לא קונה במקום, לא שומרים לך את השמלה) והחלטתי שאם יש משהו שנראה עליי ככה טוב ואני אוהבת, למה לחפש במקום אחר? למה לי להמשיך עם תחושת הפומו שאולי יש שמלה אחרת שתשב אחרת או שאוהב יותר? אז השמלה נקנתה וישבה לי בבית במשך 7 חודשים, וברביעי הקרוב יש לי מדידה ראשונה! 

אני קצת לחוצה כי אני לא זוכרת איך הגוף שלי היה נראה בינואר (האם שמנתי או הרזתי מאז) וגם קצת מתרגשת לראות את השמלה ביחד עם הנעליים.

טיפים למדידה הראשונה? 😍"

לפוסט המלא עם הטיפים בתגובות -
https://www.facebook.com/share/p/5Lvg87zwpXwRQegW/?

"אחד הסטייליסטים הביא לי שמלה שבהתחלה לא התחברתי אליה אבל מיד אחרי ששמתי אותה הבנתי שהיא האחת".

אופיר לא האמינה שהיא כלה כל-כך קלה

אופיר ארד כלה מספרת במועדון שמתחתנת בפברואר 2025 החליטה לאמץ את הגישה של רוני וללכת למדוד, להכיר את המגוון והסגנונות בשביל להיות מוכנה לרגע שבו תתחיל את התהליך, ולא האמינה שככה תסתיים המכירה.

"#בדרךלחתונה
אנחנו נמצאים כ-7 חודשים לפני החתונה (אמאלה מי מזיז את הזמן קדימה?🫠) ואני מודה שלא חשבתי שבשלב הזה אתחיל לחפש עדיין שמלות כלה, אבל כשהזדמנויות דופקות בדלת אני מכניסה אותן בברכה. חברה טובה שגם מתחתנת בקרוב סיפרה לי שיש מכירה אצל המעצבת פלורה בחיפה ואמרתי לעצמי- ״למה לא בעצם?״

הגעתי לשם מרוגשת- בכל זאת לראות את עצמי פעם ראשונה בשמלת כלה👰‍♀️אבל גם מאוד סקפטית- לא ידעתי איך המכירות האלה נראות ולא תיארתי לעצמי שבמקום הראשון שאגיע אליו אמצא את שמלת חלומותיי 😍 

אני רוצה קצת להפריך את מה שמספרים על המכירות מהסוג הזה כי הייתה לי חוויה ממש טובה ואולי בזכות הפוסט הזה בנות נוספות ינסו את מזלן וימצאו שמלה במחיר יחסית שפוי! קודם כל לא היה עמוס מידי, הן הקפידו שיהיו בערך 2-3 בנות שמודדות בו זמנית. לכל אחת הייתה מישהי צמודה אלייה שמכווינה אותה איזה שמלות יכולות להתאים למבנה גוף שלה ועוזרת כמובן לסגור את השמלה. 

מעבר לזה היה באמת מבחר ממש יפה של שמלות שנראות מעולה! יכלתי לגמרי להרגיש שאלה שמלות מהקולקציה הנוכחית ולא כאלה שחלפו מן העולם או שהן כבר לא במצב טוב. הייתה שם באמת אווירה מאוד נעימה ומזמינה, בקבוק יין ונשנושים שממש שידרו קלאס כיאה לפלורה".

מתוך אירוע מתוך אירוע "כלות מספרת 2024". אופיר ארד | תמונה: דור יהודה

עוד קצת טיפים

✨תנסו להגיע כמה שיותר פתוחות וגמישות בראש- אל תתקבעו על סגנון מסוים, תמדדו כמה שיותר אופציות כדי להבין מה הגזרה שמתאימה לכן. 
✨אם אהבתן שמלה מסוימת והרגשתן שלמות איתה מהלב- לכו על זה!!! למרות שזה היה המקום הראשון שהייתי בו הרגשתי שאני לא יכולה להשאיר אותה שם! והופ הורדתי לעצמי עוד משהו מהראש. 
✨הכי חשוב!!! תגיעו עם בנות שאתן באמת סומכות עליהן שיגידו לכן את האמת וירימו לכן! התמזל מזלי להגיע עם החברה הכי טובה שלי והיא הייתה פשוט הפרטנרית המושלמת. הייתה סבלנית אליי, נתנה לי את כל תשומת הלב וייעצה לי מהלב ובזכותה גם הצלחתי לקבל את ההחלטה ולקנות את השמלה.

אשמח לשמוע מכן- הייתן פעם במכירה? איך הייתה החוויה שלכן? חשבתן ללכת ופסלתן? למה?".

אחת התגובות שתפסה לנו את העין: ״כהרגלך - פוסט מצוין! אני אישית הייתי מקובעת בעניין, ואחרי שגם הייתי במכירה אחת, ממש השתחררתי. לפעמים המחסומים האלה בראש כל כך מיותרים, ותחשבי שיכולת ממש להפסיד שמלה שכל כך אהבת בגלל זה!!! הרי לחילופין אפשר גם חלילה לחפש ולחפש ולא למצוא את האחת, ומצאת מאצ׳ מהיר. שמחה בשבילך ותודה על ההארה״.

לפוסט המלא עם תגובות נוספות -
https://www.facebook.com/share/p/4fsmWqXZpS1EVSVa/?

"תנסו להגיע כמה שיותר פתוחות וגמישות בראש".

כלות מספרות בדרך לשמלת הכלה

אם חשבתן שאופיר היחידה שהשתכנעה אתן תהיו מופתעות! 
אופיר, רום וליאור כלות מספרות במועדון הלכו יחד למכירה של ערבה פולק. 

רום ודש כלה מספרת במועדון משתפת אותנו בתהליך חיפוש האולם  ומספרת על האתגרים שבדרך להחלטה, על אף שעדיין לא סגרה תאריך חתונה ואולם החליטה לשנות כיוון ולהתחיל ממשהו אחר בחוויה, חיפוש שמלות כלה. נשמע שהבחירה השתלמה ושהייתה חוויה מעולה! 

"מיומנה של המאורסת הטרייה 💍
אז אומנם עוד אין אולם, אבל לפחות כיוון לשמלה יש 🤩 חברה סיפרה לי שיש מכירה אצל ערבה פולק (שלפני 3 שנים אחותי סגרה אצלה והייתה לה חוייה מהממת!) אז החלטתי לקבוע פגישה וללכת להתנסות בבחירת שמלה. עד כה התהליך של תכנון החתונה לא זורם ודי מעיק לי, אז החלטתי להכניס קצת כיף וללכת לראות שמלות. הגעתי למקום ומפה לשם, לגמרי במקרה, נתקלתי בשתי חברות מהקהילה!!! הייתי בשוק! אומנם באתי בליווי של חברה, אבל היה לי מאוד חשוב לשמוע את דעתן וזה גם היה אפילו מרגש לחוות את זה ביחד.

אני חושבת שהחוויה שאנחנו עוברות ביחד, את הטוב אבל גם את הרע ופה אחת בשביל השנייה, היא משרה בי רוגע ומקום כזה לברוח אליו כשאף אחד אחר לא מבין אותי. כמו קבוצת תמיכה, משפחה ותחליף לפעמים לחברות מהבית, שלא מבינות את הסיטואציה. מאחלת לכל כלה לזכות בחיבוק כזה!
תודה עליכן ❤️🙏״ 

רום איזה כיף שאת איתנו! מחכות כבר לסייב דה דייט 😍

לפוסט המלא - 
https://www.facebook.com/share/p/2MQg8NtvKRifqCh5/?


"מאחלת לכל כלה לזכות בחיבוק כזה!". אופיר, ליאור ורום

הדרך לחתונה זו גם הזדמנות נפלאה להביט מעבר לעצמי

ליאור ממן כלה מספרת במועדון שמתחתנת במאי 2025 נכחה גם היא במכירה והתרגשה מאוד מהמפגש. ליאור סיפרה לנו שהרגע הכי משמעותי היה לראות את החברות שלה בשמלות כלה. בשיחה שהתפתחה ליאור סיפרה על המחוברות למועדון ותחושת הביטחון של היחד.

אז אמנם לא בהקשר המכירה אבל ליאור בחרה לשתף בקהילה על התחושות כחלק מהמועדון וכתבה פוסט שאנחנו גאות בו במיוחד 🥹

״הדרך לחתונה זו גם הזדמנות נפלאה להביט מעבר לעצמי 🙌
קוראים לי ליאור ואני חברה במועדון "כלות מספרות" הנפלא, שהוא חלק מצומצם מתוך קהילת הזוגות המהממת כאן תחת MIT4MIT. אנחנו מתעדות את תהליך החתונה שלנו, שואבות השראה זו מזו, תורמות ונתרמות. אבל בעיקר עושות פאן מהתהליך ה- מורכב, עמוס, מרגש, ארוך, משמח ועוד אלף ואחד תיאורים שנקרא חתונה!

לפני כשבוע וקצת, חברתנו למועדון סיון עמרם העלתה בפנינו סוגיה של כלה שנקלעה למצב קשוח ומבאס: הכלה סיפרה שהיא מתחתנת בשלב מאוחר ביחס לסביבתה, וכך נוצרה סיטואציה שאפילו אנשים שהיא הלכה לשמח ולהרים בחתונה שלהם בזמנו, החליטו שהם דווקא לא מגיעים לחתונה שלה. היא פונה כי היא הייתה שמחה שיגיעו אנשים אפילו בלי שום מתנה, רק למלא את הרחבה ולהרים.  

חשוב להגיד כאן חד משמעית שזה מצב שכל אחד יכול למצוא את עצמו בו. בלי לחשוב פעמיים, מיד נרתמנו, התחלנו להזיז תוכניות שיש לנו, להבין איך מגיעות, מהקצוות השונים של הארץ לשמח ולהרים לכלה וחתן! 🤩".

מתוך אירוע מתוך אירוע "כלות מספרת 2024". ליאור ממן ובן זוגה | תמונה: דור יהודה
"בשבילי ככלה, זו הרגשה מדהימה להיחשף להירתמות כזו מרגשת ומחממת את הלב של המועדון. זה כל פעם מזכיר כמה כיף להיות חלק, כמה לפתוח את הראש מעבר לחלקת האלוהים הקטנה שלנו זה חשוב. בסוף יש לנו כאן פלטפורמה שהיא קרקע פורייה לקבל המון טוב, להפיק לקחים עבור החתונות שלנו אבל גם לעשות טוב לאחרים, ולפעמים ממקומות בלתי צפויים!!!

זה משמח, ונותן טונות של ביטחון, על אחת כמה וכמה בימים מורכבים כמו אלה שאנחנו חיים בהם, לדעת שיש אנשים טובים עם כוונות טובות וזה מזכיר שהלב במקום הנכון ♥ אנחנו כוח מאוחד, ולמה לא לנצל אותו הכי לטובה?

אעדכן שזה לא יצא בסופו של דבר לפועל, בנסיבות טובות - הכלה לשמחת כולנו קיבלה פניות והיענות רבה שהיו מספיקים עבורה. אני מתנסחת בלשון נקבה אך כמובן פונה לשני המינים וחשוב לי לציין כאן, שמי שמרגישה לבד, שצריכה עזרה, שאפשר לייעץ לה או להיות לה לכתף תומכת בכל פן שהוא יותר ממוזמנת לפנות. 

הלוואי שתמיד תהיה האופציה לעשות טוב ולפזר אבקת קסם 
איך אמרו סטטיק ובן אל "תן רק טוב, רק טוב יחזור" 🙃🧡״ 

ליאור שלנו, הכתיבה שלך מתנה לא פחות מהיכולת שלך לתת. איזה מזל שאת איתנו. 

לפוסט המלא - 
https://www.facebook.com/share/p/cxcEsm6j1h6e3cyC/?

מתוך אירוע מתוך אירוע "כלות מספרת 2024". | תמונה: דור יהודה

לסיכום, WE LOVE YOU GIRLS

החתונה מלווה בהרבה עצמאות, בחירות גדולות והתמודדות עם כל קשת הרגשות. אנחנו כאן אחת בשביל השנייה וגם בשבילכן בשביל לעבור ביחד את התהליך הזה בכיף. 

רוצות להיות חלק מהקהילה הכי חמה ברשת?  

קישור להצטרפות -
https://www.facebook.com/share/A78qj1Ydw89kzkAQ/?mibextid=K35XfP

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

11
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
המגנט הלוהט | מגנטים לאירועים
מגנטים
20% הנחה על מגנטים לחתונה
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
8.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק