מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

LOOK & FEEL: ליאל אלבומים מייצרים מזכרת שאי אפשר להפסיק להסתכל עליה

אמנם עדיין לא הומצאה מכונת זמן אמיתית, אבל יש לנו פתרון שיסחוף אתכם בשניות לרגעים המאושרים של החתונה, ויאפשר לכם לחיות אותם שוב ושוב. 

יש לכם הזדמנות להכיר נותני שירות מיוחדים במינם בנוף האירועים: ליאל אלבומים, חברת בוטיק שמייצרת אלבומים שהם לא פחות ממאסטרפיס: האלבומים מעוצבים בהתאמה אישית, מודפסים בציוד מתקדם ונכרכים בבדים מהודרים בעבודת יד אישית של בעלי מלאכה מנוסים. כך נוצרים זכרונות בהם ניתן לגעת.

אלבום חתונה | זמן קריאה: 5 דקות
37.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
LOOK & FEEL: ליאל אלבומים מייצרים מזכרת שאי אפשר להפסיק להסתכל עליה
15
15
מהירות:

"להשקיע באלבום לא פחות חשוב מלהשקיע באירוע נוצץ"

"אחרי שהיום הגדול מסתיים, האורחים נעלמים וההתלהבות יורדת, כל מה שנותר מהאירוע הוא הזכרונות, כלומר התמונות". מדגישים בליאל אלבומים. "גם בעידן הסושיאל, הרצון להפוך את האירוע הבלתי נשכח למזכרת מוחשית, תמיד קיים. אלא מה? לרוב הזוגות לוקח זמן להבין שלהשקיע באלבום זה לא פחות חשוב מלהשקיע באירוע נוצץ".

חשוב להדגיש כי האלבום לא בא להחליף את התמונות בפייסבוק או באינסטגרם, אלא מביא בשורה אחרת לגמרי: מזכרת פיזית שמהווה זיכרון מוחשי שניתן לגעת בו, להרגיש אותו ולהשוויץ בו לאורך שנים.  

"מזכרת פיזית שמהווה זיכרון מוחשי שניתן לגעת בו, להרגיש אותו ולהשוויץ בו לאורך שנים". | תמונה: ליאל אלבומים בע"מ
האלבומים במקום מיוצרים באיכות מן הגבוהות שראינו, כאשר כל אחת מהתמונות מפותחת בשיטת פיתוח התמונות של פעם - עם נייר פוטו איכותי - נייר חדר חושך. 

כל אחת מהתמונות מפותחת בשיטת פיתוח התמונות של פעם - עם נייר פוטו איכותי - נייר חדר חושך. | צילום: לירון ליבוכל אחת מהתמונות מפותחת בשיטת פיתוח התמונות של פעם - עם נייר פוטו איכותי - נייר חדר חושך. | צילום: לירון ליבו | תמונה: ליאל אלבומים בע"מ
בשיטה זאת ניתן לפתח את התמונות בטכניקה מדויקת, המשפיעה באופן ישיר על חדות התמונה ועל איכותה. כריכת האלבום מיוצרת מבדי כריכה מיוחדים המגיעים הישר מהולנד, בצבעים שונים לבחירה. כל אחד מבדי הכריכה מאופיין במגע ורכות מדויקים ליצירת לוק אנד פיל עכשווי ונוסטלגי בו זמנית. 

עובדי המקום משלבים את הכריכה עם בד פשתן, המעניק לה טקסטורה ייחודית, מראה יוקרתי ועמידות לאורך שנים!

"כל אחד מבדי הכריכה מאופיין במגע ורכות מדויקים ליצירת לוק אנד פיל עכשווי ונוסטלגי בו זמנית". | צילום: לנה סימנוביץ | תמונה: ליאל אלבומים בע"מ

שירות מקצה לקצה: מבחירת התמונות ועד להדפסה במקום אחד

כך זה עובד בפועל, שלב אחרי שלב:
במקום מציעים לזוגות אפליקציה נוחה לבחירת התמונות שישתלבו לאלבום (למי שרוצה חיים קלים יותר, קיימת אופציה של סינון, מיון ובחירת תמונות על ידי הצוות במקום).

שלב ראשון: עיצוב התמונות באופן מקצועי | צילום: ג'ן סלדקובשלב ראשון: עיצוב התמונות באופן מקצועי | צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: ליאל אלבומים בע"מ
בשלב הבא, התמונות עוברות לעיצוב של מעצבת מקצועית, ולאחר מכן הזוג מקבל סקיצה ראשונית להתרשמות. לאחר אישור העיצוב ע"י הלקוח, הצוות מתחיל בתהליך ההדפסה.

(זוגות שלא מעוניינים להיעזר בשירותי העיצוב במקום, מוזמנים לעצב בעצמם בתוכנה ידידותית וזמינה באתר החברה המיועדת לעיצוב אלבומי חתונה). כשהאלבום מוכן, עובדי המקום משקיעים ועוברים דף-דף כדי לוודא שהאלבום יצא לא פחות ממושלם.

"כשהאלבום מוכן, עובדי המקום משקיעים ועוברים דף-דף כדי לוודא שהאלבום יצא לא פחות ממושלם". צילום: אלכסנדר לפינר | תמונה: ליאל אלבומים בע"מ
הייחודיות של המקום היא ללא ספק ב-ONE STOP SHOP, מעטפת שירותים כוללת במקום אחד. במקום יש 15 עובדים, שעובדים קשה כדי להוציא את מוצר הפרימיום ברמה הגבוהה ביותר. החל מעיצוב מתקדם ומותאם אישית, דרך ייצור הכריכה מבדים מיוחדים, ההדפסה, מעבר על כל אחד מדפי האלבום על ידי צוות בקרת האיכות של ליאל אלבומים, האריזה וכמובן השליחה ללקוח עד לפתח הבית.

"הייחודיות של המקום היא ללא ספק ב-ONE STOP SHOP, מעטפת שירותים כוללת במקום אחד". | צילום: לנה סימנוביץ | תמונה: ליאל אלבומים בע"מ
התוצאה: לא עוד ספר תמונות, אלא אלבום שילווה אתכם פור א לייף טיים (במקום מגלים לנו שהאלבומים יכולים להישמר ל-100 שנים ואפילו יותר!). את האלבום המוכן תקבלו עם שליח עד הבית בתוך קופסא מהממת וממותגת עם חריטת שם.
 
ו...תתכוננו, הזמן טס! לפני שתספיקו לומר דונלד טראמפ (או קמלה האריס🙂), גם אתם תמצאו את עצמכם יושבים עם הנכדים וחולקים חוויות מהחתונה...

"אלבום שילווה אתכם פור א לייף טיים". | צילום: לנה סימנוביץ | תמונה: ליאל אלבומים בע"מ
הצוות של ליאל אלבומים מבקשים להדגיש:
"חשוב שזוגות יבינו שהם יכולים לקנות אלבומים ישירות מחברת אלבומים מקצועית, ולאו דווקא מצלם האירועים שבחרו". כך הזוג יכול לקבל מגוון אפשרויות גדול יותר, עם אפשרות לבחירת סגנון העיצוב, הנייר, הכריכה ואחריות לכל החיים ישירות מהיצרן.

"הזוג יכול לקבל מגוון אפשרויות גדול יותר, עם אפשרות לבחירת סגנון העיצוב, הנייר, הכריכה ואחריות לכל החיים ישירות מהיצרן". צילום: אלכסנדר לפינר | תמונה: ליאל אלבומים בע"מ

אז למה החתונה שלכם חייבת להסתיים כזכרון באלבום מושלם?

  • מזכרת שלא מתיישנת - האלבומים של ליאל מחזיקים מעמד לאורך שנים, ומעבירים בצורה מדויקת את החוויות מהחתונה. 
  • הזכרונות לא נעלמים - חשבונות אינסטגרם או פייסבוק עם התמונות שלכם יכולים להינעל או להמחק, אבל אלבום פיזי מבטיח שהזכרונות שלכם ישמרו בצורה אותנטית. 
  • פיתוח כחול לבן – בחברה בחולון עובדים 15 עובדים מקסימים, כדי לייצר מוצר פרימיום איכותי ולהוציא אתכם מרוצים. כשאתם מזמינים אלבום מליאל אלבומים, אתם מפרנסים עסק ישראלי שעובד קשה כדי להתפרנס.
  • אחריות לכל החיים – כל מוצר מהמפעל מגיע עם אחריות לכל החיים. כלומר, במידה וקיימת בעיה במוצר (נדיר, חשוב לציין) במקום מתחייבים לטפל בעניין ללא שהיות.

כל מוצר מהמפעל מגיע עם אחריות לכל החיים. | צילום: לנה סימנוביץכל מוצר מהמפעל מגיע עם אחריות לכל החיים. | צילום: לנה סימנוביץ | תמונה: ליאל אלבומים בע"מ
לזוגות טריים מציעים במקום לא פחות מ-8 קולקציות אלבומים שונות(!). המובילות שבהן כוללות אלבום עם כריכת פשתן מודפסת או אלבום עם הטבעת שמות.

טיפ לסיום: אל תדחו למחר מה שאפשר לעשות היום
במקום מסכמים: "אנחנו מציעים לזוגות טריים שרק עכשיו התחתנו, לא לדחות את הכנת האלבום.
מיד אחרי החתונה, כשהכל עדיין טרי ואתם עדיין בוויב המתאים, זה הזמן לבחור בפינצטה את התמונות לאלבום המשותף". (אם אתם עמוסים מדי, מזכירים שבמקום מציעים שירות של סינון תמונות ובחירה בהתאם להעדפותיכם). 

ואנחנו מסכימים: חבל שתגיעו לשלב מתקדם יותר בחיים, כשאתם עם ילד או שניים, ללא אלבום חתונה למזכרת. עכשיו זה הזמן לנצל את המומנטום ולקבל אלבום שהוא הרבה יותר מאוסף של תמונות: חלון אותנטי אל העבר, טעימה מדויקת מהיום הכי מרגש בחייכם.

"כשהכל עדיין טרי ואתם עדיין בוויב המתאים, זה הזמן לבחור בפינצטה את התמונות לאלבום המשותף". | צילום: תמיר איתן | תמונה: ליאל אלבומים בע"מ
במשך 17 שנים עבדה החברה בשיתוף פעולה רק עם צלמים מקצועיים. בשנה האחרונה היא פותחת את דלתותיה לקהל הרחב, בגלריה מהממת שמציעה לבוא ולהרגיש פיזית את הניירות, הכריכות והמוצרים.
מוזמנים להגיע באהבה 🤍

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
0
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
ליאל אלבומים בע"מ
אלבום חתונה
סט אלבומים + עיצוב ב-1,850 ₪
לא תאמינו שמדובר באלבום החתונה שלכם
לא תאמינו שמדובר באלבום החתונה שלכם
16.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק