מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

על חתונה לא מתפשרים

חתונה יכולה להיות עסק יקר, והנטייה שלנו להתפשר על דברים מסוימים יכולה לצוץ במגוון מקומות. אז עד כמה שזה מפתה, לפעמים עדיף להאציל סמכויות, להגדיל את התקציב ולתת את המושכות לאנשי המקצוע, על מנת שהכל יתקתק בצורה הטובה ביותר. בואו להבין על מה אסור לכם להתפשר, במיוחד ביום המאושר בחייכם.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
10.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
על חתונה לא מתפשרים
15
15
מהירות:
מכירים את המשפט 'מה שזול עולה ביוקר?'- אז הוא נכון במיוחד לגבי החתונה שלכם. אתם יכולים לבחור ולהוזיל עלויות במגוון נושאים הקשורים לחתונה כגון הלוקיישן, הצילום, האוכל, הלבוש ואפילו ספקי המזכרות, המוזיקה והאטרקציות, אבל באיזה מחיר? שוחחנו עם 4 ספקים שונים שמסבירים לנו בדיוק על מה אסור להתפשר על מנת שהאירוע שלכם יהיה הטוב ביותר. 

על מה אסור להתפשר על מנת שהאירוע שלכם יהיה הטוב ביותר.על מה אסור להתפשר על מנת שהאירוע שלכם יהיה הטוב ביותר. | תמונה: יהל שרביט

לוקיישן כמו שחלמתם עליו, בצורה יותר פשוטה

נגיד וחלמתם על חתונת שטח, אבל ברגע שהתחלתם לקרוא את כל התהליך, ההוראות והדברים הדרושים, התחלתם להרגיש לא בנוח ומפיק/ה לא בא בחשבון מבחינת התקציב שלכם. בדיוק עבור מקרה כזה, בו לא תרצו להתפשר על הלוקיישן החלומי שלכם, תוכלו למצוא מקומות ייחודים שמאפשרים לכם להשתמש בכל התשתיות שלהם כאולם, בשטח הפתוח. 

אחד מהמקומות האלו הוא 'הבית בשרון', גן אירועים שמאפשר לכם לקיים חתונת שטח מבלי לדאוג לפרטים הקטנים מסביב "הדבר החשוב ביותר בתכנון החתונה הוא למצוא מקום שמתאים בגודלו לכמות האורחים שלכם, שיהיה מרווח אך גם נעים ואינטימי. לאחר שמצאתם מקום שעונה על הצרכים האלו, שימו לב שגם האנשים שמאחורי הקלעים מבינים אתכם ואת החזון שלכם לגבי החתונה ויש גישה נכונה ותקשורת טובה ביניכם, אלו הם בסיס ההצלחה של כל אירוע.
הבית בשרון מעניק חוויה מאוד דומה לאירוע שטח בכך שתוכלו לבחור את ספק הקייטרינג שלכם, לתכנן את סקיצת השטח על פי הבקשות שלכם וליצור סיפור אישי עם צוות מנוסה, שיודע לגרום לדברים לעבוד נכון".

גן אירועים שמאפשר לכם לקיים חתונת שטח מבלי לדאוגגן אירועים שמאפשר לכם לקיים חתונת שטח מבלי לדאוג | תמונה: הבית בשרון
הבית בשרון מעניק חוויה מאוד דומה לאירוע שטחהבית בשרון מעניק חוויה מאוד דומה לאירוע שטח | תמונה: הבית בשרון

אל תתפשרו על הביטחון והידע שלכם, עוד לפני החתונה

דבר אחד חשוב שרבים נוטים להתפשר עליו ולשכוח ממנו בארגון החתונה זה עניין הסדר. גם אם מדובר ב-100 מוזמנים וגם אם מדובר ב-500, עדיין יש צורך לדבר עם כל אחד ואחת מהם, לוודא את ההגעה, לסדר את השולחנות על מנת ששום דוד או סבתא לא יכעסו וירגישו לא במקום ובעיקר- להוריד את הדאגה הזו מהראש שלכם.
אין שום חתן וכלה שמעוניינים לשבת ימים שלמים ולכתוב הודעות או לעשות טלפונים לכל האנשים הללו, ולכן אחד הדברים שאסור להתפשר עלייהם הוא חברת הזמנות ואישורי הגעה והושבה.

חברת DIGINET באה לעזור בדיוק בתחום הזה: "אנו מסייעים למתחתנים בקבלת אישורי הגעה מהאורחים לאירוע ומאפשרים להם ראש שקט. אנחנו עוזרים להם לנהל את המידע של האורחים בצורה הנוחה ביותר וגם לחסוך לא מעט כסף אל מול האולם: כשכל המידע מסודר ומדוייק לקראת האירוע, אפשר לנהל את סידור ההושבה ולדעת בדיוק מי מגיע.

מי שבוחר שלא להשתמש באישורי הגעה, יכול לפספס הרבה מאוד אורחים ולהיתקל במצב לא נעים שבו לאורחים לא נעים להגיד אם הם מגיעים או לא, דבר שיותר נוח לעשות אל מול נציג של אישורי הגעה. בנוסף לנהל את כל המידע של מי שמגיע ומי לא לבד יכול ליצור הרבה תסכול והתעסקות מיותרת, בזמן שיש עוד המון דברים אחרים להתעסק בהם לקראת החתונה".

כשכל המידע מסודר ומדוייק לקראת האירוע, אפשר לנהל את סידור ההושבה.כשכל המידע מסודר ומדוייק לקראת האירוע, אפשר לנהל את סידור ההושבה. | תמונה: DIGINET

למה להביא צלם? יש סמארטפונים!

פעם צלם היה נכס בכל אירוע, אך לאחרונה נראה שהרבה זוגות מתלבטים ומתחבטים בשאלה: אולי נחסוך את הכסף ונצלם בפלאפון? בנוסף, זוגות רבים מורידים מערכם של הסרטונים והאלבומים ורואים בכך דבר מיושן, שלא בטוח שיגעו בו בהמשך חייהם.

הצלם יהל שרביט מסביר לנו את החשיבות של שירות הצילום המקצועי ואיך תבחרו את הצלם הנכון ביותר עבורכם, מבלי להתפשר: "צלם מקצועי, לעומת מישהו שמצלם בסמאטרפון, עבר לימודים מקצועיים. הוא יודע מה לעשות בתנאי אור שונים, דבר שהוא מאוד חשוב ביום חתונה שנמשך לפחות 12 שעות ומכיל תנאים משתנים. בנוסף, תמונות שמצולמות בסמארטפון מגיעות בקובץ JPG, שלא ניתן לערוך באותה רמה שניתן לערוך תמונת RAW שמצולמת במצלמה מקצועית- יש טווח דינמי יותר בעריכה, אפשר לסדר את השמיים והתאורה ועוד. בנוסף, מהירות התגובה היא אחרת לחלוטין- בזמן שמצלמים תמונה אחת בסמארטפון, אני יכול לצלם 40 תמונות ולתפוס רגעים מדוייקים כמו שבירת הכוס למשל.
הייתה לי כלה שלאחר שלב האיפור יצא לה חצ'קון גדול על המצח. הייתי צריך להסיר אותו בכל התמונות והיא עפה על כל התמונות ובכלל לא ידעה שכל המצב הזה התרחש. אלו דברים שניתן לתקן באופן מושלם רק עם עריכה וצילום מקצועי".

אז למה חשוב לשים לב בבחירת הצלם ולמה זה כל כך חשוב?
"הכי חשוב לבחור צלמים נחמדים, זו עבודה עם אנשים וחייב להיות עם חיוך ומנומס ונחמד ולאהוב את העבודה שלך. בנוסף, תחשבו על עוד 20 שנה קדימה, דמיינו את עצמכם יושבים עם הילדים ורואים את התמונות והסרטים של אמא ואבא בחתונה שלהם, תראו להם איך הייתם חתיכים פעם. זה כל מה שיישאר בסוף, הזכרונות האלו ולכן חשוב וכדאי שהם יהיו איכותיים וברמה גבוהה".

זה כל מה שיישאר בסוף, הזכרונות האלו.זה כל מה שיישאר בסוף, הזכרונות האלו. | תמונה: יהל שרביט

על האוכל- אין פשרות

יש 2 דברים עיקריים שיזכרו מהאירוע שלכם: האוכל והמוזיקה. בעבר נחשפנו פעמים רבות לטרנד החתונות השיתופיות, שחזר בתקופת הקורונה וגרם לזוגות רבים לחשוב פעמיים האם הם באמת צריכים להשקיע סכום כסף לא מבוטל על קייטרינג או על מחיר מנה גבוה באולם או גן האירועים, אבל תפריט ואוכל זו תורה בפני עצמה, ודווקא בתחום הזה- אנו ממליצים לכם לא להתפשר כלל.

"כל חתונה מתחילה ומסתיימת באוכל, זה מה שהאורחים זוכרים בסוף" מסבירים לנו מ'האיכר- תרבות של אוכל מקומי' "אם האוכל לא יהיה טעים, לא משנה מה יקרה מסביב, יזכרו את החתונה במובן שלילי ולהפך, אם האוכל יהיה טוב ואיכותי, ידברו על החתונה במשך שנים.
בסופו של דבר, האורחים מגיעים ונותנים מתנה מכובדת ומצפים לכבוד בחזרה. ברגע שמגישים אוכל טוב, האורח מרגיש שהמתנה שנתן שווה את התמורה ואם האוכל לא טוב, הם מרגישים מזולזלים".

אם הרצון להתפשר על המנות מגיע אצלכם דווקא מהמקום של 'הם לא יודעים להכין את מה שאני אוהב' או 'אנחנו אוהבים אוכל פשוט', גם כאן 'האיכר' מציעים פתרון יצירתי "קייטרינג טוב יודע גם לצאת מהתפריט ולאלתר מנות. המון פעמים אני מגיע למצב בו האורחים מבקשים מנות שלא קיימות בתפריט. היה לי אירוע בו הגיע ילד קטן אל הטבח ואמר לו שהוא לא אוהב את האוכל, הטבח שאל אותו מה הוא אוהב לאכול והילד ענה בחיוך 'חביתה' וכך מצאנו את עצמנו, באמצע חתונת שטח שמכילה 250 אורחים, מכינים לו חביתה".

"באמצע חתונת שטח שמכילה 250 אורחים, מכינים לו חביתה". | תמונה: האיכר -תרבות של אוכל מקומי

ולסיכום- על מה אסור לכם להתפשר?

  1. המוזיקה- בחרו את השירים שאתם אוהבים, שימו לב לאיכות הרמקולים והסאונד בלוקיישן שלכם ובקרו את הספק הנבחר באירוע כדי להעריך את העבודה. רשימה מהספוטיפיי לא תעשה את העבודה וגם תשבית את האחראי, שלא יוכל לשמוח ולחגוג איתכם.
  2. הצילום- כמו שנאמר, זה הזיכרון היחיד שיישאר לכם. אולי אתם לא חייבים לקחת את הדיל המורחב עם 3 אלבומים ותמונת זכוכית, אבל בחרו צוות מקצועי שיתעד עבורכם את היום שלכם בצורה הטובה ביותר.
  3. הלוקיישן- מעבר לנראות ועיצוב המקום, שימו לב לנקיון השירותים, לחנייה, לתשתיות וביקורות של זוגות קודמים. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבורכם ועבור האורחים שלכם.
  4. הלוק שלכם- בחרו בגדים ונעליים שיהיו לכם נוחות ובאיכות טובה, שיחזיקו לפחות את כל יום האירוע. אף אחד לא רוצה לסבול מכאבי רגליים או בגד לוחץ באמצע האירוע החשוב בחייו.

לא מתפרשים!לא מתפרשים! | תמונה: יהל שרביט
והכי חשוב, אל תתפשרו על הרגע המיוחד ליד בן או בת הזוג שלכם ואל תתפשרו על האירוע החלומי שלכם. בנו תקציב ריאלי, בחרו בספקים הטובים ביותר עבורכם ואל תוותרו על דברים שיגרמו לכם להרגיש מאושרים ובנוח. מאחלים לכם חתונה מדהימה ללא פשרות! 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

20
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
DIGINET | הזמנות ואישורי הגעה לאירועים
אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
DIGINET | הזמנות ואישורי הגעה לאירועים
לראשונה בישראל - אישורי הגעה בווטצסאפ!
לראשונה בישראל - אישורי הגעה בווטצסאפ!
50.4K
עוד פרטים
logo
יהל שרביט צילום
צילום וידאו וסטילס
צילום סטילס לחתונה ב- 5,000 ₪
צילום חתונה טבעי, אמיתי, פשוט אתם.
צילום חתונה טבעי, אמיתי, פשוט אתם.
3.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת