מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

פותחים את היום בצליל הנכון: הפלייליסט המושלם ליום החתונה שלכם

הבוקר עלה, יום החתונה שלכם הגיע ואתם רוצים להתחיל את ההתארגנות בווייב הכי טוב ומתאים? הגעתם למקום הנכון, כי יחד עם הדיג'ייז של 'אליטה' הכנו לכם פלייליסט של 50 שירים שיושבים בול על השעות שלפני האירוע הגדול שלכם.

תקליטנים / DJ | זמן קריאה: 2 דקות
6.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
פותחים את היום בצליל הנכון: הפלייליסט המושלם ליום החתונה שלכם
15
15
מהירות:
בוקר טוב! יום החתונה שלכם הגיע ועוד שנייה ממש תתחיל ההתארגנות, ההתרגשות וכל הדברים להם ציפיתם בקוצר רוח. אז על מנת שהיום יפתח בצורה הנכונה והטובה ביותר, גם לחתן שנמצא בהתארגנות בדרכים (בין המספרה לקישוט הרכב) וגם עבור הכלה שנמצאת במקום ההתארגנות עם ספקי היופי והמלוות לבחירתה, יצרנו עבורכם פלייליסט. רשימת השירים המעולה הזו היא שיתוף פעולה של MIT4MIT וקבוצת הדיג'ייז של 'אליטה', כשכל מטרתה- להרים לכם את יום האירוע!

קבוצת הדיג'ייז של 'אליטה' כאן להרים לכם את יום האירוע! צילום: Yosi Mamiaקבוצת הדיג'ייז של 'אליטה' כאן להרים לכם את יום האירוע! צילום: Yosi Mamia | תמונה: אליטה | ELITA
דיג'יי עוז חזקיהדיג'יי עוז חזקיה | תמונה: אליטה | ELITA
בפלייליסט תוכלו למצוא מגוון רחב של שירים, שבאים להרים לכם ולשמור על ההתרגשות והכיף של היום המיוחד הזה. בין 'מאורסת' של עדן בן זקן ל-Waiting for tonight של ה-Black Eyed Peas ועד 'מי זאת' של אנה זק, הפלייליסט שלנו נועד לגרום לאווירה סביבכם להיות הכי שמחה שיש. השירים הנבחרים הם שירים שמקבלים תשואות ברחבת הריקודים בכל חתונה וגורמים לגוף ולנפש שלנו להתרומם ולהבין- שיאלה, עכשיו אנחנו חוגגים.

חברת 'אליטה' סיפרו לנו על הבחירות: "קו המחשבה בעת בחירת השירים היה ללכת על מנעד רחב של שירים מרימים, כיפיים ובעיקר קלילים, שיתנו לזוג חימום לקראת הערב הגדול שלהם. מפופ עכשווי ועד לקלאסיקות הכי גדולות, מנועה קירל ועד ריהאנה- מעומר אדם ועד ללהקת 'חמסה'". 

"הפלייליסט שלנו נועד לגרום לאווירה סביבכם להיות הכי שמחה שיש". דיג'יי גיא הוס | תמונה: אליטה | ELITA
דיג'יי דור גולדדיג'יי דור גולד | תמונה: אליטה | ELITA
בפלייליסט תוכלו למצוא שירים קלאסיים, שירגשו אתכם בעיקר בשל המחשבה שהיום- הם מתאימים לכם בכל מילה ומילה, כמו למשל Crazy in love של ביונסה, או שירים שיגרמו לך, ככלה, להרגיש הכי בביטחון והכי יפה בעולם, עם אטיטיוד קצת חצוף אפילו ברמה הנכונה- כמו 'פרובקטיבית' של נועה קירל.

אז אם את מלווה, כלה, או חתן שצריך את השירים הנכונים לשמוע באוטו ביום החתונה, אנחנו וחברת 'אליטה' עשינו לכם את העבודה והפלייליסט שלנו כבר מחכה לכם בספוטייפי, מוכן לחגוג יחד איתכם ביום המדהים שלכם. מזל טוב!


כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אליטה | ELITA
תקליטנים
אליטה | ELITA
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
10.3K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת