מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מיט4מיוזיק – להיטים לכל שלב בחתונה

אם יש משהו שמגבש את כל הכלות והחתנים על פני הגלובוס, זה הרצון שלאורחים יהיה כיף ושמח באירוע. ומה מרים את המוד באירוע יותר ממוזיקה מתאימה? ואיזו מוזיקה? האפשרויות הן אינסופיות: קלאסיקות משנות ה-80, להיטי רשת, שירים מזרחיים, טכנו, דאנס, היפ הופ ועוד. הכתבה הזו תלווה אתכם החל משלב קבלת הפנים ועד לשלב הריקודים.

תקליטנים / DJ | זמן קריאה: 6 דקות
11.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מיט4מיוזיק – להיטים לכל שלב בחתונה
15
15
מהירות:

ברוכים המגיעים: שירים לקבלת הפנים

בקבלת הפנים מושמעת מוזיקת רקע קלילה ונעימה, שמלווה את צלילי אכילת הפינגר פוד והמינגלינג עד לשלב החופה. אבל איזו מנגינה זו תהיה בדיוק?

דיג'יי טל מור ממליץ בחום על: If I lose myself- corey gray
"האורחים זורמים לכיוון הסושי המפורק והבאן, הם מסתובבים, מוצאים חברים שלא פגשו הרבה זמן, שותים דרינק על הבר, אבל אז מגיע הביצוע שגורם להם להתרגש ומבשר שהולכת להיות הערב מוזיקה כיפית ומרימה. ביצוע כמו זה של Corey gray נותן חשק לעוד, כך שאפילו הדודה תיגש לדיג'יי ותחמיא לו על הבחירה" (טרו סטורי).


לדיג'יי עידן הלוי יש את השנקל שלו למוזיקה בקבלת הפנים.
"כדאי שתהיה בשלב זה מוזיקה קלילה, שמנעימה את השהות וההמתנה לקראת טקס החופה, ודואגת שלאורחים שלכם יהיה נעים באוזן ובלב". שיר כמו I'm yours – Jason marz  יעשה את העבודה, וינעים לאורחים שלכם את הרגעים הראשונים באירוע שלכם.


דיג'יי אבירם חיים לא ממהר להחליט, אלא טוען שצריך לזרום בהתאם להעדפות של הזוג והאורחים. 
"יש זוגות שיעדיפו קאברים שקטים המבוססים על להיטים עכשוויים לשלב קבלת הפנים, יש כאלו שמעדיפים פסנתרים, ויש כאלו שמתחברים לגא'ז. ההמלצה האישית שלי משלבת כמה סגנונות, ומכניסה לאווירה החגיגית של החתונה".

לרז בן דוד הסקסופוניסט, יש שיר שהוא אישית מאוד מתחבר אליו, ובחר בו בעיקר בזכות המנגינה שמעניקה אווירה מרגשת לכל אורח חדש שמגיע: שני ילדים של נתן גושן.


הרי את מקודשת – שירים לשלב החופה

ומה נשמע בשלב המרגש ביותר של הערב? בשלב בו החתן והכלה צועדים יחד לחופה, או בחופה עצמה?

רז בן דוד הסקסופוניסט מעדיף ללכת על להיט קלאסי וטוב: שלמים של עידן חביב.
"לחתונות וחופות בפרט, השיר הזה הוא באמת הכי מתאים שיש. בינינו, יש קול יותר יפה ונוגע מהקול של עידן חביב? בשילוב עם סקסופון בלייב, אם תשאלו אותי, אין עין שתישאר יבשה בחופה".


דיג'יי אבירם חיים ממליץ על שני להיטים ייחודיים: "מהרגע הראשון" של אדיר גץ, "יפה בלבן" של משה פרץ. "שני שירים רומנטיים, מדויקים לרגע השיא של החתונה, ואני יודע בוודאות שכל האורחים יתרגשו מהם יחד איתכם".


דיג'יי טל מור מתקשה להחליט:
"שיר חופה בעברית? בלועזית? שיר קצבי או מרגש? יש כל כך הרבה אופציות! אז למרות הבלבול אבחר בשיר אחד שעדיין מרגש את הכלות שלי. תמיד קיימת האופציה שהשיר הזה ישמש גם כשיר סלואו או אפילו שיר סיום חתונה. אם שיר מתאים לכמה אופציות כנראה שהוא ממש טוב: A Thousand Years 
המרגש והסוחף של כריסטינה פרי. השיר יצא ב-2011 ומאז כמו יין טוב שמשתבח עם השנים".


דיג'יי עידן הלוי מפתיע עם להיט ישן של זוהר ארגוב: "הפרח בגני".
"אין כמו לצאת מהקופסא – תפתיעו את האורחים שלכם עם קלאסיקה קלילה לטובת שבירת קרח וחיבור בין כל האנשים".

The party begins – שירים לשלב שבירת הכוס

כל הדיגיי'ז שהשתתפו בכתבה היו תמימי דעים לגבי בחירת השירים בשלב זה – אין חוקים. לפעמים נבחר בקטע שמח ומקפיץ, לפעמים רצועות נבחרות מסרטים כמו שרק ומלך האריות, ולפעמים שירים נוגעים ומרגשים בעברית או באנגלית.

הבחירה המנצחת של עידן הלוי לשלב בו הכוס נשברת תהיה GROSS" – BALKAN BEAT BOX"
"כל מה שצריך הוא גרוב טוב לכפיים ולרגע שכל המשפחה והחברים קופצים עליכם אחרי שבירת הכוס המרגשת, והשיר הזה עושה את העבודה בצורה נפלאה".


הבחירה של דיג'יי אבירם חיים, מקפיצה לא פחות: "אח שלי מתחתן" של דולי ופן. "השיר הזה הוא אס אמיתי. פותח את האנרגיות והתאבון לשלב הבא – המסיבה הגדולה".


הבחירה של דיג'יי טל מור היא פחות שגרתית: "Full Trunk & RedBand - "Powerful
"בעידן בו כל זמר שיושב בבית מוציא ביצוע ליוטיוב, יש משהו בגוון הקול של רד בנד שלא מפסיק לעניין את האוזן. הביצוע לשיר POWERFULL יחד עם להקת פול טראנק שגם הם נהדרים בפני עצמם (ראיתי אותם בפסטיבל במדבר ועפתי), רלוונטי בכל שנה".


Take it slow – שירים לשלב הסלואו

עכשיו הזמן להאט את הקצב, ולבחור שירים שמשרים אווירה קסומה ומחשמלת:
דיג'יי טל מור יבחר בשלב זה בקלאסיקות ישנות כמו "ALL OF ME" של ג'ון לגנד  או "אהבה כמו שלנו" של שרית חדד.


רז בן דוד הסקסופוניסט, העדיף ללכת על בטוח ובחר בקלאסיקה הרומנטית "Perfect" של אד שירן. "לשיר הזה של אד שירן יש את הלחן האידיאלי לריקוד איטי ורומנטי. מי שיצא לו להקשיב למילים מבין שהן מספרות סיפור יפה ונוגע. הוא גורם לך (בדרך קוסמית כלשהי), לרצות לקום ולרקוד עם הפרטנר". 


הבחירה של דיג'יי אבירם חיים גם היא נעימה ורומנטית, ולדבריו "מדובר בקלאסיקה נעימה ורומנטית, שלא צפויה להיעלם מהעולם": Luke Burr - "is this love" (acoustic). 


הסלואו של עידן הלוי כולל את השיר החדש והמרגש של תמר יהלומי "תפילות".
"היוצרת והזמרת תמר יהלומי בשיר חדש המדבר על זוגיות שמתגשמת בעזרת התפילות. אני האמנתי לה".


?U wanna see me dance - שירים לרחבת הריקודים

הפינאלה של החתונה הגיעה – שלב הריקודים המרגש. אילו שירים ילוו אותנו ברחבה הרותחת?

עידן הלוי בחר בלהיט הרשת החדש "תיק קטן" של נס וסטילה, לרגעי שיא בחתונה.


אבירם חיים העדיף שירים שמרימים את הקהל, כמו "חצי דפוק" של עומר אדם. "שיר שמתחיל רגוע ומתעצם לאנרגיה מהממת על הרחבה. Must have בכל חתונה לדעתי. אגב, איך יודעים ששיר הפך להיות להיט? המדד הוא לא שמשמיעים אותו נון סטופ ברדיו, אלא שהוא מושמע בחתונות רבות".


הרחבה של הסקסופוניסט רז בן דוד תכיל שתי אפשרויות: "שם טבעת עליה" - דודו אהרון. "בשלב הזה כל האורחים על הרגליים, מרימים לזוג הטרי, וזה הזמן למוזיקה מקפיצה, מת עליה!". ולמי שאוהב לועזית, ההמלצה של רז תהיה: Sweet dreams" -Scott Rill Remix" 
"אחת הנישות האהובות עליי ביותר כסקסופוניסט, היא מוזיקת הטכנו ברחבת הריקודים. כי כשהבסים מרעידים את הרצפה, הסקסופוניסט מרעיד את הלב".


ולסיום סיומת, דיג'יי טל מור בוחר בדוד גואטה עם הלהיט: "I'M GOOD"
"אמרתם ריקודים? אמרתם דיוויד גואטה! מפיק העל שחתום על אין ספור להיטים עושה את זה במה שנראה הטרנד הנוכחי של התקופה. שיר אופטימי שמתאים כמעט בכל חתונה. כולם הולכים לעוף עליו: זוגות אוהבי ניינטיז, זוגות אוהבי מסיבות והפסטיבלים כמו ה"טומרולנד" וה"פנג'ויה", זוגות שאוהבים דאנס או זוגות שרוצים מוזיקת מיינסטרים".


לסיכום

לאחר שקיבלתם את רשימת השירים הנבחרים מהדיג'ייז שלנו, אנו ממליצים לכם להקדיש זמן כדי לשמוע אותם ולהחליט אם הם הנבחרים שלכם. ההמלצה שלנו היא להרכיב רשימת שירים שתגרום לכם להרגיש מאוהבים, שמחים ואנרגטיים לאורך כל האירוע, כי לשם כך התכנסנו :)
מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

23
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
רז סקסופון
נגנים לאירועים
מחיר מיוחד לחודש הקרוב 2,200 ₪
התבלין שיקפיץ לכם את החתונה 🎷
התבלין שיקפיץ לכם את החתונה 🎷
46.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת