מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חו"ל זה כאן: השראות יפיפיות לחתונות בניחוח אחר

אנחנו מאמינים שגם אתם לפעמים מרגישים שהחתונות היום כבר הפכו לשגרה מוכרת. לבן קלאסי, גן אירועים מהפנט, תפריט מוקפד ומוסיקה שמזמינה את כולם לרקוד עד השעות הקטנות. זה מקסים, אבל מי לא רוצה לפעמים להוסיף טאץ' אישי ולשבור את המוסכמות? חתונה קצת שונה, שמרגישה ייחודית בדיוק כמו הסיפור שלכם.

חתונה בחו"ל | זמן קריאה: 7 דקות
9.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חו"ל זה כאן: השראות יפיפיות לחתונות בניחוח אחר
15
15
מהירות:
היום החלטנו להציג בפניכם השראות לחתונות מיוחדות, כאלו שמציגים בפינטרסט לראווה, שיכולות בקלות להפוך לכריכה של מגזין בינלאומי. בואו ביחד נפתח את הראש, ונטבול בבלוג חו"לי מפונפן עם השראות לחתונות בניחוח אחר.

תשכחו מטראש דה דרס: צילום חתונות בניחוח אירופאי

סגנון הצילום המיוחד של אילן פריימן, מחזיר אותנו 20 שנה אחורה, לימים בהם היה צלם אחד בכל חתונה, ואף אחד לא הסתיר את ההתרגשות של הזוג ביום המאושר. אילן חזר לאחרונה מהולנד, לאחר כמה שנים טובות שצילם חתונות באירופה. הוא גיבש יד אומנותית להפליא, עד כדי כך שכשמסתכלים בחלק מהתמונות שלו, מרגישים כאילו נמצאים בטירה באנגליה.

"אילן גיבש יד אומנותית להפליא, עד כדי כך שכשמסתכלים בחלק מהתמונות שלו, מרגישים כאילו נמצאים בטירה באנגליה". | תמונה: אילן פריימן- צלם אירועים
את ההשראה לתמונות בסגנון האומנותי המיוחד, הוא ספג מהצלמת איה, מהצמד איה ואבי צלמים.
אילן משתף שהקונספט של חתונות בחו"ל שונה מאוד מהחתונות בארץ, מה שמשפיע על איכות הצילום:
"חתונה בהולנד או אנגליה אף פעם לא תראה כמו מסיבה. האירועים הם הרבה יותר אינטימיים מהאירועים בישראל". 

רואים את זה בעיקר בהולנד: ההולנדים שואפים לאירועים קטנים ומצומצמים, והזוגות לא מחפשים להיות 'כוכבי האירוע'. כתוצאה מכך, כל צילום החתונה נראה אחרת לגמרי. לא תמצאו באירופה צילומי טראש דה דרס, צילומי זוגיות עם בגדים מלוכלכים או פרובוקטיביים.

"לא תמצאו באירופה צילומי טראש דה דרס, צילומי זוגיות עם בגדים מלוכלכים או פרובוקטיביים". | תמונה: אילן פריימן- צלם אירועים
אילן מספר שבחתונות בישראל, אופייני לראות כמה וכמה אנשי צוות מגיעים יחד עם צלם החתונות: צלם מגנטים, צלם וידאו, צלם סושיאל ועוד כמה אנשי צוות שמסתובבים. יש זוגות שמתחברים לקונספט, אבל סגנון הצילום של אילן מביא בשורה אחרת שמתכתבת עם החתונות בחו"ל: הוא מגיע כצלם יחיד לאירוע ומשתדל לתפקד כמו 'זבוב על הקיר'. בלי עמודים עם פלאשים או העמדות מיוחדות.

"אילן גיע כצלם יחיד לאירוע ומשתדל לתפקד כמו 'זבוב על הקיר". | תמונה: אילן פריימן- צלם אירועים
אילן מדגיש שסגנון הצילום שלו לא מתאים לכל זוג, אלא בעיקר לזוגות פחות מקובעים ויותר אומנותיים, כאלו שמחפשים חוויה אחרת. אפשר לומר שבצילומים בסגנון אירופאי השופוני זז הצידה ומפנה מקום לצילומים יותר אותנטיים.

חתונה להשראה: צילומי חתונה במטבח, בעיצומו של הסילבסטר
"הזוגות שלי יודעים שלוקיישן מיוחד הוא בונוס. בעיני, אפשר להוציא תמונות יפות בכל מקום, אפילו בלוקיישן לא פוטוגני כמו מטבח של מלון. החתונה שבחרתי היא של זוג מעורב שהתחתן בהולנד: החתן היה ישראלי והכלה  לבנונית. הולנד היא מדינה מאוד רטובה וקרה, ולכן רוב הצילומים התקיימו בלוקיישן סגור: בחדר קטן במלון, במטבח או במעלית. מעבר לכך, החתונה התקיימה בתאריך מיוחד: ה-1.1 תחילת השנה האזרחית, בדיוק בסילבסטר.

"לוקיישן מיוחד הוא בונוס, אפשר להוציא תמונות יפות בכל מקום". | תמונה: אילן פריימן- צלם אירועים
מבחינתי, האתגר היה כפול: גם להוציא צילומים יפים כשאני מצלם לבד בלוקיישן מאתגר, וגם לצלם לצד מאות חוגגים שהחליטו לצאת החוצה להצטלם בתאריך הפוטוגני. התוצאות לפניכם, והמסקנה של אילן: "בכל לוקיישן אפשר להוציא תמונות מעלפות. כשהזוג מרגיש בנוח והצלם מיומן ומקצועי, תמיד יצא משהו טוב".

שבט אחים ואחיות: תיפוף מאפריקה באהבה

בטיסה ישירה מאירופה, עצרנו לקונקשן בגינאה וחוף השנהב שנמצאים אי שם במערב אפריקה. 
במקום פגשנו את סלע דאי, מתופף מקצוען שעוסק בתחום קרוב ל-20 שנה ובעל רוקיביטס, תיפוף אפריקאי לאירועים. סלע מתופף על דג'מבה, תוף עוצמתי מעור עם הרבה עומק ואנרגיה. הוא משתף אותנו שבאפריקה, החתונות נמשכות משקיעה עד זריחה והופכות לקרנבל תיפוף עם מלא ריקודים".

"באפריקה, החתונות נמשכות משקיעה עד זריחה והופכות לקרנבל תיפוף עם מלא ריקודים". | תמונה: רוקי ביטס - תיפוף אפריקאי לאירועים
התיפוף מתבצע "לייב און די ג'יי", כלומר איחוד של מקצבים אפריקאיים עתיקים לצד מוזיקה מודרנית ברחבת הריקודים. השוס הוא שהתיפוף מותאם בלייב למוזיקה שמנגן הדיג'יי ולאווירה ברחבה ונותן לה עומק, קצב ואנרגיה אחרת.

ניתן לשלב את התוף בכל חלקי האירוע: מקבלת הפנים דרך החופה וכמובן בתוך רחבת הריקודים.
סלע משתף שפונים אליו לרוב שני סוגי זוגות שמתעניינים בשירות: "יש את הזוגות המיסטיים והאנרגטיים. הם נולדו לרקוד, להשתחרר ורוצים להרגיש ברחבה את הקצב והאנרגיות".

"תיפוף מותאם בלייב למוזיקה שמנגן הדיג'יי ולאווירה ברחבה ונותן לה עומק, קצב ואנרגיה אחרת". | תמונה: רוקי ביטס - תיפוף אפריקאי לאירועים
הסוג השני של הזוגות שמגיע אליי, הם זוגות יותר עדינים והייטקיסטים. הם אוהבים לרקוד, אבל זקוקים לתמריץ שיאפשר להם להשתחרר ברחבה".

חתונה להשראה: החתן הביישן שהפך למסמר הערב
"זוג הייטקיסטים ממיקרוסופט פנו אליי כדי שאביא טוויסט מעניין לרחבה עם התוף שלי. במהלך שיחת ההיכרות המקדימה, החתן אמר לי שהוא מאוד שמח שאני מגיע, כי הוא שונא להיות במרכז העניינים. אותי זה הפתיע, כי בד"כ זה הפוך: רוב הזוגות אוהבים להיות מסמר הערב. מסתבר שהנוכחות שלי היתה מדויקת באירוע. היא הקלילה על הזוג את החתונה ושחררה את החתן הביישן ברחבה".

מייגן מרקל, מאחורייך: שמלות כלה בניחוח אירופאי

בטיסה ישירה עם חברה זרה, חזרנו מאפריקה לתל אביב- יפו, רק כדי להרגיש שוב באירופה.
נחתנו בנמל יפו בסטודיו A&G Wedding Dresses, בוטיק מעצבים לכלות בסגנון אירופאי. הסטודיו מציע דגמים בלעדיים של שמלות כלה מבתי מעצבים מוכרים מכל רחבי אירופה: LUCE-SPOSA, ROMANOVA ATELIER, EVA LENDEL ועוד, ומעניק לכלות חוויה אקסקלוסיבית עם ניחוח תיירותי – אירופאי.

בבוטיק ניתן לקנות או לשכור שמלה מהקולקציות השונות, או לתפור שמלה בהזמנה אישית לפי מידות הכלה. כל קולקציה מורכבת מדגמים שנבחרו בקפידה על ידי הצוות המקצועי.

"הסטודיו מציע דגמים בלעדיים של שמלות כלה מבתי מעצבים מוכרים מכל רחבי אירופה". | תמונה: A&G wedding dresses
"כשכלה מגיעה לסטודיו שמלות כלה בארץ, היא לרוב תמצא במקום רק את שמלות המעצב/ת אותן בחרה. בגלל שאנחנו עובדים עם 12 מעצבים מכל רחבי העולם, כל כלה יכולה למצוא אצלנו מגוון עשיר של סגנונות". משתפות בעלות המקום.

בסטודיו תמצאו שמלות בסגנון קלאסי ואירופאי, שמלות קצרות, מחורזות, גותיות, שמלות בסגנון בוהו שיק ועוד. כך למשל, הקולקציה החדשה PARIS שמוצגת באתר, היא מאוד נסיכותית וקלאסית, וקצת מזכירה את השמלה שמייגן מרקל בחרה לביג דיי שלה: שמלת סאטן בקו נקי ואצילי עם שובל ארוך ואקסקלוסיבי.

חווית שופינג בלי לצאת מהארץ

כל כלה שמגיעה לסטודיו, נהנית מחווית שופינג, בדיוק כמו בפריז, מילאנו ולונדון: מגוון רחב של שמלות במצב מצוין, עם מחירים בסטנדרט אירופאי (כלומר, מחירים יותר נוחים). גם חווית המדידה היא אישו בפני עצמו: חדר המדידות ענק, והכלה מודדת את השמלה על במה מול מראה ענקית. הבעלים במקום היא סטייליסטית, שבונה לכלה את הטוטאל לוק שישלים את מראה השמלה: תכשיטים, הינומות, הלבשה תחתונה, אקססוריז וכמובן נעליים.

"כל כלה שמגיעה לסטודיו, נהנית מחווית שופינג, בדיוק כמו בפריז, מילאנו ולונדון". | תמונה: A&G wedding dresses

ומה עם התאמה לכלה הישראלית?

"בגלל שמזג האוויר בישראל הרבה יותר חם ולח מאירופה", משתפים אותנו ב-A&G Wedding Dresses, "אנחנו משתדלים להביא לסטודיו שמלות קלילות שמתאימות לכלה הישראלית. באירופה השמלות יותר מגושמות וכבדות, וכאן המקום לשינויים בהתאם לדרישות הכלה: הפחתת הנפח של השמלה או שינוי הגזרה".

"באירופה השמלות יותר מגושמות וכבדות, לכן אנחנו משתדלים להביא לסטודיו שמלות קלילות שמתאימות לכלה הישראלית". | צילום: רועי חרזי | תמונה: A&G wedding dresses

ועוד כמה אלמנטים מחתונות בחו"ל שבא לנו לאמץ

מאז ומעולם אהבנו לשאוב השראה מדפי אינסטוש שהציגו לנו חתונות מושלמות מעבר לים. הקטע הוא ששמנו לב שלפעמים לא צריך דווקא להתחתן ביקב, אגם או שמורת טבע כדי להרגיש בחו"ל.

מפיקת האירועים שיר בן יאיר משתפת אותנו בכמה דיטיילז פופולריים מחתונות חו"ל שמתחשק לנו לאמץ (ואולי גם לכם אחרי שתקראו):
  • מגדל שמפניה – טרנד פופולרי בחתונות בחו"ל שנכנס חזק גם לחתונות בארץ הוא להעמיד כוסיות בצורת מגדל, ולמזוג מלמעלה שמפניה איכותית שנשפכת על כל הכוסות. כדי להרים עוד יותר את האוירה, מרימים 'לחיים' ביחד. צ'ירס!

"טרנד פופולרי בחתונות בחו"ל שנכנס חזק גם לחתונות בארץ הוא להעמיד כוסיות בצורת מגדל". | צילום: your story | תמונה: שיר בן יאיר הפקת אירועים
  • טרנד עוגת החתונה- בעוד שאצלנו בישראל טרנד עוגת החתונה פרץ רק בשנים האחרונות, בחו"ל הוא אלמנט מתבקש מאז ומתמיד. מדובר בעוגת קומות קרמית עם כמה שכבות מגרות, שהזוג חותך לעיני האורחים בטקס סופר מגניב. התמונה מהטקס תופסת את מלוא הפוקוס, ומתכתבת עם קונספט החתונה כולה.
  • שולחן חגיגי למשפחה- טרנד פופולרי בעיקר בחתונות בארה"ב, או אצל זוגות שמגיעים להתחתן כאן בארץ ורוצים לכבד את ההורים להיות אורחי הכבוד באירוע.

"טרנד פופולרי בעיקר בחתונות בארה"ב, או אצל זוגות שמגיעים להתחתן כאן בארץ ורוצים לכבד את ההורים להיות אורחי הכבוד באירוע". | צילום: איתמר כהן | תמונה: שיר בן יאיר הפקת אירועים
  • חתונה עם לינה במלון - בחו"ל מקובל לערוך חתונה שכוללת לינה עם החברים ובני המשפחה. אז למה בעצם לא לאמץ את הקונספט המדליק הזה גם כאן בארצנו היפה? אחרי לילה שלם של חגיגות, החגיגה ממשיכה עם לינה משותפת במלון ובראנץ' משפחתי ביום למחרת. כך הזוג יכול למתוח את חגיגת הכלולות למעין פסטיבל של מספר ימים. פאן!

"בחו"ל מקובל לערוך חתונה שכוללת לינה עם החברים ובני המשפחה". | צילום: אסף ספקטו | תמונה: שיר בן יאיר הפקת אירועים
לסיכום, מקווים שמצאתם כאן אלמנטים שבא לכם ליישם בחגיגה שלכם. מוזמנים להמשיך לשוטט בבלוג שלנו להשראה נוספת או לבקר בפיד חוות הדעת שלנו כדי לקבל המלצות על נותני שירות איכותיים שילוו אתכם ביום הגדול.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Rocky Beats | רוקי ביטס - תיפוף אפריקאי לאירועים
להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
מבצע קיץ חם! עד 1,000 ₪ הנחה
אנרגיה שתעיף לכם את הרחבה באוויר 🔥🔥
אנרגיה שתעיף לכם את הרחבה באוויר 🔥🔥
242.7K
למימוש ההטבה
logo
A&G wedding dresses
שמלות כלה
9,900 - 6,900 ₪ להשכרה
בואי להכיר את הקולקציה החדשה שלנו
בואי להכיר את הקולקציה החדשה שלנו
116.2K
למימוש ההטבה
logo
שיר בן יאיר הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
שיר בן יאיר הפקת אירועים
כל הספקים שמתאימים לכם, בתקציב שלכם!
כל הספקים שמתאימים לכם, בתקציב שלכם!
68.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק