מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

השלישיה הפותחת לחתונה שלכם

הם הבסיס להכל, הם הכי מבוקשים שיש ובלעדיהם לחתונה שלכם אין כל היתכנות. השלישיה הפותחת לחתונה שלכם כוללת את המקום לאירוע, את הדיג'יי וכמובן את הצלם, ורק אחרי שתסגרו אותם תוכלו לצאת לחיפוש אחר יתר הספקים. אז למה הספקים האלו מהווים את השילוש הקדוש?

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 9 דקות
12.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
השלישיה הפותחת לחתונה שלכם
15
15
מהירות:

המקום שממנו הכל מתחיל: אולם האירועים

בין אם תבחרו באולם ובין אם בגן אירועים, מה שבטוח הוא שזהו הטלפון הראשון שתעשו אחרי שתתארסו. בחירת התאריך לחתונה שלכם תלויה בראש ובראשונה במקום שבו תרצו להתחתן, ותאמינו או לא - היומנים מתמלאים במהירות מסחררת. כדי להספיק לבקר בכל המקומות שמעניין אתכם לראות ולתפוס את התאריך שאתם הכי רוצים, מומלץ לצאת לדרך כמה שיותר מהר.

לפי גן האירועים "WHITE" יש משמעות אדירה לסגירת המקום כפתיחה לתכנון החתונה: "סגירת המקום לחתונה הוא הבסיס להכל. כמובן שיש זוגות שיודעים כבר במשך שנים שהם רוצים דיג'יי מסוים, למשל, ואז הם יעשו את כל ההתאמות לפי התאריכים שבהם הוא פנוי, אבל כ-80% מהזוגות מחפשים קודם כל את המקום ואז עוברים ליתר הספקים. הסיבה שהופכת את בחירת המקום לקריטית כל כך היא הערך המוסף שהוא יכול לתת לכם. לדוגמה, אצלנו קיימת רשימה של ספקים מומלצים שנבנתה עם המון הקפדה ומחשבה, תוך הבטחה למחירים אטרקטיבים יותר לזוגות. מהרגע שהזוגות סוגרים אצלנו אנחנו יודעים לתת להם את המענה המקיף גם ליתר הספקים, בין אם אלו דיג'ייז, צלמים, אטרקציות ועוד".

מהרגע שהזוגות סוגרים אצלנו אנחנו יודעים לתת להם את המענה המקיף גם ליתר הספקיםמהרגע שהזוגות סוגרים אצלנו אנחנו יודעים לתת להם את המענה המקיף גם ליתר הספקים | תמונה: White - לחגוג אינטימי
הערך המוסף של המחירים הטובים הוא אדיר, והוא לא היחיד: "מעבר לזה שהזוגות נהנים ממחיר טוב יותר, הם נהנים מהאיכות שאנחנו כגן אירועים מתחייבים עליו. הרשימה שלנו נבנתה לאורך למעלה מ-10 שנים שבמהלכן אספנו בפינצטה כל ספק וספק. בהתאם, אנחנו יודעים בדיוק מהי רמת המקצועיות שלהם ומעבר לזה - אנחנו יודעים בדיוק מי האדם שעומד מאחורי השירות, ואיזה יחס מעולה הוא עומד לתת לזוגות. ככה נוצרת חבילה שלמה שעוטפת את הזוגות במחירים מצוינים, ביחס אישי ומשפחתי, וכמובן ברמת האירוע הגבוהה ביותר מבחינה מקצועית. לצד זה, כמובן שזוגות שבוחרים להביא את הספקים שלהם באופן עצמאי יכולים לעשות זאת באהבה".

ויש גם טיפ לבחירת המקום שבו תתחתנו, עם קריטריון לא פחות חשוב מהמחיר והמקצועיות - קריטריון האנושיות: "מהניסיון שלנו, רוב הזוגות מחפשים שבסופו של דבר ישב מולם אדם טוב. מהאינפורמציה שאנחנו מקבלים מהזוגות אנחנו מבינים שיש מקומות שנופלים בדיוק במקום הזה וחבל. יש מקומות יפהפיים ואיכותיים מאוד מבחינת מה שהם מציעים על הנייר, אבל הזוגות לא פעם מרגישים שיושב מולם מישהו שרק מנסה למכור להם. מהעיניים שלנו, הכי חשוב זה לשים את הפוקוס על התחושה האנושית והמחבקת שאתם מקבלים. בסוף השירות, המקצועיות והיופי של המקום הם חשובים, אבל ההרגשה שיש מישהו שמבין אתכם ושם את הצרכים שלכם במקום הראשון - לזה אין שום תחליף".

הכי חשוב זה לשים את הפוקוס על התחושה האנושית והמחבקת שאתם מקבלים.הכי חשוב זה לשים את הפוקוס על התחושה האנושית והמחבקת שאתם מקבלים. | תמונה: White - לחגוג אינטימי

התחנה הבאה: בחירת הדיג'יי שלכם

תכנון החתונה הוא ממש כמו נסיעת רכבת, שבכל פעם תעצור בעוד ועוד תחנות. אחרי סגירת המקום שבו תתחתנו תגיע התחנה הכי מוזיקלית וכיפית שיש - תחנת בחירת הדיג'יי. בתחנה הזו תתקלו באינספור אפשרויות מגוונות, והחוכמה היא לבחור מביניהן את זו שתספק לכם רחבת ריקודים מלאה, שמחה וכזו שאף אורח לא יוכל לשכוח.

מתוך הניסיון הרב שלו, יודע די ג'יי עדיאל מיוזיק לספר לנו שהמוזיקה היא זו שמכתיבה את הטון של החתונה, והיא גם זו שתיצרב לאורחים בזיכרון. אז איזה זיכרון הוא יהיה - חיובי או טעון שיפור? את זה רק אתם תקבעו: "אני חושב שגם אם האולם יהיה טוב ויוקרתי וגם אם האוכל יהיה מצוין, בסוף האנשים יזכרו את החתונה מהחוויה של האווירה והריקודים. ברגע שהדיג'יי יודע לתת את הטון על הרחבה - כל החתונה הופכת למדהימה. אני זוכר חתונות שניגנתי בהן כשהאוכל לא היה הכי טוב והצלם לא היה הכי טוב, אבל בגלל שהרחבה היתה כל כך בוערת וטובה - האורחים נשארו עד 3:00 בלילה על הרחבה וזכרו את החתונות האלו כמטורפות. לעומת זאת, כשהדיג'יי לא טוב כל הערב יראה אחרת, כי גם אם כל היתר היה מושלם - הטעם מהאירוע יישאר מר".

הרחבה היתה כל כך בוערת וטובה - האורחים נשארו עד 3:00 בלילה בריקודים.הרחבה היתה כל כך בוערת וטובה - האורחים נשארו עד 3:00 בלילה בריקודים. | תמונה: Dj Adiel Music | עדיאל מיוזיק
בחירת האולם שלכם תשפיע על הדיג'יי, ולכן חשוב לתת לו את כל הפרטים בצורה מפורטת כבר במעמד סגירת החוזה: "כשאני מגיע לאולם אירועים כדי לנגן בחתונה אני חייב שיהיו לי את כל התנאים לעשות את זה בצורה האופטימלית. לאורך השנים יצא לי לנגן ברוב האולמות בארץ, ולכן אני יודע פחות או יותר את הטיב שלהם מבחינת הסאונד. אם יש מקום שאני פחות מרוצה מהסאונד שלו, אני אמליץ ולפעמים גם אחייב את הזוג לדאוג להגברה חיצונית. למעשה זהו כלי העבודה שלי כדיג'יי - אם אני בא לאולם וההגברה מחרחרת או לא תקינה, זה פוגע מאוד באיכות של הסאונד והנגינה שלי. אני עובד מאוד קשה על הקטעים המוזיקלים שלי, ולכן אני חייב שיהיו לי את התנאים הטובים ביותר לנגן אותם. דמיינו איש מקצוע שמגיע לתקן משהו עם מברג שבור - הוא אולי יצליח, אבל זה יהיה מאוד קשה והתוצאה לא בהכרח תהיה הכי טובה. זה ממש אותו הדבר".

אז רגע לפני שאתם בוחרים אותו - מה חשוב שיהיה אצל הדיג'יי שלכם? אולי מדובר על המובן מאליו, אבל גם הוא צריך להיאמר לפעמים: "כשאתם סוגרים עם הדיג'יי שלכם אתם חייבים לוודא שהוא מבין בדיוק מה האופי שלכם ויודע איזו מוזיקה אתם אוהבים. יש חשיבות גדולה לשיחות שעוסקות במוזיקה שאותה אתם רוצים לשמוע באירוע, ולא פחות חשוב מזה - איזו מוזיקה אתם לא רוצים שתתנגן באירוע. כשיש חיבור טוב והמלצות טובות, זה בסיס מצוין לצאת לדרך עם הדיג'יי. פעם היה נהוג ללכת לראות את הדיג'יי מנגן בחתונה, ואני עד היום לא מונע מהזוגות שלי לעשות את זה. מה שכן, חשוב לקחת בחשבון שהמוזיקה בחתונה מותאמת לבקשות של הזוג, ולכן לא בטוח שתתחברו למה שתשמעו - אולי הבקשות שלכם בדיוק הפוכות לאלו של הזוג שמתחתן? לכן, מה שממש יגרום לחיבור ולהבנה שאתם נמצאים באותו הראש הוא פגישת ההיכרות ובניית האירוע עם הדיג'יי. הדיג'יי אמור לתת לכם טעימה עם מיני סט של 10-15 דק', משהו שיכניס אתכם לאווירה ויראה לכם שהוא הבין את הסגנונות המוזיקלים הרצויים. מפה החיבור כבר קורה באופן אוטומטי".

כשיש חיבור טוב והמלצות טובות, זה בסיס מצוין לצאת לדרך עם הדיג'יי.כשיש חיבור טוב והמלצות טובות, זה בסיס מצוין לצאת לדרך עם הדיג'יי. | תמונה: Dj Adiel Music | עדיאל מיוזיק

מישהו צריך לתעד את כל הכיף הזה, לא?

אז בחרתם אולם ובחרתם דיג'יי, ועכשיו הגיע הזמן לבחור את הספק שיצלם, יתעד וינציח את כל הרגעים הבלתי נשכחים שיקרו בחתונה שלכם. הצלם הוא הספק שסוגר את השלישיה הפותחת, ואין ספק שיש לזה סיבה טובה: בלעדיו החתונה שלכם לא תהיה יותר מזיכרון מתוק ורחוק, אבל ביחד איתו היא תהפוך לתוצר ויזואלי יפהפה וצבעוני.

על החשיבות של בחירת הצלם מספר לנו הצלם אביב שויקה: "אחת הסיבות שהצלם נבחר בין הספקים הראשונים היא כי הוא זה שמנהל את יום החתונה: הוא זה שקובע את לוח הזמנים, יודע מי הספקים האחרים של האירוע וכמובן נותן את התמונה הגדולה של ההתנהלות ביום הזה. מעבר לזה, לצלם יש את הערך המוסף כי הוא יודע לתת את הטיפים לזוג בלייב, תוך כדי תנועה: למשל לסגור מקום התארגנות מומלץ, לוודא עם המאפרת שהיא לוקחת רק כלה אחת ביום ועוד. כל הטיפים האלו ניתנים מתוך הניסיון הקודם שלו, ובמטרה לגרום ללוח הזמנים לתקתק כמו שצריך".

לצלם יש את הערך המוסף כי הוא יודע לתת את הטיפים לזוג בלייב, תוך כדי תנועה.לצלם יש את הערך המוסף כי הוא יודע לתת את הטיפים לזוג בלייב, תוך כדי תנועה. | תמונה: אביב שויקה | צילום אירועים
אביב ממליץ: אביב ממליץ: "לוודא עם המאפרת שהיא לוקחת רק כלה אחת ביום". | תמונה: אביב שויקה | צילום אירועים
גם עבור הצלם יש חשיבות למקום שבו תבחרו להתחתן, משום שהוא ישליך על איכות הצילומים והצורך בחיפוש אחר לוקיישנים: "יש בארץ אולמות יפהפיים שמבחינת הצילום משרתים אותנו בצורה נהדרת. למשל, יש מקומות שמרוב שהם יפים אני כמעט ולא צריך לשלב צילומי חוץ בלוקיישנים, פשוט כי יש לי מגוון מספיק גדול של פינות יפות לצילום במקום עצמו. להבדיל, יש אולמות שממש קשה לצלם בהם. לדוגמה, יצא לי להיות במקומות שלא היה לי איפה לתלות בהם את הפלאשים בחופה, דבר שמאוד מקשה על הצילום והופך את הכל למורכב יותר. לכן, חשוב לעדכן את הצלמים במקום שבו בחרתם להתחתן, כי לפי זה אנחנו יודעים לעשות את כל ההתאמות הנדרשות".

גם בחירת הצלם צריכה לקחת בחשבון קריטריונים רבים, כשהבולטים מביניהם הם המחיר, הניסיון, החיבור והמקצועיות: "כשסוגרים צלם חשוב לוודא את הוויב שיש ביניכם. אחרי שתסגרו תאריך אני ממליץ להכין רשימה של בין 4-5 צלמים מומלצים, לקבל מהם הצעות מחיר כדי לסנן אותם לפי התקציב שיש לכם, ומשם לקבוע פגישות. הוויב של הצלם צריך להתאים לכם בול, כי הוא הספק היחיד שיהיה איתכם ממש לאורך כל היום. הנוכחות שלו צריכה להיות נעימה לכם לאורך כל השעות האלו, וחשוב שתוודאו שההתנהלות מולו היא בריאה, זמינה, ושנוח לשאול אותו שאלות ולהתייעץ איתו. אנחנו סופגים המון מידע מהניסיון שלנו בחתונות, ולכן אנחנו יודעים לתת לזוגות את האינדיקציה הכי טובה שיכולה להיות כלפי הספקים, לוח הזמנים והסידור הכללי של היום. כשהצלם שלכם מגיע עם ניסיון ורואים שהוא בא לעבוד ולא סתם כדי לסמן וי - אתם יודעים שאתם עושים בחירה טובה".

הוויב של הצלם צריך להתאים לכם בול, כי הוא הספק היחיד שיהיה איתכם ממש לאורך כל היום.הוויב של הצלם צריך להתאים לכם בול, כי הוא הספק היחיד שיהיה איתכם ממש לאורך כל היום. | תמונה: אביב שויקה | צילום אירועים

ומי תהיה השלישיה הפותחת שלכם?

לא משנה את מי תסגרו אחרי מי, העיקר שתסגרו! השלישיה הפותחת שלכם היא גם השלישיה המנצחת של החתונה שלכם, אז אם כבר שמתם את ה-RING ON IT, זה לגמרי הזמן שלכם להתחיל. היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו כדי למצוא את הספקים הנפלאים והמומלצים ביותר בכל קטגוריה וקטגוריה, ותוכלו לסדר לעצמכם בסיס נהדר לתכנון החתונה. סגרתם כבר את השלישיה הפותחת שלכם? מושלם! היכנסו למגוון הקטגוריות שבאתר כדי להשלים את התמונה - שמלות כלהחליפות חתןאיפור ושיעראטרקציות ועוד. בהצלחה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

21
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
White - לחגוג אינטימי
גני אירועים
White - לחגוג אינטימי
⚡חתונת קיץ 2024 ב-WHITE פרדס חנה⚡
⚡חתונת קיץ 2024 ב-WHITE פרדס חנה⚡
133.1K
עוד פרטים
logo
אביב שויקה | צילום אירועים
צלמי סטילס
צילום סטילס החל מ-6,000 ₪
"בזכות אביב התמונות יצאו מדהימות!"
31.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת