מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אל תגידו לא ידענו: כל הסודות מאחורי החופה שלכם

כמה מרגש, תאריך החתונה שלכם הולך ומתקרב ואתם חולמים על רחבת ריקודים מלאה ועל מחמאות בלתי פוסקות מהאורחים. אבל אחד הרגעים שאתם צריכים לחשוב ולהתמקד בו הוא טקס החופה שלכם- אז איך תתכוננו, מה כדאי לכם לדעת ומה אסור לפספס?

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
5.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אל תגידו לא ידענו: כל הסודות מאחורי החופה שלכם
15
15
מהירות:
חופה היא לא רק טקס דתי ולא רק הרגע הזה בו נגמרות 'מטלות' החתונה ומתחיל הכיף, אלא הרבה יותר מזה. במסגרת החופה שלכם תהפכו באופן רשמי מזוג מאורס לזוג נשוי לעיניי כל האורחים הנכבדים שלכם ובעצם תבטיחו להיות יחד לנצח. אך מעבר לתיאור הרומנטי, לחופה גם הרבה צדדים טכניים וסודות שכדאי לכם לדעת מראש. אז איך תגיעו לחופה שלכם הכי מוכנים שאפשר ולא תופתעו ברגע האמת? כתבה שחייב לקרוא ולשנן.

אז איך תגיעו לחופה שלכם הכי מוכנים שאפשר?אז איך תגיעו לחופה שלכם הכי מוכנים שאפשר? | תמונה: יהל שרביט

עיצוב החופה- סטנדרטי או מעבר 

עיצוב החופה הוא לשיקול דעתכם בלבד, אך זו שאלה שכדאי לשאול עוד בשלב חיפוש האולם. בקשו לראות את העיצוב הבסיסי ואם יש דברים שתרצו להוסיף, שאלו מראש האם זה אפשרי ובכמה תשלום פלוס מינוס זה כרוך. רוב האולמות מגיעים עם עיצוב סטנדרטי, אך מותאם לאולם ובדרך כלל יפה ומספק. 

באולם האירועים 'בדולינה' מציעים לכלל הזוגות חופה מרשימה במיוחד, הכוללת ערוגת גינה ירוקה, עם צמחייה מטפסת ונרות שיורדים מפרוכת החופה: "העיצוב המובנה שלנו נועד להעניק לזוג מעטפת מלאה ביום המרגש ביותר שלהם". 

החופה ב׳בדולינה׳ מרשימה רבים מהזוגות המגיעים אל האולם על פי חוות הדעת, בעיקר בגלל הפשטות האלגנטית, השילוב בין הפרחים השונים לפרוכת הלבנה והמרשימה והעץ הטבעי ממנו עשויות קורות החופה עצמה.

"העיצוב המובנה שלנו נועד להעניק לזוג מעטפת מלאה ביום המרגש ביותר שלהם". צילום: ירון סער | תמונה: בדולינה

ההכנות שלפני הצעידה אל החופה

בואו נודה בזה, לא משנה לכמה חתונות הלכנו, רובנו לא מודעים לדברים הקטנים שחייב לדעת כשצועדים אל החופה. זה ממש כמו הצגה, בה החתן והכלה הם השחקנים הראשיים והם צריכים להיות מודעים לצעדים הנכונים ולמקום אליו הולכים.

המפיק עומר טובי, מסביר לנו מתי מתחילה ההכנה לטקס החופה, תופתעו לשמוע שזה הרבה לפני האירוע, ומה חשוב לדעת: "חודש לפני החתונה, אנו יושבים בפגישת הפקה ובונים את הכניסה אל החופה. הזוג בוחר יחד עם הדי ג'יי שיר כניסה עבורם ועבור בני המשפחה שנכנסים איתם. חשוב לתדרך את החתן על הנחת ההינומה, ואני תמיד מדגיש בפני הזוג שהם המלך והמלכה של האירוע- אז חשוב לנשום, ליהנות מהרגע וללכת בקצב שלהם, לא חייב בקצב המוזיקה".

טיפ נוסף וחשוב שעומר מספק לנו הוא על קיט החופה- מושג שכדאי להכיר: "אני תמיד מתזכר את הזוג לדאוג להימצאותו של קיט חופה, הכולל כוס שבירה, 2 כוסות יין, יין לבן ופותחן". חשוב שהיין יהיה לבן, מחשש לכתמים על בגדי הזוג. אז יין אדום מחוץ לתמונה, אל תקחו סיכונים. 

"חודש לפני החתונה, אנו יושבים בפגישת הפקה ובונים את הכניסה אל החופה". | תמונה: עומר טובי הפקות

פסקול החופה שלכם

רבים ורבות מאיתנו כבר יודעים, עוד לפני שפוגשים את האדם המיועד, מה יהיה שיר החופה שלנו. חלקנו מגלים מהו כשפוגשים את בן או בת הזוג המתאימים, ומעטים מאיתנו לא יודעים עד הרגע האחרון.

די ג'יי מעיין ברגמן מדגיש את החשיבות של הפגישה חודש לפני: "בפגישה הזו אנחנו בעצם מחליטים על שירי הכניסה, מבינים את מבנה הכניסה ואת הסדר. אני תמיד ממליץ על שיר אחד במקום שניים. אם הזוג נכנס בנפרד, בדרך כלל החתן נכנס מהר יותר מהכלה ואז צריך להחליף את השיר עוד לפני שהוא בכלל מגיע לפזמון או לשיא שלו, ולכן זה לא כדאי".
בנוסף, דיג'יי ברגמן נותן לנו הצצה למאחורי הקלעים ומרגיע זוגות רבים שחוששים מאורך או תזמון שיר החופה שלהם: "ברגע שאנחנו בוחרים את שיר החופה, אני יוצר לו גרסה ארוכה ומותאמת, כך שהרגע המרגש בשיר יהיה בדיוק בעיתוי הנכון, בכניסה של הכלה או ברגע שהזוג יבחר. ביום האירוע עצמו אין חזרה גנרלית או משהו מיוחד, אבל כשהכל מתוכנן מראש זה מתקתק".

"ברגע שאנחנו בוחרים את שיר החופה, אני יוצר לו גרסה ארוכה ומותאמת, כך שהרגע המרגש בשיר יהיה בדיוק בעיתוי הנכון" צילום: מוטעים | תמונה: מעיין ברגמן

הזיכרונות שישארו גם אחרי החופה

כמובן שהצלם נמצא איתכם לאורך כל האירוע, אבל בחופה יש דגשים מיוחדים. על פי הצלם יהל שרביט, בחופה יש המון רגעים קטנים בהם ניתן לצלם את הזכרונות הטובים ביותר: "קודם כל, אני ממליץ לכל הזוגות שלי לעשות הכל לאט בחופה ולנשום עמוק. הרגעים שהכי חשוב לי לתפוס הם החלפת הטבעות, רגע הנחת ההינומה על הכלה, שבירת הכוס והכניסה של הזוג לחופה. אני למשל תמיד מנחה את החתן לשים את הטבעת על הכלה עם יד ימין לכיוון הקהל, על מנת שיראו בצורה הטובה ביותר. טיפ נוסף וחשוב במיוחד הוא לחייך: לאורחים, האחד לשנייה וליהנות מהרגע"

למרות שכישוריו הם צילום, יהל נותן לנו סוד נוסף מניסיונו בתחום החתונות: "חופה נמשכת בין רבע שעה לשעה, תלוי במידת הקרבה לדת של הזוג או בבקשות המיוחדות שלהם. אני ממליץ לא להעלות יותר מדי חברים אל מעמד החופה להקריא ברכות, ואם כבר מעלים- אז לבדוק כמה דפי פוליו הם מעלים איתם. כשעולה חבר עם 4 דפים ומייבש את כל הקהל, זה לא כל כך נעים".

"טיפ חשוב במיוחד הוא לחייך: לאורחים, האחד לשנייה וליהנות מהרגע". | תמונה: יהל שרביט צילום

ועכשיו- כמה טיפים נוספים שכדאי לכם לדעת:

  • קודם כל, תנשמו. זה הטיפ הראשון והחשוב ביותר שאתם חייבים לדעת לפני היציאה אל שביל החופה שלכם. החופה היא תחילת החתונה שלכם וגם אם בחרתם להסתובב בקבלת הפנים וגם אם לא, יש אפקט מיוחד ברגע בו זוג נכנס אל החופה. תהנו מהרגע, תשאפו פנימה את האנרגיות של האורחים שלכם ואל תשכחו לחייך.

  • כאשר תגיעו אל חדר החתן כלה, לפני היציאה אל החופה, יגיע מנהל/ת האירוע של האולם או גן האירועים שלכם או מפיק/ה האירוע הפרטי שלכם לתדרוך קצר. בתדרוך יכולים להיות שינויים בעקבות המתווה בו אתם צועדים אל החופה, האם אתם צועדים יחד או עם ההורים וכו', אבל יש בו כמה כללים בסיסיים שחוזרים על עצמם. יוצאים אל החופה לאט ובחיוך גדול, לאחר מכן בזמן המפגש ביניכם- הכלה מסתובבת אל החתן והוא לאט לאט שם עלייה את ההינומה ורגע לפני שההינומה מונחת על ראשה, הוא נותן לה נשיקה במצח. לאחר מכן, הם צועדים יחד אל החופה.

  • כדאי שתחליטו מראש מי נכנס עם מי ומתי, על מנת לא ליצור לחץ מיותר רגע לפני הכניסה לחופה. אם תרצו שההורים יכנסו לפני, או האחים יצטרפו אליהם או אם בכלל יש לכם נערות פרחים או שושבינים מכל סוג, אלו דברים שכדאי להחליט עליהם מראש.

  • גם אם בחרתם בטקס דתי וגם אם בחרתם בטקס חילוני, אתם יכולים לקבוע את אורך הטקס, הקצב שלו, מה יהיה בו ומי יהיו המשתתפים. אמנם בטקס דתי יש כמה דברים שחייב לבצע, אבל עדיין תוכלו למצוא את ההזדמנות להכניס אתכם ואת האופי הזוגי שלכם אל טקס החופה.

קודם כל, תנשמו.קודם כל, תנשמו. | תמונה: יהל שרביט צילום

אז איך מתנהל טקס החופה?

בעיקרון, זה תלוי בכם, אך לאחר כל הטיפים האלו, אתם מוכנים לבצע את הבחירות הנכונות ולהינשא באושר ללא שום חשש מהטקס הרומנטי שלכם. המון מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

10
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
יהל שרביט צילום
צילום וידאו וסטילס
צילום סטילס לחתונה ב- 5,000 ₪
צילום חתונה טבעי, אמיתי, פשוט אתם.
צילום חתונה טבעי, אמיתי, פשוט אתם.
3.6K
למימוש ההטבה
logo
בדולינה - BADOLINA
אולמות אירועים
מעטפת מלאה משלב תכנון החתונה
דואגים לכם מ-א' עד ת', ללא אותיות קטנות.
דואגים לכם מ-א' עד ת', ללא אותיות קטנות.
38.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת