מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

רעיונות למסיבת רווקים: לא רק בסרטים

מזל טוב, חבר שלכם מתחתן ואתם יותר משמחים עבורו. עכשיו הגיע הזמן להתאגד כל החברים ולתכנן לו את מסיבת הרווקים הטובה ביותר- אבל איך, מאיפה מתחילים? אם אתם זקוקים לרעיון למסיבת רווקים, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם.

מסיבות רווקות ורווקים | זמן קריאה: 6 דקות
15.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
רעיונות למסיבת רווקים: לא רק בסרטים
15
15
מהירות:
לא ייאמן, היא אמרה לו כן ועכשיו החתונה קרבה ואתם רוצים לתכנן לחבר שלכם מסיבת רווקים מטורפת, כמעט כמו סרטי "לפני החתונה עוצרים ב...", אבל אולי בלי החלק בו שוכחים את הכל? אנחנו ממליצים לכם לשמור את הכתבה הזו, שניתן לקרוא לה 'מסיבת רווקים בכמה צעדים פשוטים'. אז קדימה, מתחילים:

שלב 1 - רעיון למסיבת רווקים:

קודם כל, צריך להחליט על קונספט. חבר שלכם אוהב את הים? אוהב מכוניות? אוהב לרקוד? אדם של תרבות או בכלל של חופשות בטן גב? בחרו את הפעילויות שהוא הכי נהנה מהם ביום יום ונסו לתכנן את המסיבה על פי זה. בנוסף, בדקו כבר עכשיו את כמות המוזמנים והתקציב, על מנת לאפשר לכמה שיותר מהחברים לחגוג עם החתן.

  • אם אתם אוהבים להעביר את הזמן יחד במסיבות מדהימות, אולי הרעיון הטוב ביותר עבורכם הוא השכרת וילה למסיבת רווקים.
  • אם אתם אוהבים לטוס לחו"ל יחד, או רוצים חוויה בלתי נשכחת- נסו לבחור יעדים למסיבת רווקים לדוגמת בוקרשט, בודפשט, איביזה ודובאי- יעדים עם חיי לילה, קולינריה והמון אטרקציות שיתאימו למסיבה של פעם בחיים.
  • אם החתן שלכם אוהב אתגרים, התחילו לכתוב משימות למסיבת רווקים: תכננו לו 'מסיבת רווקים גרסת המירוץ למיליון' ותנו לו ולחברים לבצע משימות כגון 'הרמז הבא נמצא במקום בו יצאתם לדייט הראשון', 'חובה עלייך לספר לברמן שאתה מתחתן בקרוב ולשתות 2 צ'ייסרים לפחות', 'צא אל הרחבה וספר לאנשים שאתה מתחתן ובקש מהם תמונה לפני החתונה- יש לך 4 דקות לאסוף 10 תמונות'.

מה החבר שלכם הכי אוהב?מה החבר שלכם הכי אוהב?

שלב 2 - אטרקציות למסיבת רווקים:

האטרקציות לא בהכרח שונות ממסיבת רווקים למסיבת רווקות. גם כאן המטרה היא להנעים את זמנו של החתן, ליצור חוויה בלתי נשכחת ולגבש את כל חבורת הגברברים, על מנת שיהיו כמה שיותר מגובשים ביום החתונה. תוכלו להזמין סטנדאפיסט, עמדת אוכל מגניבה לפי הסגנון האהוב עליכם, לעשות אטרקציה שכולם יהנו ממנה ואפילו לתכנן כמה משחקים על בסיס ההיכרות עם החתן.
רעיונות לשימושכם: 
  • אוהבים מכוניות? קחו את החתן למסלול מירוצים והתחרו עד קו הסיום (אתם לא חייבים לתת לו לנצח)
  • החתן קרניבור ונהנה מארוחה טובה? הזמינו עמדת שף בשרית ותנו לחתן לפזר קצת מלח על הסטייק לפני ההגשה
  • בעל השמחה שלכם הוא תמיד זה שמתכנן את כל היציאות? פנקו אותו בסבב ברים, לפי חוויות משותפות שלכם יחד.

החתן שלנו קרניבור?החתן שלנו קרניבור?

שלב 3: לוקיישן למסיבת רווקים

אחרי שבחרתם את הקונספט, את האטרקציות הרצויות ואתם יודעים מהו מספר המשתתפים, הגיע הזמן לבחור את הלוקיישן שלכם. תוכלו לבחור בוילה למסיבת רווקים, במסיבה בטבע או אפילו בפאב או מועדון שכולכם אוהבים, לכל מיקום החסרונות והיתרונות שלו.

  • וילה למסיבת רווקים- שימו לב, לא כל וילה תסכים לקיים בה מסיבה מסוג זה, לכן וודאו מול המארח לפני שאתם מגיעים ונתקלים במצב לא נעים. ישנן וילות עם בריכה, עם או בלי לינה ואפילו שיציעו לכם תפריט לאירוע. בנוסף, דאגו לקישוטים למסיבת רווקים, שלטים מצחיקים יתקבלו בברכה ואפשר גם להלביש את החתן בצורה ייחודית.
  • מסיבת רווקים בחו"ל- אם בחרתם לצאת מהארץ, וודאו שלכולם דרכון בתוקף, שהמלון ערוך לקבל את כולכם בזמן, שאתם מגיעים בימים בהם יש חיי לילה פעילים ושכולם סגורים על עצמם מבחינת התקציב וההגעה.
  • מסיבת רווקים בפאב או מועדון- אם זה הלוקיישן הנבחר, דאגו להגיד לבעלים שאתם חוגגים אירוע כזה של פעם בחיים, פינוקים מובטחים.

רווקים בחורווקים בחו"ל? רווקים בוילה? או גם וגם?

שלב 4: מתנות למסיבת רווקים

בואו נתחיל בזה- אתם המתנה הכי טובה והמסיבה היא מתנה נפלאה. אך אם בכל זאת תרצו להשאיר טעם של עוד ולהזכיר לחתן את היום המהנה הזה, תוכלו ליצור עבורו מתנות מקוריות במיוחד. אספנו לכם 5 רעיונות:

  1. ספר זכרונות הרווקות- בקשו מכל אחד מהמשתתפים לכתוב בדף אחד בספר חוויה ייחודית שהייתה לו עם החתן, שכבר לא תוכל לקרות לאחר החתונה. אם יש גם תמונה, מדהים.
  2. תכשיט מיוחד לאירוע- שעון, צמיד, שרשרת או עגילים אם הוא בעניין, אם תחליטו להשקיע בתכשיט עבור החתן מכל החוגגים, אנחנו בטוחים שהוא יעריך ויזכר בכם בכל פעם שיענוד אותו.
  3. חולצת סוף מסלול- כן, כמו בצבא, רק שהפעם הוא סיים את מסלול הרווקות. למשקיעים במיוחד ניתן להוסיף גם סיכה.
  4. מתנה לפי אופי החתן- הוא אוהב לבשל? ארגנו לו סט למטבח, הוא אוהב לטייל? פק"ל קפה יעשה את העבודה, אך לא משנה מה תבחרו, אל תשכחו לחרוט על המתנה 'אל תשכח את החברים שלך עכשיו, אה?'
  5. שלט כניסה חדש לבית המשותף- אם יש דבר אחד שמרגש את החתנים, זו העובדה שהבת זוג שלהם (בדרך כלל) מאמצת את שם משפחתם ועכשיו השלט לבית יכיל שם אחד משותף לשניהם. תוכלו להכין לחתן שלכם שלט חדש לבית, שירגש אותו וישמש אותו בעוד רגע.

איזו מתנה תבחרו לחתן?איזו מתנה תבחרו לחתן?

צ'ק ליסט לסיום- משימות למסיבת רווקים:

אם נבחרתם לתכנן את המסיבה, חוץ מכתבת השלבים הזו שתעזור לכם נורא, אתם צריכים רשימת משימות על מנת לא לפספס שום דבר-  היא לא ארוכה, אך כל צעד בה חיוני וחשוב.

  1. בקשו מהחתן רשימה מלאה של כל המשתתפים, כולל שם וטלפון
  2. פתחו קבוצת וואטסאפ של כולם והודיעו להם על הקונספט ועל 3 תאריכים אפשריים מבחינת החתן ותנו להם להצביע על התאריך הנבחר (אם מדובר בטיסה לחו"ל- בדקו גם את המחיר של התאריכים לפני כן, זה יכול להיות שיקול מכריע לחלק מהמשתתפים)
  3. הודיעו בקבוצה על התקציב הדרוש ופתחו איסוף באחת מהאפליקציות, זה הכי נוח והכי קל למעקב
  4. האצילו סמכויות ותנו לכל אחד משימה לפי מה שנחוץ, כולם ישמחו לעזור לכם בתכנון
  5. הודיעו לחתן על היום שנבחר וודאו שמישהו אוסף אותו ביום המאושר.

אז לא משנה אם תחליטו לחגוג כמו בסרטים, או בהפקה צנועה של כמה חברים, תהיו בטוחים שהחתן יעריך אתכם לכל החיים. אם אתם זקוקים לעוד קצת השראה וחוות דעת על המקומות הטובים ביותר לחגיגה, כנסו לקטגוריית 'מסיבת רווקים' באתר. תחגגו ותהנו, והמון מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
3
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
בית הדבש - ארועים שזוכרים
גני אירועים
בית הדבש - ארועים שזוכרים
בית קסום לאירועים פסטורליים
בית קסום לאירועים פסטורליים
318.7K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת