מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

יפיפיה ממבט ראשון: חתונת הפינטרסט של מארגנת החתונות אופיר משאלי

אם יש משהו שממלא אותנו בפאן, זה לראות חתונה מושקעת, שהזוג חשב בה על כל הדיטיילז הקטנים. אמנם נכון, לכל חתונה יש וויב ססגוני משלה, אבל יש זוגות שלקחו את היופי, הסטייל והדיוק ללבל הבא. 
היום בחרנו לארח אצלנו בבלוג זוג שעשה את זה בגדול: אופיר ומתן. אופיר היא מפיקת אירועים מהממת, שהתחברנו לקסם שלה כבר ברגע הראשון. אופיר מפיקה חתונות מושקעות אחת אחת, וכמובן גם החתונה שלה נראתה כמו חתונת פינטרסט עם הילה חו"לית קסומה. מעבר לכך, כמעט כל הספקים שהשתתפו בחתונה, נמצאים במאגר נותני השירות אצלנו ב-MIT4MIT, מוכשרים ומקצועיים, אחד אחד (:

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
6.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
יפיפיה ממבט ראשון: חתונת הפינטרסט של מארגנת החתונות אופיר משאלי
15
15
מהירות:

סיפור אהבה Homemade

סיפור האהבה הרומנטי התחיל בתקופת הקורונה, כאשר כולם היו בסגרים ולא היה לאן לצאת. הדייטים הרומנטיים של השניים התקיימו במקום המקורי ביותר... בבית.
אופיר מספרת שבשקט של הבית היא ומתן יכלו לנהל שיחות נפש, והיא מצאה במתן את הנפש התאומה שלה (אחרי הכל, כנראה שיצא משהו טוב גם מהנגיף הזה).

אחרי שלוש וחצי שנים, בדיוק ביום ההולדת של אופיר, מתן כרע ברך. 
כיאה לאירוסין עם מפיקת אירועים, מתן השקיע בהפקה של ממש בבית ההורים, עם שף פרטי שהציע תפריט מגוון ועשיר במיוחד. אופיר מתארת את האירוע כ"הכי מושלם שיש".


גם כלה הורסת וגם מפיקה מתקתקת

השניים התארסו בתחילת מלחמת חרבות ברזל, והתלבטו אם לתזמן את החתונה לעונת הקיץ, או לתקתק את המשימות במהירות ולהתחתן באביב. 

אופיר הפעילה את המג'יק שלה כמפיקה, ושבועיים אחרי ההצעה, כל הספקים היו סגורים והחתונה נקבעה לשישי האחרון של חודש מרץ. בתור כלה שהיא גם מפיקה, אופיר משתפת שהיא היתה חייבת לשחרר שליטה, ולתת לדברים לקרות.

בחירת הלוקיישן הייתה קלה עבורה: אופיר היתה לפני מספר שנים במקום, התרשמה ובחרה בו עוד באותו הרגע. את יתר הספקים, היא בחרה בפינצטה על סמך היכרות אישית, והכל התנהל אפילו מעבר למצופה.

כלה שהיא גם מפיקה. צילום: ג'ן סלדקובכלה שהיא גם מפיקה. צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: אופיר משאלי
שבועיים אחרי ההצעה, הכל היה מוכן! צילום: ג'ן סלדקובשבועיים אחרי ההצעה, הכל היה מוכן! צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: אופיר משאלי

איך זה להיות מפיקה שמתחתנת?

"הרבה שאלו אותי אם היה לי קשה לשחרר שליטה. למעשה, הרגשתי שדווקא בחירת הספקים היא המקום בו אני מצליחה לשחרר, ולתת להם להוביל. זכיתי להכיר ספקים מקצועיים אחד אחד, כך שיכולתי להגיע לחתונה בלב שקט ולתת להם לעשות את העבודה. 

תאמינו או לא, אבל בחתונה שלה עצמה, אופיר הביאה מנהלת אירועים שתעשה במקומה את העבודה בבק סטייג'. הזוג נפגש עם אופק פרבדה מנהלת האירוע, לפגישת הפקה כדי לחדד נושאים חשובים שדורשים תיאום ותזמון כמו האולם, האורחים, הספקים וההקמות, כי לאופיר היה חשוב שהכל יעמוד מראש. וואנס הדברים היו מתוכננים ומתואמים, השניים יכלו להתרווח ולהתחיל לספור לאחור.

"דווקא בחירת הספקים היא המקום בו אני מצליחה לשחרר". צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: אופיר משאלי

קפיצה קטנה לארץ המגף, וחזרנו

השניים בחרו בחתונה קטנה ואינטימית, בוילה נונה בקיסריה, לוקיישן היסטרי שנראה כאילו יצא מגלויה בטוסקנה: יקב פסטורלי, אוכל טוב ומראה כפרי וציורי. המקום הוא מבנה יוקרתי מוקף חצר ירוקה עמוסת גפנים, עצי זית, צמחים ופרחים שמכניסים את הקהל לתוך טבע מטופח. בתוך הוילה, נמצאים פריטי וינטג' ייחודיים, שכל כך התאימו לויז'ן הרצוי מבחינת אופיר ומתן: חמים, רומנטי, עם נגיעות וינטג' קסומות.

חשוב לציין שמדובר במקום עם וויב משפחתי, שמנוהל על ידי משפחה עם שורשים איטלקיים, שמלווים את הזוגות בצורה הכי צמודה שיש. המבנה של המקום הוא למעשה העתק מדויק של לוקיישן בו התגוררה המשפחה באיטליה. Sorprendente!

לוקיישן היסטרי שנראה כאילו יצא מגלויה בטוסקנה. צילום: ג'ן סלדקובלוקיישן היסטרי שנראה כאילו יצא מגלויה בטוסקנה. צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: וילה נונה
הויז'ן הרצוי מבחינת אופיר ומתן: חמים, רומנטי, עם נגיעות וינטג' קסומות. צילום: ג'ן סלדקובהויז'ן הרצוי מבחינת אופיר ומתן: חמים, רומנטי, עם נגיעות וינטג' קסומות. צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: וילה נונה

איך זה מרגיש לצמצם מוזמנים?

"רצינו חתונה קטנה ואינטימית, שישתתפו בה המשפחה והחברים הכי קרובים", משתפת אופיר.
"לצמצם את רשימת המוזמנים ממאות מוזמנים ל-150 בלבד, לא היה קל. בשלב מסוים, הבנו שאם אנחנו מעוניינים בחתונה אינטימית חייבים לנסות לצמצם אורחים. החלטנו שמי שישתתף יהיו האנשים הקרובים אלינו ביותר, אלו שאנחנו מנהלים איתם קשר הדוק ויהנו להגיע ולשמוח איתנו". 

הביג דיי של אופיר ומתן נקבע ליום שישי בצהריים. בגלל שהחתונה התקיימה בשעה מוקדמת, הספק הראשון דפק בדלת כבר ב-04:30 לפנות בוקר.
אופיר הכלה, עפוצה ומרוגשת במיוחד, פתחה את הדלת במלון דן קיסריה, והתחילה להתארגן לרגע המרגש.

הספק הראשון דפק בדלת המלון כבר ב-04:30 לפנות בוקר. צילום: ג'ן סלדקובהספק הראשון דפק בדלת המלון כבר ב-04:30 לפנות בוקר. צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: אופיר משאלי

הספקים שסמכנו עליהם בעיניים עצומות

כיאה למפיקה מקצועית, בחירת הספקים של אופיר היתה קלה ומהירה. 
"בחרנו ספקים שהכרנו מ-mit4mit, אנשים מקצועיים עם אנרגיות מעולות שיכולנו לסמוך עליהם בעיניים עצומות". משתפת אופיר.

כמה דוגמאות לספקים שהזוג בחר בפינצטה, וממליץ עליהם בחום:

שחר שבו- מאפרת מוכשרת, שאיפרה גם כמה כלות שהשתתפו בריאליטי המוביל של קשת 12: חתונה ממבט ראשון. האיפור של שחר הוא מצד אחד טבעי, ומצד שני זוהר ומשדר גלאם. 

נסאל מרום- הבחירה המושלמת למעצב שיער. הביא איתו אנרגיה מצוינת, והבין מהר מאוד למה אני מתחברת. קיבלתי על התסרוקת ים מחמאות!

ג׳ן סלדקוב - צלם הסטילס שבחרנו, אדם שלא מצלם תמונות, אלא סיפורים. יש משהו מיוחד בזוית ובצבעים שהוא בוחר בהם, שכל כך ייחודי לו.

תמיר ישעיהו- צלם הוידאו שבחרנו, שהוא אומן וידאו, לא פחות. תמיר הוא אנושי, קליל, אנרגטי, ומעל הכל- מקצוען אמיתי. הוא הגיע יחד עם ג'ן צלם הסטילס, למרות שלא הכיר אותו לפני, והשניים השתלבו יחד והוציאו תכנים נהדרים.

מיוזיק אפקט– להקה קאברים מדהימה שניגנה בקבלת הפנים, ושילבה סולנית, סקסופון וכינור.
היא העניקה אווירה חו"לית מושלמת, שהשתלבה נהדר בחתונת שישי בצהריים.

טרנד 54- אופיר מבקשת רשות לגנוב עוד כמה שורות כדי להתעכב על צלם המגנטים. 
בסופה של חתונה, היא מסבירה, צלם הסטילס מצלם בעיקר את האירוע והאווירה, ולא תמיד יש לו פנאי לצלם את כל האורחים שלכם. צלם המגנטים לעומת זאת, ידאג שלכל האורחים שלכם יהיה תיעוד. 
החברים שלנו יצאו עם המון מגנטים מהאירוע, וכמות המחמאות שקיבלנו עליהם הייתה עצומה.

אליטה- חברת הדיג'יי, צוות מדהים שאני ממליצה עליו בלי סוף. הדיג'יי הנבחר היה גיא הוס שהרים לנו רחבה מהסרטים. אפילו אני, משתפת אופיר, ככלה ביישנית יחסית, הצלחתי להשתחרר על הרחבה בזכות האנרגיות המדהימות שהם יצרו.

הלהקה העניקה אווירה חוהלהקה העניקה אווירה חו"לית מושלמת! צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: Music Effect Event’s

שמלת הכלה

עיצוב השמלה היה מורכב יותר מבחירת הספקים והאולם. אופיר דמיינה את שמלת החלומות שלה בסגנון ווינטג'י, עם טול ובד נשפך, אך בסופו של דבר, שמלות בסגנון לא החמיאו לה.
לבסוף, אופיר בחרה שמלה שלא דמיינה: חלקה, צמודה וסקסית. שמלה שיקית במיוחד שעוצבה על ידי מעצב העל אוהד קריאף, לדברי אופיר: "אוהד מקצועי, סבלן ושווה מאוד לסמוך על מה שיש לו להציע. מדדתי בסטודיו מגוון שמלות רחב, ובסוף השמלה שהתאימה לי הייתה דווקא זו שלא חשבתי עליה, והכל בזכות העין והחדות שלו".

כאן היא עוצרת עם המלצה חמה לכלות: "חשוב לבוא בראש פתוח, לא להיות מקובעת על סגנון שמלה אחד. למדוד ולנסות כל אחת מהשמלות, כדי לראות מה באמת הכי מתאים לך".
בנוסף, אופיר בחרה להוסיף לשמלה הקלאסית שלה צעיף נוצות ייחודי והיא מספרת:
"כולם חששו שאראה כמו תרנגול", היא מצחקקת, "אבל בסופו של דבר, זה הפריט שעשה לי את הלוק".


קיבלתי אלפי תמונות וסרטונים, יום אחרי האירוע

אחד הפלוסים בחתונה היה השירות של יוצרת התוכן הצמודה שהתלוותה ליום האירוע, מיכאל. בהתחלה, השניים חשבו לוותר על העניין, אבל היום, שניהם ממליצים עליו בחום, לכל זוג שרוצה מזכרת מרגשת ואותנטית מהחתונה. 

"אנחנו חיים בעידן של רשתות חברתיות. האפשרות לקום בבוקר ולקבל ישירות לנייד 1000 תמונות וסרטונים יום לאחר האירוע, היא כל כך חשובה. כך היה אצלי", משתפת אופיר, "כל הגלריה בנייד היתה מלאה בתמונות וסרטונים מהיום הכי מרגש בחיים שלי. היה ממש כיף להעלות את הסטוריז והרילסים כבר ביום למחרת".

בלט במיוחד: עיצוב הפרחים בחתונה

כל מי שנכנס לחתונה של אופיר ומתן, הבחין קודם כל בפרחים בכל פינה. בניצוחה של המעצבת ליאתריס, המקום עוצב באווירה פורחת, שמחה ואביבית. פלטת הצבעים הנבחרת ללוק האביבי והוינטג'י היתה כתום, וורוד פוקסיה עם נגיעות של צהוב. 
גם המלוות התבקשו להתלבש בצבעים הללו ליצירת מראה הרמוני והורס.

פלטת הצבעים הנבחרת ללוק האביבי והוינטג'י היתה כתום, וורוד פוקסיה עם נגיעות של צהוב. צילום: ג'ן סלדקובפלטת הצבעים הנבחרת ללוק האביבי והוינטג'י היתה כתום, וורוד פוקסיה עם נגיעות של צהוב. צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: ליאתריס
גם המלוות התבקשו להתלבש בצבעים הללו ליצירת מראה הרמוני והורס. צילום: ג'ן סלדקובגם המלוות התבקשו להתלבש בצבעים הללו ליצירת מראה הרמוני והורס. צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: אופיר משאלי
וכיאה לאירוע אינסטגרמי מלא בגלאם, החופה היתה מלאת פרחים, וסידורי השולחנות עוצבו בהתאם.
לאופיר, מסתבר, כל היופי הזה לא הספיק, והיא בחרה להעמיד קנבסים מצוירים ליד החופה, כדי להעניק לה רקע מושלם.אובייסלי, כמו שתוכלו לראות בתמונות, גם החליפות של האחים קושטו באותו סגנון פרחוני.

קנבסים מצוירים ליד החופה, כדי להעניק לה רקע מושלם. צילום: ג'ן סלדקובקנבסים מצוירים ליד החופה, כדי להעניק לה רקע מושלם. צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: אופיר משאלי
גם החליפות של האחים קושטו באותו סגנון פרחוני. צילום: ג'ן סלדקובגם החליפות של האחים קושטו באותו סגנון פרחוני. צילום: ג'ן סלדקוב

טקס חופה קאסטום מייד

בדומה לחתונה כולה, גם החופה היתה מתוקה ואינטימית במיוחד, בדיוק כפי שהזוג שלנו חלם.
ההורים משני הצדדים נכנסו וחילקו פרחים לאורחים, ולאחר מכן, הזוג המאוהב צעד לחופה, יד ביד.
החופה התנהלה בטקס מרגש ומחבר, שנגע בכל אחד מהאורחים. עורך הטקס, הרב עמיהוד סלומון, רב צעיר, נעים הליכות, בעל כושר ביטוי וקסם אישי, יצר את החופה בסגנון האישי של אופיר ומתן, קלילה ומתובלת בהומור וטוב טעם. הזוג קרא נדרים זה לזה, החליף טבעות והצהיר על אהבתו. "הרב עמיהוד בנה את הטקס בדיוק כמו שחלמנו", משתפים אופיר ומתן.

הזוג קרא נדרים זה לזה, החליף טבעות והצהיר על אהבתו. צילום: ג'ן סלדקובהזוג קרא נדרים זה לזה, החליף טבעות והצהיר על אהבתו. צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: אופיר משאלי
"הרב עמיהוד בנה את הטקס בדיוק כמו שחלמנו". צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: הרב עמיהוד סלומון
על השולחנות, חיכו המזכרות לאורחים: בקבוקי שמן זית ממותגים ויפים, לחוויה איטלקית אותנטית. יחד עם העיצוב הרומנטי, והוויב המשפחתי של המקום, כולם נהנו יחד ביום הגדול של אופיר ומתן, והרגישו שהם קפצו לכמה שעות לארץ המגף: עם אוכל משובח, עיצוב ביתי ושיקי באוירה הכי שורשית ואיטלקית שיש.

ולסיום, ביקשנו מאופיר לתת לנו טיפ, כמפיקת אירועים, לזוגות שמתחתנים ומתקשים לשחרר שליטה:

"בדקו את הספקים שלכם היטב, ואחרי שהחלטתם, זה הזמן לשחרר ולסמוך על מלא. 
המטרה היא שלא תעבדו בחתונה שלכם, אלא תהיו פנויים להנות. תתחבקו עם האורחים שלכם, ואל תבזבזו זמן על לחץ וסטרס". מילים כדורבנות.

אופיר ומתן, תודה על הצצה לחתונה קסומה ולא סטנדרטית, שעוררה אצלנו געגועים לפעם האחרונה שהיינו באיטליה.

אופיר ומתן, תודה על הצצה לחתונה קסומה ולא סטנדרטית! צילום: ג'ן סלדקובאופיר ומתן, תודה על הצצה לחתונה קסומה ולא סטנדרטית! צילום: ג'ן סלדקוב | תמונה: אופיר משאלי

קרדיטים לספקים שהפכו את החוויה למושלמת:

צלם סטילס - ג׳ן סלדקוב 
צלם וידאו – תמיר ישעיהו
מנהלת אירועים – אופק פרבדה
יוצרת תוכן וסושיאל - מיכאל
איפור – שחר שבו
שיער – נסאל מרום
מגנטים - טרנד 54
שמלה ראשונה - אוהד קריאף
שמלה שנייה - רותם חן
עוגת חתונה - מור בראל
מיתוג - עדי גרוסמן
חליפת חתן - בלו נייבי
מקום התארגנות- דן קיסריה
להקה לקבלת הפנים - Music Effect Event’s
דייג׳י - גיא הוס, אליטה
מעצבת החלומות - ליאת ריס

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
טרנד 54 - Trend 54
מגנטים
טרנד 54 - Trend 54
המגנטים שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליהם
המגנטים שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליהם
301.4K
עוד פרטים
logo
אוהד קריאף
שמלות כלה
אוהד קריאף
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
51.8K
עוד פרטים
logo
וילה נונה
אולמות וגני אירועים
וילה נונה
מתחתנים בקיסריה, מרגישים באיטליה
מתחתנים בקיסריה, מרגישים באיטליה
209.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת