מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

בקיץ הזה בטוח תלבשי לבן: כל הטרנדים של שמלות הכלה לקיץ 2024

חג השבועות, החג הלבן, מגיע אלינו בעוד רגע ואיתו מגיע גם עונת החתונות של קיץ 2024. אז מה הטרנדים שמחכים לנו בקיץ הקרוב בגזרת שמלות הכלה, מה ילבשו הכלות הקיציות של שנת 2024 ומה ההברקה של הקולקציות החדשות אצל מיטב המעצבים? מה שמלת הכלה שתלבשי הקיץ הזה?

שמלות כלה | זמן קריאה: 5 דקות
5.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
בקיץ הזה בטוח תלבשי לבן: כל הטרנדים של שמלות הכלה לקיץ 2024
15
15
מהירות:
בקיץ הזה תלבשי לבן זה כבר הרבה מעבר לציטוט מתוך שיר, חתונות קיץ היו דבר מבוקש מאז ומעולם ולקראת חג השבועות, שגם הוא חג לבן לחלוטין, החלטנו לשוחח עם מספר מעצבי שמלות כלה נחשבים ומוערכים ולהבין מהם בדיוק מה מצפה לנו בעונת האירועים החמה והמרגשת הזו, אז נצא לדרך?

"בקיץ הזה תלבשי לבן.." צילום: רותם ברק | תמונה: Celeste bridal- רות סלסט שמלות כלה

צנועה, אצילית ומנצנצת:

בבוטיק שמלות הכלה, Celeste bridal- רות סלסט שמלות כלה, ישנה השפעה רבה מרוח התקופה: "בעקבות המלחמה, החלטתי לשמור על איפוק בעיצובים. הנטייה היא לשמלות יותר נקיות וחלקות, עם דיטלים יותר עדינים ושקטים. הרצון הוא ליצור משהו טהור, מכיוון שבעיניי כמעצבת- החתונות שמתקיימות בתקופה זו מסמל את המשכיות העם שלנו. בנוסף, חשוב לי לשמור בקולקציית הקיץ על אצילות וצניעות, תוך שמירה על מראה קליל ונסיכותי. בתקופה בה כלה רוצה שמירה מבורא עולם ומראה קלאסי ועדין- בחרתי לשמור על גזרות פשוטות ומחמיאות, בקו מנצנץ אך נקי ואסתטי, סגנון שכל כלה יכולה לדמיין את עצמה לובשת.

בנוסף, כיאה לקיץ, נראה הרבה שמלות קלאסיות נפוחות עם תחרות עדינות לא כבדות, על מנת לייצר אפקט קליל וקייצי. המחוכים שכבר חזרו בענק ימשיכו איתנו ונראה אותם בשילוב מגוון סגנונות, צורות וסוגי שקיפויות".

גזרות פשוטות ומחמיאות, בקו מנצנץ אך נקי ואסתטי. צילום:גזרות פשוטות ומחמיאות, בקו מנצנץ אך נקי ואסתטי. צילום: | תמונה: Celeste bridal- רות סלסט שמלות כלה

פפיונים, בדים ייחודים והתהדרות במבנה הנשי:

בסטודיו אוהד קריאף, המתמחים בשמלות כלה, שיתפו אותנו בכל הטרנדים הכי חמים לקיץ הקרוב, שגם ישתלבו כמובן בקולקציה החדשה והמתוכננת שלהם: "הגזרה של שמלות הכלה משתנה, ישנה מגמה בעונות אחרונות בעולם הכלות של הנמכת קו המותן לכיוון הירכיים הגבוהות, דבר אשר משווה מראה אלגנטי ונסיכותי שמאריך את הטורסו הנשי.
מבחינת הבדים, יש כמה טרנדים חזקים: טרנד הראפלס שמתייחס לשמלות עשויות בדי סאטן או שיפון אשר עוברים מניפולציות בעזרת קפלים או עבודת פליסה שמתבצעת בעבודת יד ומעניקה מראה מתוחכם ודרמטי במידה, טרנד שמלות התחרה שמתאפיינות בשקיפות מעודנת ומתאימות יותר לחתונות חוץ- שמלות אלו משדרות עדינות ואווירה רומנטית, וטרנד אחרון בגזרת הבדים הוא הטרנד החזק ביותר לקיץ הקרוב: שמלות חלוקות מבדי סאטן משובחים, שמלות כלה שהן אלגנטיות וסקסיות בו זמנית. כשהולכים על שמלת כלה מסאטן חשוב שהשמלה תהיה מעוצבת בצורה מתוחכמת ועשויה לעילה, אלו שמלות שמאדירות את מבנה הגוף הנשי ויוצרות מראה של שעון חול אל-זמני.

בגזרת האקססוריז- גם על השמלה עצמה ומחוצה לה, בעונות הקרובות ניתן יהיה לראות שמלות כלה רבות עם פפיונים בכל מיני גדלים וצורות. הפפיון יכול להיות חלק מהמחשוף בגב או בחזה, או לשמש אקססורי אופנתי על השמלה. חשוב להיזהר עם טרנד מסוג זה ולא לגרור את המראה הכלתי למחוזות הקיטץ'".

"הנמכת קו המותן לכיוון הירכיים הגבוהות, דבר אשר משווה מראה אלגנטי ונסיכותי". צילום: דודי חסון | תמונה: אוהד קריאף
"אלגנטי וסקסי בו זמנית". צילום: דודי חסון | תמונה: אוהד קריאף

שמלה נשפכת ומלאה בסקס אפיל:

בדגמי שמלות הכלה החדשים של מעצבת שמלות הכלה, נטלה תוכלו ליהנות מכל הטרנדים הכי מדוייקים לקיץ הקרוב, ובמיוחד מאווירה רומנטית וקלאסית, שמדגישה את הקווים הנכונים של גוף האישה: "בקולקציה החדשה יהיו דגמים בסגנון קלאסי, נקי ולא מתאמץ שמשרה אווירה רומנטית ומלאה בסטייל. אחד הדגמים שלטעמי יכבשו את הכלות בקיץ הקרוב הוא דגם סקסי, מבד סאטן רך ונשפך, שמדגיש את הקימורים בגוף הנשי. מבחינת אקססוריז, ניתן להוסיף שרשרת פנינים.

מבחינת הטרנדים לקיץ 2024, אנחנו צפויים לראות שמלות קלילות ואווריריות, קלאסיות, חלקות ורומנטיות כמו למשל שמלות סטרפלס עם כתפיות נופלות או שמלות בעלות מראה נסיכותי לא מתאמץ. בנוסף, גם סגנון הבוהו שיק ימשיך איתנו לעונה הבאה. לצד כל אלו, נרגיש את הנוכחות של מחוכים עם בסיסים שקופים ושל נצנצים עדינים שישתלבו בשמלות הכלה של הקיץ הקרוב".

סאטן רך ונשפך, שמדגיש את הקימורים בגוף הנשי. צילום: שחר ויןסאטן רך ונשפך, שמדגיש את הקימורים בגוף הנשי. צילום: שחר וין | תמונה: נטלה שמלות כלה - Natella
שמלות בעלות מראה נסיכותי לא מתאמץ. צילום: שחר ויןשמלות בעלות מראה נסיכותי לא מתאמץ. צילום: שחר וין | תמונה: נטלה שמלות כלה - Natella

פנינים ושילוב בין עדינות ליוקרה:

מעצבת שמלות הכלה, טליה כהן, מציגה בפנינו את הטרנד החדש-ישן שהולך להשתלט בקיץ הקרוב: "הטרנד החדש בתחום שמלות הכלה מביא עמו חזרה לסגנון הקלאסי והנפוח, עם דגש על תכשיטי פנינים ותכשיטים יוקרתיים ויחודיים שישולבו בעיצובים עצמם. שמלות הכלה של העונה הקרוב משרות אווירה של עדינות ויוקרה, משלבות קלאסיות עם עיצוב מודרני, ומציעות מראה רומנטי ואלגנטי בו זמנית. 

בתחום שמלות הכלה, נראה העדפה ניכרת לתכשיטים קלאסיים, מרשימים, עם נטייה לפנינים. השילוב הרצוי על ידי הכלות הוא בין עדינות ליוקרה, וזה מתבטא בבחירה של שמלות תחרה, המציעות נוכחות רומנטית ואלגנטית ומקנות לכלה מראה מושקע וייחודי ביום המרגש שלה".

פנינים ויוקרה. צילום: אלמוג גבאיפנינים ויוקרה. צילום: אלמוג גבאי | תמונה: טליה כהן שמלות כלה וערב
שמלות תחרה, המציעות נוכחות רומנטית ואלגנטית. צילום: רותם ברקשמלות תחרה, המציעות נוכחות רומנטית ואלגנטית. צילום: רותם ברק | תמונה: טליה כהן שמלות כלה וערב

כלת קיץ 2024? למה חשוב שתשימי לב בבחירת שמלת הכלה שלך?

  1. הכירי את הטרנדים: בקיץ הקרוב, נראה עיצובים אמיצים ומיוחדים כגון שמלות עם פרינג'ים, צבעים עדינים וגימורים חדשניים לצד חזרה למקורות- אל השמלות הקלאסיות והנקיות, השמלות הנפוחות והמחוכים. השימוש הוא לרוב בבדים קלים וזוהרים, על מנת ליצור מראה רומנטי ובלתי נשכח. בנוסף, הבדים מותאמים כמובן למזג האוויר הקיציי. בגזרת התכשיטים נמצא המון פנינים ואבני חן, כאקססוריז חיצוניים וגם משולבים בשמלה עצמה.
  2. אל תשכחי להתאים למבנה הגוף שלך: חפשי אחר גזרות שיכולות להתאים בצורה המירבית למבנה הגוף הנוכחי שלך. אל תתפשרי על שמלה שתתאים לך רק עוד כמה חודשים או שמלה יפה שאת מרגישה בה לא בנוח, בסופו של דבר- זה היום המאושר שלך ומגיע לך להרגיש הכי נעים שאפשר.
  3. התאימי את השמלה שלך לאופי האירוע: חשוב להתאים את הלוק שלך לסוג האירוע שלך, למשל שמלת בוהו שיק תתאים יותר לחתונה באוויר הפתוח או בחוף הים, שמלה נפוחה ואלגנטית תתאים יותר לאירוע ערב וכו'. אל תתביישי להתייעץ עם מעצב/ת שמלת הכלה שלך ולפרט עד כמה שניתן על האירוע, כדי שתגיעו לתוצאה הטובה ביותר.

מזל טוב כלה לבנה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

14
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Celeste bridal- רות סלסט שמלות כלה
שמלות כלה
10% הנחה
מחזקים את עם ישראל עם הטבה בלעדית!
מחזקים את עם ישראל עם הטבה בלעדית!
153.5K
למימוש ההנחה
logo
אוהד קריאף
שמלות כלה
אוהד קריאף
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
51.5K
עוד פרטים
logo
נטלה שמלות כלה - Natella
שמלות כלה
נטלה שמלות כלה - Natella
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
44.6K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת