מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הגבעה בברנר: המקום המושלם לאירועים עטופים באהבה אינסייד אאוט

מחפשים לוקיישן כפרי לחתונה במרכז הארץ? הכירו את "הגבעה" בגבעת ברנר - המקום המושלם לאירועים מושקעים ואיכותיים על רקע טבע חלומי ואותנטי.שילוב מדויק בין אולם לגן חיצוני מהמם ועטוף בטבע עוצמתי, עצים טרופים ובריכת דגים קסומה, בליווי מנות מפנקות וחווית שירות שלא פגשתם, הופכים את ה"גבעה" לפייבוריט מנצח עבור אינספור זוגות מרוצים.

 | זמן קריאה: 4 דקות
5.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הגבעה בברנר: המקום המושלם לאירועים עטופים באהבה אינסייד אאוט
15
15
מהירות:

למה לבחור אם אפשר גם וגם?

מתלבטים בין אולם לגן אירועים? בגבעה כבר חשבו על הכל עבורכם! במקום תוכל למצוא גם אולם פנימי מרשים וגם גינה חיצונית מדהימה וטבעית, שילוב ייחודי המאפשר לזוגות להחליט היכן לארח את האירוע שלהם. בינינו, למה לבחור אם אפשר ליהנות מכל העולמות?

למה לבחור אם אפשר ליהנות מכל העולמות? צילום: יוניק פוטוגרפילמה לבחור אם אפשר ליהנות מכל העולמות? צילום: יוניק פוטוגרפי | תמונה: הגבעה

חתונה אורבנית על רקע טבע מטריף

אם אתם כמונו, אוהבי טבע וייחודיות, אתם הולכים להתאהב בענק בלוק המרהיב של "הגבעה" :
מתחם אורבני מוקף בגן מהמם עם עצים טרופיים ובריכת דגים גדולה מלאה אלמנטים מיוחדים, מעניקים רקע ציורי ואווירה מיוחדת שאין שניה לה - לחוויה חתונה מושלמת. על שביל של אבנים עתיקות, מול פריחה מלבלבת ונחל מפכפך, תוכלו לצעוד יחד, ולהרגיש את הקסם בעצמכם. 

בגבעה תוכלו לצעוד יחד, ולהרגיש את הקסם בעצמכם. צילום: your story wedבגבעה תוכלו לצעוד יחד, ולהרגיש את הקסם בעצמכם. צילום: your story wed | תמונה: הגבעה

קבלת פנים מסוגננת ואלגנטית

בגבעה אוהבים לקבל את האורחים בהמון אהבה וחמימות. במרחב קבלת הפנים של המקום, הממוקם בגינה, מוקף ירק וטובל בצמחייה מרשימה, תוכלו למצוא עמדות אוכל מגוונות המפוזרות במתחם ולצדם בר קוקטיילים עשיר.

בגזרת הקולינריה, התפריט המגוון של הגבעה יקח אתכם למסע מרתק של ניחוחות וטעמים המשלבים את מיטב חומרי הגלם המקומיים. הגבעה מציעה מטבח שף אותנטי, שמעניק לא רק חוויה לחיך אלא גם לעיניים. לאחר סיבוב של טעימות, אנחנו יכולים לומר בפה מלא - בגבעה לא מפחדים לצאת מהקופסא, ומי שמרוויחים מכך הם כמובן אתם והאורחים שלכם.

 - הגבעה בברנר: המקום המושלם לאירועים עטופים באהבה אינסייד אאוטתמונה: הגבעה
הגבעה מציעה מטבח שף אותנטי, שמעניק לא רק חוויה לחיך אלא גם לעיניים. צילום: Yadin Hasson Wedding Photographerהגבעה מציעה מטבח שף אותנטי, שמעניק לא רק חוויה לחיך אלא גם לעיניים. צילום: Yadin Hasson Wedding Photographer | תמונה: הגבעה

חופה חלומית היישר מהאגדות

החופה במקום היא פנינה אמיתית - חופה ציורית ואלגנטית, אשר נמצאת באזור הגן, ממש 'על הדשא' ועטופה צמחיה מהממת המעניקה רקע טבעי ושקט עבורכם. עם יכולת לארח עד 750 מוזמנים, תוכלו לקיים חתונה אינטימית, או רבת משתתפים, כך או כך המקום מבטיח חוויה נעימה ומוצלחת לכל הנוכחים.

החופה במקום היא פנינה אמיתית. צילום: Ben-Dosa I Wedding Photographyהחופה במקום היא פנינה אמיתית. צילום: Ben-Dosa I Wedding Photography | תמונה: הגבעה

התאמה מדויקת לחתונת חורף או קיץ 

בגבעה אוהבים ורסטיליות ותמיד יודעים לתפור את הפתרון המדויק לכל צורך. 
בחורף תוכלו ליהנות מחתונת חורף מושלמת, מבלי לוותר על הנראות - אולם מקורה וחמים עם קירוי מזכוכית, יקבל את פניכם ויאפשר View אל כל הגן. 
בקיץ תוכלו ליהנות מחוויה קיצית מדהימה, עם כל היתרונות של אולם פנימי ממוזג. בא לכם לחגוג בחתונת חוץ מהממת? אין בעיה! תוכלו להתחתן בגן ולהיעזר בצ'ילרים ומאווררים. באטם ליין - בגבעה דואגים שבכל מזג אויר תהיה לכם חתונה מנצחת.

בגבעה דואגים שבכל מזג אויר תהיה לכם חתונה מנצחת. צילום: אספוסה צלמיםבגבעה דואגים שבכל מזג אויר תהיה לכם חתונה מנצחת. צילום: אספוסה צלמים | תמונה: הגבעה

שירות מעולה הוא חלק בלתי נפרד מ"הגבעה"

זו אולי נשמעת קלישאה, אבל אי אפשר להתווכח עם רזומה מרשים. מדובר ללא ספק בשירות באיכות אחרת - צוות אכפתי וקשוב יעניק לכם שירות מעולה עד לדיטיילס הקטנים ביותר, ברמה הגבוהה ביותר. 
(אגב, תשמחו לדעת שהגבעה קיבלה דירוג גולשים מצוין אצלנו באתר, לפי חוות דעת של 619 מדרגים, וזכתה בתואר בחירת הזוגות כבר בשנה השישית ברציפות, בזכות רמת שירות גבוהה ומשתלמת).
ועוד בונוס - בגבעה אוהבים להתאים בפינצטה לכל אירוע את הספקים המתאימים ביותר בעולמות העיצוב, האווירה והאוכל. כשזה כך, מה הפלא שכל חתונה היא בול בפוני? 

הגבעה זכתה בתואר בחירת הזוגות כבר בשנה השישית ברציפות, בזכות רמת שירות גבוהה ומשתלמת. צילום: יוניק פוטוגרפיהגבעה זכתה בתואר בחירת הזוגות כבר בשנה השישית ברציפות, בזכות רמת שירות גבוהה ומשתלמת. צילום: יוניק פוטוגרפי | תמונה: הגבעה

בגבעה עוטפים אתכם באהבה

בגבעה חוויית הלקוח היא הרבה יותר מקלישאה - ההנהלה והצוות מחויבים לכם עד הפרט הקטן ביותר, כך שגם אתם וגם האורחים תצאו מרוצים ועם חוויה נפלאה. ההתמחות של הצוות במקום לעטוף אתכם באהבה ולהשאיר כל זוג עם חיוך, גם באירועים עם קונספטים מורכבים.

ההתמחות של הצוות במקום לעטוף אתכם באהבה ולהשאיר כל זוג עם חיוך. צילום: shaimasinter_photoההתמחות של הצוות במקום לעטוף אתכם באהבה ולהשאיר כל זוג עם חיוך. צילום: shaimasinter_photo | תמונה: הגבעה
סיפור קטן שריגש אותנו במיוחד ממש לאחרונה - חתן שאחיו נרצח במסיבת נובה ברעים, החליט לקיים במקום את החתונה. האח, בן בנימין כהן ז״ל, היה אדם תוסס שלא נח לרגע, אהב את החיים ובחר לחגוג אותם בכל דרך אפשרית, הוא היה אחד מאותם צעירים וצעירות שרק רצו לרקוד ונרצחו על ידי מחבלים נתעבים בשבעה באוקטובר.
אחיו של החתן, טל כהן, סיפר לנו שאם החתן היה בחיים, הוא כבר היה דואג להרים את הרחבה. 
החתונה עצמה הייתה שמחה ומרגשת במיוחד, ולוותה בפסטיבל ריקודים לאורך כל הלילה - "במותו ציווה לנו את החיים". 

צילום: שלו אלמוגצילום: שלו אלמוג | תמונה: הגבעה

חניה ונגישות במקום

המקום מונגש במאה אחוז לנכים ובעלי מוגבלויות. גם מבחינת המיקום - 'הגבעה' נמצאת בתוך קיבוץ ברנר, ממש על כביש 40. במקום תוכלו למצוא חניה המותאמת לעד 1000 רכבים ללא תשלום, כאשר במקום דואגים גם לסדרן חניה.

המקום מונגש במאה אחוז לנכים ובעלי מוגבלויות. צילום: חיים אפריאטהמקום מונגש במאה אחוז לנכים ובעלי מוגבלויות. צילום: חיים אפריאט | תמונה: הגבעה

האותיות הקטנות

המחיר בגבעה כולל הכל, למעט די ג'יי וצלם. אם נדרש, ישנה אפשרות להתאמות אישיות לבחירתכם עם מעצבת הבית. 

הצעה מיוחדת לזמן מוגבל - דיל חתונה ב 360 - הכל כלול במחיר, כולל הגברה ותאורה + מפיקה המלווה את הזוג לאורך כל התהליך וגם ביום האירוע עצמו. 

בואו לחגוג ולאהוב איתנו ❤️
לפרטים נוספים, תנו קפיצה לדף העסק https://www.mit4mit.co.il/biz/233

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

9
0
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
הגבעה
אולמות וגני אירועים
הגבעה
״המקום הכי חלומי שראינו בחיים שלנו״
״המקום הכי חלומי שראינו בחיים שלנו״
454.3K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת