מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מה עושים חודש לפני החתונה? הצ'ק ליסט המושלם לחודש שלפני האירוע - חלק ב'

אנחנו לא רוצים להלחיץ אבל... הוא כבר כאן! הביג דיי ששניכם מצפים לו כבר דופק בדלת.
לטבלת הייאוש עד ליום הגדול נותר עוד חודש בלבד (יאיי!) וכתמיד, באנו לעזרתכם עם קאצ' אפ זריז (המשך לצ'ק ליסט מהפעם הקודמת) ובו רשימת המשימות שנותרו, כדי שאכן תגיעו ליום הגדול רגועים וסגורים מכל הכיוונים. הפעם, נדבר על מה שנותר לכם בתחומים הבאים: איפור ועיצוב השיער, חליפת חתן ושמלת הכלה, הנעלה, אקססוריז, מקום האירוע והתאמות של הרגע האחרון. לטס גט סטארטד.


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
5.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מה עושים חודש לפני החתונה? הצ'ק ליסט המושלם לחודש שלפני האירוע - חלק ב'
15
15
מהירות:

טיפולי יופי כחודש לפני החתונה

מרי פורת, מאפרת ומעצבת שיער, מעניקה לכלה במתנה את הדגשים הבאים:

  • זהירות מתכשירים חדשים: מומלץ לא לנסות חומרים חדשים על עור הפנים, לפחות חודש לפני מועד החתונה. 
    יש חומרים שעלולים להזיק ולגרום לאלרגיות או לאדמומיות, ואת ממש לא רוצה לחוות זאת, בטח שלא בתקופה העמוסה שלפני החתונה. בכלל, כל שינוי שגורם לפצעונים או אדמומיות, לא יוסיף לתחושת הרוגע שלך (או שלו, זה הולך ביחד).

  • טיפוח הפנים: דאגי לביקור אצל קוסמטיקאית עד שלושה שבועות לפני החתונה. המטרה היא לדאוג לטיפול קוסמטי בזמן סביר, שימנע ממך להגיע למצב של מראה לא רצוי ביום החתונה.

  • הזמיני תור לפדיקור, מניקור, עיצוב גבות ושפם: שרייני לך בלו"ז לקבוע את טיפולי היופי האלו בהקדם האפשרי, לכל המאוחר 3-4 ימים לפני החתונה.

  • בדקי את מקום ההתארגנות שלך: נסגרת על מקום התארגנות לחתונה? אש. בדקי שהמקום שבחרת מצויד בכל הפרטים החשובים: כסא בר עבורך כדי להיות בגובה המתאים מול המאפרת, מקום עם תאורת יום עבורך ועבור הספקים וכן מראת גוף ומראת צד כדי שהמאפרת והמסרקת תוכלנה לדעת איך נראה האיפור והשיער מכמה זוויות שונות.

צילום: אייל קרולצילום: אייל קרול | תמונה: מרי פורת | איפור ועיצוב שיער

הזמנות לחתונה, סידורי הושבה ותיאומים של הרגע האחרון

כחודש לפני החתונה, מסבירה לנו גלית מפיקה ומתכננת אירועים, זה הזמן לטפל בסידורים הפחות דחופים, אך עדיין בעלי חשיבות רבה:

  • שליחת הזמנות לאורחים: שתיים שלוש, ש-ג-ר! לפחות חודש לפני מועד החתונה, שגרו את ההזמנות לאורחים כדי שיספיקו לשריין מראש את התאריך שבחרתם. מומלץ להזכיר לאורחים שטרם אישרו הגעה שוב שבועיים לפני (רשמו לפניכם). 

  • יצירת סידורי הושבה: אחרי ששלחתם הזמנות לכל המי והמי וסיימתם עם אישורי ההגעה, זה הזמן לקחת את רשימת המוזמנים לידיים ולראות כיצד מתמודדים עם סידורי ההושבה. מומלץ לא לדחות את תכנון סידורי ההושבה לרגע האחרון, אלא לעשות זאת לפחות חודש לפני. זכרו שברגע שהכל מוכן מראש, והמוזמנים יודעים בדיוק היכן הם יושבים, כל האירוע זורם בכיף.

  • תיאומים של הרגע האחרון: בצעו התאמות של הרגע האחרון עם הספקים השונים: ספרו את מספר האורחים ודווחו לאולם, לקייטרינג ולבר האלכוהול, דווחו לקייטרינג אם יש אורחים עם העדפות קולינריות מיוחדות או כשרויות מסוימות, בצעו פגישה מוזיקלית עם הדיג'יי שלכם כדי לסגור את שיר החופה, הסלואו וכן הלאה.

  • רשימת בקשות מהספקים: אם אתם עובדים עם חברה מקצועית להפקת אירועים, מומלץ להגיש לה את רשימת בקשות הספקים כמו למשל: שולחן לדיג'יי, תאורה לרחבת הריקודים, חלל עבודה לספק הפרחים וכן הלאה.

  • הכינו רשימה של נותני השירות והמלווים: צרו רשימה מסודרת של כולם, כולל פרטי קשר. לא תאמינו כמה רוגע תרגישו לאחר מכן.

  • קשקושים לרחבת הריקודים: כן, כן, כל הפיצ'יפקעס המדליקים האלה, הזוהרים והמנצנצים, שבלעדיהם רחבת הריקודים לא תראה אותו הדבר. זה הזמן המושלם לדאוג להם.

חודש לפני זה הזמן לטפל בסידורים הפחות דחופים, אך עדיין בעלי חשיבות רבה:חודש לפני זה הזמן לטפל בסידורים הפחות דחופים, אך עדיין בעלי חשיבות רבה: | תמונה: Gגלית הפקות אירועים

חליפת חתן, שמלת כלה וכל מה שמסביב 

בואו נצא יחד לסיבוב עם דיפלומט חליפות חתן, בסקשן המוקדש כל כולו לאאוטפיט שלכם, כדי לוודא שלא שכחתם אף פרט חשוב בדרך:

  • התאמות ותיקונים לחליפת החתן: הסעיף הזה רלוונטי עבור החתנים שבינינו: כחודש לפני החתונה, זה הזמן למדוד שוב את חליפת החתן, כדי לוודא שהיא יושבת עליכם בול.

  • מדידה אחרונה של שמלת הכלה: מחמיאה או לא? כלה יקרה, היכוני למדידה נוספת של שמלת הכלה שלך. כשבוע לפני החתונה, מומלץ למדוד את השמלה בפעם האחרונה כדי לוודא שהיא עדיין יושבת כראוי.

  •  אוורור חליפת החתן וסט הביגוד: מומלץ לאוורר חולצות מגוהצות, ובאופן כללי לפתוח את הסט ולבדוק שאין עליו קמטים, כתמים ואבק. הבחנתם בכתם? גם זה קורה לפעמים, עדיף עכשיו במקום בבוקר האירוע.

  • טיפ קטן ומועיל ליישור קמטים: שימו את החליפה או החולצה באמבטיה, ותנו לה לספוג מהאדים החמימים ולעבור סוג של גיהוץ טבעי. 

  • התאמנו על ההליכה בנעליים החדשות: רלוונטי מאוד גם לחתן וגם לכלה. מומלץ לנעול את נעלי החתן או הכלה כשבועיים לפני האירוע, וללכת איתן לפחות כשעה בכל יום, במטרה לרכך אותן ולאפשר להן לקבל את הצורה של הרגל (ושום מילה על שפשופים וחתכים).

  • עניבות ופפיונים: וודאו שהם קשורים מראש. בלי קשר (או עם 🙂) אנחנו בדיפלומט דואגים מראש שכל העניבות שלנו תהיינה קשורות. אם יש לכם קושי, פתחו יוטיוב ולמדו בקלות עשרות קשרים, בלי להסתבך.

  • רכשו את טבעות הנישואין: כחודש לפני האירוע, זה הזמן המתאים להגיע בצעידה רומנטית לחנות התכשיטים המועדפת, ולקנות את הטבעות בראש שקט.

סקשן המוקדש כל כולו לאאוטפיט שלכם.סקשן המוקדש כל כולו לאאוטפיט שלכם. | תמונה: דיפלומט חליפות - Diplomat

סידורים שנוגעים לאולם או לגן האירועים

בגן אירועים עלמה, בית לאירועים מפרטים מספר סידורים חשובים שנוגעים לאולם ולגן האירועים:

כיוון שכל הסידורים מתנקזים לחודש לפני האירוע, זה הזמן לתת פוקוס על האירוע עצמו: להתחיל לרכז את רשימת המוזמנים ולוודא שסגרנו את כל הספקים. 

  • לא לחכות לאירועים של הרגע האחרון: מומלץ לסגור כמה שיותר פרטים כחודש לפני החתונה: עיצוב האירוע, תפריטים, שירי כניסה לחופה, סלואו, רחבת הריקודים, אישורי הגעה, סידורי הושבה וכן הלאה. אנשי הדקה התשעים? כדאי לכם להתאמץ הפעם, כי לפני החתונה מגיעים "בהפתעה" אירועים נוספים: הפרשת חלה, מסיבת רווקות, ערב מקווה וכן הלאה.
    בהתנהלות הזו, מוסיפים בעלמה, נמדד "זוג מאורגן": כזה שהצליח שבוע לפני האירוע לסגור את כל הקצוות.

  • שריינו את בר האלכוהול: כדי להביא אלכוהול מבחוץ, צריך לדעת בוודאות כמה אנשים יגיעו לאירוע. אז יאללה, חודש לפני זה בול הזמן לרכז את רשימת המוזמנים שבטוח יגיעו ולהזמין בר אלכוהול מפנק.

  • פגישה עם מנהל האירוע: בשלב בו הזוג נאסף על הדברים, בעלמה ממליצים להיפגש עם מנהל אירוע מטעם האולם. מנהל האירוע יושב עם הזוג, עונה על שאלות בוערות וסוגר את כל הקצוות: איך עושים הושבה בצורה נכונה, איך נכנסים לחופה, איך מסדרים את השולחנות, מה יהיה לוח הזמנים ביום החתונה, מה עושים אם חסרות מנות וכן הלאה.

זה הזמן לתת פוקוס על האירוע עצמו. צילום: רון קוביזה הזמן לתת פוקוס על האירוע עצמו. צילום: רון קובי | תמונה: עלמה. בית לאירועים Alma
והכלל החשוב ביותר שהשארנו דווקא לסוף, כדי שתצאו מהכתבה עם טעם טוב בפה,
הוא כמובן – לנסות להרגע.
פור שור, זו תקופה עמוסה מכל הבחינות, אבל נסו לקחת את הדברים בצ'יל.
זה לא סוף העולם אם המכפלת לא מסודרת, או שלדודה עם הדודא, לא היה את המשקה שרצתה. 
אתם עשיתם את הבסט שלכם, וזה מה שחשוב
.
כשאתם מוצפים בהתרגשות לקראת החתונה הכל יכול להראות לכם הגיוני, ולכן חשוב להיעזר בשירותי הפקה מקצועיים, לתכנן את החתונה יחד עם ה-Wed planner שלנו, העוזר האישי לארגון חתונה בקלות וללא עלות, וכמובן להעזר בהמלצות על נותני השירות באתר MIT4MIT. 

אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בדרך. שיהיה במזל!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

10
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
מרי פורת | איפור ועיצוב שיער
איפור כלות
איפור/עיצוב שיער למלווה במתנה
את מפנקת מלווה באיפור/עיצוב שיער במתנה❤️
את מפנקת מלווה באיפור/עיצוב שיער במתנה❤️
1.9K
למימוש ההטבה
logo
Gגלית הפקות אירועים
הפקה וניהול אירועים
Gגלית הפקות אירועים
100% הנאה בארוע שלך
100% הנאה בארוע שלך
43.5K
עוד פרטים
logo
דיפלומט חליפות - Diplomat
חליפות חתן
לוק מושלם לחתן החל מ-1,250 ₪
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
38.4K
למימוש ההטבה
logo
עלמה. בית לאירועים Alma
אולמות וגני אירועים
עלמה. בית לאירועים Alma
אירועים תחת כיפת השמיים בעלמה ☀️
אירועים תחת כיפת השמיים בעלמה ☀️
46.6K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת