מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כל ביס מיוחד: מה מציעים גני ואולמות האירועים כמנה לטבעוניים, צמחוניים, צליאקים ונמנעים מלקטוז?

אחד השיקולים העיקריים בבחירת הלוקיישן ליום החתונה שלכם הוא האוכל. כשזה נוגע לאירוע הגדול בחיינו, אנו רוצים שכל אורח יצא שמח, מרוצה וכמובן- גם שבע. בדיוק בשביל זה, בדקנו עבורכם מה מציעים אולמי וגני האירועים בשנת 2024 בגזרת האורחים עם העדפות תפריט ספציפיות: צמחוניים, טבעוניים, ללא גלוטן וללא לקטוז. 

 | זמן קריאה: 5 דקות
5.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כל ביס מיוחד: מה מציעים גני ואולמות האירועים כמנה לטבעוניים, צמחוניים, צליאקים ונמנעים מלקטוז?
15
15
מהירות:
כמה חודשים לפני האירוע שלכם, תגיעו אל האולם או גן האירועים לאחד הרגעים המשמעותיים ביותר: הטעימות. אם יש שני דברים שהאורחים שלכם לא ישכחו מהחתונה, זה כמה הם רקדו וכמה הם אכלו. לכן, חשוב לשים לב כמה אורחים יש לכם עם העדפות מיוחדות או מגבלות בתפריט. אז מה האולמות השונים מציעים ומה כדאי לכם לעשות כדי שכל אחד ואחת יצאו שבעים ושמחים מהאירוע שלכם?

אם יש שני דברים שהאורחים שלכם לא ישכחו מהחתונה, זה כמה הם רקדו וכמה הם אכלו.אם יש שני דברים שהאורחים שלכם לא ישכחו מהחתונה, זה כמה הם רקדו וכמה הם אכלו. | תמונה: גן הפקאן

השראה מיפן ומהים, לא רק פקאן:

ב'גן הפקאן', גן אירועים טרופי בשרון, תוכלו ליהנות ממנות שונות המותאמות למגוון רחב של אורחים. המנות הינן של קייטרינג 'בראף', שהוא קייטרינג הבית שלהם. בחוות הדעת באתר Mit4mit ניתן לראות כי המחמאות על האוכל הטעים שקיבל פידבקים טובים מכל האורחים חוזרות שוב ושוב. 

הנה האופציות שהוצעו לפנינו:
  • לטבעונים, צמחונים, צליאקים ורגישים ללקטוז: סלט יפני, בהרכבה במקום עם רוטב יפני.

  • לצמחונים אוכלי הדגים: סלמון טרי עם קציפת חמאת שום מתובלת על ברוסקטה.

  • לצמחונים אוכלי הדגים, ללא לקטוז וללא גלוטן: סשימי סלמון מרענן- עשיר ברימון, צלפים, פלפל חריף ושמן חרדל.

  • לטבעונים, צמחונים, צליאקים וללא לקטוז: סלט ירוק של פעם- סלט עם בוטנים, חמוציות והרבה ירוקים.

  • לטבעונים, צמחונים ורגישים ללקטוז: פוקאצ'ה גלילית- מוגשת לצד ירקות צלויים ורוטב חריף.

  • לטבעונים, צמחוניים, צליאקים, ורגישים ללקטוז: חציל בלאדי קלוי על האש, עם זיגוג טחינה ונבטי בזיל.

סלט יפני לטבעונים, צמחונים, צליאקים ורגישים ללקטוז.סלט יפני לטבעונים, צמחונים, צליאקים ורגישים ללקטוז. | תמונה: גן הפקאן
סשימי סלמון מרענן לצמחונים אוכלי הדגים, ללא לקטוז וללא גלוטן.סשימי סלמון מרענן לצמחונים אוכלי הדגים, ללא לקטוז וללא גלוטן. | תמונה: גן הפקאן
חציל בלאדי לטבעונים, צמחוניים, צליאקים, ורגישים ללקטוז.חציל בלאדי לטבעונים, צמחוניים, צליאקים, ורגישים ללקטוז. | תמונה: גן הפקאן

תחליפי בשר מעולים וקינוחים שוקולדיים לכולם:

בקייטרינג 'טארטן אירוח וקינוח' לאירועים, תוכלו למצוא מגוון של מנות טבעוניות וללא גלוטן, כך שהם מספקים את ההבטחה לתת מענה לכולם. מחוות הדעת בעמוד העסקי שלהם באתרנו Mit4mit, תוכלו למצוא מגוון זוגות מרוצים- גם כאלו עם כמות גדולה של אורחים המעדיף אוכל צמחוני וטבעוני.

אלו הן חלק מהמנות המוצעות על ידי 'טארטן':
  • עבור טבעונים וללא גלוטן- קדירת ירקות ירוקים וטופו, בקארי ירוק. פתרון אסייתי אולטימטיבי.

  • עבור טבעונים, מנה אהובה גם על חובבי הבשר- באן עם 'בשר' (רידיפיין) מפורק.

  • בקטגוריית הקינוח- פונדנט שוקולד: קינוח חם מהתנור, המהווה פתרון מעולה גם לצליאקים.

באן עם 'בשר' (רידיפיין) לטבעונים. צילום: יריב קריסטלבאן עם 'בשר' (רידיפיין) לטבעונים. צילום: יריב קריסטל | תמונה: טארטן אירוח וקינוח
פונדנט שוקולד חם מהתנור לצליאקים.פונדנט שוקולד חם מהתנור לצליאקים. | תמונה: טארטן אירוח וקינוח

מהמזרח באהבה לכל סוגי האורחים:

ב- 'הגלריה- בית לאירועים', שנמצאים אל מול שמורת הטבע חוף בית ינאי, מבטיחים לנו קולינריה מותאמת אישית. כאשר תגיעו אל הגלריה, תוכלו להציג את העדפות התפריט שלכם ושל האורחים שלכם ובאמצעות קייטרינג הבית 'עץ השדה', יימצא פתרון לכל אחד ואחת. בחוות הדעת באתר Mit4mit נתקלנו בביקורות חיוביות מצד הזוגות שקיימו במקום את חתונתם, הם סיפרו כי האוכל היה 'ברמה אחרת', מושלם ו'לא ייאמן שהוא פרווה'.

אלו המנות שהוצגו לנו- מחולקות לזמני ההגשה:

בקבלת הפנים תוכלו למצוא:
  • מן הטאבון מותאם לטבעוניים וצמחוניים: פוקצ'ות ולחמעג'ון, מגוון לחמי מחמצת, פוקצ'ות 'פיצה' עם גבינה טבעונית ורוטב עגבניות, פוקצ'ות עם 'בשמל', תרד ופטריות. לצד הלחמים ממרחים כמו: פסטו, טפנד זיתים, מסבחה, חצילים קלויים ועוד.

  • מותאם לטבעוניים, צמחוניים וללא לקטוז: ירקות אנטיפסטי קלויים ופרחי כרובית על מצע טחינה.

  • מותאם לצמחוניים אוכלי דגים, לטבעוניים (במילוי סלט טופו) וללא לקטוז: פאני פורי- חטיף הודי מטוגן במילויים שונים לבחירה: סביצ'ה לבן תאילנדי, עלי לליק, תפוחי עץ, סלרי, בייבי מלפפון, פלפל צ'ילי, עלי כוסברה, לימון, מלח ים, סלט טופו, שמן שומשום ומלון (בעונה).

  • מותאם לצמחוניים וטבעוניים, ללא לקטוז ומתאים גם לצליאקים: קראנצ'י הודי- תבשיל קארי עם טופו וירקות, לצד אורז ירוק למון גראס, בצל ירוק, טבעות צי'לי, כוסברה, בוטנים, סחוג ירוק, קונפי פטרוזיליה, לימון ושום.

  • מותאם לצמחוניים אוכלי דגים, ללא גלוטן וללא לקטוז: תאילנדי- דג לבן לצד אטריות שעועית, בצל ירוק, חסה לליק, כוסברה, נענע, מלפפונים, לימון, רוטב דגים, צ'ילי, בוטנים, סויה, רוטב למון גראס, כרוב סיני וקוקוס קלוי.

במנות העיקריות תוכלו למצוא:
  • מנה ללא גלוטן וללא לקטוז: סינטה וילה מרצדס ארגנטינאי מיושן 21 יום, לצד קרם בטטה, שמנת פלפלת, שעועית מאודה וצימיצ'ורי.

  • מנה עיקרית לטבעוניים וצמחוניים, ללא לקטוז: קובה לצד עדשים שחורות ומרק סלט אותנטי וחמצמץ.

בקינוחים תוכלו למצוא עוגות שמרים צמחוניות, ללא לקטוז.

מן הטאבון מותאם לטבעוניים וצמחוניים: פוקצ'ות ולחמעג'ון ועוד. צילום: עידן כנפימן הטאבון מותאם לטבעוניים וצמחוניים: פוקצ'ות ולחמעג'ון ועוד. צילום: עידן כנפי | תמונה: הגלריה -בית לאירועים
פאני פורי לצמחוניים אוכלי דגים, לטבעוניים (במילוי סלט טופו) וללא לקטוז. צילום: עידן כנפיפאני פורי לצמחוניים אוכלי דגים, לטבעוניים (במילוי סלט טופו) וללא לקטוז. צילום: עידן כנפי | תמונה: הגלריה -בית לאירועים
עוגות שמרים צמחוניות, ללא לקטוז. צילום: שחר זיסועוגות שמרים צמחוניות, ללא לקטוז. צילום: שחר זיסו | תמונה: הגלריה -בית לאירועים

במה אתם יכולים לעזור?

  1. התמקדו בהעדפות המוכרות ביותר- וודאו אל מול אולם או גן האירועים שלכם שיש מנה משביעה וטעימה גם עבור האורחים הצמחוניים והטבעוניים שלכם. 

  2. לאחר שאתם בודקים שיש אופציה עבור האורחים הצמחוניים, הטבעוניים ואלו בעלי העדפות תפריט מבחינה מוסרית או בריאותית, בקשו גם לטעום את המנה, על מנת לוודא שהיא באמת טעימה ולא רק על מנת 'לסגור פינה'.

  3. הוסיפו לאישורי ההגעה שלכם אופציה בה האורחים יוכלו לסמן אם יש להם העדפות מסוימות מבחינת התפריט. יהיה קל יותר עבורכם ועבור האולם לדעת מראש לכמה אורחים להיערך.


אז אל תשכחו, הדרך אל הלב עוברת דרך הקיבה, גם אם היא רגישה- הכי חשוב שהיא תהיה מרוצה ושבעה. שיהיה לכם אירוע שמח ומלא באוכל טוב והמון מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קסטלו- אירועים עם נוף לים
גני אירועים
חתונת קיץ ב-249 ₪ למנה
מבצע חתונת קיץ מושלמת בקסטלו!
מבצע חתונת קיץ מושלמת בקסטלו!
36.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת