מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מה נשתנה? אירועי 2023 הם לא מה שהכרתם!

בכל שנה, אפשר לראות את הטרנדים השולטים בה וגם תחום החתונות לעולם לא נשאר בחוץ. על מנת לבדוק מה בדיוק השתנה השנה, מה המגמות שהולכות ומתגברות, שוחחנו עם אלו שנמצאים בשטח כבר מספר שנים ויכולים לשתף אותנו ב-8 הטרנדים הגדולים ביותר לשנת 2023.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
12.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מה נשתנה? אירועי 2023 הם לא מה שהכרתם!
15
15
מהירות:

עונת החתונות הגדולה של השנה עוד לפנינו וחג הפסח מביא אותנו לעשות סדר ולבדוק, מה נשתנה השנה הזו מכל השנים?

דור הטיקטוק 

מוזיקה מאפיינת תקופות, מאפיינת דורות ומאפיינת גם את רחבת הריקודים שלכם ובכל שנה ניתן לראות את ההשפעה של הסביבה שמגיעה גם אל החתונות. DJ פרץ גלס משתף אותנו בחיבור שנוצר בין דור המתחתנים ודור ההורים, בעקבות אפליקציית הטיקטוק ששולטת במצעדים "הטיקטוק מביא איתו מלא המנונים משנות ה-70,80 ו-90 ושם אותם בקדמת הבמה. גם זוגות שנולדו בניינטיז מבקשים להשמיע בחתונה שלהם להיטים משנות ה-70-80 כי הם הכירו אותם דרך הטיקטוק, ואלו השירים שההורים שלהם אוהבים וגדלו עליהם- זו מגמה שהיא סופר בעלייה".

מוזיקה מאפיינת תקופות, מאפיינת דורות ומאפיינת גם את רחבת הריקודים שלכם.מוזיקה מאפיינת תקופות, מאפיינת דורות ומאפיינת גם את רחבת הריקודים שלכם. | תמונה: פרץ גלס - DJ Glass Vegas

בלי אלימות, גם במוזיקה

לצערנו, אלימות כלפי נשים זו תופעה שלא נעלמת מן העולם, וגם לא מדלגת על עולם המוזיקה, בו התקיימו כמה מהפרשות המדוברות ביותר. כשזה מגיע ליום המאושר של הזוגות המתחתנים, הם יעדיפו להישאר בצד הפוליטיקלי קורקט ולא לתמוך באמנים שנויים במחלוקת או כאלו שאשמתם הוכחה לכל. "ככל שהשנים עוברות, יש יותר מודעות לאמנים שמואשמים באלימות כלפי נשים, כאלו שהואשמו וגם כאלו שיש סביבם עננה של האשמות" מסביר לנו DJ פרץ גלס "יותר ויותר זוגות מבקשים לא לנגן אותם, כמעט 90% מהזוגות יבקשו לא להשמיע אמן שנוי במחלוקת שמעורב בפרשיות".

ירידה לפרטים והתמחות בחוזים

הקורונה אולי כבר כמעט ולא מעוררת בהלה, אבל את הפוסט טראומה שהשאירה עדיין ניתן להרגיש בעולם החתונות. אלרון טל, הבעלים של 'ואסקו- מקום לאירוע' משתף אותנו בשינוי "אם פעם זוג היה נכנס ולא בודק חוזה ושום דבר, הזוגות היום זהירים וחכמים יותר. גם אנחנו מפרטים יותר וגם הזוגות יורדים יותר לפרטים מבחינת החוזים. בתקופת הקורונה, הרבה אנשים 'אכלו אותה' מול אולמות שלא באו לקראתם ואלו ההשפעות שנשארו עד היום".

מנות פוטוגניות, משותפות והומניות יותר

גם בעולם הקולינרי, המגוון גדול הרבה יותר כיום. אם פעם האורחים היו מסתפקים בסטייק איכותי ודי, היום כולם רוצים לצלם מנות מיוחדות, שמותאמות לתפריט והמגבלות שלהם ושגם כמובן, נראות טוב "מבחינת אוכל, יש הרבה יותר מודעות לצמחונות, טבעונות וגם למאכלים ללא גלוטן" משתף אותנו אלרון טל, הבעלים של 'ואסקו- מקום לאירוע' "התפריטים היום הרבה יותר מעניינים, למשל מגישים יותר מנות שרינג בהתחלה ולא מנות אישיות ומבחינת הנראות של הדברים הכל צריך להיות מדויק, עם כלים צבעוניים- ממש כמו במסעדה. אנחנו כל הזמן עם יד על הדופק בכל הנוגע לטרנדים בעולם האוכל ולעיתים, אנחנו אפילו מובילים את הטרנדים".

היום כולם רוצים לצלם מנות מיוחדות.היום כולם רוצים לצלם מנות מיוחדות. | תמונה: ואסקו - בית לאירועים

חוזרים לשורשים ולטבע

תופעה נוספת שהפכה פופולרית יותר בעקבות מגפת הקורונה זה הרצון לחגוג קרוב לבית, גם ביום החתונה ולצאת אל חיק הטבע "רוב הכלות מתארגנות בבתים" מספר לנו הצלם עידן נהרי "גם החתונות עצמן הפכו לאירועים אינטימיים יותר, הרבה בוחרים להתחתן בבתים, בחצרות ולהקים דברים מאפס. בצילומים, הרבה זוגות רוצים להצטלם בצורה ספונטנית וללא העמדות והרבה מגיעים אליי בגלל הקו הטבעי, גם בצילום וגם בעריכה".

"רוב הכלות מתארגנות בבתים". | תמונה: עידן נהרי | צילום אירועים

עם האורח מהרגע הראשון

ב-2023 ניתן לראות עד כמה הזוגות מעריכים כל רגע ורגע עם האורחים שלהם וכבר לא מעוניינים לחכות בחדר החתן-כלה עד לרגע החופה, אלא לכבד עד כמה שניתן וללחוץ ידיים למוזמנים, כבר מרגע הגעתם. "יותר ויותר זוגות מתחילים להסתובב באולם בזמן קבלת הפנים" מסביר הצלם עידן נהרי "זה לא היה נהוג עד עכשיו ברוב האירועים, אבל יש התלהבות רבה סביב הטרנד הזה בשנה האחרונה".

"יותר ויותר זוגות מתחילים להסתובב באולם בזמן קבלת הפנים". | תמונה: עידן נהרי | צילום אירועים

קוקטיילים מותאמים אישית

עדי לוי מ'אולטרה בר' הסביר לנו על הטרנד החזק של השנה, שהופך את אחד הפקטורים החשובים בחתונה, האלכוהול- למרכזי אפילו יותר "יש עלייה בביקוש לקוקטיילים בכל הארץ. ככל שעוברות השנים, יש עלייה בחתונות בקונספטים ייחודים. היינו לא מזמן בחתונה בקונספט של דיסני, הביאו מעצבת שדאגה גם לעמדה שלנו והקוקטיילים היו צריכים להיות בסגנון דמויות דיסני. לדוגמא קוקטייל ירוק עם נוצה אדומה שסימל את פיטר פן וקוקטיילים נוספים עם הדפסת תמונות מתוך 'היפה והחיה', 'שלגיה' ועוד".

"הקוקטיילים היו בסגנון דמויות דיסני". צילום: נטע רדמרד | תמונה: אולטרה בר | ULTRA BAR

ג'ין, טוניק וחתונה

לכל אחד ואחת יש את המשקה שהם אוהבים להסתובב איתו ברחבה. במשך שנים הוודקה והואן גוך בטעמים שלטו ברחבות, גם הערק כיכב בשמחות- ואליהם מצטרף שחקן חדש, הג'ין, רצוי בשילוב עם מי טוניק. "הג'ין שנכנס בשנה שעברה ממש 'בקטנה' הפך להכרחי השנה בכל אירוע" משתף אותנו עדי לוי מ'אולטרה בר' "יש ביקוש גבוה יותר למגוון של ויסקי, לצד הערק והוודקה, שעובדים תמיד".

"הג'ין הפך להכרחי השנה בכל אירוע". | תמונה: אולטרה בר | ULTRA BAR

אז 'מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?'

זה הלילה שלכם, אז תנו לטרנדים להוביל אתכם או התחילו טרנד חדש- העיקר שתהיה לכם את חתונת חלומותיכם והמון מזל טוב! 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

31
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
פרץ גלס - DJ Glass Vegas
תקליטנים
פרץ גלס - DJ Glass Vegas
"פרץ האלוף עשה לנו חתונה מהסרטים 🤩"
24.0K
עוד פרטים
חתונה בקטנה
logo
ואסקו - בית לאירועים
אולמות וגני אירועים
החל מ-250 ₪ למנה!
חתונה סוגרת פינה - אירוע מושלם בואסקו
חתונה סוגרת פינה - אירוע מושלם בואסקו
15.7K
למימוש ההטבה
logo
עידן נהרי | צילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
חבילת צילום מושלמת ב-₪10,500
בעיני, כל תמונה שלכם שווה אלף מילים!
בעיני, כל תמונה שלכם שווה אלף מילים!
33.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת