מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

טרנדים לשמלות כלה 2024

עם כניסתה של 2024 לחיינו, יצאנו לאסוף את כל הטרנדים הכי שווים מרחבי העולם בתחום שבסופו של דבר, הוא המעניין ביותר ביום החתונה שלך- שמלות הכלה. רגע לפני הבחירה שלך, בואי להתעדכן ולהבין מה הכי חם, דווקא כשמגיעה העונה הקרה.

שמלות כלה | זמן קריאה: 3 דקות
12.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
טרנדים לשמלות כלה 2024
15
15
מהירות:
בכל שנה ובכל עונה, מתעדכנים הטרנדים בתחום שמלות הכלה, כך שכל אחת יכולה לבחור לעצמה את השמלה המושלמת בשילוב האופנה הנוכחית והטעם הפרטי שלה. אז אל תשברי את הראש בחיפוש שלא נגמר ובואי לקרוא על שמונת העקרונות העדכניים ביותר בתחום ואל תשכחי- אמצי אותם לעצמך, על פי מה שמתאים לך והטעם האישי שלך.

כל אחת יכולה לבחור לעצמה את השמלה המושלמת בשילוב הטרנד האהוב עליה.כל אחת יכולה לבחור לעצמה את השמלה המושלמת בשילוב הטרנד האהוב עליה.
1. פרחוני ואלגנטי- בכל שבועות האופנה ברחבי העולם, ראינו את הדפסי הפרחים חוזרים אליינו בענק. בשזירה, בתחרה, בשרוולים, בשמלה עצמה, הפרחים הם פשוטים אך בולטים ונותנים לשמלות גוון רומנטי וחגיגי, של פריחה חדשה ומרגשת.


2. הנפח חוזר-  אם בעונות הקודמות יכלנו לצפות בעיקר בשמלות 'שטוחות', כלומר צמודות לגוף ונופלות, שנותנות אפקט של אפס מאמץ ופשטות, בעונה הבאה הנפח חוזר אל חיינו ובגדול. נפח בסגנון קצף, שמדמה נסיכה עם נגיעה של תחכום מגיע אל מחוזותינו במהירות וזה הזמן ללכת על זה ביג טיים.


3. המסיבה של חייך- רוצה לנצנץ? להרשים בלוק שאומר 'אני באתי לחגוג?'- הלוק הזה כבר לא חייב לחכות רק לחלק השני של הערב, ויכול להיות כבר בחופה. שמלות רבות בתצוגות האופנה הציגו לוקים פחות רשמיים ופחות 'כלתיים' שהיינו בוחרות למסיבה מרשימה, אך כעת אפשר לקחת אותם גם ליום המאושר בחייך.


4. משורטטת ומדויקת- כתפיים בולטות כמו בשנות ה-80, קו מותן נמוך וצורות גיאומטריות ברחבי השמלה, המבנה השולט בשנת 2024 הוא מדויק ומרשים, שהופך כל שמלה ליצירת אומנות נפלאה.


5. שמלה שהיא מכנס?- גם השנה, הטרנדים הפמיניסטיים נוגעים בכל מישור וגם בתחום שמלות הכלה ונראה כי מעצבים רבים בוחרים להציג שמלת כלה שהיא כלל לא שמלה- אלא חליפת מכנסיים בנגיעות רומנטיות וחגיגיות.


5. לא רק לבן- בעונה הקרובה תוכלו לראות שמלות כלה שאמנם נותרות לבנות בבסיסן, אך משלבות צבעים נוספים והדפסים ייחודים, שנותנים לשמלה מראה שלא ראינו בעבר, שנועד להרשים ולשבור את השגרה המוכרת.


7. חצאית שהיא הכול- זה אמנם לא טרנד חדש, אך ניתן לראות שמלות מרשימות במיוחד כל המבנה הייחודי שלהם מגיע מן החצאית הארוכה, הבולטת או זו שנשרכת אחרייך לאורך מטרים רבים.


8. הצצה קטנה-  גם כאן לא מדובר בטרנד חדש, אך גם בעונת 2024 ניתן לראות שמלות בהן 'חריצים' ו'חתכים' שמאפשרים הצצה אל גופה החטוב של הכלה, שיוצרים חיתוכים מעניינים ומאפשרת לכל אחת להדגיש את החלקים היפים ביותר.


שימי לב- רגע לפני שאת 'נופלת' לטרנדים- זכרי:

  1. חשוב להתאים את הטרנד אלייך, למבנה הגוף ולסטייל שלך ולא את עצמך לטרנד- כדי שהשמלה תחמיא לך ולא תהיי 'קורבן אופנה'.
  2. זכרי שמעצב/ת שמלת הכלה שלך נמצא/ת שם בשבילך עם כל הידע והיכולת ליצור את שמלת הכלה המושלמת עבורך שתשלב גם את האופנה הנוכחית וגם את הטעם האישי שלך.
  3. התאימי את השמלה גם לעונה ולזמן בו את מתחתנת, אף אחת לא רוצה לקפוא מקור או להתבשל מחום ביום חתונתה.

אז קדימה זכרי את הנוסחה- טרנד מדויק, טעם אישי והבנה של מבנה הגוף שלך, והלוואי שתמצאי את השמלה העדכנית והמושלמת עבורך. מזל טוב! 

הלוואי שתמצאי את השמלה העדכנית והמושלמת עבורך. מזל טוב!הלוואי שתמצאי את השמלה העדכנית והמושלמת עבורך. מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
כלה קלה
שמלות כלה
שמלות כלה במחיר שפוי
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
15.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת