מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

ספקי חתונה במחיר טוב ללא התפשרות על האיכות? הגעתם למקום הנכון!

כשזה מגיע ליום החתונה שלנו, כולנו רוצים להשיג את הטוב ביותר בעלות המינימלית האפשרית. אך למרות מה שחשבתם, ישנם ספקים רבים שיציעו לכם שירות איכותי ומצוין- גם מבלי לקרוע לכם את הכיס. כתבה שעוזרת לכם לתכנן את תקציב החתונה שלכם, בצורה חכמה וחסכונית.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
12.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
ספקי חתונה במחיר טוב ללא התפשרות על האיכות? הגעתם למקום הנכון!
15
15
מהירות:
התארסתם? מזל טוב! עכשיו מתחילים התכנונים ובין היתר, גם הדאגות. תקציב החתונה הוא אחד מהדברים הראשונים שתדונו עליהם כזוג, וכנראה שגם אם זה באופי שלכם וגם אם לא, תנסו להתמקח כשתגיעו אל הספקים הנבחרים שלכם. אבל חשוב לנו שתשימו לב- זה שספק או ספקית גובים סכום גבוה יותר, לא בהכרח אומר שהם איכותיים יותר.
רוב הספקים יעידו שאם זוג יגיע אליהם ויהיה קליק, הם ימצאו את דרך המלך גם בעניין המחיר.
אז איך תוכלו לקבל ספקים איכותיים ללא פשרות, גם בתקציב סביר? בואו לגלות.

רוב הספקים יעידו שאם זוג יגיע אליהם ויהיה קליק, הם ימצאו את דרך המלך גם בעניין המחיר.רוב הספקים יעידו שאם זוג יגיע אליהם ויהיה קליק, הם ימצאו את דרך המלך גם בעניין המחיר. | תמונה: המגנט הלוהט | מגנטים לאירועים

קייטרינג מקיף שיחסוך לכם חלק גדול מהתקציב:

שף רוסלן הוא ספק של קייטרינג והפקה, שמספק את כל צרכי החתונה מבחינה קולינרית וגם מבחינה הפקתית. שירות כזה עלול להיות יקר יותר מקייטרינג רגיל, אך כולל בתוכו שירותים נוספים שגם כך הייתם משלמים עלייהם בנוסף, ולכן בסופו של דבר- משתלמים כדיל אחד.
אלו הטיפים של שף רוסלן:

  1. כשאתם בוחרים ספק- בדקו המלצות אל מול חברים, מכרים ובאתרים אותנטיים כדוגמת MIT4MIT
  2. קבעו שיחה עם הספק ובמידה ויש חיבור ראשוני, בקשו ממנו הצעת מחיר עם הדיל הטוב ביותר שלו, הצעה שתכלול גם את כל ה'אותיות הקטנות'. "אצלנו למשל, תקבלו כוסות בר במתנה, ובמחיר כלול גם ריהוט אלטרנטיבי, חופה, מארחת, כספת ועוד מספר דברים שבדרך כלל לא מכניסים אל ההצעה הראשונית ולאחר מכן 'גוזרים על זה קופון".
  3. שימו לב שהתפריט שלכם מגוון ועשיר ומתאים לכל סוגי האורחים, שיש קשת של טעמים ויש אופציות גם עבור האורחים הצמחוניים והטבעונים.

שף רוסלן מספק את כל צרכי החתונה מבחינה קולינרית וגם מבחינה הפקתית.שף רוסלן מספק את כל צרכי החתונה מבחינה קולינרית וגם מבחינה הפקתית. | תמונה: שף רוסלן - הפקת אירועים
"קשת של טעמים" | תמונה: שף רוסלן - הפקת אירועים

חבילת זיכרונות שתרים לכם את החתונה, במחיר הגון:

ב'המגנט הלוהט' משתפים אותנו כי האיכות לא בהכרח עולה ביוקר, אך כן כדאי לשים לב לעמידות ולהמלצות של חברת הצילום אותה אתם לוקחים בתחום המגנטים, כדי שהזכרונות שלכם ישארו לזמן רב.

בנוסף, הם משתפים אותנו בדיל הקיים אצלם ובכך שבכל אירוע, ניתן ליצור דילים שווים במיוחד בהתאם לצרכי הזוג: "יש לנו הצעה של 7 הגדלות של תמונות, 3 אינסטבלוקים ורינג תאורה ברחבה במתנה- המחיר משתנה על פי האירוע.
באופן כללי, המחיר של חבילת המגנטים שלנו נע בין 1300-1800 ש"ח בהתאם לגורמים שונים, אך איכות המגנט לא משתנה. מדובר במגנטים באיכות טרמית שאינם דוהים ואינם מתקלפים".

ב'המגנט הלוהט' מבקשים להבהיר כי לספק טוב באמת, חשוב להחזיק במחיר אטרקטיבי, על מנת שכל זוג יצא מרוצה גם מהבחינה הכלכלית וגם מבחינת האיכות, וכך ימליץ בלב שלם גם לזוג הבא.

"כדי שהזכרונות שלכם ישארו לזמן רב". | תמונה: המגנט הלוהט
"איכות המגנט לא משתנה. מדובר במגנטים באיכות טרמית שאינם דוהים ואינם מתקלפים". | תמונה: המגנט הלוהט

שמלת כלה מדהימה במחיר שמאפשר לקחת נשימה:

מעצבת שמלות הכלה, אלכסנדרה, חרטה על דגלה את הרצון להלביש כלות במחיר סביר ובאיכות גבוהה. תוכלו למצוא אצלה שמלות כלה במחיר סביר, בנוסף- לאור המצב הבטחוני, אלכסנדרה מציעה שמלות מהסטודיו שלה ב-50% הנחה, כמובן ללא שום 'ירידה' באיכות.

היא מספרת: "אני ממש מקפידה להוציא כל כלה עם חיוך מאוזן לאוזן מהסטודיו שלי. הטריק שלי על מנת להגיע לגזרה המושלמת עבור כל אחת ואחת הוא להפריד בין החלק העליון לחלק התחתון ורק לאחר מכן, ליצור שמלה שלמה.
אני קודם כל מתאימה לכלה טופ שמחמיא לה ויושב עלייה באופן מושלם ולאחר מכן חלק תחתון, כשהחיבור עובד והיא מרוצה- זה הופך לשמלה אחת.
למרות שיש סיילים ויש מחירי מבצע, השמלות הן אותן השמלות- במחיר סביר והוגן, כלות יוצאות ממני עם שמלת כלה איכותית בעבודת יד, בתפירת עילית, שמותאמת בול למידותיה".

טווח המחירים בסטודיו של אלכסנדרה הינו:
1500-3000 ש"ח לשמלת כלה קיימת ללא ביצוע תיקונים
4000-6000 ש"ח לשמלת כלה קיימת בתוספת ביצוע תיקונים
שמלת כלה בתפירה אישית החל מ-6000 ש"ח ושמלה שנייה לריקודים, במתנה.

"להפריד בין החלק העליון לחלק התחתון ורק לאחר מכן, ליצור שמלה שלמה". צילום: הראל בדיחי | תמונה: Alexandra - שמלות כלה
"שמלת כלה איכותית בעבודת יד, בתפירת עילית, שמותאמת בול למידותיה של הכלה". צילום: הראל בדיחי | תמונה: Alexandra - שמלות כלה
אז מהי המסקנה והעצות הטובות ביותר לחתונה איכותית ללא פשרות על המחיר? אל תחשבו מהארנק, קבעו לעצמכם תקציב ומצאו את הספקים איתם אתם מרגישים את הקליק הטוב ביותר ונסו להתאים ביניהם לבין התקציב שבידיכם. חפשו המלצות ואל תתפשרו בשום מצב, כי אתם זוג אחד ויש המון ספקים, שרק מחכים לשמח ולשרת אתכם בחיוך גדול. מזל טוב !

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Alexandra - שמלות כלה
שמלות כלה
שמלות כלה החל מ-4,000 ₪
שמלות מחמיאות לכל המידות ובהתאמה אישית!
שמלות מחמיאות לכל המידות ובהתאמה אישית!
79.9K
למימוש ההטבה
logo
שף רוסלן -הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
הטבה מיוחדת לחיילים ומילואים
שימוש במתחם אירועים מאובזר ללא עלות
שימוש במתחם אירועים מאובזר ללא עלות
56.5K
למימוש ההטבה
חתונה בקטנה
logo
המגנט הלוהט | מגנטים לאירועים
מגנטים
20% הנחה על מגנטים לחתונה
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
48.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת