מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מול כל העולם ואשתו: המאורסות הטריות שכולנו מכירים

כל הצעת נישואין היא מרגשת, אך כשזה מגיע לכוכבות המוכרות שמלוות אותנו ביום יום דרכי דפי המדיות החברתיות, ההתרגשות עולה רמה ונהיית סוג של אירוע בפני עצמו. החלטנו לשמוח בשמחתן של המאורסות הטריות בעולם הבידור הישראלי וגם לנסות ולשער- איזו חתונה תהיה להן? 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
7.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מול כל העולם ואשתו: המאורסות הטריות שכולנו מכירים
15
15
מהירות:
ליאל אלי, טליה עובדיה, עינב כהן- אלו רק חלק מהשמות שכולנו מכירות ולמרות שאולי הן לא מכירות אותנו בחזרה, אנחנו יודעות את כל הפרטים על מערכות היחסים וההיסטוריה שלהן, דבר שגורם לנו להיות שמחות עבורן ברגע ההצעה כמעט כאילו מדובר בחברה הכי טובה שלנו. אספנו לכן את כל רשימת המאורסות הטריות והחלטנו לנסות לנחש באיזה סוג חתונה הן יבחרו- אז בואו נצא לדרך.

ליאל אלי- יוצרת התוכן מלאת ההומור, משתפת בחשבון האינסטגרם שלה פוסט מרגש במיוחד בו הסרטון שמתעד את הרגע בחודש אוגוסט, בו קיבלה הצעת נישואין מבן זוגה, שי. הסיפור שלהם מעורר השראה, וכן גם תקווה, אצל זוגות שנפרדו ותמיד הרגישו שזה לא היה הצעד הנכון. אחרי 6 שנים בנפרד, ליאל ושי חזרו לזרועות האחד של השנייה ועכשיו, החליטו שזה לנצח.

איזו חתונה תהיה להם? מפוצצת בעמדות צילום מיוחדות, בסטייל פשוט וקליל, עד השעות הקטנות של הלילה.


טליה עובדיה- הרומן המרגש שהתחיל בבית האח הגדול בין טליה עובדיה לשחף רז כבש את הלב של כולנו. אין אחד במדינה שלא הביע את דעתו על הגשר בין מלכת הגזר והטחינה והמנהיג הסמכותי של הבית ובמיוחד, על הקשר ביניהם. אך הזמן אמר את שלו ושנה לאחר שיצאו מהבית, ביולי האחרון, הגיעה ההצעה האינטימית במילאנו. 

איזו חתונה תהיה להם? מסתורית, הרחק מאורות הזרקורים, עם מינימום אורחים ומקסימום אוכל בריא. בר רפאלי סטייל.


בר כהן- מאורסת נוספת שמצאה את שאהבה נפשה בבית האח הגדול היא בר כהן, שקיבלה הצעת נישואין מאליאב טאטי. בסרטון אותו העלתה בר לרשתות, ניתן לראות שולחן למרגלות הנחל בדובאי, בו יושבים בר ואליאב מוקפים בשטיח לבן מקושט בנרות. בתפאורה הרומנטית הזו, אליאב כרע ברך וגרם לבר לבכות מאושר. 

איזו חתונה תהיה להם? חופה מרגשת ומלאה כהלכה, עיצוב אלגנטי ומוקפד ושושבין אחד מקסים (הבן של בר), כיאה לחתונת פרק ב'.


עינב כהן- הפאשניסטה, עינב כהן, זכתה להצעת נישואין רומנטית בזמן חופשה עם בן זוגה, בר טויטו, בחוף אמאלפי באיטליה. כשחזרו לארץ עם הבשורה המשמחת, חיכו להם בביתם כל החברים למסיבת אירוסין מושקעת במיוחד- בה לבשה עינב שמלה של המעצבת נוי אליהו ואפילו זכתה לחתוך עוגת חתונה עליה כתוב 'She said yes'. מאז הספיקה ליצור שת"פ עם חברות אופנה ותכשיטים בדגש על תחום החתונות ונראה שאת הלימון הזה, היא מתכוונת לסחוט עד הסוף.

איזו חתונה תהיה להם? גרנדיוזית אך בוטיקית בו זמנית, חתונה כזו שמביטים לכל עבר ואומרים 'וואו' עם דגש על כל הפרטים הקטנים. 


עדן פינס- הדוגמנית, שחרושת השמועות סביבה עובדת באופן קבוע, התארסה לשחקן הכדורגל הנורבגי, מתיאס נורמן, לאחר 3 חודשי זוגיות בלבד. גם ההודעה על האירוסין אגב, מגיעה מאתרי הבידור השונים, אך עדן עצמה העלתה סרטון מהחופשה הרומנטית של השניים בדובאי באמצע ספטמבר, בו הם נראים הכי מאושרים ומאוהבים, ונראה כי גם שם התרחשה ההצעה. ימים יגידו.

איזו חתונה תהיה להם? אם כך נראית ההצעה, נראה שגם החתונה תהיה סודית במיוחד, אך בטוח שכל מי שיגיע אליה יזכה לאחת המסיבות הטובות ביותר בחייו.


רומי נסט- הדוגמנית, שזכורה לחלקנו גם מהשתתפותה ב'אח הגדול', נמצאת בזוגיות עם איש ההייטק אורי אזריהן כבר שנה וחצי. כעת, היא קיבלה הצעת נישואין במהלך חופשה רומנטית בקאפרי, איטליה. זוהי אחת ממערכות היחסים 'האינטימיות' בביצה, הרחק מאור הזרקורים.

איזו חתונה תהיה להם? מוקפדת, בטוב טעם, ביעד אקזוטי. כמובן שנגלה על התאריך רק בדיעבד והתמונות שיפורסמו יהיו התמונות שרומי תבחר. בקיצור, עיתונאים לא יוזמנו.


שי עופרי- לאחר מערכת יחסים מול המצלמות בבית 'האח הגדול', שניר בורגיל הציע לשי, ממש שבועיים לאחר צאתם מהבית. יש שירימו גבה ויגידו שזה מוקדם מדי, אבל יש רומנטיקנים כמונו שמאמינים באהבה ממבט ראשון. ההצעה התקיימה בחופשה זוגית אלייה יצאו במהלך חופשת החגים ולוותה בשלט ניאון 'Marry me', פרחים ושיר מרגש של עדן חסון ברקע- וכמובן: זיקוקים.

איזו חתונה תהיה להם? באולם שקוף שניתן להביט בו מחוץ, מסוקרת בכל כלי התקשורת שיסכימו להגיע ובעיקר חתונה של מינגלינג, שבו כולם יכירו ויבינו שעכשיו- הם משפחה.


ובגזרתנו המקומית: הילה זיסמן, יוצרת התוכן ואחראית הסושיאל של אתר ׳Mit4Mit': ליאל והילה כבר שנתיים יחד וכיאה לאישה מתוקתקת ומסודרת, ליאל ידע שהוא צריך להפתיע בגדול כדי שהיא לא תחשוד בהצעה המתקרבת. רגע לפני שעברו יחד לדירה חדשה, הילה חגגה יום הולדת והם קבעו לצאת למסעדה. ליאל ברגע האחרון בישר לה ששכח את הארנק בדירה החדשה וחייב להגיע אלייה במהירות- והילה, שחיכתה באוטו לבן זוגה השכחן, לא תיארה לעצמה מה מחכה שם. ליאל חייג אלייה וטען שהארנק לא נמצא בשום מקום ושהוא חייב את עזרתה. כשעלתה לדירה, שם חיכתה לה תפאורה רומנטית והצעה שלא יכלה לסרב לה.

איזו חתונה תהיה להם? עם הספקים הטובים ביותר, האווירה הרומנטית ביותר ובעיקר- טוב טעם. חתונה שעוד נכתוב עלייה רבות.


ואם גם אתן התארסתן השנה - מאחלים לכן מזל טוב מכל הלב! הצטרפו אלינו לקהילת המתחתנים בפייסבוק  ואם כבר התחתנתן- כתבו לנו ונשמח לסקר את סיפור החתונה שלכן :)

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
המארגנים
הפקה וניהול אירועים
2 ש"ח לרשומה
אישורי הגעה וניהול הושבה ביום האירוע
אישורי הגעה וניהול הושבה ביום האירוע
90.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת