מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

החתונה של שני ומיכאל – אנחנו לא כמו כולם, וגאים בזה

נתחיל בזה שהשיחה עם הזוג הקסום הזה היפנטה אותנו. כל כך הרבה אידיאלים קסומים, שיושמו בחתונה אחת, צבעונית ואותנטית. לפני ששני דורון ומיכאל פרנקו, מהיישוב כפר חרוב ברמת הגולן, התחילו לתכנן את חתונתם, הם לא שאלו את עצמם - מה עושים החברים שלנו, איזה פוד טראק ניקח או איזו אטרקציה תעיף את האורחים שלנו, אלא, התבוננו לפני הכל... בעצמם.




הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
10.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
החתונה של שני ומיכאל – אנחנו לא כמו כולם, וגאים בזה
15
15
מהירות:
מהי הדרך הטובה ביותר להוציא לפועל את הערכים החשובים להם, ומהי החוויה שהם מעוניינים ליצור עבור עצמם ועבור האורחים. כך הגיעו למסקנה המופלאה כי חתונה מקיימת, המיישמת ערכים של שמירה על איכות הסביבה, מינימליזם ופשטות, תהיה מענה המושלם עבורם.

למה רציתם לחגוג חתונה מקיימת?

שני מסבירה: "אנחנו מאמינים שחתונה, יותר מכל אירוע אחר, משקפת אותנו כאנשים וכזוג, ולכן המתאים ביותר הוא להביא אליה את הערכים החשובים לנו. כשהתארסנו, ישבנו והגדרנו מה חשוב שיהיה באירוע שלנו. אנחנו אנשים שלא עושים מה ש'כולם' עושים, אלא מנסים לחשוב בצורה שהיא קצת שונה מכולם, ולהביא את עצמנו לפעולות שאנו עושים, באותנטיות.

אנחנו לא כמו כולם, וגאים בזה. צילום: דימה מייזליסאנחנו לא כמו כולם, וגאים בזה. צילום: דימה מייזליס
לכן, ההחלטה הראשונה שלנו, הייתה לבחור באיכות ולא בכמות המוזמנים.
בחתונה השתתפו בסך הכל 150 מוזמנים, כשהמכנה המשותף ביניהם – האהבה שלנו אליהם והאהבה שלהם אלינו :) רצינו שאנשים יגיעו לחתונה ממקום נקי, ולא בגלל שהרגישו שהם 'חייבים' להגיע
ופשוט לא נעים להם.

גם הספקים שבחרנו, קצת מוזר לקרוא להם 'ספקים', כי מדובר בנשים ואנשים שאנחנו כל כך אוהבים מרמת הגולן, מעריכים ומחוברים אליהם. 
למשל, עורכת הטקס היא השכנה שלנו מהרמה, את שמלת הכלה המינימליסטית והפשוטה שלבשתי עיצבה מישהי שגרה לא רחוק ממני, וגם הקייטרינג הדרוזי שהזמנו היה מהאזור שלנו.

האהבה שלנו אליהם והאהבה שלהם אלינו :) צילום: דימה מייזליסהאהבה שלנו אליהם והאהבה שלהם אלינו :) צילום: דימה מייזליס
שמלת הכלה המינימליסטית והפשוטה. צילום: דימה מייזליסשמלת הכלה המינימליסטית והפשוטה. צילום: דימה מייזליס

מינימליזם הוא שם המשחק 

החתונה של שני ומיכאל בלטה במיוחד במינימליזם שבה:

אישורי ההגעה: הזוג שלח הודעות לכל האורחים כדי לאשר הגעה, במקום לשלם לתוכנה כלשהי (לדברי שני ומיכאל- 'זה פי אלף יותר מרגש!').

ההוצאות: החתונה היתה מאוד מחושבת. על כל סעיף כלשהו בטבלת ההוצאות, היתה חשיבה מקדימה.
האם הזוג באמת זקוק לזה? האם אפשר לעשות בפריט הזה שימוש חוזר?

הספקים:  לא היו אנשים שהגיעו מרחוק, אלא אנשי מקצוע מהסביבה.
המטרה היתה לשמור על הכלכלה המקומית באזור ולפתח אותה. לכן, החליטו השניים לחפש באופן אקטיבי ספקים ובעלי מקצוע מהיישוב והישובים הסמוכים.

המזכרות והקישוטים: הוכנו על ידי שני (מפיקת האירוע!) ומשפחתה.
שני משתפת אותנו: "לא רצינו להוציא סתם כסף, אז אספנו וניקינו בקבוקי אלכוהול משומשים, ונעזרנו בהם לקישוט השולחנות. מזכרות החתונה שלנו היו עציצים מפחיות שימורים של עגבניות, כאשר בכל פחית הכנסנו עציץ עם סוקולנטים שגידלנו. שנינו ידענו שאם נביא מחזיקי מפתחות או כל מזכרת אחרת, הם יזרקו לפח בשלב מסוים. ומי רוצה לייצר עוד זבל? (בתכלס, כולם שומרים רק את המגנטים...).
במתחם פוזרו דגלונים, סרטים צבעוניים, וקישוטים ייחודיים שהכינה שני בעצמה (שני מוסיפה - "את הקישוטים בחתונה שלנו לא תראו בדרך כלל בחתונה סטנדרטית").

אספנו וניקינו בקבוקי אלכוהול משומשים, ונעזרנו בהם לקישוט השולחנות. צילום: דימה מייזליסאספנו וניקינו בקבוקי אלכוהול משומשים, ונעזרנו בהם לקישוט השולחנות. צילום: דימה מייזליס
מזכרות החתונה שלנו היו עציצים מפחיות שימורים של עגבניות, כאשר בכל פחית הכנסנו עציץ עם סוקולנטים שגידלנו. צילום: דימה מייזליסמזכרות החתונה שלנו היו עציצים מפחיות שימורים של עגבניות, כאשר בכל פחית הכנסנו עציץ עם סוקולנטים שגידלנו. צילום: דימה מייזליס
במתחם פוזרו דגלונים, סרטים צבעוניים, וקישוטים ייחודיים שהכינה שני בעצמה. צילום: דימה מייזליסבמתחם פוזרו דגלונים, סרטים צבעוניים, וקישוטים ייחודיים שהכינה שני בעצמה. צילום: דימה מייזליס
שולחנות, כסאות וכלים רב פעמיים: הזוג שכר כסאות ושולחנות, ונעזר בכלים רב פעמיים. את הקישוטים שאתם רואים כאן בתמונות, הכין הזוג בעצמו על רקע ה'תפאורה' הטבעית שקיימת בקיבוץ.
ומה עשו עם הקישוטים לאחר החתונה? נעזרו בהם למסיבות אחרות, כל כך פשוט ופרקטי.

הגברה ותאורה: חבר'ה מוכשרים מהקיבוץ נרתמו לסייע. המהלך חסך לזוג המון כסף, ואפשר פרנסה לחבר'ה צעירים ומוכשרים.

קייטרינג: למיכאל ולי, מספרת שני, היה עקרון – Keep it simple. אנשים שמגיעים לאירוע לא באמת צריכים מלא אוכל, ולא רצינו להאביס את האירוע בדברים מיותרים. בחתונה היה אוכל דרוזי פשוט וטעים. אוכל טרי שהוגש לשולחנות, מנת פתיחה, עיקרית וקינוח, בלי עמדות ופינפונים. לא היו אצלנו מיליון עמדות שונות, או פוד טראק יוקרתי, אבל היה כל מה שצריך – בטעם ובאיכות.

טיפים נוספים לחתונה אקולוגית, שיתפה שני בפוסט שהעלתה בפייסבוק ובאינסטגרם: חתונה מקיימת

צילום: דימה מייזליסצילום: דימה מייזליס
רקע ה'תפאורה' הטבעית שקיימת בקיבוץ. צילום: דימה מייזליסרקע ה'תפאורה' הטבעית שקיימת בקיבוץ. צילום: דימה מייזליס

חופה עם אנרגיה קסומה

בחתונה האזרחית שקיימו מול המשפחה והחברים, הקריאו שני ומיכאל זה לזה ברכות שכתבו, ולאחר מכן התקיימה מסיבת ריקודים כיפית, והאפטר פארטי המשיך בפאב של הקיבוץ, כך שהאורחים נשארו לעוד שבת של חגיגות. שני מוסיפה בחיוך: "האורחים כל כך שמחו מהוויב הכיפי שנוצר, שהם נשארו לישון בקיבוץ גם בשבת, ואנרגיה כיפית המשיכה ללוות אותנו לאורך כל הויקינד"

חופה עם אנרגיה קסומה. צילום: דימה מייזליסחופה עם אנרגיה קסומה. צילום: דימה מייזליס
שבת של חגיגות. צילום: דימה מייזליסשבת של חגיגות. צילום: דימה מייזליס

איך את מסכמת את החתונה?

מרגשת בטירוף. האורחים לא הפסיקו לומר לנו שבועות אחרי, כמה שהיא היתה מיוחדת, שונה וכל כך אנחנו. השתמשנו ביופי של הקיבוץ עם הנוף לכנרת: לא הבאנו פרחים, כי היתה תפאורה מהממת וטבעית, הטבע קישט את המקום עבורנו. הכי מדהים הוא שאנשים שלא הכירו אחד את השני שוחחו ביניהם, והיתה פשוט אנרגיה קסומה.

"היא היתה מיוחדת, שונה וכל כך אנחנו". צילום: דימה מייזליס

מה הטיפ שלכם לכלות וחתנים שרוצים חתונה מיוחדת ופשוטה כמו שלכם?

הטיפ הכי טוב שלנו הוא לא לרצות "חתונה כמו שלנו" (:
אנחנו לא הסתכלנו באינטרנט "מה צריך לחתונה", אלא הבאנו את הויז'ן שלנו לחתונה, ובדקנו איך אפשר לגרום לזה לקרות. תחשבו מה חשוב לכם, מה הם הערכים שלכם, ותכניסו אותם לחתונה שלכם. אם בחיים האישיים שלי חשובה לי חברה מאוחדת ומלוכדת, שמירה על הטבע, וחתונה שהיא לא דרך הרבנות, אלו הערכים שבחרתי להביא לחתונה שלי.

עוד טיפ חשוב לזוגות שהם ממש לפני חתונה: תהנו מכל רגע. אל תקחו את ההכנות כעול מלחיץ, זה ממש לא חייב להיות כך. תעשיית החתונה היא יקרה ומלחיצה, הציפיות מאיתנו ענקיות, והכל (לכאורה) חייב להיות מושלם. אז בואו תעצרו, תנשמו ו...תנסו לעשות את זה אחרת. אני ממליצה לשים את הפוקוס רק על מה שחשוב באמת, וכך להפחית מתחים ולחצים בתקופת ההכנות.

לסיום מוסיפה שני: אחרי שהפקתי את החתונה שלי, התאהבתי בתהליך, ובא לי לעזור לאחרים להפיק חתונות דומות. אז אם אתם מתחתנים בקרוב, וצריכים עזרה בכל דבר, אתם מוזמנים לדבר איתי!

הטיפ הכי טוב שלנו הוא לא לרצות הטיפ הכי טוב שלנו הוא לא לרצות "חתונה כמו שלנו" - כל זוג והכיוון שלו. צילום: דימה מייזליס

קרדיטים:

צילום: דימה מייזליס
ניהול האירוע: רחלי מזרחי
בר אלכוהול: We mix קוקטיילים ושירותי בר לאירועים
שמלת כלה: לירון ברעם
איפור: נטע סביר
עורכת טקס החופה : מור שגיא
דיג'יי ומוזיקה: DJ JUNAM
קייטרינג: טעמי החרמון

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

31
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
גל לוין מנהל אירועים | Yaga Producions
הפקה וניהול אירועים
10% הנחה על ניהול אירוע
הפקה וניהול אירוע עד הפרטים הקטנים ביותר
הפקה וניהול אירוע עד הפרטים הקטנים ביותר
26.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת