מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה ירוקה

הטרנד האקולוגי לא פוסח על עולם החתונות, והמודעות ההולכת וגוברת מאפשרת לנו לשמור על איכות הסביבה גם ביום המאושר בחיינו. כך תהפכו את החתונה שלכם לירוקה ונעימה יותר לכם ולכדור הארץ.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
10.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה ירוקה
15
15
מהירות:
המגמה הירוקה כבר בכל מקום. רוב המסעדות עברו לקשים רב פעמיים, מוצרי הנייר הופכים מתכלים ופחי המחזור מגיחים מכל פינה. גם ביום החתונה שלכם, תוכלו לשמור על איכות הסביבה, במספר החלטות פשוטות שאולי לא ישנו לכם הרבה מבחינת השמחה והחגיגה, אבל כן ישפיעו רבות על כדור הארץ שלנו. בגלל שאנחנו יודעים כמה הסביבה חשובה לכם, אספנו לכם את הטיפים הטובים ביותר לחתונה ירוקה במיוחד (שישמחו אפילו את אוהדי הפועל ובית"ר).


מתחילים באולם האירועים:

אם אתם מעוניינים בחתונה ירוקה וכמה שיותר אקולוגית, זה אחד הדברים הראשונים שכדאי לתאם אל מול אולם או גן האירועים שלכם. תוכלו לדאוג שהאלמנטים הקבועים שנמצאים בכל חתונה יהיו מתכלים או ממחוזרים, שיהיה כמה שפחות שימוש בחד פעמי, שבסיום החתונה ידאגו למחזר לפחים הנכונים, ואפילו שמקום החתונה שלכם נמצא קרוב עד כמה שניתן לרוב האורחים שלכם, על מנת לצמצם נסיעות מיותרות. 


בופה ירוק במיוחד:

בגזרת האוכל והמשקאות, יש המון פרמטרים שיוכלו להפוך את החתונה שלכם לאקולוגית הרבה יותר. קוקטייל אקספרס- בר אלכוהול לחתונה, מסבירים: "חתונה שמתחשבת באיכות הסביבה, זו חתונה ללא פלסטיק או כל דבר שקשור אליו. הכוסות, כולל הצ'ייסרים יהיו מזכוכית, נשתמש בקשים רב פעמיים או מנייר, ונפריד בין האשפה הרגילה לאשפה אורגנית. ניתן לבקש משירותי הבר שלכם למחזר את הבקבוקי פלסטיק בהם ישתמשו במהלך האירוע, וגם את בקבוקי הזכוכית. הביקוש לחתונות ירוקות והמודעות לאיכות הסביבה עולה יותר בקרב זוגות צעירים עם רצון לשלב את זה באירוע החתונה שלהם, וכמובן שגם שירותי הבר צריכים לתת מענה. לדעתנו, עוד מעט המגמה הירוקה תהווה סטנדרט אצל כל שירותי הברים בארץ ובעולם".

גם אם בחרתם בהגשת בופה או בהגשה לשולחנות, גם כאן תוכלו לדאוג שהכול יישאר על הקו הירוק ולא יזהם את הסביבה. בקשו שהמפות, המפיות, הכוסות, הצלחות וכל מה שמשמש את האורחים יהיה רב פעמי או לפחות מחומרים ממחוזרים או מתכלים. גם בגזרת התפריט תוכלו ללכת צעד אחד קדימה ולבקש הגשה של מאכלים שנמצאים ב'עונה', כלומר כאלו שלא דורשים הקפאה ושינוע, ובכך גם לחסוך נסיעות וחשמל ולסייע לעולם ברמה נוספת.

"חתונה ללא פלסטיק - הכוסות, כולל הצ'ייסרים יהיו מזכוכית". | תמונה: קוקטייל אקספרס
"הביקוש לחתונות ירוקות והמודעות לאיכות הסביבה עולה יותר בקרב זוגות צעירים". | תמונה: קוקטייל אקספרס

עיצוב שכולו ירוק וטוב:

החלק בו תוכלו לדאוג בצורה הטובה ביותר לממש את רצונכם לחתונה ירוקה, הוא בחלק העיצובי של האירוע. בחלק זה יש את השימוש הנרחב ביותר בפריטים חד פעמיים, שלאחר האירוע אין בהם עוד שימוש. על מנת להיות כמה שיותר 'ירוקים', תוכלו להשתמש בעיצוב פרחוני, המורכב מהטבע ועושה שימוש במוצרים מתכלים. מיכליס עיצובים, מעצבת אירועים מתארת לנו את החתונה הירוקה האידיאלית: "כל החתונות שלי הן חתונות ירוקות. אני דואגת שהכלים יהיו רב שימושיים, שיהיה שימוש רב בפרחים שהם גם חומר מתכלה וגם יוצרים את האווירה הנכונה ובנוסף אני מקפידה מאוד על ניקוי סביבת העבודה ומחזור כל הפריטים בצורה הנכונה.יש כמה עיצובים שתוכלו ליצור עבור החתונה שלכם: ליצור שלט כניסה מפקקי שעם, תחתיות רב פעמיות בשולחנות שישלימו את העיצוב, אלמנטים כמו נרות ופמוטים שניתנים לשימוש חוזר וגם במתנות לאורחים: סידורי פרחים ועציצי תבלין שיהוו חלק מהעיצוב וגם ילקחו הביתה על ידי האורחים בסוף האירוע".

"שימוש רב בפרחים שהם גם חומר מתכלה וגם יוצרים את האווירה הנכונה". | תמונה: Michali’s Design
"אלמנטים כמו נרות ופמוטים שניתנים לשימוש חוזר". | תמונה: Michali’s Design

אז לאילו נקודות חשוב לשים לב על מנת שהאירוע שלכם יהיה פרו איכות הסביבה עד כמה שניתן?

  1. מוצרים ממחוזרים או מתכלים בכל שלבי האירוע- מרמת הקשים, הכוסות ועד למפיות והנייר בו כתבתם את הנאום שלכם לטקס החופה
  2. ארגון הסעות לאורחים על מנת לחסוך בנסיעות מרובות- יכול לסייע גם ברמה הבטיחותית ואפילו ליצור אווירה מגובשת
  3. בחירת ספקים שהמוצרים שלהם ידידותיים לאיכות הסביבה- מתכלים או רב פעמיים
  4. בקשה לחומרי ניקוי אורגניים שאינם מזהמים את הסביבה - ניתן לבדוק אל מול הספקים ואל מול לוקיישן החתונה שלכם
  5. לאחר האירוע, פינוי הפסולת אל הפחים המיועדים והקפדה על נקיון יסודי, כך ששום דבר לא יתעופף ויגיע אל הטבע, במיוחד אם אתם מתכננים חתונת שטח.
  6. נסו להשכיר את מה שניתן, על מנת לקבל אביזרים רב פעמיים- למשל, זוהרים ברחבת הריקודים שנזרקים לאחר מספר דקות. נסו לדאוג לאטרקציה שניתן להשתמש בה שוב או שניתן למחזר.
  7. סעיף ההשכרה תופס גם לגבי הבגדים שלכם! תוכלו להשכיר את שמלת הכלה וחליפת החתן או לקנות יד שנייה ולהעביר הלאה לתמורה או למכירה מחודשת לאחר האירוע- כדי לתמוך בפחות ייצור ויותר מודעות סביבתית ושימוש חוזר.
  8. עוררו מודעות אצל האורחים, כתבו בשלטים או אפילו בהזמנה כי מדובר בחתונה ירוקה. ניתן אפילו להלהיב את האורחים ולעודד אותם להגיע בבגדי יד שנייה או בגדים שכבר נמצאים ברשותם, כדי למנוע צריכה מיותרת לקראת האירוע שלכם.
  9. מתנות האורחים שלכם לא חייבות להיות קופסאות שישארו לנצח על הכדור שלנו, תוכלו לפנק אותם בזרעים לשתילת צמחי אהבה מן החתונה שלכם או אפילו בשקיות מבד מתכלה שיכילו כמה ממתקים- ללא עטיפות מיותרות.


לסיכום, תבחרו את הדרך שלכם להעניק לסביבה - זה לא הכל או כלום, גם אם תעשו מעט...הסביבה תודה לכם על זה. ועכשיו, שיש לכם את ברכת כדור הארץ, אנו בטוחים שתהיה לכם חתונה נפלאה.
המון מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קוקטייל אקספרס | Cocktail Express
שירותי בר לאירועים
קוקטייל אקספרס | Cocktail Express
בר אלכוהול שונה מכל מה שהכרתם!
בר אלכוהול שונה מכל מה שהכרתם!
75.2K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת