מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

זה מה שנשאר - מזכרות מהחתונה

יום החתונה כולל 24 שעות מדהימות ומרגשות, שבסופו של דבר- נגמרות. בשביל לשמר את החוויה ולגרום לזיכרון להישאר חי בראשנו כמה שיותר זמן, נוכל ליצור מזכרות באירוע, כאלו שמחזיקות לטווח הארוך וינציחו את הרגע גם עבורנו, גם עבור המשפחה וגם עבור האורחים שלנו. קבלו את הכתבה שתגרום לכם לחשוב מראש על הרגע שאחריי 

מתנות לאורחים בחתונה | זמן קריאה: 6 דקות
12.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
זה מה שנשאר - מזכרות מהחתונה
15
15
מהירות:
למה חשוב לזכור את יום החתונה שלנו? זו שאלה גדולה ואולי מצחיקה, אבל רלוונטית לחלוטין. כשאנחנו עוברים את היום החשוב הזה, בתוך כל הלחץ וההתרגשות, פרטים רבים יכולים להתפספס לנו ונרצה לחוות מחדש, עד כמה שניתן, את הזיכרון של יום האירוע. בנוסף, יום החתונה הוא מרגש לא רק עבורנו, אלא גם עבור המשפחות שלנו וגם עבור האורחים והאהובים שסביבנו, וכל מזכרת יכולה לגרום להם להעלות חיוך ולהתרפק על האושר שחוו באותו היום. לכן, החלטנו ליצור לכם כתבה שכולה עוסקת במלאכת התיעוד, הזיכרון ואיך לנצור את הרגעים המאושרים שלכם. 

כל מזכרת יכולה לגרום להעלת חיוך ולהתרפק על האושר של יום החתונה.כל מזכרת יכולה לגרום להעלת חיוך ולהתרפק על האושר של יום החתונה. | תמונה: אופיר יונה

תמונות, וידאו או גם וגם?

לאחרונה, במיוחד לאור העובדה שלכולנו יש מצלמה משוכללת ביד שנקראת סמארטפון, זוגות רבים חושבים פעמיים האם הם זקוקים לשירותי צילום מקצועיים הכוללים סטילס ווידאו או רק אחד מהם ביום החתונה שלהם. 

הצלם אופיר יונה מסביר לנו קודם כל את הדגשים לבחירת צלם סטילס: "חשוב לוודא כבר בשיחת ההיכרות שלצלם אכפת, שהוא יוזם תמונות ומודע לרגעים החמקמקים שקורים דווקא בין לבין: צלם ששם לב לאורחים שהמפגש איתם יוצר אינטרקציה מיוחדת, לרגעים שהזוג לא נמצא דווקא על הרחבה- כשהם יוצרים רגעים אמיתיים מהחיים, לאורחים שנמצאים מסביב ולא בהכרח במרכז הריקודים".

לטענת אופיר, הרגעים האלו שנמצאים מחוץ לצילומים המוכרים והרשמיים הם החשובים ביותר, ובאופן כללי צילומי סטילס הם זיכרון שלא ניתן להחליף בדבר "מתחתנים רק פעם אחת. זאת הזדמנות חד פעמית לייצר רגעים משמעותיים עם כל האנשים הכי חשובים, קרובים ויקרים לליבכם והצלם שבחרתם צריך לדעת לקחת את כל זה ולהפוך לזיכרונות שילכו איתכם חיים שלמים".

הרגעים האלו שנמצאים מחוץ לצילומים המוכרים והרשמיים הם החשובים ביותר.הרגעים האלו שנמצאים מחוץ לצילומים המוכרים והרשמיים הם החשובים ביותר. | תמונה: אופיר יונה
גם צלם הוידאו ארתור אברמוב, מדגיש את החשיבות של התיעוד המצולם "הוידאו מהחתונה הוא קודם כל מסמך דוקומנטרי, לא משנה איך מסתכלים על זה. לכל יוצר סרטי חתונות סגנון ייחודי. 
הוידאו הוא כמו מזכרת ישנה מבני משפחה שמצאתם בבוידעם. בפעם הראשונה שצופים, יש התרגשות שיא, זה מרגיש כמו כניסה לקפסולת זמן שמחזירה אותנו לרגעים קסומים שאשכרה צולמו. הסרט חי, הוא גורם לנו להרגיש כאילו אנחנו שוב ברגע ההוא. וידאו איכותי בחתונה הוא כמו קניית נכס בנשמה, נכס שאליו תוכלו לשוב בכל פעם מחדש ולהיזכר ברגעים המרגשים, אין לזה באמת מחיר.

והמשמעויות לטווח הארוך, מאחר ויצאנו מנקודת הנחה וכבר ידוע לנו שסרט החתונה הוא מסמך תיעודי שהעלילה ידועה מראש, הוא כמו המזכרת החשובה ביותר שלכם. בדרך כלל מעריכים את זה אחרי שנים רבות במהלך החיים. המשפחה, הילדים והנכדים יודו לכם על זה כי זה, כמו שאמרנו בפעם השלישית, 'מסמך תיעודי'".

מזכרות שהן גם אטרקציות:

הזוג והמשפחה מקבלים את הוידאו והסטילס, אבל לעיתים תבחרו ליצור מזכרת נוספת, שגם האורחים יוכלו לקחת הביתה ולהיזכר באירוע שלכם כשהם יציצו בתמונה שמונחת על השידה בסלון או תלויה על המקרר. נאור מ'המגנט הלוהט' מסביר לנו על הנושא והחשיבות: "באופן כללי, מזכרת היא תיעוד של השמחה, ועל אחת כמה וכמה אם המזכרת היא איכותית ונשמרת לאורך זמן, לטווח של שנים רבות. הזיכרון מלווה גם את הזוג וגם את האורחים והחוגגים ששמחו איתם, בצורת מגנטים או בלוקים או תמונות שצולמו על קיר הצילום המיוחד. אנשים יסתכלו על המזכרות האלו ויזכרו כמה שמחו וכמה היה להם כיף באירוע, זו מזכרת שניתן לשתף עם כולם".

נראה כי בשנים האחרונות, טרנד המגנטים נשאר אך אליו מתווספים אלמנטים נוספים כדוגמת הבלוקים, מחזיקי מפתחות, עמדות צילום ייחודיות ועוד מגוון דרכי צילום ותיעוד. נאור מציין בפנינו כי יש אפשרות לשילוב ולהתאמה אישית, כדי שהזיכרון יהיה כמה שיותר מתאים לזוג ולאורחים "הזוג מקבל מאיתנו ממש בסיום האירוע הגדלות מגנטים בגודל A5 ו3 בלוקים עם התמונות שלהם. בנוסף, יש גם קיר צילום עם אביזרים ותמונות בשחור לבן שמודפסות גם כגלויות וגם כמגנטים. זוגות בדרך כלל בוחרים לשלב ולקבל מזכרת שמשאירה טעם טוב ונותנת אופי וזהות לאירוע, זה מתבטא במסגרת בעיצוב אישי ואלמנטים נוספים שניתנים לבחירה.

"זו מזכרת שניתן לשתף עם כולם". | תמונה: המגנט הלוהט

הרגע שהופך למזכרת נצחית:

אם חשקה נפשכם במזכרת ייחודית, חשבו מחוץ לקופסא. כל רגע וחתיכה מהאירוע שלכם יכולים להישמר בצורה טובה יותר, ולעורר בכם את אותם הרגשות גם כמה חודשים קדימה. תוכלו לבחור לייבש את הפרחים מזר הכלה, לשמור את זכוכיות הכוס השבורה, את ההזמנה המעוצבת, את בקבוק היין ממנו קידשתם בחופה ועוד רעיונות רבים שמשלבים את החפצים הייחודים שהיו חלק מהאירוע שלכם.

לדוגמא, הכירו את יעל מן ארט, שהופכת את הכוס שנשברה ברגע השיא בחופה ליצירת אומנות שתלווה אתכם למשך שנים רבות. "הכל התחיל כמישהי הגיעה אליי ואמרה לי 'יעל, גנבתי למור סילבר וואדים צ'בוטר את שברי כוס החופה, אני סומכת עלייך שתמציאי משהו מהמם בשבילם' חיבקתי אותה, הודיתי לה על הזכות וכך נולד לב החתונה המואר שלי. הקונפסט הוא להאיר את הרגע המרגש הזה, בו הוא שובר את הכוס וכולם צועקים מזל טוב. כל היצירות האלו נולדו מתוך השראה מהמשפחה והחברים, הכול בעבודת יד ואני בוחרת שבר ושבר ומדביקה במקום המדויק. לפעמים אני מוצאת שברים בצורות מיוחדות, כמו ציפור או לב ואני נותנת להם מקום מכובד ביצירה. עם הזמן ועם הביקוש והצורך בטווח מחירים, יצרתי מוצרים נוספים: קוביית החתונה עם או בלי תמונה של הזוג וגם קופסאות שמשמרות את זר החתונה. זה מרגש להביט ברגע המיוחד והמרגש של החופה. זה מזכיר לזוגות גם ברגעים קשים, את האהבה שלהם והבחירה שלהם אחת בשניה".

"הקונפסט הוא להאיר את הרגע המרגש הזה, בו הוא שובר את הכוס וכולם צועקים מזל טוב". | תמונה: Yaelman art
מזכרות מיום החתונה שלכם יכולות להגיע במגוון דרכים: תמונות, מזכרות פיזיות, מכתבים, סרטונים, אלבומים- אך העצה הטובה ביותר שנוכל לתת לכם היא לאפשר לאחרים לתעד ולהתעסק בעתיד ביום האירוע, ואתם כזוג, נסו לספוג את הרגע ולמצות אותו עד כמה שניתן, ושיהיה במזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

29
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
המגנט הלוהט | מגנטים לאירועים
מגנטים
20% הנחה על מגנטים לחתונה
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
48.0K
למימוש ההטבה
logo
Arty Films | צילום וידאו מקצועי
צלמי וידאו
1,000 שקלים הנחה
"זו הרמה הכי גבוהה שראינו לסרטון חתונה"
47.5K
למימוש ההנחה
logo
Yaelman art
אלבום חתונה
200 שקלים הנחה
היום המרגש בחייכם מונצח באמנות אישית
היום המרגש בחייכם מונצח באמנות אישית
4.6K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת