מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

יין וסמול טוק: מסיבת החתונה של מעיין וריחן

הזוג הירושלמי מעיין וריחן, לא רצה לשמוע כלל על חתונה כמו של כולם. כמו כל מערכת היחסים שלהם, מתחילתה ועד היום- גם החתונה שלהם התבססה על קונספט אחד עיקרי: פשטות. הם לא זקוקים לזיקוקים או ל'פרימיום 2000' כמו שהם מכנים זאת - כדי לאהוב ולפזר אהבה. חתונה שלא רואים כל יום.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
16.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
יין וסמול טוק: מסיבת החתונה של מעיין וריחן
15
15
מהירות:
מעיין וריחן, בשונה מסיפורי החתונות שלנו, נשואים כבר תקופה, שנה וחצי ליתר דיוק. אבל עכשיו, לאחר שעבר קצת זמן והם עיכלו והסיקו מסקנות, הכלה המספרת מעיין מחליטה יחד עם בן זוגה, לשתף את הסיפור שלהם.

שנה וחצי מהיום המאושרשנה וחצי מהיום המאושר | תמונה: יונתן גולן

ההיכרות וההצעה:

מעיין היא בת 35, מעצבת UI/UX (בין היתר של האתר שבו אתן גולשות כרגע) וריחן הוא מהנדס מכונות בן 38, שניהם במקור מאזור ירושלים וכרגע מתגוררים בעיר. הם הכירו לפני 4 שנים באפליקציית OK CUPID, ממש במקרה "שנים סירבתי להיכנס לאפליקציה" מספרת מעיין "ריחן היה הבן אדם ה-3 שאיתו דיברתי שם. הייתי כל כך אנטי לדברים האלו, מי היה מאמין שזה עובד".

בדייט הראשון, הם אכלו סביח ושתו בירה וסיכמו את הערב בתחרות טריוויה. לריחן אגב, כבר היה ברור שזה זה "הרגשתי בשיחה שלנו משהו שונה ממה שאני רגיל" ומעיין, קצת פקפקה בגלל הרקע השונה "אני דתייה וריחן מסורתי, מלכתחילה אם הייתי יודעת- לא הייתי יוצאת לדייט הזה, כי זה לא מה שחיפשתי מבחינת רשימת מכולת".

אבל כמו בכל סיפור טוב, רשימת המכולת נעלמה כלא הייתה והם התאהבו. לאחר שנתיים יחד, הגיעה ההצעה "זה היה מאוד אינטימי, באוקטובר 2021, בחוף הים עם מאפים ממאפייה שוודית שאנחנו אוהבים. בלי זיקוקים והפקות, הכי ישיר ופשוט, זה מה שהכי מאפיין אותנו. הבסיס הזוגי זה העיקר".

כמו בכל סיפור טוב, רשימת המכולת נעלמה כלא הייתה והם התאהבו.כמו בכל סיפור טוב, רשימת המכולת נעלמה כלא הייתה והם התאהבו. | תמונה: יונתן גולן

החתונה:

כשריחן ומעיין החלו בתכנון החתונה, הם לא בדיוק ידעו מה הם רוצים, אבל כן ידעו מה לא, ואת זה הם בחרו להגדיר ב-2 מילים: 'פרימיום 2000' - כך הם מתייחסים לכל מה שזוהר מדי, נוצץ מדי, רועש מדי ובעיקר, לא משקף את מי שהם כאנשים וכזוג.

הם נישאו בתאריך המיוחד 22.2.2022 ולטענתם, הם כל כך לא רצו את אור הזרקורים שמתלווה לתאריך הזה, שבזמן שאחרים מחפשים מספרים ייחודים כאלה, הם ניסו להחליף - אך ללא הצלחה. את האירוע קיימו בלוקיישן פסטורלי, ביקב פסגות ולמרות הקורונה שבדיוק חזרה לחיינו (זוכרים את הנגיף הזה שהיה?), הגיעו לשמוח בשמחתם כ-290 אורחים.

"היה לי חשוב שהאורחים יוכלו לדבר אחד עם השני. הייתי לפני כן בחתונה בחו"ל של 50 אורחים והיה רגוע מאוד. החתונה נמשכה לאורך כל היום ואנשים יכלו לדבר, ולאחר ש'אורחי הנימוס' עזבו, הייתה מוזיקה - גם היא בטוב טעם. היה לי ממש חיבור עם האנשים בשולחן, למרות שהיינו ממדינות שונות וזה מה שרציתי" משתף אותנו ריחן ומוסיף בנימה אישית "המשפחה שלי מבוגרת והם נפגשים בחתונות או בלוויות. רציתי שהם ירגישו בנוח לשבת ולדבר, ולא ירגישו בדיסקוטק. היה לי חשוב שרחבת הריקודים תהיה נפרדת מאזור הישיבה והאוכל, ויש בזה יתרונות וחסרונות".

מעיין הוסיפה: "היו ריקודים והיה שמח ומרגש, אבל הייתה הפרדה. בגלל שהתחתנו ביקב ובחורף, האווירה הייתה אחרת, פחות אווירת מסיבות. לא המצאנו את הגלגל, אבל כן חיפשנו את המקומות הקטנים באירוע שיגרמו לנו להרגיש בנוח, שהם יותר אנחנו".

לוקיישן פסטורלי, יקב פסגות.לוקיישן פסטורלי, יקב פסגות. | תמונה: יונתן גולן
הפקה וניהול אירועים - יין וסמול טוק: מסיבת החתונה של מעיין וריחןתמונה: יונתן גולן
רחבת הריקודים ואזור הישיבה היו בהפרדה - יש לזה יתרונות וחסרונות.רחבת הריקודים ואזור הישיבה היו בהפרדה - יש לזה יתרונות וחסרונות. | תמונה: יונתן גולן

לוק הכלה:

בסעיף זה, היו עליות וירידות. מעיין היא לא מהכלות שמשתגעות סביב המראה, אך כן היה חשוב לה להיראות הכי היא שאפשר, בדמות כלה: "לא רציתי להיראות מחופשת, וחודש וחצי לפני החתונה חברה ניגשה אליי ואמרה לי 'אין לך שמלה!' אז הלכנו למקום אליו הגעתי בלי שום רעיון והמעצבת נתנה לי כמה אופציות, סגרתי ושכחתי מזה. בדיעבד, זו הייתה החלטה מעולה - כי אני אחת כזו שמתלבטת הרבה וקשה לי לקבל החלטות, בטח על דבר כזה. מבחינת איפור שיער, היה עדין וטבעי, היה חשוב לי לשמור על התלתלים שלי עד כמה שניתן ונראיתי די כמו עצמי".

"זו הייתה החלטה מעולה - כי אני אחת כזו שמתלבטת הרבה". | תמונה: יונתן גולן
"היה חשוב לי לשמור על התלתלים שלי עד כמה שניתן ונראיתי די כמו עצמי".

מסקנות וטיפים:

הסיבה העיקרית שמעיין וריחן החליטו לשתף עכשיו את סיפור החתונה שלהם, זה כי הם רצו לתת פרספקטיבה אחרת לזוגות שם בחוץ, במיוחד לאור הרקע ממנו הגיעו: "בציבור שלי חתונה בגיל 33 נחשבת מאוחרת" משתפת אותנו מעיין "כשאתה גדל לתוך מציאות בה חתונה היא פסגת החיים, ופתאום אתה עובר את זה, אתה מבין שזה לא נכון. יש דברים הרבה יותר משמעותיים מהערב הבודד הזה, צריך לשמור על פרופורציה. יש לפנינו עוד רגעי שיא משמעותיים כמו ילדים וקניית דירה וכו', וכשנסתכל עוד כמה שנים אחורה על החתונה, היא תיראה בסך הכול כמו אבן דרך".
ריחן מוסיף: "אני חושב שהדרך בה זוג מתכונן לחתונה, יכולה להעיד גם על ההתנהלות שלהם בהמשך. חתונה הוא אירוע כלכלי מאוד גדול, אם שומרים על תקציב ועל סדרי עדיפויות ומצליחים להתגבר על המחלוקות, זה גם תמונה לעתיד. אני ומעיין ממש היינו באותו הראש".

אז כששאלנו לסיכום את מעיין וריחן מהם 'טיפי הזהב' שלהם, הם השיבו ממש במספר מילים שאומרות הכל: תקציב, תקשורת והחלטות מושכלות יחד.
ולאחר כל זה, נשאר לנו רק לאחל להם המשך חיי נישואין מוצלחים והרבה רגעי שיא בהמשך הדרך.

"יש לפנינו עוד רגעי שיא משמעותיים כמו ילדים וקניית דירה וכו'". | תמונה: יונתן גולן
"אני חושב שהדרך בה זוג מתכונן לחתונה, יכולה להעיד גם על ההתנהלות שלהם בהמשך". | תמונה: יונתן גולן
'טיפי הזהב':  תקציב, תקשורת והחלטות מושכלות יחד.'טיפי הזהב': תקציב, תקשורת והחלטות מושכלות יחד. | תמונה: יונתן גולן

הספקים שעשו למעיין וריחן את החתונה:

לוקיישן: יקב פסגות
שמלה: תמר פרץ
איפור: שירן שאול
מגנטים: ליאור לב המגנט

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

43
1
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
Daniel Danilov Photostudio
צילום וידאו וסטילס
לסוגרים עד סוף חודש יולי
חבילת צילום לחתונה רק ב-7,000 ₪
חבילת צילום לחתונה רק ב-7,000 ₪
5.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת