מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

המדריך המלא לבוקר ההתארגנות לחתונה (פלוס סודות בלעדיים מהספקים שלנו)

כולם לזוז הצידה, ולעשות לך מקום, זה הבוקר שלך! 
עברת תהליך רציני בחודשים האחרונים, והפיק של הכל הוא יום החתונה. הביג דיי הוא הזמן שלך לזרוח ולפנק את עצמך בגדול, כי זה מה שישפיע על מצב הרוח שלך בהמשך היום. כדי שתתחילי את החגיגות בכיף, ותצאי מהבית רגועה ושלווה הכנו עבורך את המדריך המלא ליום החתונה.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
8.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
המדריך המלא לבוקר ההתארגנות לחתונה (פלוס סודות בלעדיים מהספקים שלנו)
15
15
מהירות:
אז כמו שאמרנו, כשאת רגועה גם הבן זוג יהיה בצ'יל, ואיך אפשר לדאוג לרוגע שלך? יחד עם כמה ספקים נדיבים הכנו עבורך את הרשימה המושלמת עם כל הדברים החשובים שזוגות נוטים לשכוח מפאת העומס וההתרגשות. אז רגע לפני שאת מתחילה את ההכנות, עצרי, קחי נשימה ובדקי שלא שכחת שום דבר חשוב!

אז רגע לפני שאת מתחילה את ההכנות...אז רגע לפני שאת מתחילה את ההכנות... | תמונה: עופר מתיתיהו

#1 בוקר טוב מתחיל מהלילה שלפני

בבוטיק פנטהאוז, מקום התארגנות לכלות, ממליצים לכל כלה שמגיעה, לישון במקום בלילה שלפני."זו לא רק הצעה נדיבה, אלא גם צעד שפותר הרבה בעיות בבוקר, עד שקמים, מתארגנים ויוצאים. לכלה ולמלוות יש יותר נחת, בלי פקקים או שכחה של דברים בדרך".

#2 ברקפסט טיים

ביום החתונה מד המתח וההתרגשות מטפס, ותכל'ס מי יכולה לאכול במצב כזה? בטח לא את. 
יחד עם זאת, אל תשכחי שבכל זאת מדובר ביום שאת ובן הזוג מהבוקר עד לילה על הרגליים.
לא רק הצבא צועד על קיבתו, אלא גם אתם, וכדאי לדאוג שהקיבה לא תהיה ריקה אנחנו ממליצים על ארוחת בוקר קלילה שתכלול דברים שאת אוהבת. תוכלי לוודא מול מקום ההתארגנות שבחרת, שהם מציידים אותך בכל מה שנדרש.
בבוטיק פנטהאוז מספרים לנו על בונוס טעים במיוחד לכלות שמגיעות להתארגן במקום: "הכלות שמגיעות אלינו ללילה, מקבלות למחרת ארוחת בוקר מיוחדת ומותאמת אישית המוגשת עד אליהן, הישר מקייטרינג הבוטיק". נייס.

"כישנים לילה לפני במקום ההתארגנות לכלה ולמלוות יש יותר נחת, בלי פקקים או שכחה של דברים בדרך". | תמונה: בוטיק פנטהאוס

#3 ערכת עזרה שניה

ערכת עזרה ראשונה היא האובייס (כלומר אקמול, פניסטיל ותרופות אחרות שיקלו על כאב הראש הצפוי ביום העמוס), אך עופר מתתיהו, צלם אירועים וזוגיות, ממליץ לא לשכוח גם את ערכת העזרה השניה, הכוללת אביזרי תפירה בסיסיים: מחטים, חוטי תפירה, סיכות וכדומה. היא תציל אותך במקרה של שמלת כלה שהחליטה להקרע כך פתאום (הל נו!) או רוכסן שממאן להסגר. גם פלסטרים (ששייכים בכלל לתיק העזרה הראשונה) יכולים להציל אותך משריטות קטנות או נעליים משפשפות.

#4 מלוות שידעו להרים לך

בבוקר ההתארגנות, דאגי שיהיו לצידך האנשים הכיפיים והתומכים ביותר, כאלו שידעו להכיל אותך ולהרים לך בעת הצורך. רינת פלד, מאפרת ומסרקת כלות מייעצת לך מניסיונה: "חשוב שתבחרי את המלוות שלך בפינצטה. 2-3 חברות או קרובות משפחה שעושות לך טוב, משמחות אותך, תומכות ומרגיעות, זה כל מה שצריך. אל תתביישי אם זו רק הבסטי או אמא. זה היום שלך, ומה שיעשה לך טוב, זו הבחירה האידיאלית".

"זה היום שלך, ומה שיעשה לך טוב, זו הבחירה האידיאלית". צילום: טריו פוטוגרפי | תמונה: רינת פלד

#5 חלוק בצבע לבן, וחלוקים ורודים למלוות

רינת ממליצה גם לארגן מראש חלוק לבן יפה עבורך (כדי שהתמונות יצאו מוש) יחד עם כותונת ללבישה מתחת לחלוק. כשאת דואגת לעצמך, אל תשכחי לדאוג גם למלוות: חלוקים ורודים עבור מלוות הכלה הן כבר מזמן חלק מצילומי החתונה, ויעניקו לכן מראה שיקי כמו בסרטים. אולי לא ידעת, אבל כשלובשים חלוק, נוח למאפרת להגיע לכל האזורים החשובים, אפילו לידיים.

#6 נשנושים מפנקים

עופר מתתיהו, צלם אירועים וזוגיות ממליץ במיוחד בבוקר ההתארגנות, לדאוג לנשנושים מפנקים.
"ביום כל כך עמוס, את חייבת לדאוג שיהיה לך משהו לשים בפה. כיבוד קל וטעים ישרת אותך ולא פחות חשוב מכך, את הספקים שמגיעים עד אליך". כך שגם אם הרעיון של להכניס ארוחה שלמה עושה לך בחילה, נשנוש מדי פעם אולי כן יבוא לך בטוב.

#7 מוזיקה טובה ברקע

מוזיקה טובה זה תמיד פאן. המאפרת עינב שלום מייעצת: בבוקר ההתארגנות, ככל שתקיפי את עצמך באנרגיה חיובית, כך תרגישי טוב יותר בהמשך היום. ואין, פשוט אין כמו מוזיקה נעימה כדי לעשות טוב על הנשמה, להרגיע ולתת כוח. בזמן שאת מתאפרת, תוכלי לנוח, ולזמזם שירים שאת אוהבת.

#8 פריטים שמצטלמים יפה

בושם שמצטלם יפה, הנעליים שלך, ההזמנה לחתונה, שלטים מדליקים או כל פריט אחר שנראה יפה בתמונות. כלה שדואגת לפריטים האלו מראש, מובטח שיצאו לה תמונות ה-י-ס-ט-ר-י-ו-ת.

פריטים שמצטלמים יפה :)פריטים שמצטלמים יפה :) | תמונה: עופר מתיתיהו

#9 צ'קליסט למקום ההתארגנות

עינב שלום, מאפרת ומעצבת שיער, מציידת אותך ב צ'ק ליסט מיוחד עבור מקום ההתארגנות שבחרת:

  • כסא בר עבורך – כדי שתוכלי להיות בגובה מתאים מול המאפרת, כסא הבר מתכוונן בהתאם לצרכיך.
  • תאורת יום עבורך ועבור הספקים – תאורת יום היא בין המרכיבים החשובים שישפיעו על איכות התמונות בבוקר ההתארגנות. תאורת יום מומלצת גם בגלל שכך קל יותר לאפר, וגם מפני שכל פרט על רקע תאורת יום נראה טוב יותר. אם אין תאורה טובה במקום, כדאי לעדכן את המאפרת כדי שתביא מראש רינג תאורה.
  • מראת גוף ומראת צד – כדי שהמאפרת תוכל לדעת איך נראה האיפור מכמה זוויות, ועד כמה להרים את השיער, וגם כדי שאת תוכלי להתרשם מעצמך מכמה זוויות שונות.
  • מה בדיוק את מקבלת במקום – חשוב לבדוק אם מקום ההתארגנות שבחרת או המלון מספק את הכסאות, המראות וכן הלאה, או שאת צריכה להביא אותם מהבית.

    אם את חושקת במקום התארגנות, המעוצב באופן עדכני ופוטוגני עם לא פחות משלושה אזורים יעודיים לתמונות וחצר ענקית ופוטוגנית, בוטיק פנטהאוז יכול להיות מושלם עבורך. בשונה מבית מלון, זה מקום התארגנות בתוך דירה גדולה, עם שפע של אפשרויות התארגנות וצילום, וצוות שדואג לספק לך את כל הפריטים החשובים ליום ההתארגנות, מראש.

תאורת יום עברוך, עבור הספקים ואפילו עבור המלוות!תאורת יום עברוך, עבור הספקים ואפילו עבור המלוות! | תמונה: עינב שלום - איפור ועיצוב שיער

#10 לא לשכוח לקחת, לפני היציאה לאולם

רינת פלד בכמה טיפים לסיום בוקר ההתארגנות:
"כשאת מסיימת את בוקר ההתארגנות ועוד רגע יוצאת לאולם, אלו הפרטים שכדאי לך לזכור לקחת:

  • ערכת הטאצ' אפ שקיבלת מהמאפרת (כדי שתהיי רגועה גם אם הסומק קצת נמרח)
  • הינומה (אי אפשר להתחתן בלי)
  • הכתובה שלכם (כנ"ל)
  • טבעות עבור שניכם (כדי להצהיר על אהבתכם).

ככל הנראה את בעצמך לא תהיי בפוקוס בשלב הזה, לכן כדאי לתאם מראש עם המלווה שלך, מי לוקחת מה".

טיפ חשוב לסיכום

עופר מתתיהו מוסיף, שגם אחרי שדאגת לכל הפריטים החשובים, בלי הפרט הזה פשוט אי אפשר:
"זה הבוקר שלך-שלכם. זכרי שמדובר באירוע חד פעמי, ואחרי כל כך הרבה הכנות, אל תשכחי גם להנות!".

זהו, בשעה טובה! את ובן הזוג מוכנים לצאת לדרך. היכנסו לאפליקציית ה-WedPlanner שתעזור לכם לסגור את שאר הפרטים ולנהל את המשימות החשובות, ולעמוד הספקים שלנו, כדי לבחור את יתר נותני השירות על פי חוות דעת והמלצות אותנטיות.

גוד לאק והכנות נעימות!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

26
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
שיבולים קייטרינג והפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
שיבולים קייטרינג והפקת אירועים
להפקה המושלמת לחתונה בטבע
להפקה המושלמת לחתונה בטבע
535.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת