מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

התחתנתם! ומה עכשיו?

אחרוני החברים נותרו לרקוד איתכם במעגל הסיום, רחבת הריקודים מלאה במפיות, הדיג'יי מתחיל לקפל את הציוד ועוד רגע רק שניכם תיוותרו בחלל. כל אלו הם סממן ברור לכך שהחתונה שלכם הסתיימה, והרגע שבו אתם פותחים את חייכם כזוג נשוי שצועד אל עבר המסע המשותף שלו מגיע. אין ספק שמדובר על רגע לא פשוט לעיכול, אך אל תמהרו להספיד את החגיגה שלכם - כי אחריה מגיעים עוד הרבה דברים שכיף וגם חשוב להתעסק איתם.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
22.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
התחתנתם! ומה עכשיו?
15
15
מהירות:

סגירת הקצוות שמגיעה אחרי האירוע היא לא פחות חשובה מהאירוע עצמו, ולכן הכנו לכם כאן כתבה שתוכל לעזור לכם להתמודד עם כל משימות הפוסט-חתונה, וגם עם הדברים שממש כיף לעשות אחריה.

"אתם פותחים את חייכם כזוג נשוי שצועד אל עבר המסע המשותף שלו מגיע" | תמונה: המגנט הלוהט

הכוס נשברה, אבל היא עדיין ממלאת תפקיד חשוב בחייכם

המסיבה האמיתית מתחילה אחרי שהכוס נשברת, אבל רגע לפני שאתם שוכחים ממנה - פתחו את הראש לדברים המקסימים שאתם יכולים לעשות איתה אחרי החתונה. שברי הכוס יכולים להפוך בקלות לאחת המזכרות הכי יפות וסנטימנטליות שישארו לכם מהאירוע, עם טאצ' עיצובי, מסגרות ועבודת יד מיוחדת ביותר. אז נכון, אמנם תצטרכו למנות אחות או חבר שיהיו אחראיים על איסוף השברים רגע לפני שכל הקהל יתנפל עליכם בחיבוקים ובנשיקות, אבל תאמינו לנו - זה לגמרי שווה את התוצאה.

האמנית והיוצרת יעל מן לוקחת את שברי הכוס ומעצבת אותם בצורה מוקפדת, יפהפיה ואינדיבידואלית לכל זוג לזוג: "הרגע הכי מרגש בחופה הוא רגע שבירת הכוס, ואחרי הרגע הזה היא פשוט נזרקת. במקום זה, אני מציעה אלטרנטיבה מיוחדת מאוד - לאסוף בזהירות את שברי הכוס, ליצור איתי קשר ולתת לי את הזכות לייצר יצירת אמנות בעזרת השברים. זו יכולה להיות יוזמה של בני הזוג, של המשפחה או של החברים שמעוניינים להעניק לזוג מתנה. אני מציעה כמה אפשרויות שונות של עיצוב באמצעות שברי הכוס - בתוך גוף תאורה בצורות כמו לב או אינפיניטי, בקוביית פרספקס שקופה, או בקוביה שקופה שמשלבת גם תמונה של הזוג. את השברים אני משבצת ממש כמו יהלומים - אחד אחד, ומצרפת גם את האותיות הראשונות בשמות של בני הזוג. כל מתנה שונה מהאחרת, כי כל כוס נשברת בצורה שונה, לכמות וצורת שברים שונה. אפשרות נוספת שאני מציעה היא לשמור את זר הפרחים שהכלה הניחה על הראש ביום החתונה, ולקבל אותו ממני בתוך קופסה מעוצבת שנשמרת כיצירה בפני עצמה".

"לוקחת את שברי הכוס ומעצבת אותם בצורה מוקפדת, יפהפיה ואינדיבידואלית לכל זוג לזוג" | תמונה: Yaelman art
"אפשרויות שונות של עיצוב באמצעות שברי הכוס - בתוך גוף תאורה בצורות כמו לב או אינפיניטי, בקוביית פרספקס שקופה, או בקוביה שקופה שמשלבת גם תמונה של הזוג" | תמונה: Yaelman art
אם הרעיון נשמע לכם טוב על הנייר, חכו שתקבלו את היצירה לידיים - כי אתם עומדים להתלהב ממנה בצורה יוצאת דופן: "אני מקבלת תגובות מדהימות, אין זוג שלא מתעלף מהיצירות האלו. הרבה אנשים שואלים אותי איך אני יכולה לשבת ולהדביק זכוכית אחר זכוכית, ואני יודעת שזה שיגעון - אבל אני עושה את זה באהבה גדולה ועם עיצובים מאוד מוקפדים בעבודת יד. יש גם אפשרות של עיצוב תמונות זוגיות מתוך החתונה על גבי אותיות, או אם מישהו רוצה לשלב את היצירה בחתונה עצמה - אני מציעה עיצוב של האותיות לקבלת הפנים. יש המון דברים שאפשר להעניק כמתנה לזוגות שמתחתנים, אבל כאן יש טכניקה מורכבת ומיוחדת, שמראה על חשיבה מחוץ לקופסה, ונעשית מכל הלב ובסבלנות אין קץ".

"אם מישהו רוצה לשלב את היצירה בחתונה עצמה - אני מציעה עיצוב של האותיות לקבלת הפנים" | תמונה: Yaelman art

צילום מגנטים - יותר מרק להצמדה למקרר

צילום המגנטים הפך לחלק כמעט בלתי נפרד מכל חתונה, והוא מאפשר לכל אורח ואורחת לצאת מהאירוע עם מזכרת אישית, מיוחדת ובעלת ערך. לצד זה, צילום המגנטים ממלא תפקיד לא פחות חשוב עבור הזוג עצמו, שכן הוא מאפשר לו לקבל הרבה יותר צילומים, תיעודים וזוויות מעניינות מהאירוע.

"מאפשר לכל אורח ואורחת לצאת מהאירוע עם מזכרת אישית" | תמונה: המגנט הלוהט
מחברת "המגנט הלוהט" מספרים לנו איך התמונות שמתקבלות מצילום המגנטים יכולות לשרת אתכם גם לאורך החתונה וגם עוד הרבה אחריה: "צילום מגנטים זה דבר שהאורחים מחפשים לאורך כל האירוע, כי בסוף כל אורח ואורחת רוצים להצטלם ולקבל מזכרת אישית. זה מה שהופך את הצילומים שמתקבלים מהמגנטים לעשירים כל כך, כי כמעט ואין מישהו שמדלג עליהם. באופן הזה, הזוג יכול ליהנות מהרבה יותר חומרי צילום שמתקבלים מאשר בחבילת צילום רגילה, ובהתאם להעשיר את אלבום התמונות של החתונה. הרבה מאוד זוגות משתמשים בתמונות של המגנטים לשילוב באלבום, כי הן מביאות איתן רוח קצת יותר קלילה ופחות רשמית מאשר תמונות הסטילס. את התמונות הזוג מקבל על גבי דיסק און קי במקביל למגנטים שאנחנו מפתחים, ויכול להשתמש בהן בכל דרך שהיא".

גם המגנטים המפותחים מהווים מזכרת לא פחות משמעותית לזוג: "אנחנו שמים בצד את התמונות של הזוג ושומרים לו אותן כבר מתחילת האירוע. אנחנו עושים לכל זוג חבילה של מגנטים מוגדלים, בלוקים מוגדלים וגם מגנטים רגילים, ומניחים אותם בתוך קופסה מעוצבת שהזוג מקבל במתנה. את הקופסה אפשר לשמור בתור מזכרת בפני עצמה, והמגנטים שבתוכה נשמרים באיכות גבוהה מאוד. כמובן שהמגנטים שהזוג אוהב במיוחד יכולים לקשט את המקרר או את דלת הכניסה לבית, כי תמיד כיף להעיף עליהם מבט ולהיזכר ביום הגדול שהיה. ביחד עם המיתוג של שמות בני הזוג, התאריך והמסגרת המעוצבת שהם בוחרים - מתקבלת מזכרת אישית שמלווה את הזוג למשך כל החיים". 

"הזוג יכול ליהנות מהרבה יותר חומרי צילום שמתקבלים מאשר בחבילת צילום רגילה" | תמונה: המגנט הלוהט
"אנחנו שמים בצד את התמונות של הזוג ושומרים לו אותן כבר מתחילת האירוע" | תמונה: המגנט הלוהט

לא משאירים את אולמות וגני האירועים מאחור

אחרי שהשקיעו כל כך הרבה למען הצלחת החתונה שלכם, מגיע גם תורם של האולמות וגני האירועים לקבל מכם את מה שמגיע להם. אחרי שכל מנות האוכל הוגשו, עמדות קבלת הפנים קופלו ואחרון אנשי הצוות הלכו הביתה - יגיע גם הרגע שבו תצטרכו לסגור את כל הקצוות הפתוחים מול האולם או הגן.

"אחרי שכל מנות האוכל הוגשו, עמדות קבלת הפנים קופלו ואחרון אנשי הצוות הלכו הביתה - יגיע גם הרגע שבו תצטרכו לסגור את כל הקצוות הפתוחים מול האולם או הגן" | תמונה: ארטיסטה | ARTISTA
"ארטיסטה" מסבירים לנו למה בדיוק תצטרכו לדאוג אחרי האירוע: "לרוב כל הספקים נסגרים כבר בתום האירוע או בסמוך אליו, עם מעטפות של צ'קים או העברות בנקאיות. היות ולרוב ההוצאה הגדולה ביותר של הזוג היא עבור האולם או גן האירועים, נהוג לתת להם כמה ימים להתאפס, להפקיד את הצ'קים שקיבלו מהאורחים, ורק אז לסגור את החשבון הפתוח. אנחנו מאפשרים לזוג לשלם לנו עד ארבעה ימי עסקים אחרי האירוע, כך שזה נותן להם מרווח נשימה לעשות את הדברים בנחת".

אחרי האירוע תוכלו להפגין בפני האולם או גן האירועים את שביעות הרצון שלכם, ואם אפשר להפיץ אותה גם בפלטפורמות הדיגיטליות השונות - מה טוב: "אחרי שחולפים כמה ימים מהאירוע אנחנו מקיימים שיחה טלפונית אישית עם הזוג, שואלים איך היה להם האירוע, אם הם נהנו ומוודאים שהכל התנהל כשורה. אנחנו אומרים לכל זוג שמאוד חשוב לנו לקבל מהם את חוות הדעת שלהם, ושולחים להם לינקים לאתרי אינטרנט רלוונטים. אתרים שיש בהם שאלות מנחות שעוזרות לזוגות לכתוב את חוות הדעת, כמו mit4mit לדוגמה, הם אתרים הרבה יותר נוחים ונגישים לזוגות. רוב הזוגות משתפים בחוות דעת מפרגנת וחיובית, וזה עוזר לנו מאוד".

"אנחנו מאפשרים לזוג לשלם לנו עד ארבעה ימי עסקים אחרי האירוע" | תמונה: ארטיסטה | ARTISTA
"רוב הזוגות משתפים בחוות דעת מפרגנת וחיובית, וזה עוזר לנו מאוד" | תמונה: ארטיסטה | ARTISTA

נחים, מעכלים וחוזרים לשגרה בנחת

לחשוב על עצמכם בתור זוג נשוי טרי זה לא פחות חשוב מסגירת הקצוות מול כל הגורמים שמסביב. רגע לפני שאתם חוזרים לשגרה, חשוב לנו לתת לכם גם כמה טיפים מאיתנו שיעזרו לכם לעכל את האירוע העוצמתי שחוויתם:
  1. עבדתם כל כך קשה כדי להפיק את האירוע הזה, הייתם במתח במשך חודשים ארוכים, תכננתם, ביקשתם, נלחצתם וקיוויתם - ועכשיו הגיע הזמן שלכם לנוח. כן, פשוט לנוח. זה יכול להיות בבית שלכם, בצימר או באוהל במדבר, אבל רגע לפני שאתם חוזרים לשגרה - קחו לכם כמה ימים לחוות את נפילת המתח בלי שאתם ממהרים לשום מקום.
  2. תכננו את ירח הדבש שלכם - אם עדיין לא עשיתם את זה, זו לגמרי משימה כייפית שכדאי להקדיש לה זמן. ובכלל, אם אפשר לדלג בין שמחה לשמחה ולעבור מאירוע גדול לחופשה גדולה - אז למה לא?
  3. שלחו הודעות תודה לאנשים שעשו לכם את האירוע - לצד ההודעות האוטומטיות עם הטקסט הקבוע שתשלחו לאורחים שלכם, חשוב גם לשלוח כמה הודעות אישיות מכל הלב לאנשים שהכי קרובים אליכם. רק אתם יודעים כמה הנוכחות שלהם היתה קריטית לאורך התכנונים בכלל והאירוע בפרט, וכדאי להזכיר להם כמה אתם מעריכים ואוהבים אותם.

הפקה וניהול אירועים - התחתנתם! ומה עכשיו?

מאחלים לכם עיכול נעים וחיי נישואין מאושרים ביחד!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
ארטיסטה | ARTISTA
אולמות וגני אירועים
תאורה, הגברה ו-DJ עלינו!
חתונת שישי - ההזדמנות שלכם לחגוג בענק🥂
חתונת שישי - ההזדמנות שלכם לחגוג בענק🥂
29.5K
למימוש ההטבה
חתונה בקטנה
logo
המגנט הלוהט | מגנטים לאירועים
מגנטים
20% הנחה על מגנטים לחתונה
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
55.4K
למימוש ההטבה
logo
Yaelman art
אלבום חתונה
200 שקלים הנחה
היום המרגש בחייכם מונצח באמנות אישית
היום המרגש בחייכם מונצח באמנות אישית
11.6K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת