מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

סיפור החתונה של ירדן ודור: 7 שנים טובות

ב-6.6.2023 נישאו ירדן ודור באולמי "דואאה" בראשון לציון, לאחר 7 שנות זוגיות, שאפשרו להם לחוות יחד את כל מה שהעולם מציע ולהבין: זה זה. סיפור אהבה מקסים, רגוע ומלא בסבלנות, שנותן השראה ומעלה חיוך.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
10.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
סיפור החתונה של ירדן ודור: 7 שנים טובות
15
15
מהירות:
הכירו את ירדן ספריאל ודור חסון, זוג מלא אנרגיות עם סיפור מקסים, שלקחו את הזמן עד החתונה ותכננו את האירוע שלהם באווירה רגועה עד כמה שאפשר. דור הוא מתכנת בחברת Monday וירדן היא מאמנת כושר, בעלת סטודיו לאימונים אישיים וזוגיים. הסיפור שלהם מתחיל לפני 7 שנים, וההיכרות שלהם תסביר לכם גם למה.

"יצאתי לבר בכפר סבא עם חברות מהצבא, בחיים לא הייתי שם, אני ראשלצ"ית במקור. במקרה אחת מהן ראתה את השולחן בו דור ישב עם חברים שלו והצטרפנו אליהם. היה מקום לידו או מקום ליד מישהו אחר, ורנדומלית בחרתי לשבת לידו - בפינה של השולחן". למי שלא מכיר, קיימת אמונה טפלה שאומרת שמי שיושב בפינה של השולחן, לא יינשא במשך 7 שנים, וזה בדיוק פרק הזמן שלקח לדור להבין שירדן היא האישה איתה הוא רוצה להתחתן. צירוף מקרים או לא? לשיפוטכם.

"אחרי השירות הצבאי, טסנו יחד למרכז אמריקה ודרום אמריקה ל-4 חודשים. אמרנו שאם נצלח את הטיול יחד, זה זה. הצלחנו וגרנו אצלו בכפר סבא במשך 3 שנים ועכשיו עברנו למגדלי הצעירים בתל אביב".

"הצלחנו". צילום: שלומי צור

ההצעה

בחגיגות 7 השנים, החליט דור לקחת את ירדן לחגוג במלון 'Six Senses' במדבר הישראלי. "ציפיתי וציפיתי, היינו בחו"ל וההצעה לא קרתה, אז פשוט הפסקתי לצפות. הוא לקח אותי בסופ"ש במלון לכבוד חגיגות ה-7 שנים שלנו, ויש שם אופציה שבה המלון עצמו מכין את ההצעה. פרסו לנו על הצוק שטיחים וכריות, זה היה על גובה מטורף עם נוף ממש יפה שמשקיף לכל המדבר. דור שם את הטלפון בצד על וידאו והציע, בלי רעש, רק שנינו- זה היה פשוט מדהים".


התכנונים

הדבר הראשון שהיה חשוב לירדן הוא הרוגע שלה והיכולת לתכנן הכול לאט לאט ובהתאמה לזמנים שלה. במשך 8 חודשים היא ובעלה לעתיד בחרו את כל הפרטים לאירוע המושלם ונהנו כמה שיותר מהדרך: "ידעתי שאני סוגרת דברים רחוק, אני אוהבת שהכל באיזי ולא בלחץ. אני עובדת כל השבוע חוץ מימי שלישי, אז ידעתי שיש לי יום בשבוע להתעסק בחתונה. גם עכשיו, את ירח הדבש אנחנו מתכננים לאט לאט וסוחטים את הלימון עד הסוף, נהנים מכל רגע".

אחד הדגשים של דור וירדן היה בבחירת האולם לאירוע, הם ידעו שמספר המוזמנים שלהם עומד על כ-350 איש ולא רצו לבחור באולם גדול מדי שייראה ריק לעין, לכן החליטו לבחור באולם בינוני בגודלו, שמצא חן בעיניהם גם מבחינת הייחודיות והעיצוב. לאחר שראו מספר אולמות, חזרו אל הראשון שהתאהבו בו מלכתחילה "סגרנו ב'דואאה' שהוא אולם יחסית חדש, מהרגע שראיתי אותו, ידעתי ששם אני סוגרת. האווירה שם ממש מיוחדת, התאהבתי באולם".

"האווירה שם ממש מיוחדת, התאהבתי באולם". צילום: שלומי צור

האם היו ספקים נוספים שידעת מראש שאותם את רוצה?

"עוד לפני החתונה, ידעתי שארצה שהצלם יהיה שלומי צור. הוא הצלם של כל המשפחה, הוא צילם גם אצל אחיות שלי וישר התקשרתי אליו. גם את הדיג'יי חן סוקו בחרנו מראש, דור רצה שנסגור איתו והוא ממש קלט אותנו והיה איתו וייב מיוחד. החתונה הייתה ביום שלישי והיא הסתיימה ב-3 לפנות בוקר עם 100 איש ברחבה, הייתי בהלם על השעה".

את טקס החופה המרגש הנחה הרב חיים זמיר, שגרם לירדן ודור לבקש באופן מיוחד שנציג לכם אותו- כי הוא רב שחייב להכיר: "הוא מעביר את החופה בקלילות ותוך כדי מספר את הסיפור של הזוג. זה יוצר עניין אצל כולם ופתאום אנשים כן מקשיבים לחופה וזה כל כך מיוחד. חשבתי שכדאי לזוגות נוספים להכיר אותו".

בגזרת האטרקציות, האורחים של הזוג הוותיק שלנו יכלו ליהנות מעמדת מיני מי, שהם פסלוני הדמייה קטנים וממגנטים כמיטב המסורת. האולם עוצב כולו עם פרחים רבים, על ידי המעצבת קארין אוסמו.

ברחבת הריקודים, חבריו של דור מהצבא ששירתו איתו ביחידת 'רוכב שמיים' המשיכו מסורת רבת שנים, בה מביאים אל האירוע מזל"ט (מטוס זעיר ללא טייס) עליו חתומים כל הזוגות שהתחתנו מהיחידה. אך עד כמה שהרגע הזה נראה מיוחד ובלתי נשכח, מה שניצח את הכל היה הלוק של ירדן.

"ידעתי שארצה ששלומי יצלם אותנו, הוא צילם גם את אחיות שלי". צילום: שלומי צור
הרגע המרגש בחופה בהנחייתו של חיים זמיר. צילום: שלומי צורהרגע המרגש בחופה בהנחייתו של חיים זמיר. צילום: שלומי צור
ירדן ודור בחגיגת אהבה עד 3 בבוקר. צילום: שלומי צורירדן ודור בחגיגת אהבה עד 3 בבוקר. צילום: שלומי צור
המזלהמזל"ט של היחידה הצבאית. צילום: שלומי צור

הלוק של ירדן

"יש לי שיער ממש מתולתל, לא ידעתי מה לעשות איתו, הכל נראה לי עשוי מדי. תוך כדי שחיפשתי, קפצה לי תמונה באינסטגרם עם תלתלים ממש יפים, בלי תיוג אפילו- אבל חיפשתי וחיפשתי ובסוף הגעתי לאירה שטיין. עבור הלוק השני, הבאתי מעצבת שיער נוספת, חגית לוי שדה, שאספה לי את השיער בסיכה- אותה סגרתי רק 5 ימים לפני החתונה וזו הייתה החלטה מצוינת, ברגע שהרימו לי את השיער יכלתי לרקוד והרגשתי הרבה יותר אוויר. התאפרתי אצל שיר מרגה, לא הכרתי אותה לפני החתונה, אך קיבלתי המון המלצות ויצאתי מרוצה.

לגבי השמלות, הסתובבתי כמעט אצל כל המעצבים. ידעתי מה אני רוצה, משהו קלאסי שנראה יוקרתי, אבל לא מצאתי את הדגם שלי אצל אף אחת. בסוף, הגעתי לדליה דימיטריוס ושם החלטתי לתפור שני דגמים, שהיום נקראים על שמי. הראשונה היא שמלת סטרפלס עם מחוך, צ'וקר בצוואר וכפפות והשמלה השנייה היא יותר מסיבתית, כולה מאבני סברובסקי עם מחשוף עמוק וגב פתוח. הן היחידות שזרמו איתי לפי העיצוב שחלמתי עליו".

שלב ההתארגנות. צילום: שלומי צורשלב ההתארגנות. צילום: שלומי צור
ירדן המהממת בשמלת חלומותיה. צילום: שלומי צורירדן המהממת בשמלת חלומותיה. צילום: שלומי צור
הסיכה והשמלה - ככה רוקדים! צילום: שלומי צורהסיכה והשמלה - ככה רוקדים! צילום: שלומי צור

לסיכום, יש לך טיפ לכלות לעתיד שמחכות כבר זמן רב להצעה?

"להבין שזה לא בא רק ממנו וגם שזו לא המטרה. יש לי טבעת עכשיו, אבל זה רק עוד שלב במערכת יחסים וזה לא מגדיר שום דבר, זה אירוע ושמחה, אבל זהו. בנוסף, אני ממליצה לסגור את האירוע כמה שיותר זמן מראש כדי לא להיות בלחץ, שהכול יהיה ברגוע". 

אז אם אתן ממתינות להצעה, או רגע אחריי ומרגישות את הלחץ, קחו קצת מנת רוגע מהכלה ירדן וזכרו, שזה אירוע שבא לשמח ולהרים, ולא להלחיץ. מזל טוב!

קחו קצת מנת רוגע מהכלה ירדן וזכרו, שזה אירוע שבא לשמח ולהרים. צילום: שלומי צורקחו קצת מנת רוגע מהכלה ירדן וזכרו, שזה אירוע שבא לשמח ולהרים. צילום: שלומי צור

הספקים שעשו להם את האירוע:

רב מחתן- הרב חיים זמיר
צלם סטילס- שלומי צור
צלם וידאו- אייל אשכנזי
שמלות הכלה- דליה דימיטריוס
איפור- שיר מרגה
שיער לוק 1- אירה שטיין
שיער לוק 2- חגית לוי שדה
חליפת חתן- BOSS
עמדת minimi- טל פחימה

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
DJ Afik Gold- אפיק גולד
תקליטנים
DJ Afik Gold- אפיק גולד
"דיג'יי מטורף עם חוש מוזיקלי אדיר"
117.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת