מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מקומות לאירוע שכדאי להכיר

כל תכנון חתונה מתחיל קודם כל בבחירת מקום לאירוע. בישראל קיימים מאות מקומות שונים בארץ, ואם רק תחפשו תוכלו למצוא בין האולמות, הגנים והשטחים כמה פנינים יפהפיות ומיוחדות מאוד. אז מה עשינו? החלטנו להקדיש לפנינים האלו כתבה שלמה! אספנו כאן חמישה מקומות לאירוע שכדאי לכם מאוד להכיר, חלקם ותיקים, חלקם על יד הים, וחלקם בלב האורבניות התל אביבית. בואו להכיר את המקומות שיהפכו לכם את החתונה לקרנבל אמיתי.



 | זמן קריאה: 8 דקות
12.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מקומות לאירוע שכדאי להכיר
15
15
מהירות:

להתחתן עם הנוף של העיר התוססת בישראל - הכירו את "POP&POPE"

אולם האירועים של "POP&POPE" בנה לעצמו את אחד השמות החזקים ביותר בתחום החתונות. בקומה ה-14 של מגדלי הארבעה נבנה לו האולם שמדמה אקווריום פנורמי. המקום משקיף על הנוף התל אביבי האורבני, עם נגיעות של ים כחול שמציץ מבעד לחלונות השקופים, עם עיצוב יפהפה ותחושת החמימות. ניתנה כאן תשומת לב לכל הפרטים, מהתקרה ועד הרצפה, בין אם בשולחנות השיש ועד למערכות התאורה וההגברה המובילות בישראל.

המקום משקיף על הנוף התל אביבי האורבני. צילום: מרווין צילוםהמקום משקיף על הנוף התל אביבי האורבני. צילום: מרווין צילום | תמונה: Pop and Pope events
על התפריט במקום מנצח שף שחף שבתאי, שעומד בראשן של מספר מסעדות מובילות בעולם, וחשב רבות על החיבור המדויק וההתאמה הקולינרית בין המנות לבין המקום. נוסף על התפריט הקלאסי כל זוג מוזמן להכניס לחתונה שלו עוד מנות מותאמות וחידושים לחווית הארוחה. כל אירוע הוא חלום ורעיון חדש ב-"POP&POPE", ובהתאם נבחרים גם חומרי הגלם והמנות המתחדשות. הקולינריה במקום שמה במרכזה את היצירה, עם מנות שלא ניתן למצוא במקומות אחרים בארץ. השילוב בין עולמות המזרח והמערב, הדיסוננס בין מנות של שוקי טלה עם מג'דרה וטחינה חמה לצד גיוזות ומוקפצים עם פלפלת אינדונזית מאפשר חוויה יוצאת דופן יחידה מסוגה.

הודות לחלל המודולרי במקום תוכלו להגשים כל חלום - מחתונת ערב בתל אביב המוארת, דרך חתונות צהריים שצופות על קו הים ועד חתונות קונספט. בין אם הסטייל שלכם הוא חתונה אקסקלוסיבית ובין אם מתחשק לכם להרים מסיבה צעירה ובועטת - המקום יודע לחלק את עצמו בצורה דינמית ופשוטה כדי להפיק לכם את האירוע הטוב ביותר. אה, ואם עדיין לא אמרנו אז יש גם חניה לכל האורחים - מצרך נדיר בעיר הצפופה.

חוויה יוצאת דופן יחידה מסוגה.חוויה יוצאת דופן יחידה מסוגה. | תמונה: Pop and Pope events
כל אירוע הוא חלום ורעיון חדש ב-כל אירוע הוא חלום ורעיון חדש ב-"POP&POPE" | תמונה: Pop and Pope events

מיני ישראל מימין, הרי ירושלים משמאל, כיפת השמיים מלמעלה - הכירו את "אטורה"

בית האירועים האורבני "אטורה" כבר מזמן התברג בתור אחד ממתחמי האירועים היפים ביותר בארץ. הוא שוכן בלב לבו של עמק איילון במרחק של כ-20 דק' נסיעה גם מתל אביב וגם מירושלים, כשלאורך הדרך כולה תזכו לנוף הררי יפהפה. אם אתם מחפשים את השילוב המושלם בין טבע ואורבניות, אין ספק שזהו המקום שבו אתם צריכים להתחתן. כל זה עוד לפני שדיברנו על פארק "מיני ישראל" הסמוך, שהמיניאטורות שמוצגות בו מוסיפות אור וקסם שייחודיים אך ורק למקום הזה.

אין ספק שזהו המקום שבו אתם צריכים להתחתן. צילום: דעאל סבטיהאין ספק שזהו המקום שבו אתם צריכים להתחתן. צילום: דעאל סבטיה | תמונה: אטורה
העיצוב האקלקטי והמקורי במקום גורם לזוגות להתאהב בו כבר מהצעד הראשון. מפה הדרך להצלחת האירוע שלכם היא קצרה: בהתחלה סביב השולחנות, בר המשקאות והחופה שבגן, ולאחר מכן באולם המעוצב שתחום בין החלונות הגדולים והשקופים. בין אם אלו החברים שיגיעו לרקוד איתכם ברחבה ובין אם אלו הדודים והשכנים שרוצים לדבר ולאכול באווירה נעימה - כולם יוכלו למצוא את עצמם נהנים בקלות במקום.

ומה עם האוכל? ב"אטורה" חשבו על הטעמים, חומרי הגלם, הנראות והטריות עד לפרטים הקטנים ביותר. אז כשהאוכל מצוין, הצוות מקצועי כל כך ומסביב כל כך יפה - אין שום סיכוי שלא תרצו לקבל את כל זה גם בחתונה שלכם.

העיצוב האקלקטי והמקורי במקום גורם לזוגות להתאהב בו כבר מהצעד הראשון.העיצוב האקלקטי והמקורי במקום גורם לזוגות להתאהב בו כבר מהצעד הראשון. | תמונה: אטורה
בב"אטורה" חשבו על הטעמים, חומרי הגלם, הנראות והטריות עד לפרטים הקטנים. | תמונה: אטורה

המבנה בן ה-300 יחד עם החדשנות של 2023 - הכירו את "החמאם"

את הקסם של יפו העתיקה אי אפשר להחליף בשום דבר אחר. העיר הזו מלאה במבנים מיוחדים, נמצאת כמעט על קו המים של הים התיכון ומזמנת מפגשי תרבויות בלב הארץ. מכל הטוב הזה נהנה גם "החמאם" - מתחם האירועים היוקרתי שבעיר.

המקום הוא ביסודו מבנה לשימור. כבר בכניסה תמצאו בו תקרות וקשתות גבוהות ומיוחדות שמעטרות אותו עוד מהתקופה העות'מאנית ונשמרו כך עד היום. במתחם נמצאים שלושה איזורים שונים לערוך בהם את טקס החופה, כל אחד והחן שלו: חופת האבן עם הנוף לים, החופה במרפסת ה-ROOF TOP שמשקיפה על יפו העתיקה, וחופת גן הפסגה שנערכת בסמוך ל"חמאם" ומעניקה מבט ישיר על כל תל אביב והים התיכון. אם אתם כבר מדמיינים את חתונת הצהריים שלכם במקום אתם לא טועים, כי על השילוב המושלם בין יפו לבין הים והשמש פשוט אי אפשר להתווכח.

כבר בכניסה תמצאו בו תקרות וקשתות גבוהות ומיוחדות שמעטרות אותוכבר בכניסה תמצאו בו תקרות וקשתות גבוהות ומיוחדות שמעטרות אותו | תמונה: החמאם - יפו העתיקה
זהו לא עוד מקום סטנדרטי והוא שונה מכל מה שהתרגלתם לראות. מדובר כאן על מבנה שמזמין אתכם ואת האורחים להיכנס לתוך עולם אחר לכמה שעות, ולהתעטף בהיסטוריה, בנוף ובבנייה מסוג מיוחד מאוד. אם אתם אוהבים לבחור בדברים קצת שונים מהרגיל - פה זה בדיוק המקום לעשות את זה.

לכל זה תוסיפו גם את שף עמוס יוסף שמוביל את החוויה הקולינרית במקום, ומאפשר לכל זוג לחגוג כמו שהוא רוצה. ב"חמאם" אין אירוע שדומה לאחר, והצוות יודע לעשות את ההתאמה המדויקת בין אופי הזוג לבין אופי האירוע והאוכל שמוגש בו. מהתפריט הבסיסי תוכלו לצאת למסע בדימיון ולהגיע למנות מגוונות שמשתלבות עם הטעם האישי שלכם. זה המקום לתפור בו את האירוע בול למידות שלכם, ועם נוף כזה - חבל על הזמן. פשוט תרימו טלפון ותסגרו תאריך.

להתעטף בהיסטוריה, בנוף ובבנייה מסוג מיוחד מאוד.להתעטף בהיסטוריה, בנוף ובבנייה מסוג מיוחד מאוד. | תמונה: החמאם - יפו העתיקה
אם אתם אוהבים לבחור בדברים קצת שונים מהרגיל - פה זה בדיוק המקום לעשות את זה.אם אתם אוהבים לבחור בדברים קצת שונים מהרגיל - פה זה בדיוק המקום לעשות את זה. | תמונה: החמאם - יפו העתיקה

הפינוק האולטימטיבי לכם ולאורחים - הכירו את "גארדן הוטל"

זה לא סוד שחיפה היא עיר שנוטפת יופי. קו החוף הארוך שלה מאפשר ליותר ויותר מקומות להיפתח ולהציע חווית חתונה יוצאת דופן, ואחד מהם הוא "גארדן הוטל". גם בקיץ וגם בחורף נערכות פה חתונות מהיפות ביותר בארץ, שנהנות מלוקיישן מדהים עם שעות הדמדומים, השקיעה והים הכחול.

בין אם תרצו להרים חתונה של 100 אורחים ובין אם של 500 אורחים - ה"גארדן הוטל" יפתח באהבה את זרועותיו לאירוע שלכם. הצוות מביא איתו תודעת שירות ברמה הכי גבוהה שיש, עם יחס אישי, זמינות, ויחס מלצרים שעומד על 1:15 - הגבוה ביותר באיזור הצפון.

לוקיישן מדהים עם שעות הדמדומים, השקיעה והים הכחול.לוקיישן מדהים עם שעות הדמדומים, השקיעה והים הכחול. | תמונה: גארדן הוטל
צוות הניהול של "גארדן הוטל" מגיע מעולם המסעדנות, ולכן איכות חומרי הגלם נמצאת בראש מעייניו. הדגים והבשרים הטריים, המנות הטבעוניות והצמחוניות, האופציה לחתונה עם ארוחה חלבית - כל אלו עומדים לעשות לכם חגיגת טעמים אמיתית, ולהשאיר את האורחים שלכם עם טעם של עוד.

ואם אתם צריכים עוד חותמת שתסגור לכם את העניין באופן סופי, אז הנה הדובדבן שבקצפת: האולם נמצא בתוך בית-מלון עם סוויטה יוקרתית, ובאירוע עם מעל 200 אורחים תוכלו ללון בה במשך שני לילות - לפני ואחרי האירוע, וכמובן להתארגן בה לקראת החתונה. בנוסף, תיהנו מדיל משתלם במיוחד לאורחים - 500 ש"ח בלבד לחדר זוגי עם ארוחת בוקר. כי בינינו, נסיעה הביתה אחרי האירוע זה הכי מיותר כשאפשר ליהנות מלילה מושלם בבית-מלון עם נוף לים וארוחת בוקר מפנקת. אז מה אתם אומרים? סגרנו?

יכות חומרי הגלם נמצאת בראש מעייניו של צוות הניהול.יכות חומרי הגלם נמצאת בראש מעייניו של צוות הניהול. | תמונה: גארדן הוטל
חגיגת טעמים אמיתית.חגיגת טעמים אמיתית. | תמונה: גארדן הוטל

להרגיש כמו מלכים בחתונת ROYALTY אמיתית - הכירו את "חצר המלכה"

השם של מתחם "חצר המלכה" הולך לפניו כבר המון זמן. במשך 23 שנות הפעילות שלו התחתנו במתחם עשרות אלפי זוגות שזכו לחתונה מלכותית מהשורה הראשונה. את המתחם מרכיבים שלושה חללים שונים: אולם הנשף שמכיל עד 1200 אורחים, גן הארמון שמכיל עד 800 אורחים, והפנטהאוז שמכיל עד 400 אורחים. עם האפשרויות האלו אתם יכולים להתחתן באירוע ענק או באירוע קטן ואינטימי - שניהם אפשריים כאן.

לאחרונה המתחם עובר מתיחת פנים והיום תוכלו לשמוע עליו גם בתור "WEDDING WONDERLAND" - ארץ האגדות. מנהלי המקום הם דור שני לעסק המשפחתי, ודואגים לחבר על בסיס קבוע בין המבנה ההיסטורי לבין כל מה שטרנדי ועדכני ב-2023. גם הפן הקולינרי במקום שומר על רלוונטיות עם תפריט שהורכב בחלקו מתוך הסרטים שכולנו אוהבים: "מולאן" - אסאדו עגלה מפורק בלחמניית באן, ירקות מוחמצים ורטבים מסין הרחוקה, או "אלאדין" - מיני פיתה סביח לצד מאפה פילאס טורקי בליווי ירקות אוריינטלים.

WEDDING WONDERLAND צילום: פייר מיכאל כהןWEDDING WONDERLAND צילום: פייר מיכאל כהן | תמונה: חצר המלכה
במקום תקבלו שירות מצוות שהוא הון אנושי - לא פחות. נמצאים פה למעלה מ-400 עובדים, חלקם מיום הפתיחה, שמביאים איתם מחויבות, נתינה, גמישות מחשבתית ופתרון לכל בעיה. גם המלצרים כאן נבחרים בקפידה: הם עוברים הכשרות והסמכות עם שיעורים בסגנונות תקשורת, טיפולים בהתנגדויות וסימולציות מקצועיות, כל זאת כדי לוודא שכל אורח ואורחת מקבלים את היחס הראוי - ואתם בראשם.

הן ברמה הקולינרית והן ברמה האנושית, התפעולית והחוויתית תמצאו פה את כל מה שאתם מחפשים בשביל החתונה המושלמת, הכל באווירה מלכותית, אוהבת ועוטפת.

שירות מצוות שהוא הון אנושי - לא פחות.שירות מצוות שהוא הון אנושי - לא פחות. | תמונה: חצר המלכה
החתונה המושלמת, הכל באווירה מלכותית.החתונה המושלמת, הכל באווירה מלכותית. | תמונה: חצר המלכה

מכירים, מתאהבים, מתחתנים!

החמישיה הזו היא כמובן רק טעימה ממה שעולם החתונות מציע. היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו ומצאו את המקום שעונה לכם בול על הציפיות - עם הנוף הכי מושלם, האוכל הכי טעים, המחיר הכי משתלם וכמובן עם חוות הדעת הטובות ביותר. עם השפע של 2023 אנחנו בטוחים שתוכלו להתחתן במקום הכי מדויק עבורכם, אז יאללה - תתחילו לתכנן ולכו להתחתן!

עם השפע של 2023 אנחנו בטוחים שתוכלו להתחתן במקום הכי מדויק עבורכםעם השפע של 2023 אנחנו בטוחים שתוכלו להתחתן במקום הכי מדויק עבורכם

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

32
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
החמאם - יפו העתיקה
אולמות אירועים
החמאם - יפו העתיקה
"חוויה בלתי נשכחת, הכל בזכות צוות החמאם"
66.0K
עוד פרטים
logo
גארדן הוטל | Garden Hotel
אולמות וגני אירועים
סוויטת התארגנות חתן-כלה במתנה
מתחתנים בגארדן הוטל ❤️ רק האהבה תנצח!
מתחתנים בגארדן הוטל ❤️ רק האהבה תנצח!
15.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת