מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

על השולחן: 8 מנות לקבלת פנים

קבלת הפנים היא אחד מהחלקים החשובים ביותר באירוע שלכם. מעבר לזה שמדובר ברגע ההתכנסות והחיבור ביניכם לבין האורחים, מדובר גם על רגע שמספק טעמים, מראות וריחות שלא מהעולם הזה. אז אמנם זה ידוע שהמנות בקבלת הפנים הן מושקעות, טעימות וסופר מיוחדות, אבל היום החלטנו להוכיח לכם את זה ובענק. דיברנו עם שלושה אולמות וגני אירועים ברחבי הארץ שסיפרו לנו על המנות שמוגשות אצלם, ואנחנו מצטערים מראש על הרעב שעומד להיפתח לכם ממש בעוד 3, 2, 1…. התחלנו!

 | זמן קריאה: 6 דקות
17.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
על השולחן: 8 מנות לקבלת פנים
15
15
מהירות:

למה "או או" שאפשר "גם וגם"?

היופי במנות קבלת הפנים הוא המגוון האדיר שלהן. חלקן מתבססות על דגים, חלקן על בשר וחלקן צמחוניות או טבעוניות לחלוטין. זה בדיוק מה שכיף בהן - האפשרות לטעום מכל אחת וליהנות משלל טעמים במקביל.

במתחם האירועים "אגדת דשא" מוטיב המגוון מוביל ונותן את הטון, לפי מה שהשף במקום מספר לנו: "בתור אדם מרוקאי - כל החיים שלי זה אוכל. האוכל נותן סיפוק כשאנשים יושבים, אוכלים ונהנים ממנו. כשאורח אוכל מנה טובה ומחמיא עליה, זה עושה לי את היום. בגלל החיבור החזק שלי ושל המקום לאוכל, החלטנו לחשוב על מנות מיוחדות ושונות לקבלת הפנים ולייצר מנות של מסעדה ברמה גבוהה מאוד. הנה טעימה קטנה ממה שקורה אצלנו:
  • קרפצ'יו צרוב על הפלאנצ'ה בזילוף בלסמיקו, בליווי סלטון עם 3 סוגי חסות, עגבניות מיובשות, שמן זית ומיץ לימון על ברוסקטה.
  • דג אפוי בתנור בליווי ריזוטו פטריות וכמהין.
  • טטאקי טונה אדומה צרובה, מוגשת על קרואסון עם סלט ביצים טרי, עירית קצוצה וזילוף של רוטב דגים.
  • RAW BAR - ספינת דגים נאים על הקרח בפריסה דקה מול האורחים, יחד עם מיץ לימון סחוט טרי, שמן זית וזרעים של עגבניה.
  • מקרון כבד אווז ברוטב פירות יער.
  • עמדת בנדיקט סלמון, מוגש על קרואסון פטריות וביצה עלומה ובליווי רוטב איולי שמיר.
בואו להתחתן וליהנות מהאוכל המעולה שהכנו במיוחד בשבילכם!"

 - על השולחן: 8 מנות לקבלת פניםתמונה: אגדת דשא
 - על השולחן: 8 מנות לקבלת פניםתמונה: אגדת דשא
 - על השולחן: 8 מנות לקבלת פניםתמונה: אגדת דשא

קרוב ל-20 עמדות לבחירה, כל אחת מהן שונה ומיוחדת

כשגן האירועים נמצא בסביבה פתוחה, המנות של קבלת הפנים יכולות לקבל טוויסט מעניין שמושפע ממה שקורה בחוץ. כך, לדוגמה, ניתן לאפות, לצלות ולהגיש את האוכל בסביבה הכי יפה וטבעית שמסביב.

כך בדיוק קורה בגן האירועים "בת הגלבוע", שבו משולבים אלמנטים קולינריים סופר מיוחדים, כמו מעשנת ואפילו מדורה: "יש לנו כ-16 עמדות בקבלת הפנים ואנחנו אוהבים כל אחת ואחת מהן. הן גם מוכיחות את עצמן ומצליחות להגיע לקהל הרחב, ואיך אומרים? כשזה זה, זה זה. יש לנו שלוש מנות בולטות במיוחד שמתאימות לכל סוגי הקהלים:
  • פוקאצ'ות שאנחנו אופים לעיני האורחים. זו עמדה מאוד צבעונית ויפה שמספקת פתרון גם לצמחוניים והטבעוניים, וגם לאורחים שלא יכולים או רוצים לאכול בשר. העמדה הזו נראית כמו שולחן שוק צבעוני וגם המנה עצמה מאוד יפה וטעימה. הפוקאצ'ות מוגשות עם מגוון תוספות מעל - בשריות וצמחוניות כאחד, עם ירקות אפויים, קונפי ורטבים כמו פסטו אגוזים. זו מנה מצוינת לפתוח איתה את הארוחה.
  • אחת העמדות המיוחדות שלנו היא עמדת המעשנת, ממנה יוצאים נתחים של אווז וחזה עוף. אנחנו מכניסים את הבשרים למעשנת כבר משעות הצהריים של יום האירוע, ופורסים אותם למניפה דקה לעיני האורחים. אנחנו יוצרים כאן חוויה עם מנה שמתהווה לעיניהם, ומגישים אותה עם סלטון רוקט ורטבים מיוחדים, כמו פירות יער, ברביקיו בייצור מקומי, חרדל, צ'ימיצ'ורי ועוד. יש לנו פה מנה עם משחק מדהים בין הטעמים, שעוברת בין מלוח, מתוק ומעושן.
  • עוד מנה מיוחדת אצלנו היא מנה של סטייק אנטריקוט ואסאדו שמתחילה את דרכה בחצי בישול במדורה. באירוע עצמו אנחנו פורסים דק את הבשרים ומשלימים את הבישול עם הקפצה על הפלאנצ'ה. הבשרים מוגשים על מצע פירה תפוחי אדמה עם סלט של חסות ופירות, גם כאן עם אפשרות לרטבים מאוד מיוחדים. מנה שהיא פשוט מעדן ואנחנו ממליצים עליה בחום לכל הזוגות, כי האורחים חוזרים אליה שוב ושוב.
מחכים לראות אתכם נהנים מהאוכל אצלנו!"

פוקאצ'ות שאנחנו אופים לעיני האורחים.פוקאצ'ות שאנחנו אופים לעיני האורחים. | תמונה: בת הגלבוע
סטייק אנטריקוט ואסאדו שמתחילה את דרכה בחצי בישול במדורהסטייק אנטריקוט ואסאדו שמתחילה את דרכה בחצי בישול במדורה | תמונה: בת הגלבוע

רענון שנתי של התפריט מבטיח עמידה בציפיות

כשגן האירועים מחליט אחת לשנה לרענן את כל התפריט ולייצר מנות חדשות, אתם יכולים להיות בטוחים שהאוכל יהיה ברמה הכי גבוהה שיש. ההתכתבות עם הטרנדים והשמירה על העדכניות מבטיחות לכם חוויה קולינרית משתנה ומתחלפת, שמציבה סטנדרט חדש בתחום.

אז מה קורה כשהרענון הזה קורה אפילו פעמיים בשנה? ובכן, ב"גן הפקאן" לוקחים את המשימה הזו מאוד ברצינות, כדי לספק מנות שמתאימות גם לחיך של כולם וגם לאווירה הרלוונטית: "אנחנו מחדשים כל שנה לפחות פעמיים את התפריט כולו, וכחלק מזה גם את מנות קבלת הפנים. אנחנו מציעים לזוגות שלנו לבחור 6 מנות מתוך 12 אפשרויות, אז אין סיכוי שלא יהיה מגוון וטעים באירוע. עמדות הפתיחה הן כרטיס הביקור בכל גן או אולם אירועי, כי זו ההתרשמות הראשונית של האורחים שמגיעים רעבים. יש לנו כאן כשעה וחצי של הצגה קולינרית, עם טעמים מעולים והגשה יפהפיה. אנחנו אוהבים להרכיב את מנות קבלת הפנים בצורה פרונטלית מבלי שימתינו על הבר, כדי שהן גם יהיו מוגשות בטמפרטורה הנכונה וגם יוכנו במקום לבחירת האורח".

הצגה קולינרית, עם טעמים מעולים והגשה יפהפיההצגה קולינרית, עם טעמים מעולים והגשה יפהפיה | תמונה: גן הפקאן
אז מה קורה השנה במקום? הנה הצצה קטנה: "במנות החדשות שלנו בשנת 2023 הלכנו על כל מה שחזק, רלוונטי וטעים, כמובן בשילוב של צמחוני לצד בשרי. מבחינת הזוגות יש ניסיון לשלב כמה וכמה אפשרויות עם בשר וללא בשר וכך גם במנות שלנו:
  • פרעצל הסלמון שיצרנו הוא ביס פשוט מעולה, ויש אפשרות במקום הסלמון לשלב אותו עם ציזיקי קשיו כדי לתת מענה לטבעוניים.
  • ביס פרנה - מגיע עם אסאדו בבישול ארוך, וכמובן שניתן להמיר את הבשר בפטריות מוקפצות. 
  • בקלאווה טלה מוגשת עם שקדים קלויים, טחינה וסילאן תמרים.
  • שווארמה שמוגשת בשתי ורסיות - האחת על שיפוד מתגלגל והשניה בהקפצה פרונטלית. כמובן שיש גם אופציה לשווארמה צמחונית. בעמדה יש דוכן סלטים גדול, פיתות טריות, טחינה לבנה וחמוצים - פשוט מנה תענוג.
  • דף אורז קריספי עם סביצ'ה סלמון וטונה אדומה.
  • לקחנו את הסושי למקום אחר עם מנה של סושי מפורק. הסגנון הוא כמו פוקי, עם אפשרות הרכבה לכל אורח לכדי המנה שהוא רוצה. ממה שאנחנו רואים בשטח, השילוב המנצח הוא בין סלמון, אבוקדו, ירקות וג'ינג'ר בצד.
  • השנה עשינו טוויסט לעמדה המקסיקנית שלנו, והפכנו אותה לעמדה של טורטיה מפורקת עם צ'ילי קון קרנה ואבוקדו.
  • וכמובן המנות שאי אפשר בלעדיהן: פוקאצ'ות חמות מהטאבון עם חיתוך פרונטלי, וה-PASTA SHOW שלנו: פסטה מוקפצת פרונטלית יחד עם רטבים כמו רוטב אדום, רוטב לבן ורוטב ירוק, כי אם איטליה אז עד הסוף!
מזמינים אתכם להגיע אלינו וליהנות מהשפע הקולינרי שהשקענו בו כל כך".

בקלאווה טלה מוגשת עם שקדים קלויים, טחינה וסילאן תמרים.בקלאווה טלה מוגשת עם שקדים קלויים, טחינה וסילאן תמרים. | תמונה: גן הפקאן
אסאדו בבישול ארוךאסאדו בבישול ארוך | תמונה: גן הפקאן
 - על השולחן: 8 מנות לקבלת פניםתמונה: גן הפקאן

נשמע טעים, נכון? חכו שתטעמו…

אתם כבר יודעים שקבלת הפנים בחתונה שלכם חייבת להיות ברמה הכי גבוהה, אז למה שתתפשרו על אוכל בינוני? היכנסו עכשיו לעמוד "נותני השירות" שלנו כדי להמשיך להתרשם מגני ואולמות האירועים, או בחרו את חברת הקייטרינג שתספק לכם את החוויה הקולינרית הטובה ביותר לחתונה. בתיאבון!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

20
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אגדת דשא
אולמות אירועים
אתם בוחרים את מחיר המנה >>
אל תדלגו על מודעה זו❗️
אל תדלגו על מודעה זו❗️
181.3K
למימוש ההטבה
logo
בת הגלבוע
גני אירועים
בת הגלבוע
בבת הגלבוע מתחתנים הכי קרוב לטבע!
בבת הגלבוע מתחתנים הכי קרוב לטבע!
56.7K
עוד פרטים
logo
גן הפקאן
גני אירועים
☼ הטבה למתחתנים באביב 2025 ☼
הכל כלול במחיר - ללא תוספות והפתעות
הכל כלול במחיר - ללא תוספות והפתעות
51.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת