מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כשהים, חורשת טבע ומטבח השף נפגשים: הכירו את "קסטלו"

כשאתם מחפשים מקום לאירוע שלכם אתם לא בהכרח יודעים מה לחפש, אבל יש את המקומות האלו שכבר מהרגע הראשון שתדרכו בהם תרגישו ש"זה-זה". אולם האירועים "קסטלו" הוא בדיוק אחד מהמקומות האלו, וכבר מהרגע הראשון תוכלו להבחין בטבע הירוק שמקיף אותו, בים הכחול שנשקף ממנו ובאווירה המיוחדת שעוטפת אותו.

 | זמן קריאה: 6 דקות
11.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כשהים, חורשת טבע ומטבח השף נפגשים: הכירו את "קסטלו"
15
15
מהירות:

יצאנו להכיר את המקום שלא פוסח על שום פרט בדרך לעיצוב המושלם, האוכל המופתי והפסיליטיס שיהפכו את יום החתונה שלכם לבלתי נשכח.

המיקום האידיאלי: בלב שמורת הטבע, עם מרפסת שצופה לים

ב"קסטלו" מספרים לנו שאחד הדברים החשובים בדרך לאירוע בוטיק מוצלח הוא למצוא, קודם כל, את הלוקיישן המושלם. ותגידו לנו אתם, מה יותר מושלם מחופה בשקיעה מול הים? "קסטלו" נמצא על כביש החוף בצמוד למחלף עתלית, עם ה-VIEW הכי טוב שיש - בדיוק מול הים: "קבלת הפנים וטקס החופה מתקיימים במרפסת שלנו, שמוקפת בחלונות המשקיפים לים ולשמורת הטבע הסמוכה. במרפסת מותקן גג חשמלי שמאפשר לקבלת הפנים ולטקס החופה להיערך תחת כיפת השמיים במידה ומזג האוויר נעים ונוח. במידה ולא - הגג נסגר והופך את המקום למתחם סגור שמשקיף אל החוץ. באופן הזה, גם אירועי החורף יכולים להתקיים תחת כיפת השמיים בלחיצת כפתור. בצמוד לאולם יש חניון גדול עם נגישות מלאה". 

קבלת הפנים וטקס החופה מתקיימים במרפסת שלנו, שמוקפת בחלונות המשקיפים לים ולשמורת הטבע הסמוכה.קבלת הפנים וטקס החופה מתקיימים במרפסת שלנו, שמוקפת בחלונות המשקיפים לים ולשמורת הטבע הסמוכה. | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים, צילום: שיצו
החתונה של קים וליאורהחתונה של קים וליאור | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים, צילום: שיצו
אם אתם אוהבים ניחוח של חדש, תשמחו לדעת ש"קסטלו" פתח רק לאחרונה את שעריו ולכן מציב את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל מה שקשור לעיצוב, תאורה והגברה: "'קסטלו' הוא לא עוד אולם אירועים בצפון - הוא אולם בוטיק שמיועד לאירועים עם 100-350 אורחים. עבדנו קשה כדי להתאים את העיצוב בצורה מדויקת לאולם, והזוגות שחוגגים אצלנו נהנים ממנו ללא תוספת תשלום וללא כל צורך להוסיף עיצוב נוסף מטעמם. במקום נמצא קיר לדים ברמה גבוהה להקרנת וידאו ארט בזמן המסיבה, וכמובן להקרנת קליפים או מצגות שהחברים מכינים בהפתעה לזוג. מערכות ההגברה והתאורה שלנו הן ברמה גבוהה ביותר, והשקענו את מיטב המחשבה והמשאבים על מנת להציע את המיטב לזוגות שלנו".

"מציב את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל מה שקשור לעיצוב, תאורה והגברה" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים, צילום: שיצו
"עבדנו קשה כדי להתאים את העיצוב בצורה מדויקת לאולם" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים, צילום: שיצו

להתארגן לחתונה עם נוף מול הים

ב"קסטלו" חשבו על הכל עבורכם. במקום נמצא חדר התארגנות שיכול לשרת את הזוגות, ואף הסדר מפנק במיוחד ללילה שאחרי החתונה: "יש לנו במקום חדר התארגנות עם כל מה שהזוג צריך כדי להיות שקט ונינוח לקראת האירוע ובמהלכו".

"להתארגן לחתונה עם נוף מול הים" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים

מטבח שף מבוסס טריות, טעמים ושפע

מאחורי "קסטלו" עומדת חבורה מנצחת של אנשי צוות שהגיעו מעולם המסעדנות. אם כך, רק טבעי שהחבורה לא התפשרה על נושא הקולינריה בתחום האירועים, והכניסה לתוך "קסטלו" את הטעמים הכי רלוונטים, הצילחות הכי מושקע והשפע שמתאים לכל אורח ואורחת: "אנחנו אוהבים מאוד את עולם הקולינריה, ולכן היה לנו ברור שרמת המטבח שלנו תהיה חסרת פשרות. אנחנו מבשלים את כל האוכל במקום ודואגים להכין אותו ממש רגע לפני שהוא מגיע לשולחן. הסטייקים מגיעים מגריל הפחמים לצלחת, והדגים נצלים על הפלאנצ'ה ומגיעים ישירות לאורחים. הטריות, הניקיון והשפע הם אבני הדרך שלנו כדי לייצר גם לזוגות וגם לאורחים חוויה שהיא הרבה מעבר למה שהם מכירים ורגילים".

אז מה עומד לקרות באירוע שלכם? את זה כבר תחליטו בעצמכם, בעזרת התאמת התפריט והמנות לפי הטעם שלכם ושל האורחים: "אנחנו מציעים שש עמדות קבלת פנים, עשר מנות שמגיעות למרכז השולחן, כולל קרפצ'יו פילה בקר, סשימי סלמון ופטה כבד יחד עם מגוון סלטים טריים ולחם, שתי מנות ביניים ושתי מנות עיקריות לבחירה. הזוגות מקבלים מאיתנו את כל ההיצע, ובוחרים ביחד איתנו את התפריט שמתאים להם".

"מטבח שף מבוסס טריות, טעמים ושפע" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים
"הסטייקים מגיעים מגריל הפחמים לצלחת" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים
"הטריות, הניקיון והשפע הם אבני הדרך שלנו כדי לייצר גם לזוגות וגם לאורחים חוויה שהיא הרבה מעבר למה שהם מכירים ורגילים" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים
בשרים, דגים, אוכל טבעוני - ב"קסטלו" כל האפשרויות פתוחות בפניכם. הצוות יודע שהחיך הישראלי מורכב ממגוון טעמים, אהבות וגם הגבלות, ולכן כל אחד ואחת יכולים למצוא את עצמם בקלות: "לאוהבי הבשר אנחנו מתאימים תפריט שכולל מעשנה עם פיקניה, הודו ואסאדו בקבלת הפנים. במנות הביניים הם יכולים לקבל פרגית או מאפה שורט ריבס ואנטריקוט לעיקרית. לאוהבי הדגים אנחנו מציעים עמדות של פיש אנד צ'יפס, סשימי וסלמון מעושן חם ברוטב סאטה יפני לקבלת הפנים, וכמנות ביניים דגים טריים כמו בורי עם ארטישוק קונפי, או סטייק סלמון עם פפרדלה שחורה. הצמחוניים והטבעוניים יהנו אצלנו ממגוון פסטות, מוקפצים, טופו, גבינות טבעוניות ואפילו רוסטביף והמבורגר טבעוניים. אנחנו עובדים על מגוון אדיר של מנות שיהיו גם מזינות ובריאות וגם טעימות בצורה יוצאת דופן".

וזה לא נגמר כאן. גם כשתגיעו לשלב האפטר פארטי, תגלו שב"קסטלו" מחכה לכם חוויה קולינרית מדהימה: "לאוכל שמוגש באפטר פארטי יש מטרה ברורה - לספוג את האלכוהול של האורחים שנשארו ברחבה. בדרך כלל אנחנו רגילים לראות בשלב הזה עמדות עם המבורגרים או קבבים, אבל אנחנו החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה. אנחנו מגישים דים סאם מעולה, ירקות מאודים, חלות של אדמור עם שניצל ומטבוחה - אוכל מנחם וכיף שגורם לאורחים להתפנק ולהגיע הביתה כשהם מרגישים טוב ועם חיוך על הפנים".

"לאוהבי הבשר אנחנו מתאימים תפריט" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים
"דגים טריים כמו בורי עם ארטישוק קונפי, או סטייק סלמון עם פפרדלה שחורה" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים
"אנחנו עובדים על מגוון אדיר של מנות שיהיו גם מזינות ובריאות וגם טעימות בצורה יוצאת דופן" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים

"מחיר שפוי": המחיר ההוגן והתמורה שאין דומה לה

הרבה זוגות בוחרים באזור המרכז בתור האזור האידיאלי לחתונה שלהם, אבל ב"קסטלו" חושפים בפנינו סוד קטן - ככל שתצפינו, תקבלו יותר. אז כמה משתלם להתחתן ב"קסטלו" מבלי להצפין יותר מדי? מסתבר שמאוד: "כולנו יודעים שבמרכז הכל עולה כפול, למרות שהשירות הוא אותו השירות והאנטריקוט הוא אותו האנטריקוט. לנו חשוב שהזוגות יתחילו את החיים לא רק באירוע מצוין, אלא גם עם חסכונות שנשארו להם מהחתונה ולא בוזבזו סתם, בלי שום סיבה. אנחנו עושים הכל כדי לפנק את הזוגות שלנו ולדאוג שלא יחסר להם כלום. אנחנו עושים את זה באמצעות ספקים מצוינים ומומלצים, פינוקי אקסטרה כמו חדר המלון שהם מקבלים מאיתנו במתנה כחלק מהעסקה, באמצעות הקינוחים המשודרגים ופלטת הפירות שאנחנו נותנים להם ללא תוספת תשלום לרחבה ועוד. לכל אלו נלווית גם הפקת אירועים ברמה הגבוהה ביותר, התאמת אופי האירוע לאופי הזוג והאורחים, וכמובן ליווי צמוד לזוג בכל שלב ושלב. בסוף הנוסחה היא פשוטה: הזוגות משלמים פחות ומקבלים הרבה יותר. לזוגות אנחנו אומרים - גם אם האורחים שלכם יסעו עוד כמה דקות אבל יקבלו אירוע הרבה יותר מושקע - זה לגמרי שווה את זה בשבילכם וגם בשבילם".

"לכל אלו נלווית גם הפקת אירועים ברמה הגבוהה ביותר, התאמת אופי האירוע לאופי הזוג והאורחים, וכמובן ליווי צמוד לזוג בכל שלב ושלב" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים
"לזוגות שלנו אנחנו אומרים - גם אם האורחים שלכם יסעו עוד כמה דקות אבל יקבלו אירוע הרבה יותר מושקע - זה לגמרי שווה את זה בשבילכם וגם בשבילם" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים
ומה עם האותיות הקטנות? ב"קסטלו" לא תמצאו כאלה: "אין אצלנו תוספת חליצה, תוספת מזיגה, תוספת עבור המלצרים ועוד מגוון המצאות. אנחנו לא נותנים לזוגות מחיר מסוים ולבסוף מספרים להם שהם מסיימים עם תוספת של 150 ש"ח לאדם עבור התוספות הקטנות האלו. המחיר שאנחנו נותנים כולל מראש את הכל".

אז מה נותר לעשות עכשיו? פשוט לסגור תאריך: "זה ידוע שהימים הכי מבוקשים בתחום האירועים הם חמישי ושישי. ככל שתקדימו לסגור תוכלו לבחור את התאריך שהכי נוח לכם להתחתן בו, ובנוסף יהיה לכם הרבה יותר שקט בהמשך, אחרי שסיימתם עם החלק המשמעותי ביותר באירוע - המקום".

"המחיר שאנחנו נותנים כולל מראש את הכל" | תמונה: קסטלו- אירועים עם נוף לים

מצפינים ונהנים: חתונה ב"קסטלו" היא כל מה שאתם צריכים

עם כמה שזה נשמע טוב על הנייר, המציאות עומדת להפתיע אתכם אפילו יותר! צרו קשר עם הצוות המופלא של "קסטלו", שידאג לקחת את החתונה שלכם ולהפוך אותה לאירוע בוטיק באווירה צפונית, קולינרית ונוטפת יוקרה.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

28
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קסטלו- אירועים עם נוף לים
גני אירועים
חתונת קיץ ב-249 ₪ למנה
מבצע חתונת קיץ מושלמת בקסטלו!
מבצע חתונת קיץ מושלמת בקסטלו!
40.0K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת