מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

"ספרו לי על החתונה שלכם ואספר לכם מי אתם" - החתונה של דפנה ויריב

לפעמים נדמה שהחתונות בארץ ובעולם הפכו למעין פס ייצור שבו כל חתונה נראית בדיוק כמו זו שהייתה לפניה. לעומת זאת, כאשר הזוג מחליט לתכנן חתונה שתביא לידי ביטוי את הערכים, האהבות והרצונות הפרטיים שלו - הכל נראה אחרת לחלוטין. 
דפנה ויריב התחתנו בסוף חודש מאי האחרון, היא חלק ממועדון "כלות מספרות" והוא נכנס לחייה כשותף בדירה התל-אביבית הראשונה שלה. לשניהם היה ברור שהחתונה שלהם תראה בדיוק כמו שהם רוצים, ולא כמו ש"נהוג" או "צריך".

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
community content
23.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
"ספרו לי על החתונה שלכם ואספר לכם מי אתם" - החתונה של דפנה ויריב
15
15
מהירות:


הנה כתבה שתגרום גם לכם להתחבר לעצמכם, להתבונן פנימה, לשאול את עצמכם איזו חתונה אתם באמת רוצים לעשות, ולשמור על האותנטיות הייחודית לכם בערב שהוא אך ורק שלכם.

"לשמור על האותנטיות הייחודית לכם" | תמונה: שחר דרורי

הכל עניין של גישה

קיימות כל מיני גישות כלפי אירוע החתונה: יש זוגות שמרגישים שהאירוע שלהם חייב לכלול את כל הגימיקים הכי חדשניים, יש זוגות שמבחינתם העיקר הוא האוכל וכל השאר בונוס, ויש כאלו שעבורם חתונה קטנה בחצר הבית היא עולם ומלואו.

הגישה של דפנה ויריב נמנית עם הגישות השונות שמתגבשות סביב האירוע, והיא הייתה ברורה מההתחלה: "הגישה שלנו לגבי כל האירועים - החתונה וכל האירועים שקדמו לה, הייתה להיות כמה שיותר אנחנו. הייתה לנו ממש חשיבה מאחורי כל דבר, כך שבאמת נצליח להפיק אירוע שהוא הכי אנחנו ולא נעשה בו דברים רק כי כולם עושים אותם. זה הוביל אותנו לאורך כל הדרך".

בהתאם לגישה הזו תוכננה גם מסיבת הרווקות של דפנה: "מסיבת הרווקות שלי היתה מאוד מצומצמת, ונכחו בה רק החברות הכי טובות שלי. עם כל הבנות שהגיעו יש לי חברות ארוכת שנים וכולן מכירות את האופי שלי, לכן היה להן קל לתכנן מסיבה שתתאים לי. התחלנו במסעדה בתל אביב שבה ישבנו לאכול, לשתות ולעשות מלא צחוקים! משם המשכנו לבית עם חצר ענקית שהיתה מקושטת עם המון תמונות של יריב ושלי, והכל היה מסודר ממש יפה. הבנות ארגנו אירוע חינה עם מופלטות, תלבושות, מוזיקה וכמובן אלכוהול. רקדנו, שיחקנו משחקים והיה פשוט ערב מהמם. בבוקר עשינו ארוחת בוקר בחצר, וכולנו התרגשנו לשבת ביחד. אני בת 36 ובגיל שלנו כבר פחות יוצא לנו לבלות המון זמן ביחד כי כל אחת מרוכזת בחיים שלה, והזמן הזה יחד היה כל כך כייף ופשוט, בלי גימיקים מיותרים ויוקרתיים. אני מרגישה שהכיף, החברות והחוויה המשותפת הם מעל הכל, ולא יכלתי לצפות למשהו יותר מדויק מזה".

"אירוע שהוא הכי אנחנו ולא נעשה בו דברים רק כי כולם עושים אותם" | תמונה: שחר דרורי
"החברות והחוויה המשותפת הם מעל הכל" | תמונה: שחר דרורי

החתונה הגיעה ואיתה החיבור לאדמה, לארץ והפשטות

הקו המנחה לתכנון החתונה היה כאמור קו של אותנטיות ופשטות, והדבר בא לידי ביטוי בכל הבחירות שנעשו לאורך הדרך. ברגע שדפנה ויריב הרגישו את החיבור האמיתי למקום או לספק מסוים, הם ידעו מיד ש"זה זה" והתקדמו עוד צעד בדרך לסגירת כל הפרטים: "התחתנו בסוף חודש מאי חוות טור סיני, בעמק הארזים בירושלים. זה מקום מאוד טבעי - שטח פתוח, מסודר ועם המון אופי. זה לא עוד גן אירועים גנרי, מלאכותי עם דשא סינטטי, מפל ובריכה, אלא מקום שיש בו המון טבע וכל הנוף של הרי ירושלים עוטף אותו מסביב. אני באופן אישי מאוד אוהבת את האיזור, ובכלל מאוד מחוברת לארץ ולהיסטוריה שלה ושל ירושלים בפרט. המשפחה והחברים הגיעו מרחוק כדי לחגוג איתנו במקום שחשוב לנו באופן אישי, וכיבדו את הרצון שלנו לספר את הסיפור שלנו".

הסיפור של הזוג עבר לאורך הערב גם דרך המסגרת של החתונה, וגם דרך הרגעים השונים שקרו במהלכה. עבורם טקס החופה היה הרגע החשוב ביותר באירוע, והם השקיעו בו המון מחשבה ודייקו אותו בצורה מופלאה למידותיהם: "יריב הוא חילוני וקיבוצניק, ואני דתייה לשעבר שמאוד מחוברת למסורת ולזהות שלי. החיבור הזה בינינו מאוד נוכח, והיה לנו חשוב לתת לו ביטוי גם במסגרת טקס החופה. רצינו שהטקס יהיה משמעותי - שהאנשים שאנחנו אוהבים יברכו אותנו, שנוכל להגיד דברים אחד לשניה, ושהטקס יספר סיפור אישי וישראלי שרחב יותר משנינו. הטקס היה בעל אופי דתי אבל בחרנו ברב שהבין את הערכים שלנו ונתן לנו להכניס בטקס חלקים משלנו. בחיי היום יום שלי אני עוסקת בזהות ישראלית, יהודית ודמוקרטית, ומאוד רציתי שהטקס יעסוק בזהות הזו ויחבר את כל המעגלים שאנחנו קשורים אליהם גם יחד. אני מאמינה שכולנו חלק ממשהו גדול יותר - משפחה, חברים, חברה, מדינה, ולמרות שיריב ואני מאוד שונים, אנחנו חולקים את אותם הערכים של ציונות ואהבת הארץ".

"המשפחה והחברים הגיעו מרחוק כדי לחגוג איתנו במקום שחשוב לנו באופן אישי" | תמונה: שחר דרורי
"עבורם טקס החופה היה הרגע החשוב ביותר באירוע" | תמונה: שחר דרורי
"להגיד דברים אחד לשניה והטקס יספר סיפור אישי-ישראלי שרחב יותר משנינו" | תמונה: שחר דרורי
"הטקס היה בעל אופי דתי אבל בחרנו ברב שהבין את הערכים שלנו ונתן לנו להכניס בטקס חלקים משלנו" | תמונה: שחר דרורי

האותנטיות - לא על חשבון האיכות

אין ספק שאותנטיות היא מילת המפתח בחתונה הזו, אך במקביל אליה בני הזוג לא התפשרו על האיכות בשום שלב בדרך, והיה להם חשוב לתכנן אירוע שיעלה למשפחות ולאורחים חיוך גדול על הפנים.

לצד הבחירות שמספרות את הסיפור האישי שלהם, בני הזוג הקפידו לבחור היטב את הספקים שייצרו אירוע שכולם יהנו ממנו: "לא חיפשנו אירוע מושלם עם מקום מפונפן ואוכל גורמה, אבל בהחלט היה חשוב לנו שהספקים שניקח יהיו טובים. הבאנו קוקטיילים מצוינים לקבלת הפנים, בחרנו בצלם שהצליח לתפוס אותנו בדיוק כמו שאנחנו ולא ניסה להפוך אותנו למשהו שאנחנו לא, בחרנו בדיג'יי שיודע איזה שירים הכי עובדים על הרחבה, והחיבור של הכל יצר סיפור ייחודי ששייך רק לנו ולאורחים שנכחו בחתונה. הרחבה היתה הכי שמחה, האוכל היה טוב והכל יצא בדיוק כמו שרצינו - פשוט אנחנו".

"בחרנו בדיג'יי שיודע איזה שירים הכי עובדים על הרחבה" | תמונה: שחר דרורי

כלה מספרת חולקת טיפים חשובים

מעצם היותה חלק חשוב במועדון "כלות מספרות", חשוב לנו לקבל מדפנה גם כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לתכנן את החתונה העתידית שלכם. 
מתוך הניסיון שלה ומעצם העובדה שהאירוע שלה עוד טרי, היא שמחה לשתף ב"מאחורי הקלעים" של החתונה, ולתת כמה נקודות למחשבה: "אני רוצה להתחיל בנקודה שאני מאמינה בה באופן כללי בחיים ולא רק סביב החתונה - כשהדברים הם אותנטים ואמיתיים, הם הרבה יותר נוגעים. בסופו של דבר אנשים יודעים לקרוא אנשים, הם מבינים סיטואציות ומרגישים רגשות, וכשהם נוכחים ברגע אותנטי ומצליחים להתחבר אליו - זה פשוט עובד. אני מרגישה שהרבה זוגות בוחרים בחתונה שתהיה הכי פיין, שלדיג'יי יהיה את השם הכי נחשב, שהאטרקציות יהיו הכי חדשות ושזו תהיה חתונה שתשאיר רושם. 
אני אישית חושבת שהרבה זוגות לא מבינים שהגימיקים האלה הם אולי נחמדים, אבל בסוף יש דברים חשובים נוספים חוץ מלייצר אפקט של 'וואו' חיצוני. אני מציעה לזוגות לשאול את עצמם האם החתונה שהם מתכננים יכלה באותה המידה להיות של כל זוג אחר. 
בעיני, אם אפשר לעשות קופי פייסט ולהעביר את החתונה למישהו אחר - זה פחות אותנטי ועובד. כנ"ל לגבי כל אווירת החתונה. לי וליריב היה ברור שהחופה שלנו היא נטו שלנו, ולא היתה יכולה להיות של אף אחד אחר. אני בעד להבין מה חשוב לכם. אנחנו בחרנו לתת לאותנטיות להוביל כי היא הכי נוגעת בעינינו, אבל זו באמת בחירה אישית לחלוטין".

"כשהדברים הם אותנטים ואמיתיים, הם הרבה יותר נוגעים" | תמונה: שחר דרורי
"לתת לאותנטיות להוביל כי היא הכי נוגעת בעינינו" | תמונה: שחר דרורי
"אני בעד להבין מה חשוב לכם" | תמונה: שחר דרורי

לחיי האותנטיות - בחתונה ובחיים!

אין ספק שמדובר בחתונה יוצאת דופן, מקורית, ייחודית והכי אישית שיש, וגם אתם יכולים לתכנן לעצמכם חתונה שכזו בכמה צעדים פשוטים. זה הזמן להיכנס לעמוד "נותני השירות" שלנו, לבחור את המקום ואת הספקים שיוכלו לספר את הסיפור שלכם בצורה הכי יפה ואישית, ולייצר אירוע שכולם יתרגשו ממנו וישמחו לקחת בו חלק. ובנימה אישית, דפנה ויריב - המון מזל טוב והמשך חיים מאושרים ואותנטיים!

דפנה ויריב - המון מזל טוב והמשך חיים מאושרים ואותנטיים!דפנה ויריב - המון מזל טוב והמשך חיים מאושרים ואותנטיים! | תמונה: שחר דרורי

מארגנת חתונה? הכירו את אפליקצית ה wed-planner אפליקציה חינמית לניהול החתונה
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

24
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
שחר דרורי
צילום וידאו וסטילס
שחר דרורי
למי שרוצה יותר מאשר צילומי זוגיות.
למי שרוצה יותר מאשר צילומי זוגיות.
139.2K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת