מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

החלום ושברו: איך שומרים על הזוגיות בתהליך החתונה

גאים להציג לכם את סיפורה הראשון של לילך טופז, הכלה החברתית שלנו.

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 4 דקות
14.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
החלום ושברו: איך שומרים על הזוגיות בתהליך החתונה
15
15
מהירות:

שפיות, זוגיות ומה שביניהם

לשמור על השפיות הזוגית בתקופה הזאת שלפני החתונה זה דבר מאתגר והאמת היא שאף אחד לא מספר לנו על הקושי הזה. אם תשאלו אנשים הם יספרו לכם כמה התקופה הזאת הייתה מדהימה, כמה היא חיברה בין בני הזוג וכמה טוב היא עשתה לזוגיות. האמת הפחות יפה היא שהתקופה הזאת מלאה במתח, בין בני הזוג לעצמם, בני הזוג למשפחות הקרובות ובני הזוג לסביבה. הרי בסופו של דבר שני אנשים שונים, צריכים לתכנן אירוע אחד ולכלול בתוכו את הרצונות האישיים, הרצונות המשפחתיים ואת הציפיות מהסביבה.

"לשמור על השפיות הזוגית בתקופה הזאת שלפני החתונה זה דבר מאתגר והאמת היא שאף אחד לא מספר לנו על הקושי הזה"
גם אותנו המציאות הזאת תקפה בפנים. האמת היא שלפני שחזרנו לארץ אחרי האירוסין (גרנו בארה"ב באותה התקופה), המציאות הזאת הייתה רחוקה מאיתנו. היה ברור לי שהוא האדם שאיתו אני רוצה לבלות את שארית חיי אבל לא ידענו איך כל אחד רואה את היום הזה בדמיונו. כאישה שלא חלמה על היום הזה מעולם ואם להיות כנה, הייתה יותר עסוקה בחלומות של החברים הכי טובים שלה, דמיינתי אירוע מצומצם מאוד עם החברים הכי טובים שלנו והמשפחה הקרובה. כשהתחלנו לדבר ברצינות על האירוע, התברר לי מהר מאוד שזה לא מה שבן הזוג שלי והשותף שלי למאורע רוצה.

"דמיינתי אירוע מצומצם מאוד עם החברים הכי טובים שלנו והמשפחה הקרובה"

תכירו את דורון

כבן ונכד בכור, שחלם על החתונה שלו מגיל צעיר יותר מרוב הגברים, הוא ציפה בקוצר רוח לאירוע הגדול והחגיגי הזה בו יגיעו מירב המכרים שלנו ושל הורינו. הפער הגדול בינינו גרם ללא מעט מתח בזוגיות שלנו והבנו שאם אנחנו רוצים להישאר ביחד אנחנו נצטרך להתפשר ולעשות דברים שלא חלמנו עליהם. זה התחיל מההתפשרות הגדולה, שהגיעה גם אחרי לחץ מהמשפחות (בעיקר שלו) - זאת תהיה חתונה גדולה משרציתי, לא ענקית אבל גדולה מחתונת הקורונה (עד 50 איש) שייחלתי לה. 
ההחלטה הזאת לא הייתה לי פשוטה וההפנמה שלה עדיין מעכירה לנו את היחסים לפעמים.  
יחד עם זאת, הזוגיות שלנו קודמת לכל, אז אני מוכנה לוותר ומייחלת ליום שאתרגש מהחתונה שלי כמו שהוא מתרגש ממנה. 

"הזוגיות שלנו קודמת לכל, אז אני מוכנה לוותר ומייחלת ליום שאתרגש מהחתונה שלי כמו שהוא מתרגש ממנה"

אז איך בכל זאת מתגברים על הקשיים הזוגיים בתהליך ארגון החתונה?

חשוב קודם כל לדבר עם הצד השני. למזלי זכיתי בשותף רגיש וקשוב בטירוף! הוא הבין מהר מאוד שמשהו עובר עלי ושבתכנונים ובשיחות השונות אני יוצאת מפוקוס. דיברנו, הסברנו אחד לשניה את איך כל אחד תופס את היום הזה והחשיבות שלו בעיני כל אחד מאיתנו. האמת היא שהשיחה הזו צריכה לקרות הרבה לפני שמתחילים לתכנן, שיחה כנה מלב אל לב. למרות מספר גדול של שיחות כאלו, אני עדיין מתקשה לפעמים לעכל את ההחלטה המשותפת שלנו, אבל אז אני רואה אותו מספר בהתרגשות על המקום שבחרנו, מתרגש כמו ילד כשאני משמיעה לו את השיר חופה וכל רגע כזה מפחית טיפה את החששות שלי ומבטיח לי שבחרתי את הגבר הנכון.

"למזלי זכיתי בשותף רגיש וקשוב בטירוף!"

לשמור עלינו פשוטים

כל הטירוף של ארגון חתונה במרחק שעה וחצי- שעתיים מהבית מצריך מאיתנו לא מעט נסיעות לפגישות עם ספקים, תארו לכם כמה זה קשוח לנסוע כזה מרחק אחרי יום עבודה מתיש. יחד עם זאת, אנחנו מוצאים את הדרך שלנו להעביר את הזמן ולהפוך אותו מסתם נסיעה לזמן איכות. אנחנו שמים לנו מוזיקה שאנחנו אוהבים בפול ווליום, מדברים על השטויות הקטנות (ויש לו הרבה כאלה כשזה מגיע לחתונה) והולכים לפגוש חברי ילדות אחרי הספקים. אנחנו לא מוותרים על עצמנו או נותנים לקשיים להכות בנו גם ביומיום, אנחנו יוצרים לעצמנו שיגרה ושוזרים בה גם את הדברים החשובים לזוגיות.

"אנחנו יוצרים לעצמנו שיגרה ושוזרים בה גם את הדברים החשובים לזוגיות"
איך עושים את זה? דייט יכול להיות משהו פשוט וזול, ברמת המשחק קלפים בבית, בלי טלפונים והפרעות מבחוץ. זה יכול להיות גם ארוחה מפנקת (מותר לחטוא מדי פעם מהדיאטה לקראת החתונה) או אפילו לעשות הליכה משותפת ולדבר על דברים. אבל מה שחשוב הוא לעשות את המאמץ הזה לשמור על עצמכם, על הזוגיות שלכם ועל השפיות שלכם בכל התכנונים האלו. תזכר - זה האירוע שלכם והכי חשוב שהכל ייעשה מהמקום הנכון והמניעים הכי אמיתיים שיש. 


לילך טופז #כלות_מספרות

בשבוע הבא בבלוג - לירז ירושלמי שתספר לנו על הצעת הנישואין המרגשת שקיבלה.
המשיכו לעקוב אחרי פרויקט #כלות_מספרות.
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
די ג'יי אבי שמי -Dj Avi Shami radius 100fm
תקליטנים / DJ
די ג'יי אבי שמי -Dj Avi Shami radius 100fm
חתונה של פעם בחיים!
חתונה של פעם בחיים!
2.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת