מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

איך בוחרים ספק לחתונה?

יום החתונה שלכם עומד להיות יום שמח במיוחד: אווירה משגעת, סטייל יוצא דופן, אופוריה חד-פעמית וכמובן המפגש המרגש עם כל האנשים שאתם הכי אוהבים. במקביל לכל אלו, היום הזה עומד להיות שמח גם בזכות האנשים שבהם תבחרו ללוות אתכם - הספקים.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
20.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
איך בוחרים ספק לחתונה?
15
15
מהירות:

בחירת הספקים שלכם היא קריטית ליום הזה, משום שהיא זו שתכריע איך החתונה שלכם תיראה על כל גווניה - האוכל, העיצוב, המוזיקה ועוד. דיברנו עם דיג'יי אבירם חיים, גיא מקייטרינג "אסאדו באבוקדו", המאפרת ומעצבת השיער אדוה שוהם ויוסי מחברת "מגנטינה", וקיבלנו מהם כמה טיפים שאסור לפספס בדרך לבחירת הספקים לחתונה שלכם.

כימיה, כימיה ועוד הפעם כימיה

מילת המפתח בבחירת הספקים לחתונה שלכם היא ללא ספק - כימיה. הניצוץ והחיבור צריכים לבלוט כבר במפגש הראשוני ביניכם לבין הספקים השונים. הם יכולים לבוא לידי ביטוי דרך הצחוקים שמלווים את כל הפגישה, הרגשה חזקה של ביטחון ופתיחות ואפילו באמצעות תחושת הבטן שמסמנת לכם שהספק שאיתו אתם נפגשים הוא הנכון ביותר עבורכם.

על הכימיה הזו מרחיב בפנינו דיג'יי אבירם חיים, שווייבים טובים ואווירה נוחה ונגישה הם חלק בלתי נפרד מהערכים שלו: "הכי חשוב זה להתחבר לדיג'יי ברמה האישית ולבדוק שנוצר איתו קשר טוב וקרוב. מעבר לזה, חשוב לבדוק שהוא מבין במוזיקה ושיש לו מיומנות גבוהה בקריאת הקהל. דיג'יי שסתם לוחץ פליי הוא לא דיג'יי שאפשר לסמוך עליו, לעומת דיג'יי שמנגן לייב, בוחר את השירים בצורה הנכונה ברגע האמת, ויודע להכניס אותם בזמן עם הגרסאות הנכונות. כל הרוקדים צריכים להיות מרוצים לאורך החתונה ולכן הדיג'יי צריך לגעת בכולם, אחרת הקטע של המסיבה עלול להתפספס. בנוסף, אתם צריכים להרגיש שיש לכם עם מי לדבר ושעומד מולכם אדם מקצוען".

המקצועיות של הדיג'יי נמדדת עוד הרבה לפני שהשיר הראשון מתנגן בחתונה. אבירם מספר לנו על החשיבות של כל מעטפת השירות שאתם עומדים לקבל מהדיג'יי - הציוד, הנראות וכמובן גם המחיר: "דיג'יי מקצוען צריך להביא איתו ציוד לגיבוי ולהגיע מוקדם למקום האירוע כדי לבדוק שהכל עובד כמו שצריך. הוא צריך להתלבש בצורה שמכבדת את המעמד ולהשתלב בצורה הרמונית עם הקהל. באופן אישי, כשאני מגיע לאירוע אני אוהב להסתובב בין האורחים ולראות מה מפעיל אותם. המוזיקה שלי מתנגנת ברקע, ואני יכול להתחיל לבדוק מה גורם להם לזוז כבר בשלב קבלת הפנים. ככה אני בונה את האירוע בצורה המושלמת שמדברת לכולם. מבחינת המחיר, חשוב לוודא שההצעה של הדיג'יי עומדת על סכום שנמצא במסגרת התקציב שלכם. הטווח הרווח נע בין 6,000-8,000 ש"ח ולמחירים האלו כדאי לצפות".

ביס שמתפצפץ בפה הוא ביס מנצח

האוכל בחתונה הוא אחד הדברים הכי מרכזיים בה. תהי בטוחים שכל מי שיגיע לאירוע שלכם ירצה לנשנש. בין אם אלו הילדים הקטנים שיחפשו אחר המנות המיועדות להם, הצעירים שירצו לדאוג שמשהו יוכל לספוג את כמויות האלכוהול שהם ישתו בהמשך הערב ובין אם אלו המבוגרים שאוהבים לטעום קצת מכל דבר. בחירת הקייטרינג לחתונה היא לא פחות מקריטית, משום שהיא צריכה להוביל אתכם אל ספקים שיוכלו לקלוע לטעם של כולם, בלי לפספס אף אחד בדרך.

גיא מקייטרינג "אסאדו באבוקדו" מספר לנו על הסוד שטמון בתפריט המיוחד, ובגישה שיכולה להפוך את הקייטרינג מטוב למצוין: "הדבר החשוב ביותר הוא לנסות לקלוע לכמה שיותר טעמים. בזכות ניסיון של מעל ל-20 שנה, אני יכול להגיד היום שטעמים טובים הם טעמים שיישארו חרוטים בזיכרון של האורחים לאורך זמן וזאת בעצם המטרה כאן - לייצר חוויה קולינרית שלא נעלמת אלא להיפך - נשארת חקוקה. הטיפ שלי לזוגות הוא לבחור בספק קייטרינג שמציע מגוון רחב של מנות - מנות עם טוויסט, מנות 'פשוטות וטובות', מנות בשריות, צמחוניות וטבעוניות ומנות עדכניות שכולם אוהבים. חתונה היא מקום שבו אסור שיקרה מצב שמישהו לא מוצא את עצמו מבחינת האוכל ולכן, הכרחי להציע מגוון רחב של מטעמים שכולם יהנו מהם".

קייטרינג אסאדו באבוקדוקייטרינג אסאדו באבוקדו | תמונה: אלעד גרובנר
טיפ נוסף וחשוב שגיא משתף אותנו בו קשור בגישה של הקייטרינג, שצריכה להכווין אתכם בצורה מדויקת לבחירת המנות שיוגשו באירוע: "כשאתם בוחרים ספק קייטרינג, תוודאו שאתם בוחרים במישהו שיש לו את הידע הנכון להכווין אתכם לבניית התפריט בצורה חכמה. הרבה זוגות בוחרים את התפריט לפי ההעדפות האישיות שלהם, אבל מה שחשוב הוא לא רק מה טעים לכם, אלא לחשוב על מה האורחים שלכם אוהבים. למשל, גם אם אתם לא אוהבים דג סלמון, אתם יכולים להיות בטוחים שלפחות 70% מהאורחים שלכם כן אוהבים ולכן כדאי שהוא יוגש באירוע בצורה כזו או אחרת. תוודאו שאתם יכולים לסמוך על הניסיון של ספק הקייטרינג וככה כולם ינצחו - האורחים יהנו מהאוכל ואתם תיהנו מהמחמאות שתקבלו עליו בהמשך".

קייטרינג אסאדו באבוקדוקייטרינג אסאדו באבוקדו | תמונה: אלעד גרובנר

מגנטים הם הרבה יותר מעוד אטרקציה

צילום המגנטים ביסס את עצמו לאורך השנים בתור אחת האטרקציות הבלתי נפרדות מכל אירוע באשר הוא בכלל ומחתונות בפרט. צילום המגנטים נותן מענה מושלם גם על אספקת תמונות מיידיות וגם על הענקת מתנה נהדרת לאורחים שמגיעים לחתונה שלכם. מעבר לכל אלו, אטרקציית המגנטים עונה על נקודה נוספת שלא בהכרח חשבתם עליה - הגדלת מאגר התמונות שיצולמו בחתונה שלכם במאות תמונות נוספות. 

האטרקציה המושלמת הזו צריכה להיבחר גם היא בקפידה ולכן, ראינו לנכון לדבר עם יוסי מחברת "מגנטינה", ששיתף אותנו בנקודת המבט שלו על העניין: "יש היום את הקטע של דור האינסטנט. אנשים רוצים לקבל את התמונה שלהם באותו הרגע, ולא רק תמונות שהם מצלמים בעצמם בסמארטפון. מהסיבה הזו, המגנטים תופסים מקום נכבד כל כך בעולם החתונות. צלמי מגנטים תופסים רגעים קטנים ויפהפיים גם כשהאורחים לא בהכרח שמים לב שמצלמים אותם. צלמי מגנטים יכולים לתעד את החתונה בצורה הרבה יותר חופשית, מכל מיני זוויות שונות ולתפוס תמונות ספונטניות ומרגשות. בשביל שכל זה יקרה בצורה מקצועית, הטיפ הכי חשוב שאני יכול לתת לכם הוא לקבל המלצות על צלמי המגנטים לפני שאתם סוגרים איתם. אין אינדיקציה יותר טובה מהמלצות, כי ההבדלים בין הספקים יכולים להיות שמיים וארץ, ואתם רוצים להבטיח שאתם בוחרים נכון". 

אז איך בוחרים נכון? יוסי ממשיך ומספר לנו על מה חשוב לוודא, ככה שתוכלו לדעת שביום האירוע הכל יתנהל בדיוק כמו שצריך: "חשוב לבדוק כמה הגדלות אתם מקבלים והאם כמות המגנטים שתחולק באירוע היא מוגבלת. לציוד הצילום יש חשיבות עליונה כשמדובר במגנטים, כי התוצאות שיתקבלו ממצלמת חובבנים לעומת התוצאות שיתקבלו ממצלמה מקצועית ואיכותית הן שונות לגמרי. מעבר לזה, יכול להיות שתבחרו בצלם הכי טוב, שיש לו את הציוד הכי מתקדם, אבל הגישה שלו לא תהיה נעימה. חשוב לוודא שצלמי המגנטים מגיעים עם אנרגיה וחיוך, לא מהססים לגשת לאורחים ולהציע להם להצטלם וגם נותנים הרגשה טובה לאורחים שמבקשים מהם לעשות להם תמונה. יחסי האנוש והמקצועיות צריכים לעמוד במרכז הבחירה שלכם, גם אם זה אומר שהמחיר שתשלמו יהיה קצת יותר גבוה מזה שתכננתם, בדיעבד תבינו שזה היה משתלם".

שיח פתוח מבלי להרגיש לא נעים

לספקים בתחום האיפור ועיצוב השיער יש חשיבות יתרה ביום האירוע. היות וחתונות הן אירוע שמתקיים לאורך כל ימות השנה - חורף, קיץ, סתיו ואביב, עיצוב השיער והאיפור צריכים להיות מותאמים לכל מזג אוויר, הן מבחינת סוג התסרוקת, הן מבחינת הצבעים שבהם נעשה שימוש בזמן האיפור והן מבחינת גזירת לוח הזמנים ליום האירוע.

על מנת שתוכלו לבחור את הספקים הטובים ביותר בתחום, דיברנו עם אדוה שוהם, מאפרת ומעצבת שיער, ששפכה אור על הנקודות הקריטיות ביותר בדרך לבחירה: "היום קל לראות את העבודות שנעשו על ידי המאפרים ומעצבי השיער בכל מקום, במיוחד באינסטגרם ובפייסבוק. בגלל שהנגישות היא כל כך גדולה, אני ממליצה להיכנס לעמוד של הספקים שמעניינים אתכן ולהסתכל על העבודות שלהם. זה לא חייב להיות בול כמו בויז'ן שלכן, אבל זה כן יכול לתת איזושהי אינדיקציה ותחושה ראשונית לגבי הסגנון והכיוון. אם אתן מתחברות לעבודות בצורה טבעית, זו כבר נקודת פתיחה טובה. מעבר לזה, גם המלצות הן תמיד דבר טוב. ההמלצות נמצאות היום בהמון פלטפורמות כמו mit4mit, גוגל, פייסבוק וכו', והן הדבר הכי אותנטי בתהליך הבחירה. ההמלצות כמובן יכולות גם להגיע מחברות קרובות או מבנות משפחה שכבר התחתנו, ואם אהבתן את איך שהן נראו בחתונה שלהן - זה בהחלט יכול להיות רעיון טוב להתייעץ איתן ולקבל מהן את מספר הטלפון של הספק".

אדוה מסבירה לנו ששיח פתוח הוא חלק בלתי נפרד מהחבילה בבחירת הספק לעיצוב השיער והאיפור: "השלב הראשון הוא בדרך כלל מפגש ניסיון. במפגש הזה חשוב לראות שיש הבנה, כימיה, הקשבה ושנוצר מרחב המאפשר בקשות, שינויים והכוונה. כל עוד נוצרת תחושה נוחה שבמסגרתה אפשר לדבר על הרצונות שלכן בצורה חופשית ומאפשרת - זה מצוין. בנוסף, חשוב לוודא מה אתן מקבלות במסגרת המחיר - תוספות, אקססוריז לשיער, נסיעות, טווח שעות עבודה, ליווי, האם יש כלה נוספת מלבדכן באותו יום ועוד. ככל שהדברים יונחו בצורה מפורטת יותר על השולחן, ככה יימנעו הפתעות בדיעבד".

לבחור כמו שצריך עם הספקים של Mit4Mit

עכשיו, כשיש לכם את כל הטיפים הנפלאים האלו, אתם לגמרי מוכנים לצאת לדרך! היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו, קראו החוות דעת אמיתיות של זוגות שכבר התחתנו ותבחרו את הספקים המדויקים והנכונים לאירוע הגדול שלכם. שיהיה המון מזל טוב!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
שי ונטלי | Shai & Natali
צילום וידאו וסטילס
שי ונטלי | Shai & Natali
צלמי וידאו לחתונה בסגנון דוקו
צלמי וידאו לחתונה בסגנון דוקו
41.3K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת