מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

בחירת רכב ליום החתונה - להגיע בסטייל לאירוע

יום החתונה שלכם מתקרב, הבטן משתוללת מהתרגשות והלב מתחיל לפעום חזק יותר מהרגיל! אין ספק שמדובר במעמד מרגש ועוצמתי מאין כמוהו. תנו לנו לספר לכם סוד קטן: ההתרגשות עומדת להתחיל כבר מהשעות המוקדמות ביותר של הבוקר. אחרי המפגש עם המלווים, הארגונים והצילומים תצטרכו גם להגיע לאולם האירועים שבו אתם מתחתנים, ואין כמו לעשות את זה בשיא הסטייל! בחירת הרכב ליום החתונה שלכם היא בחירה קריטית, והיא מביאה איתה הרבה יותר שיקולים ממה שאולי נדמה לכם כרגע. 

הסעות לאירועים | זמן קריאה: 6 דקות
11.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
בחירת רכב ליום החתונה - להגיע בסטייל לאירוע
15
15
מהירות:
איך תבחרו את הרכב שלכם בצורה הטובה ביותר? איך בוחרים מי ינהג בו? והכי חשוב - איפה מכניסים את כל ממתקי הגומי והזוהרים שקניתם לאפטר פארטי? 
הכתבה שלפניכם עומדת לעשות לכם סדר, ויחד עם שלושה מספקי ההסעות המובילים שלנו ב-mit4mit הכנו לכם כמה אפשרויות ששווה לקחת בחשבון.

שמלה (או שמלות), חליפה והמון ציוד

אחרי כל העבודה הקשה שלכם אתם בטח מרגישים שהכל כבר מוכן, וכל מה שחסר הוא שתגיעו לאולם ותתחתנו. אז זהו, שלא! לצד החליפות והשמלות קיים עוד המון ציוד שתצטרכו לקחת איתכם לאולם, וצריך להיכנס איתכם באותו הרכב. בין היתר, אנחנו מדברים כאן על סט בגדים להחלפה, כמו חולצות טישרט לחתן או שמלה שניה לכלה, נעליים נוחות לריקודים, זוהרים לרחבה, בקבוקי אלכוהול נוספים, ציוד התארגנות ולינה במידה ותישארו בסוויטה של האולם, ובקיצור - ממש לא חסר לכם מה לקחת.

אם גם אתם חושבים לעצמכם עכשיו: "וואו, איפה כל זה עומד להיכנס?" אל דאגה! יש לנו את הפתרון - רכב גדול שיכול להכיל את הכל. אם מדובר על רכב של אחד החברים או ההורים - וודאו לפחות יום לפני האירוע שתא המטען ריק לחלוטין, ויכול לאחסן את כל החפצים שאתם מביאים איתכם לאולם. כמובן שלרכב כזה חשוב להצמיד נהג תורן שאפשר לסמוך עליו, שידע שהאלכוהול הוא מחוץ לתחום עבורו.
אם מדובר על רכב שאתם משכירים מחברה חיצונית, חשוב לוודא שהרכב מגיע כשהוא מרוקן מכל תוכן, ומאפשר לכם לאחסן את החפצים שלכם בקלות.

אחלה הסעה לחתונהאחלה הסעה לחתונה | תמונה: לב סלוצקי

"לא לשבת לי על השמלה!"

הדברים הכי חשובים ברכב שבו תבחרו ליום החתונה שלכם הם המרחב והמרווח. ליום האירוע אתם עומדים להגיע כשאתם כבר לבושים בשמלות הלבנות ובחליפות המגוהצות, ולכן לא יכול לקרות מצב שבו הן מתקמטות, מתכווצות או נפגעות בשל הצפיפות ברכב.

כדי שלא תצטרכו להתנהל בצורה מלאכותית ומגושמת, ותוכלו להתרווח בכיסא בנינוחות מבלי שהחליפה או השמלה מתקמטות - אתם צריכים לדאוג לרכב גדול ומרווח שיוכל לאפשר לכל זה לקרות.

שי מחברת "גמבורג הסעות" מספר לנו על האופציה שהחברה מציעה לזוגות, ושעומדת לפתור בדיוק את הבעיה הזו: "אנחנו מאפשרים לזוגות לשכור מאיתנו מיניבוס לימוזינה מפואר. זה רכב שיכולים להיכנס בו בין 10-15 נוסעים, כלומר גם הזוג וגם המלווים, ויש מספיק מקום לכולם. הכניסה לאוטו היא גדולה מאוד, כך שאין צורך לקפל את השמלה או לקמט אותה בשביל להיכנס ולשבת בנוח. כמובן שלמיניבוס לימוזינה יש תא מטען גדול שמאפשר אחסון של כל החפצים, ובנוסף הוא מכיל כורסאות מפוארות מעור, בר אחסון לבקבוקי אלכוהול, תאורת אולטרה סגול לאווירה, מערכת קריוקי - כל הפסיליטיס שהנוסעים צריכים כדי להגיע לאירוע כמו מלכים. את הרכב מסיעים הנהגים המעולים של החברה שלנו, שדואגים להביא את הזוג ממקום למקום בבטחה, מבלי שהם או החברים שלהם צריכים לקחת את האחריות הזו על עצמם".

אנחנו מאפשרים לזוגות לשכור מאיתנו מיניבוס לימוזינה מפואראנחנו מאפשרים לזוגות לשכור מאיתנו מיניבוס לימוזינה מפואר | תמונה: גלושא צלמים

מחלקת ביזנס בתוך הרכב

סידור הרכבים ידוע בתור אחת הבעיות הכי גדולות שצצות לקראת החתונה. מצד אחד אתם לא רוצים לוותר על הליווי של החברים הכי טובים שלכם, ומצד שני - הם חייבים לדאוג לעצמם לדרכי הגעה וחזרה מהאולם. הבעיה הזו גורמת בדרך כלל לכך שהמלווים מגיעים עם הרכב של עצמם או נוהגים באוטו שלכם, ונמנעים מלשתות אלכוהול באירוע. האפשרות הזו מונעת מהם לחגוג איתכם כמו שהם באמת היו רוצים, משום שהם צריכים להישאר מפוכחים לקראת הנסיעות.

מהסיבה הזו בדיוק, בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מבינים שהשכרה של רכב חיצוני עם נהג מורשה היא האפשרות הטובה ביותר עבורם, והיא מאפשרת לכולם להנות בדיוק כמו שהם רוצים. נועד מחברת "דובי הסעות" מספר לנו עוד על הנושא הזה: "ביום החתונה הרבה יותר כיף להיות עם כל החברים ביחד, ולכן השכרה של ואן לימוזינה היא אופציה מעולה. הואן שלנו מצויד במכונת קפה, טלוויזיות, כורסאות יוקרתיות ומרווחות ועוד, והוא תמיד מגיע מקושט כדי להרים לזוג. ממש כמו שבמטוס יש מחלקת ביזנס, כך הזוג מרגיש ביום החתונה שלו - שהוא מגיע בשיא הקלאס לאירוע של עצמו. אנחנו אוהבים לפנק את הזוגות שלנו, ולכן אנחנו מציעים להשכיר את הרכב המפואר הזה במחירים נוחים, ועוזרים להם לסגור את הפינות שתמיד הכי קשה לצאת מהן - מי ינהג, באיזה אוטו ואיך מגיעים. יש פה סטייל לצד מחיר הוגן והגיוני, וכמובן שלכל זה אפשר להוסיף גם רכבים גדולים יותר כמו אוטובוס או מיניבוס להסעה של יתר האורחים".

כל החברה ברכב אחד, איזה פאן!כל החברה ברכב אחד, איזה פאן! | תמונה: גיא ניסים

ליווי VIP ביום שבו אתם הכוכבים

מיטב הכוכבים והסלבריטאים שמגיעים לביקור בארץ מצטיידים ברכבי יוקרה שיכולים להסיע אותם ממקום למקום, ועכשיו, ביום החתונה שלכם, מגיע גם תורכם להרגיש VIP! משיח מחברת "הסעות לב הארץ" מספר לנו שלצד אפשרויות כמו וואן לימוזינה מפואר, קיימת גם אפשרות אינטימית יותר לזוגות שרוצים להגיע לאירוע עם עצמם, ועדיין לא לוותר על הקלאס: "יש לנו כמה סוגים של רכבים, שחלקם מתאימים לכמות של עד 15 אנשים, כלומר הזוג והמלווים ביחד, וחלקם מתאימים לזוג בלבד. זוג שרוצה להגיע ברכב יוקרה וגם להבטיח שאפשר יהיה לאחסן את החפצים שלו בקלות ברכב, מוזמן לנסוע איתנו עם ג'יפ גראנד צ'ירוקי שחור ומלא בסטייל. הכסאות המפוארים בתוך הג'יפ מופרדים אחד מהשני, ככה שכל אחד יכול לשבת בנוח בכיסא שלו מבלי שאף אחד 'יעלה' עליו. אנחנו אוספים את הזוג ממקום ההתארגנות לצילומים, ומשם לאולם - הכל ביחד עם נהגים מקצועיים שיש להם את הרישיון המתאים לסוג ההסעה הזה. לחברה שלנו יש 35 שנות ניסיון בהסעות, ובשנים האחרונות שדרגנו את השירותים שלנו גם לליווי VIP של זוגות עם רכבי יוקרה פרטיים. ההמלצה שלי לזוגות היא לבדוק שהנהג שבו אתם בוחרים מחזיק ברישיונות ובביטוחים המתאימים, כדי שבמקרה הצורך אפשר יהיה להשתמש בכיסוי הביטוחי".

זוג שרוצה להגיע ברכב יוקרה וגם להבטיח שאפשר יהיה לאחסן את החפצים שלו בקלות ברכב, מוזמן לנסוע איתנו עם ג'יפ גראנד צ'ירוקי שחור ומלא בסטיילזוג שרוצה להגיע ברכב יוקרה וגם להבטיח שאפשר יהיה לאחסן את החפצים שלו בקלות ברכב, מוזמן לנסוע איתנו עם ג'יפ גראנד צ'ירוקי שחור ומלא בסטייל | תמונה: הסעות לב הארץ
אנחנו אוספים את הזוג ממקום ההתארגנות לצילומים, ומשם לאולם - הכל ביחד עם נהגים מקצועיים שיש להם את הרישיון המתאים לסוג ההסעה הזהאנחנו אוספים את הזוג ממקום ההתארגנות לצילומים, ומשם לאולם - הכל ביחד עם נהגים מקצועיים שיש להם את הרישיון המתאים לסוג ההסעה הזה | תמונה: כתום צלמים

מתגלגלים כל הדרך אל החופה

עכשיו, כשיש מי שדואג לכך שאתם והמלווים תגיעו בבטחה לאירוע, אתם לגמרי מוזמנים להתחיל להתרגש! אחרי כל כך הרבה סימוני וי על רשימת המשימות, עכשיו גם משימת ה-"לדאוג להסעה לאולם" יכולה להימחק מהטו דו ליסט שלכם, ואתם יכולים להתפנות לסגירת הקצוות האחרונות לקראת האירוע! רגע לפני שאתם עושים את זה, היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו כדי לסגור הסעות גם לאורחים, כך שכולם יוכלו להנות מהאירוע שלכם מההתחלה ועד הסוף, והכי חשוב - לחזור בשלום הביתה.

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

17
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
גמבורג הסעות מקבוצת רנט א באס rent a bus הסעות לאירועים
הסעות לאירועים
גמבורג הסעות מקבוצת רנט א באס rent a bus הסעות לאירועים
"חוץ משיחת התיאום לא צריך להתעסק בכלום!"
199.7K
עוד פרטים
logo
הסעות לב הארץ
הסעות לאירועים
הסעות לב הארץ
מיניבוס שחור יוקרתי ומפואר לחתונה
מיניבוס שחור יוקרתי ומפואר לחתונה
14.3K
עוד פרטים
logo
דובי הסעות בע"מ
הסעות לאירועים
עד 20% הנחה על הסעה לחתונה!
הישענו לאחור ותנו לנו לדאוג להגעה שלכם:)
הישענו לאחור ותנו לנו לדאוג להגעה שלכם:)
7.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת