מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הרי את מקודשת: החופה שלכם

אם תחפשו במילון, תגלו שחופה היא יריעה הפרוסה על 4 עמודים ותחתיה מתקיים טקס הנישואין היהודי, אך בפועל? היא הרבה יותר מזה. שוחחנו עם 5 ספקים שהסבירו לנו על עיצוב החופה, הרגעים הכי חשובים בה ומהן התמונות שאסור לפספס. הינה כל מה שרציתם לדעת על חופות מהחלק העיצובי ועד החלק הטכני.




הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
22.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הרי את מקודשת: החופה שלכם
15
15
מהירות:

קודם כל, בודקים את הקיים

אחד הדברים הראשונים שיציגו לפניכם כשתגיעו לראות אולם או גן אירועים זו החופה המיועדת. יסבירו לכם מה כולל העיצוב הבסיסי ומאיפה תיכנסו אלייה ביום המאושר, כדי שתוכלו לראות אם זה מוצא חן בעיניכם. שוחחנו עם רפי יצחק, מנהל מחלקת המכירות בגן האירועים 'חצר נצר' שהדגיש בפנינו את הפרמטרים שכל זוג בודק "כשזוג מגיע אלינו, באספקט של החופה חשוב להם הנראות, מאיפה הם נכנסים והאם יש מספיק מקום לכל הנוכחים. אצלנו למשל, יש 2 מתחמים ולכל אחד מהם חופה מעט שונה. שתי החופות מוגבהות, אחת עם 2 מדרגות ואחת עם 5 מדרגות ובמידת הצורך, ניתן לבנות רמפה לנגישות"
האם חופה מוגבהת זה יתרון, משהו שמושך זוגות"יש הרבה זוגות שאוהבים שהרגע הוא שלהם, שיש הבלטה של הזוג וגם ספייס אבל יש גם זוגות אחרים, שאוהבים את הקרבה של האנשים- לכן טוב שיש 2 אופציות".

אז איך עומדים בטקס החופה ואיך נכנסים אליה? מגן האירועים 'חצר נצר' מספקים לנו את הסדר הסטנדרטי: "כלה נכנסת עם ההורים שלה והחתן עם ההורים שלו. אם הזוג דתי, כלה תיכנס עם האימהות והחתן עם האבות. מבחינת עמידה בחופה, נשים יהיו בצד אחד וגברים בצד השני- העדים, האחים אם יש ולצידם הרב, אחריו האבות, החתן ואז הכלה, האימהות והאחיות אם יש".

"חשוב לזוג הנראות, מאיפה הם נכנסים והאם יש מספיק מקום לכל הנוכחים". | תמונה: חצר נצר - אירועים וכנסים

ונעבור לעיצוב

על מנת להבין מה הטרנדים שהכי תופסים היום בעולם החופות ומה ניתן לעשות עם חופה בסיסית שניתנת לנו על ידי אולם האירועים, שוחחנו עם אדוה פיקסמן, בעלת העסק והמעצבת של 'החופות של אדוה' "עיצוב החופה כולל את צורות הבדים שמאפשר לנו להוסיף וילונות, או סביב כל המוטות או רק בחלק הקדמי וניתן לשלב עוד צבע. בנוסף, יש את צורות סידורי הפרחים, ניתן לבחור בכתר פרחים בפינה או באמצע המוט, ניתן להוסיף חבקים בלבד או כתר קטן וחבקים- אלו הסידורים הכי פופולריים".
באיזה טרנדים את הכי נתקלת לאחרונה בעולם החופות? "סגנון הבוהו שיק הוא הטרנדי ביותר, אך יש גם את הטרנד הטבעי- שילוב של פרחי בר ואפילו עשבים, יבש עם חי. זוגות רוצים לצאת מהמסגרת, כבר אין את הסידורים העגולים והמקובעים, יש התקרבות לטבע, שבו לא הכול מיושר ומדויק".

"יש התקרבות לטבע, שבו לא הכול מיושר ומדויק". | תמונה: החופות של אדוה - עיצוב חתונה

רגע לפני, הטאצ' אפים

כל כלה יודעת שהרגע המיוחד ביתר הוא היציאה אל החופה, החשיפה אל מול האורחים ככלה והרצון להיראות מושלמת נמצא בשיא בזמן הזה. מאפרת ומעצבת השיער, קרינה גלוזשטיין, מעדכנת אותנו בעיצובי השיער הכי פופולריים לחופות ומסבירה מתי צריך טאצ' אפים ומתי פחות "רוב הכלות אוהבות שיער פזור בטקס החופה. אם פעם היה באופנה לעשות תסרוקות מוברשות בקווים חדים שבהן הכל מהודק ומדויק, היום אוהבים יותר סגנון חופשי, טבעי ולא מוגדר ואפילו תוספת של צמות בצד. אם כלה בחרה לעשות תסרוקת פזורה, יכול מאוד להיות שהיא תזדקק לליווי אחר כך לעומת תסרוקת אסופה, שבה אין דאגות והיא לא תזוז עד סוף האירוע, אך זה תלוי גם בסוג השיער של הכלה".
ההינומה יכולה להרוס את התסרוקת והדמעות את האיפור, איך נמנעים מזה? "מבחינת ההינומה, מעצבת השיער חייבת להסביר בדיוק איך מכניסים את הסיכה ולאן, אם ההסבר מדוייק הכל יהיה בסדר. מבחינת האיפור והדמעות, חייב שיהיה טישו נגיש ומנגבים כל דמעה בטפיחות עדינות. בנוסף, אני משתמשת במיוחד לכלה ולאמא של הכלה במסקרה ועפרונות עמידים במים ובאופן כללי, באיפור עמיד במים. בכל מקרה, מומלץ לעשות טאצ' אפ של פודרה וגלוס לפני היציאה אל טקס החופה, כשהן מגיעות מהצילומים".

"טאצ' אפ של פודרה וגלוס לפני היציאה אל טקס החופה". | תמונה: קרינה גלוזשטיין איפור ועיצוב שיער

התדרוך וצילומי המשפחות

דבר נוסף שמתקיים לפני טקס החופה הוא צילומי המשפחות, שמגיעים לפני כולם ליצור מזכרת בלתי נשכחת. הצלם אלכס נודלמן מ'ALEXANDER- צילום מגנטים לאירועים' נותן את טיפ הזהב שלו בנושא "קודם כל, כדאי ומומלץ לזמן את המשפחות כמה שיותר מוקדם, כדי שיהיו עסוקים רק בצילומים ולא באלו שמקדימים להגיע ולברך, אחרת נוצר בלגן והמשפחות מתחילות לברוח ל'דודה מלוס אנג'לס' או ל'חברה של אמא מהעבודה' ולא מרוכזים בצילומים. 
בנוסף, אני כבר משלב ההתארגנות מוצא לי 'סוכן סמוי' בקרב המשפחה, אחת החברות שמלוות או בת דודה שזורמת עם העניין ובודקת מולה מה טיב היחסים בין כולם, מי התגרש ממי, מי לא מוכן להצטלם עם מי וככה אני יודע לעשות לעצמי רשימה מדויקת, כך שאני יודע מי מגיע ומי מצטלם ואני לא חס וחלילה מחכה לסבא וסבתא שכבר שנתיים נחים על משכבם בשלום".

"מומלץ לזמן את המשפחות כמה שיותר מוקדם". | תמונה: אלכסנדר | Alexander - צילום מגנטים לחתונות

התמונות שחייבים, הזכרונות החשובים

גם הצלם, גיא ניסים מסכים שצריך לעשות הכנות מוקדמות כדי שהכל יעבוד 'כמו שצריך' ומבצע עם הזוג תדרוך לפני הכניסה לחופה "אני בודק עם הזוג שהם יודעים בדיוק איפה לעצור ואיך להצטלם נכון. זה לא גורע מהאותנטיות, התדרוך הוא חובה כי הזוג נמצא באאוט ולא יודע מה קורה, זה עוזר להם".
בסופו של דבר, טקס החופה הוא אחד החלקים שאנו הכי רוצים לזכור מהחתונה שלנו ויש כמה תמונות שהם בגדר 'המאסט הב' ושווה לתעד בצורה הנכונה ביותר: "אני תמיד אומר לזוגות לזכור להרים את יד ימין, כדי לא להסתיר את הטבעת ולמשל ברגע בו החתן נותן נשיקה לכלה, קודם לתת את הנשיקה ורק לאחר מכן להרים את ההינומה, כדי לא להסתיר את רגע הנשיקה" מסביר לנו הצלם גיא ניסים "וטיפ אחרון בתדרוך הוא תמיד להרים את הרגל גבוה באוויר בשלב שבירת הכוס, כדי שהרגע 'ייתפס' בעדשה. יש רגעים שאתה חייב בתור צלם להיות נוכח בזווית הטובה ביותר.
בדיוק לאחרונה העלתי תמונה של אבא שמלווה את הכלה ומוסר אותה לחתן והיא נורא התרגשה, אני חושב ברגע כזה על הבת שלי ומאוד מתרגש שזה נתפס בעדשה בצורה הזו".

"אני חושב ברגע כזה על הבת שלי ומאוד מתרגש שזה נתפס בעדשה" | תמונה: צילום גיא ניסים
הצלם אלכס נודלמן מ'ALEXANDER- צילום מגנטים לאירועים'  מסכם לנו את הרגעים החשובים ומה הוא מחפש במהלך טקס החופה באמצעות המצלמה "תמיד נצלם את המפגש בין החתן והכלה, את רגע כיסוי הפנים של הכלה על ידי החתן, את הענקת הכתובה, הטבעת וכמובן שבירת הכוס, אבל אני תמיד אוהב לחשוב מחוץ לקופסא ולחפש את הרגשות, את הזוויות המעניינות מכל כיווני החופה ופוקוס ייחודי. לחופות אני מביא איתי עדשות טלפוטו שאיתה אני מצלם פורטרטים של הנוכחים תחת החופה, הדמעות של הסבתא, ההתרגשות של האבא, הסקרנות של האחות הקטנה וכו'".

"הרגשות, הזוויות המעניינות מכל כיווני החופה ופוקוס ייחודי". | תמונה: אלכסנדר | Alexander - צילום מגנטים לחתונות
אז אל תשכחו לחייך למצלמה, לבקש מהמשפחות להגיע בזמן ולא לריב בזמן הצילומים, לנגב את הדמעות בטפיחות עדינות ובעיקר, להתרגש מהרגע המאושר שלכם. מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

27
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אלכסנדר | Alexander - צילום מגנטים לחתונות
מגנטים
25% הנחה
צילום מגנטים בהנחה ל-10 הזוגות הראשונים
צילום מגנטים בהנחה ל-10 הזוגות הראשונים
44.2K
למימוש ההנחה
logo
צילום גיא ניסים
צילום וידאו וסטילס
הטבה מיוחדת לזוגות mitformit
מתכננים חתונת חורף? זה בשבילכם✨
מתכננים חתונת חורף? זה בשבילכם✨
57.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת