מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

שיקוי אהבה לולנטיין: כך תכינו את הקוקטייל המושלם

מרגישים מאוהבים היום יותר מאי פעם? יש לזה סיבה מצוינת - מחר (14.2) מציינים ברחבי העולם את יום הולנטיין - חג האהבה! 

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 6 דקות
12.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
שיקוי אהבה לולנטיין: כך תכינו את הקוקטייל המושלם
15
15
מהירות:
ביום הזה הרחובות מתקשטים בהמון זוגות מתנשקים, המסעדות והברים מתמלאים בבלונים אדומים ולבנים, והרעיונות לדייטים הכי רומנטיים מתממשים כולם בערב אחד. את היום מלא האהבה הזה אתם יכולים לחגוג במגוון רחב של דרכים, אולם אין ספק שאחת מהחגיגות הטובות ביותר יכולה להתקיים בבית שלכם, ולכלול אלכוהול איכותי עם טעמים מעולים. דיברנו עם שניים מספקי הבר לאירועים המוכרים והאהובים ביותר ב-mit4mit, ה-"Dream Team Bar" וה-"Single Bar", וקיבלנו מהם כמה מתכונים לקוקטיילים מעולים שיעשו לכם את הערב.

למה דווקא קוקטיילים?

כשאנחנו מדברים על שיקויי אהבה לולנטיין, אנחנו מדברים על הדרך הכי טובה שלכם להרגיש מבושמים וגם ליהנות על הדרך. כן, בואו נודה באמת - הצ'ייסרים הם, ברובם, לא מאוד טעימים, הבירה כבדה, והיין הקר לא תמיד זורם, במיוחד בעונת החורף שבה חל הולנטיין דיי. לכן, הקוקטיילים הם המתכון המושלם - חלקם מחזיקים באחוזי אלכוהול גבוהים ויצליחו "לעשות את העבודה", הם קלילים ומרעננים, והם גם, ואולי בעיקר, טעימים בטירוף! אז איך הם יכולים להשתלב בחגיגות שלכם? עם מה תצטרכו להיערך מראש? ואיך כל זה קשור גם לחתונה שלכם?

הם קלילים ומרעננים, והם גם, ואולי בעיקר, טעימים בטירוף!הם קלילים ומרעננים, והם גם, ואולי בעיקר, טעימים בטירוף!

שירותי בר לחתונה - כשאהבה ואלכוהול נפגשים

עמי מחברת שירותי הבר "Dream Team" מפנק אותנו בשני קוקטיילים מעולים וקלים מאוד להכנה, שאחד מהם אפילו יביא איתו צבע ורוד-אדום שמאפיין כל כך את הולנטיין דיי: "לזוגות החוגגים את חג האהבה אני ממליץ על שני קוקטיילים. הראשון הוא נגרוני הדרים ותות. כל מה שצריך כאן זה ג'ין בומביי, קמפרי, מרטיני רוסו, סירופ תות, סירופ הדרים וסגירה של מי טוניק. השני הוא רום קוקוס, שעשוי מרום קפטן מורגן, סירופ קוקוס, מיץ אננס וצ'ויה. שני הקוקטיילים עשויים מרכיבים שאפשר להשיג בכל חנות אלכוהול, ומביאים איתם טעמים מרעננים וקלילים שכל זוג יכול להתחבר אליהם בקלות. ההכנה שלהם תדרוש מכם כמה דקות בודדות וזהו, אז כל מה שנשאר זה פשוט להכין אותם ולהתחיל ליהנות".

כל מה שנשאר זה פשוט להכין אותם ולהתחיל ליהנותכל מה שנשאר זה פשוט להכין אותם ולהתחיל ליהנות | תמונה: DREAM TEAM BAR
ממש כמו שאי אפשר לדבר על חג האהבה בלי לדבר על אלכוהול, ככה גם אי אפשר לדבר על החתונה שלכם מבלי לדבר עליו. נקודת ההשקה המשותפת הזו מובילה אותנו לדבר עם עמי גם על השירות שתקבלו מהחברה ביום הגדול שלכם, יחד עם האהבה הגדולה למקצוע: "הבר שלנו נותן שירותים מכל הסוגים ומתאים את עצמו לאופי האירוע. אנחנו מקפידים על עבודה דינאמית עם הלקוחות שלנו - יש לנו כמה קוקטיילים שאנחנו מאוד אוהבים, אבל חשוב לנו גם לשמוע מה ללקוחות שלנו יש להגיד, איזה קוקטיילים הם אוהבים ומה הכיוון שלהם ושל הקהל באירוע. אין חתונה שהקוקטיילים בה יהיו זהים לקוקטיילים שהוגשו בחתונה אחרת, כי אנחנו בונים ביחד עם הזוג את התפריט, מאפשרים לו לתת את ה-Say שלו, ואף פעם לא קובעים עבורו מה יוגש בחתונה. זה לגמרי גמיש".

אין חתונה שהקוקטיילים בה יהיו זהים לקוקטיילים שהוגשו בחתונה אחרת, כי אנחנו בונים ביחד עם הזוג את התפריטאין חתונה שהקוקטיילים בה יהיו זהים לקוקטיילים שהוגשו בחתונה אחרת, כי אנחנו בונים ביחד עם הזוג את התפריט | תמונה: DREAM TEAM BAR
התאמה אישית של אירוע ותפירת הקוקטיילים בכל פעם מחדש למידותיו של הזוג בהחלט מצריכות סבלנות רבה, ולא פחות מכך - תשוקה אינסופית למתן שירות לאנשים. עמי מספר לנו גם על זה: "האהבה למקצוע היא חובה, משום שזה עסק מאוד קשה - אנחנו מגיעים בשעות לא שעות לכל המקומות בארץ, מקימים את הבר בשעות הבוקר המוקדמות ולפעמים אפילו במהלך הלילה, ואם עולה בקשה מיוחדת ולא סטנדרטית מצד הלקוחות - אנחנו משקיעים המון זמן ומאמץ כדי להגשים לו אותה. אנחנו עוברים עם כל זוג על כל הפרטים מראש ועובדים מהלב, כדי להגיע לאירוע עם שלושה או ארבעה קוקטיילים מושקעים, מעולים ובעיקר לטעמו של הזוג".

האהבה למקצוע היא חובההאהבה למקצוע היא חובה | תמונה: DREAM TEAM BAR

מישהו ביקש בר אקזוטי?

בשביל החגיגות שלכם, שרון מחברת שירותי הבר "Single Bar" מספר לנו על שני קוקטיילים מעולים שיכולים להתחבר בקלות גם לחיך שלכם: "נתחיל ממוחיטו קלאסי, שמגיע אלינו מהאיזורים של ספרד, מקסיקו וכו'. זה קוקטייל אהוב על הרבה מאוד אנשים, ובשביל להכין אותו תצטרכו 3 עלי נענע, 60 מ"ל רום לבן, 20 מ"ל מיץ ליים טרי, 2 כפיות סירופ סוכר, סודה לשתייה, עלי נענע ופלח לימון לקישוט. מערבבים את הנענע בשייקר, מוסיפים את הרום, מיץ הליים, הסירופ והקרח ומשקשקים שוב. מסננים לתוך כוס Highball עם קרח, וממלאים את הכוס עם סודה לשתייה. אפשר לקשט עם גבעול נענע ופלח לימון, ולקבל יופי של מוחיטו מפנק. נמשיך לקוקטייל השני שלנו, הקוסמופוליטן - קוקטייל אדמדם לכבוד יום האהבה. בשביל להכין אותו אתם צריכים 50 מ"ל וודקה, 20 מ"ל טריפלסק (ליקר תפוזים), 20 מ"ל סאוור (מיץ לימון עם סוכר) ו-50 מ"ל מיץ חמוציות. מוזגים את המרכיבים לתוך שייקר עם קרח, מנערים היטב ומסננים לתוך כוס קוקטייל. אפשר לקשט עם סליל קליפת לימון או תות, ויש לנו את זה!"

קוסמופוליטן - קוקטייל אדמדם לכבוד יום האהבהקוסמופוליטן - קוקטייל אדמדם לכבוד יום האהבה | תמונה: סינגל בר | Single bar
אם אתם מחפשים להוסיף קצת צבע ואנרגיה לחגיגות האהבה שלכם, בין אם בולנטיין דיי ובין אם בחתונה, אתם בוודאי כבר מבינים שהקוקטיילים הם אלו שיכולים לעשות את זה. שרון מוסיף ומספר לנו על כל האפשרויות שאתם צריכים להכיר, בשביל להקפיץ את האירוע הפרטי שלכם: "הקוקטיילים שלנו מרשימים, פוטוגנים וכמובן טעימים ממש. אנחנו מציעים גם קוקטיילים וגם שייקים על בסיס אלכוהול, והם כולם שומרים על טעמים חזקים, צבע משגע ומעל הכל חוויה טרופית ומיוחדת".

הקוקטיילים שלנו מרשימים, פוטוגנים וכמובן טעימים ממשהקוקטיילים שלנו מרשימים, פוטוגנים וכמובן טעימים ממש | תמונה: סינגל בר | Single bar
שרון מספר שעם "Single Bar" תוכלו לקיים אירוע בכל מקום בארץ, משום שהם מגיעים ומקימים את הבר מאפס: "לרוב אנחנו מגיעים לחתונות שטח, במקומות שאין בהם מבנה של בר או אינסטרומנטים מתאימים. אנחנו באים עם כל הציוד, מקימים את בר הקוקטיילים ובר האלכוהול, ונותנים שירות באהבה לכל אורח ואורחת. אנחנו משלבים בבר שלנו שימוש בפירות טריים, מונינים בטעמים וכלי הגשה מעניינים, כך נוצרת חוויה שלמה סביב הדבר הזה. לאורך האירוע אנחנו זורמים עם הקהל, אוהבים לשתות עם האורחים, ואם אנחנו מוזמנים לרקוד ברחבה אנחנו גם בכיף נכנסים ועושים שמח. זאת בעצם המטרה שלנו - להביא את הפאן והאווירה הטובה לכל אירוע מחדש, ולהגיע גם כדי לשמח וגם כדי לשמוח".

המטרה שלנו - להביא את הפאן והאווירה הטובה לכל אירוע מחדשהמטרה שלנו - להביא את הפאן והאווירה הטובה לכל אירוע מחדש | תמונה: סינגל בר | Single bar

בלי ספויילרים - ככה עומדת להיראות החתונה שלכם

אחרי שתכינו לעצמכם את הקוקטיילים שעמי ושרון נתנו לנו כאן, אין לנו ספק שתקבלו את הספויילר הכי טוב שיש לקראת החתונה שלכם - חתונה אלכוהולית, צבעונית, שמחה ומלאת חיים. זה הזמן לסגור את שירותי הבר לחתונה שלכם עם הקוקטיילים הכי טובים, הצ'ייסרים הכי איכותיים, והאווירה הכי מרימה שאתם יכולים לדמיין לעצמכם. היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו ותתחילו להכין את עצמכם לקרחנה של ממש. עד אז, חג אהבה שמח ומאוהב לכולכם!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

30
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
סינגל בר | Single bar
שירותי בר לאירועים
חבילת בר מטורפת!
אנחנו חשבנו על הכל! ואתם?
אנחנו חשבנו על הכל! ואתם?
93.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת