מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אהבה משני קצוות העולם: החתונה של גלעד ואשלי

סיפור האהבה של גלעד ואשלי נשמע כאילו הועתק היישר מתוך סרט רומנטי, בחורה קנדית שמתאהבת בעיתונאי ישראלי ויחד הם יוצרים חתונה מושלמת אל מול הים, מלאה במאפיינים הייחודיים של שניהם. החתונה הדו לשונית הזו התקיימה ב-3.8 באולם 'קיסר ים' בקיסריה עם צוות מובחר של שושבינים ושושבינות לבושים בצבעי ה'מותג' ששלט בחתונה- 'מכבי חיפה'.


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
8.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אהבה משני קצוות העולם: החתונה של גלעד ואשלי
15
15
מהירות:
הכירו את גלעד, עיתונאי ב-ynet ואשלי, אשת שיווק בהייטק. לפני 6 שנים, אשלי עשתה עלייה ללא המשפחה ולאחר שנה, הורידה לנייד שלה אפליקציית היכרויות ופגשה את גלעד, ומאז שניהם כבר לא לבד. "היה לנו חיבור מהרגע הראשון" מספר החתן "אחרי 8 חודשים עברנו לגור יחד בפלורנטין בתל אביב ועכשיו אנחנו גרים יחד ברמת גן. אנחנו יכולים לדבר במשך שעות, פשוט הרגשנו שהחיבור שלנו נכון, במיוחד אחרי הקורונה שהיינו כל הזמן יחד".

"פשוט הרגשנו שהחיבור שלנו נכון". צילום: אסף מור
ההצעה המרגשת הגיעה ביום הולדת 30 של אשלי, לפני שנתיים: "הגעתי לחנות בה רכשתי את הטבעות, רציתי קצת להסתכל ולבחור מקום לקנות בו את הטבעת כדי שאגיע אליו ברגע שאחליט שאני מציע. תוך כדי הכל התחבר לי, הוייב של המוכר בחנות והאווירה שהייתה שם גרמה לי להבין שאם אני כאן- אני חייב לרכוש את הטבעת". התכנון המקורי של גלעד היה להציע בחופשה בחו"ל, אך הקורונה ביטלה את התוכניות האלו ופינתה מקום לתוכנית חדשה: חגיגות יום ההולדת של אשלי במלון גורדוניה יהפכו לרגע בלתי נשכח, בליווי נוף עוצר נשימה מול הרי ירושלים, קשת בלונים מושקעת וכיתוב 'Marry me'. "אחרי 3 שנים ביחד, נסענו לחופשת יום הולדת 30 של אשלי והיו כמה פינוקי יום הולדת: ארוחת בוקר, יקב ולילה במלון, חיכו לנו בלונים בחדר והיא חשבה שזו כל ההפתעה. לאחר כמה שעות, עלינו לסוכת גפנים שמשקיפה על ירושלים. הובלתי אותה לשם בעיניים עצומות והיא פקחה עיניים מול השלט עם ההצעה".

מלון גורדוניה בליווי נוף עוצר נשימה מול הרי ירושלים.מלון גורדוניה בליווי נוף עוצר נשימה מול הרי ירושלים.
לאחר התלבטויות רבות לגבי התאריך, בגלל כמות האורחים מחו"ל והעובדה שאמא של הכלה היא מנהלת בית ספר ויכולה להגיע רק בחופשים, החליטו שהיום המאושר יתקיים ב-3.8.2023, באולם 'קיסר ים' בקיסריה. "היה חשוב לנו שהחתונה תהיה על הים או בטבע, במקום יותר אותנטי ופחות מלאכותי. בנוסף, רצינו חתונה מצומצמת- עד 200 איש, שתכלול את מי שנמצא באינטראקציה יומיומית מולנו, החברים והמשפחה. כמעט כל החברות של אשלי הגיעו מקנדה וכמובן גם המשפחה.

בחרנו להכניס בחתונה שלנו שילוב של אלמנטים צפון אמריקאיים לצד האווירה הישראלית: הרב שלנו היה קנדי שעשה עלייה, הייתה עוגת חתונה, היו לנו שושבינים ושושבינות עם קוד לבוש מסוים (שושבינות בשמלות ירוקות ושושבינים בחולצה מכופתרת לבנה וגרביים של מכבי חיפה), היה ריקוד אבא-בת ועוד". הספורט מלווה את החתן והכלה שלנו ביום יום שלהם, גלעד הוא אוהד שרוף של מכבי חיפה ואשלי שיחקה כדורגל בילדותה, וזה בהחלט התבטא בחתונה. מעבר לגרביים של החתן והשושבינים שלו, הזוג הזמין מאתר ייחודי מגרמניה צעיפים בצבעי מכבי חיפה עם השמות שלהם, תאריך החתונה ודגלי ישראל- קנדה, ממש כמו שנהוג לפני משחקים חשובים ומשמעותיים. בנוסף, גם הקוקטיילים ביטאו את הייחודיות של הזוג- הקוקטייל 'ירוק בלב' סימל כמובן את האהבה של גלעד לקבוצה (מכבי חיפה, כבר אמרנו?), הקוקטייל 'קטנה ופיקנטית' סימל את אשלי, שהיא 1.50 בלבד, הקוקטייל 'צ'ק אאוט מאוחר' סימל כמובן את אהבתם לטיולים ונופש והאחרון והייחודי לחתונה- קוקטייל בשם 'חופה און דה ביץ''.

היום המאושר יתקיים ב-3.8.2023. צילום: אסף מורהיום המאושר יתקיים ב-3.8.2023. צילום: אסף מור
שושבינות בקוד לבוש - שמלות ירוקות. צילום: אסף מורשושבינות בקוד לבוש - שמלות ירוקות. צילום: אסף מור
החופה ב'קיסר ים'. צילום: אסף מורהחופה ב'קיסר ים'. צילום: אסף מור
עוגת החתונה באווירה אמריקאית. צילום: אסף מורעוגת החתונה באווירה אמריקאית. צילום: אסף מור
צעיפים בצבעי מכבי חיפה עם השמות שלהם, תאריך החתונה ודגלי ישראל- קנדה. צילום: אסף מורצעיפים בצבעי מכבי חיפה עם השמות שלהם, תאריך החתונה ודגלי ישראל- קנדה. צילום: אסף מור
הקוקטיילים ביטאו את הייחודיות של הזוג. צילום: אסף מורהקוקטיילים ביטאו את הייחודיות של הזוג. צילום: אסף מור
יום לאחר החתונה, בשישי בצהריים, קיים הזוג ארוחת הודיה לאורחים שהגיעו מחוץ לארץ. זוהי מסורת קנדית שהם החליטו לאמץ, שנקראת out of towners: "זה מאוד נהוג שאורחים שמגיעים מרחוק מקבלים את הכבוד הזה, אז פה זה כל מי שהגיע מחו"ל, כמו למשל חבר שהגיע מאוסטרליה, דודים שלי מארגנטינה וכמובן המשפחה והחברים של אשלי מקנדה".

הלוק של הכלה שלנו היה טבעי במיוחד, עם שדרוג קל, כמו שהיא ביקשה לתאר. את השמלה, שהיה לה חשוב לבחור במסע שופינג של אם ובת, רכשה יחד עם אמא שלה במונטריאול שבקנדה, ומבחינת שיער- איפור, היא רצתה להרגיש כמה שיותר אותנטית. אשלי מספרת: "בהתחלה היה לי לוק אחר לגמרי בראש, חשבתי שארכוש שמלה בגזרת A, אבל בסוף הלכתי על שמלה אחרת בגזרה מדויקת ומתרחבת מעט. בחרתי בתסרוקת פזורה וגלית, אך מכיוון שחששתי שהיא לא תחזיק, מעצבת השיער ליוותה אותי אל האולם ועשינו טאצ' אפים לפני החופה. מבחינת האיפור, רציתי מראה טבעי אבל משודרג, שאראה עדיין 'אני' אבל בגרסה הטובה ביותר. אני בדרך כלל לא מתאפרת, אז היה מאוד חשוב לי להיראות אותנטית ביום החתונה שלי. בסהכ הלכתי על מראה פשוט, אלגנטי וקלאסי".

הלוק של הכלה - מראה פשוט, אלגנטי וקלאסי. צילום: אסף מורהלוק של הכלה - מראה פשוט, אלגנטי וקלאסי. צילום: אסף מור

ולסיכום, 3 טיפי זהב מהזוג הרב תרבותי:

  • כמו בזוגיות ובייחוד בחתונה, תמיד תקשיבו אחד לשני ותחשבו ביחד איך הרקע של כל אחד מכם מקבל ביטוי בצורה מאוזנת שמשתלב עם הצד השני.
  • אל תגזימו בבקשות. למשל הלבוש של השושבינים והשושבינות. רצינו שהם יהיו אחידים, אבל לא ביקשנו מאנשים ללבוש חליפות באוגוסט- פעלנו על פי המציאות הישראלית, ומצאנו את הנוסחה לאלגנטיות שתכבד אותם ואותנו.
  • אפשרו לספקים ולאנשים סביבכם לכוון אתכם, אבל בסופו של דבר, בחרו במה שהכי מתאים לכם ומרגיש לכם ש"זה זה".

כמו בזוגיות ובייחוד בחתונה, תמיד תקשיבו אחד לשני. צילום: אסף מורכמו בזוגיות ובייחוד בחתונה, תמיד תקשיבו אחד לשני. צילום: אסף מור

הספקים שעשו את החתונה של אשלי וגלעד: 

אולם: קיסר ים
סקסופון: עודד בן יצחק
צילום סטילס: אסף מור
ווידאו: דימה נזרוב
עיצוב: טל וולף (אלבה)
הרב: מארק שמחה פישמן
מגנטים: מגנטינה

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
FUN 2 SEAT
הפקה וניהול אירועים
100 רשומות ב-מ-ת-נ-ה
חגיגת קבלת התואר בחירת הזוגות״ לשנת 2023
חגיגת קבלת התואר בחירת הזוגות״ לשנת 2023
61.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת