מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מתחתנים למען מתחתנים אומרים תודה!

אין חג מושלם כמו ראש השנה. התחושה של ההתחלה החדשה, מזג האוויר שמתחיל להתקרר, הארוחה הטעימה ותחושת הניקיון והקלילות שמתלווה לחג- תחושות של התרגשות והתחדשות, ממש כמו בחתונה שלכם! אז בואו להתעמק בכתבה שכולה ברכה על מה שיש ואיחול לטוב שיהיה רב, כמו גרגירי הרימון. חג שמח ושנה טובה!




הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
153.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מתחתנים למען מתחתנים אומרים תודה!
15
15
מהירות:
בואו נתחיל ונסביר, החג הראשון הוא ראש השנה והסמל הבולט ביותר בו שמסמל שפע, ברכה ואושר הוא הרימון. אנחנו ב'מתחתנים למען מתחתנים' שואפים להיות התחנה הראשונה אלייה תגיעו במסגרת תכנון החתונה שלכם, כי יש כאן פשוט הכול ובשפע- ממש כמו הרימון! אז כדי להמחיש לכם ולהודות על מה שיש, הנה הגרגירים שלנו:

1. רשימת הספקים האולטימטיבית: אם יש משהו אחד שמרגיע חתנים וכלות, זה חוות דעת ורשימות מסודרות עם מידע רלוונטי. תארו לכם שהייתם צריכים לשוטט ברחבי הארץ, בלי שום ידע והמלצות. כל מה שנשאר לכם לעשות זה להיכנס ל'נותני השירות', ללחוץ על השירות שאתם רוצים, ותיפתח בפניכם רשימת ספקים, עם דירוגים, חוות דעת, תמונות, אפשרות ליצירת קשר וכל הפרטים הטכניים הדרושים.

2. ארגון חתונה בקליק: אם כבר בארגון פשוט עסקינן, אל תשכחו את אפליקציית WEDPLANNER, שנבנתה על מנת לתכנון חתונה בקלות. תוכלו למצוא בה מחשבון חתונה לתכנון התקציב שלכם בקלות, פיצ'ר לניהול משימות שיעזור לכם לסדר את הראש ולא לשכוח שום דבר ואפילו מערכת לניהול מוזמנים בה אפשר לייבא את אנשי הקשר מהנייד הפרטי שלכם בקלות! אפליקציה חינמית לתכנון חתונה, שהיא מאסט לכל זוג.


ארגון חתונה בקליק
3. בלוג מלא בתוכן: בלחיצה אחת פשוטה על קטגוריית 'בלוג להשראה' באתר, ייפתח למולכם עולם של סיקורים, המלצות, טיפים ומידע שלא תמצאו בשום מקום אחר, שנבדק באופן גורף אל מול כל ספק וספק, סיפורים של כלות וחתנים שיתנו לכם השראה עבור האירוע המיוחד שלכם, מדריכים לכל סוג אירוע מחתונת טבע ועד חתונה ביקב ובעיקר, מקום להתבטא בו ולמצוא את הרעיון המושלם ליום המאושר שלכם.

4. ההטבות הבלעדיות: 'מתחתנים למען מתחתנים' הוא המקור למצוא הטבות שוות לחתונה, בזכות הקהילה החזקה (שניגע בה עוד רגע), החשיפה הגדולה וההבנה שאין תחליף לשירות טוב במחיר טוב.

עולם של סיקורים, המלצות, טיפים ומידע שלא תמצאו בשום מקום אחר.עולם של סיקורים, המלצות, טיפים ומידע שלא תמצאו בשום מקום אחר. | תמונה: בלוג להשראה
5. הקהילה: בכל פעם שאנחנו מגיעים למצב בחיים בו אנחנו משנים סטטוס או מתכוננים לשינוי סטטוס, הכי כיף לחוות את זה עם אנשים נוספים שנמצאים באותו סטטוס כמו שלנו. בדיוק בגלל זה, יש לנו את קהילת הפייסבוק של 'מתחתנים למען מתחתנים' וגם את קבוצת 'הצילו, התארסנו!' בה אפשר להרגיש בנוח, לשפוך את הלב, להתמודד עם כל האתגרים ושם שום שאלה לא טיפשית או לא במקום.

6. המצעדים, הדירוגים ובחירת הזוגות: זה לא קל להשוות בין כל כך הרבה ספקים ולדבר עם כל כך הרבה זוגות, רק כדי לבחור בסוף את ה-אחד או ה-אחת עבורכם. איזה מזל שיש לנו בכל סוף שנה אזרחית את בחירת הזוגות שמאפשרת לכם לבחור את הספקים שלכם בראש שקט, ולשמוע מאלו שכבר היו שם.

בואו להרגיש בנוח, לשפוך את הלב ולהתמודד עם כל האתגרים יחד!בואו להרגיש בנוח, לשפוך את הלב ולהתמודד עם כל האתגרים יחד!
7. כלות מספרות: כשהחתונה מתקרבת, המוד הרומנטי מגיע וסיפורי החתונה המרגשים של הכלות שלנו רק מרימים עוד יותר ונותנים ים של השראה. בנוסף, זה כל כך מרגיע לראות שיש עוד אנשים כמונו וכמוכם, שעברו את זה ושרדו בשביל לספר ועכשיו גם נהנות מהאירועים השווים של הקהילה.

קהילת כלות מספרות באירוע הקיץ האחרון. צילום: עידן נהריקהילת כלות מספרות באירוע הקיץ האחרון. צילום: עידן נהרי
8. אתם ואתן: בסעיף האחרון, נרצה להודות עליכן ועליכם. הכלות והחתנים, המלוות והמלווים, בני המשפחה והחברים, הספקים ובעלי המקצוע, שממשיכים לסמוך עלינו ורואים בנו מקור לעצות הטובות ביותר, לחוות הדעת האותנטיות ביותר ולאתר החתונות מספר 1 בישראל. תודה.

ועכשיו, כשאנחנו מלאים כגרגירי הרימון בהודיה, שמחה וטוב, בואו נתחיל את שנת תשפ"ד ברגל ימין ונאחל לנו ולכם רק ימים מאושרים ושנתראה רק בשמחות!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

39
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
המארגנים
הפקה וניהול אירועים
2 ש"ח לרשומה
אישורי הגעה וניהול הושבה ביום האירוע
אישורי הגעה וניהול הושבה ביום האירוע
90.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת