מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כך תהפכו את החתונה שלכם למקורית יותר: הכתבה שתיתן לכם השראה

כל זוג שיצא לנו לפגוש הביע את אותה משאלה: שתהיה לו חתונה 'הכי הכי'. הכי יפה, הכי רומנטית, הכי מקורית, הכי שמחה ומקפיצה ברחבה. 
למעשה, אנחנו מאמינים שכל אחת ואחת מהחתונות היא מקורית, כי כל זוג מביא אליה את האופי ואת הטאצ' שלו, אבל למרות זאת, הפעם החלטנו לדבר על כמה רעיונות שמגדירים מחדש את המושג 'לצאת מהקופסא'. 


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
11.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כך תהפכו את החתונה שלכם למקורית יותר: הכתבה שתיתן לכם השראה
15
15
מהירות:
אם חשקה נפשכם בהשראה לחתונה מקורית, שתרים את האירוע שלכם לרמה הבאה, ביקשנו מארבעה ספקים יצירתיים במיוחד, לשתף בכמה כיוונים מקוריים שהם משלבים בחתונות.
בואו נתחיל, יהיה כיף (:

להיות מקוריים, זה לתפוס את הרגעים המרגשים והאותנטיים

די קשה לחדש בעידן האינסטגרם והטיקטוק, כשכולנו מנסים להיות מקוריים יותר ויותר, והטרנדים משתנים במהירות. ובכל זאת, מה האלמנט שיכול להשאיר אותנו פעורי פה? תמונות חתונה אותנטיות ברמה גבוהה, שמספרות את סיפור החתונה.

איך עושים את זה? 
בחברת פרראס צילום אירועים, המתמחה בצילום חתונות, אירועים וצילומי טראש/זוגיות, מסבירים כי צילומי אירועים מקוריים, הם צילומים מקצועיים. נשמע קצת פשטני, אבל תהיו איתנו רגע.
אם נתבונן בתמונות של צלמים מקצועיים נראה תוצאה שהיא בגדר אומנות של ממש, המתעדת את הרגעים והאנשים שהשתתפו באירוע באופן הכי אותנטי.
"אנחנו מגוונים ויוצאים מחוץ לקופסא באמצעות שימוש חכם בקומפוזיציות (זוויות צילום), במשחקי תאורה ושימוש באפשרויות השונות שמספקים האלמנטים השונים במרחב. בעינינו, להיות מקוריים זה לתפוס את הרגעים המרגשים, ולהעביר את התחושות והוויב מתוך האירוע".
אנחנו עושים זאת ע"י תמונות לא מבוימות, שמשלבות את הרגש, העדינות והיכולת לזהות התרחשות מרגשת שמצטרפת לסיפור שלם של חתונה.
זו הנוסחה שהופכת את כל סט התמונות למקורי ומיוחד, ומשאירה לזוג מזכרת נצחית.

הנוסחה שהופכת את כל סט התמונות למקורי ומיוחד, ומשאירה לזוג מזכרת נצחית.הנוסחה שהופכת את כל סט התמונות למקורי ומיוחד, ומשאירה לזוג מזכרת נצחית. | תמונה: פרראס צלמים
תוצאה שהיא בגדר אומנות של ממש, המתעדת את הרגעים באופן הכי אותנטי.תוצאה שהיא בגדר אומנות של ממש, המתעדת את הרגעים באופן הכי אותנטי. | תמונה: פרראס צלמים

עמדות תאורה שמוסיפות צבע וחיים לרחבה

באוירה עמדות תאורה והגברה, מדגישים כי התאורה באירוע היא זו עושה את ההבדל, והופכת את החתונה לחגיגית, תיאטרלית, רומנטית או... באיזה קונספט שתרצו בעצם (:
ברגע שנדלקת המוזיקה, עמדות התאורה המדליקות נכנסות לתמונה, ויוצרות אווירה תוססת ומסיבתית.
"אנו דואגים להתאים את העיצוב לצרכי הזוגות ולקונספט של החתונה. כך למשל, אב רצה להפתיע את בנו באמצע החתונה, בקונספט של קבוצת כדורגל מסוימת (מנחשים איזו?) בתיאום עם הדיג'יי, הוספנו עמדות תאורה בצבעים המתאימים, הפתענו את חתן השמחה והרמנו את הרחבה".
בשורה התחתונה: זוג שמעוניין באווירה מחשמלת באירוע, מוזמן להעזר בתאורה שתחיה את הרחבה והקהל, כאשר האפשרויות הן בלתי מוגבלות: פנסי בים, שטיפה, פנסים חכמים שפועלים בהתאם לצלילי המוזיקה בצבעים שונים, כדורי מראות, משולשי תאורה ועוד.
מה שבטוח, שעם התאורה המתאימה, את רחבת הריקודים שלכם, אף אורח לא ישכח

מה שבטוח, שעם התאורה המתאימה, את רחבת הריקודים שלכם, אף אורח לא ישכח

ג'ונגל אקזוטי וריזורט תאילנדי: חתונות הקונספט שיפילו לכם את הלסת

בחלום בחוה, לא מסתפקים בלוקיישן סופר נטורל לחתונה, שמרגיש בעצמו כמו קפיצה לריזורט מפנק, אלא משדרגים את האירוע עם קונספטים מיוחדים, שמתיישבים בול עם הלוקיישן.
קחו למשל את חתונת הג'ונג'ל המושלמת הזו, שבה הירוק והצומח מככב בכל פינה. צמחים מטפסים שהוסיפו למקום, נמצאים יחד זה לצד זה, עם בובות ענק של חיות ספארי, ומעצבים שהשתוללו עם היצירתיות שלהם, והשתמשו בצבעוניות רבה ואקססוריז, כדי להשאיר את האורחים פעורי פה. העיצוב המיוחד התחיל כבר בכניסה למתחם עם ענפי דקל ובמבוק וצמחיה פראית, עבר לבר שקושט בצורה מרעננת וייחודית, והסתיים במפות שנבחרו בהתאמה מושלמת, כמו גם החביות ההורסות בצדי הדרך. 
והאורחים מה איתם? מיהרו לצלם ולהצטלם בחתונה שנראית מושלמת בסטורי, כמובן.

חתונת הג'ונג'ל מושלמת.חתונת הג'ונג'ל מושלמת. | תמונה: חלום בחווה
יצירתיות שעולה על כל דמיון.יצירתיות שעולה על כל דמיון. | תמונה: חלום בחווה
ואם הזכרנו ריזורט מפנק, איך אפשר בלי לספר על החתונה בקונספט תאילנד. עם רעיון מוצלח וביצוע מדויק, התוצאה יצאה סופר מגניבה, והאירוע הופך להיות שיחת היום בימים שלאחר מכן.
הזוג בחר במסעדה אסייתית מובילה שתדאג לאוכל לאורך כל האירוע בבישול אוריינטלי. החתונה היתה הפוכה, והאווירה מסביב היתה של מעין שוק אוכל תאילנדי.
הלוקיישן הטבעי של מקום בחוה התכתב נהדר עם הפרחים המיוחדים, האביזרים הצבעוניים וחתולי המזל היפניים.

התוצאה יצאה סופר מגניבה, והאירוע הופך להיות שיחת היום בימים שלאחר מכן.התוצאה יצאה סופר מגניבה, והאירוע הופך להיות שיחת היום בימים שלאחר מכן. | תמונה: חלום בחווה

גם דיג'יי וגם מתופף להפתעה ואנרגיית שיא ברחבת הריקודים

דיג'יי אור זיו, משלב בחתונות מוזיקה מעולה יחד עם תיפוף על תופים, אטרקציה בפני עצמה: "זוגות מחפשים אותי, דיג'יי שהוא גם מתופף, שילוב מקורי שמוסיף עוד טוויסט כיפי לרחבה. בזכות השילוב הזה, אני מביא לרחבה אופי יותר חי ובועט". גם מוזיקלית וגם חזותית, התופים מוסיפים לאמירה ברחבה. מעבר לכך, גם ברמת המוזיקה עצמה, אור דואג לגרסאות ייחודיות לשירים, עם שילובים מקוריים שהוא יוצר בעצמו. והפאן הכי גדול שלו בחתונות? ליצור הפתעות בלתי צפויות בשירים, שיקפיצו את הקהל וימגנטו אותו לרחבה.
"אחד הזוגות שאני לא יכול לשכוח, הוא זוג שבנינו עבורו סלואו מפתיע באמצע החתונה. בסלואו התנגן השיר מסע של אליעד, ותיאמנו מראש עם הזוג שהשיר יתחיל באיטיות, ובדיוק כאשר יכנס הפזמון השני, נעבור לגרסת דאנס מגניבה שפותחת את המסיבה.
בכלל, הכי כיף לקחת שירים רגועים, שמתפקדים כשירי סיום לחתונה, לנגן אותם מאוחר בלילה כדי שהחברים יחשבו שזה שיר סיום, ואז להפתיע עם קצב מקפיץ שמעיר את כל הרחבה לחיים

צילום: Momentos etay&shai, Asaf Lital Shainer

לסיכום

החתונה שלכם היא ה-הזדמנות לבטא את האישיות שלכם ואת העדפותיכם הייחודיות. אם חשקה נפשכם בחתונה לא שגרתית, ותרצו להביא לאורחים שלכם משהו שהם עדיין לא ראו, לכו על זה! 
קחו רעיונות להשראה מהספקים שלנו, או הציצו בבלוג לעוד רעיונות שישדרגו את החתונה שלכם בגדול.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
מול ים | בוטיק התארגנות לכלות
מלונות בוטיק
החל מ- 1500 ₪ ואין סוף פינוקים
בוטיק החלומות להתארגנות כלה
בוטיק החלומות להתארגנות כלה
27.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת