מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

סיכום שירי החתונות הכי טרנדיים של 2023 - פלייליסט שישדרג לכם את האירוע

עוד רגע שנת 2023 תישאר כזיכרון בלבד ונחל את שנת 2024 ואיתה גם את האירועים המשמחים של השנה. אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע זו כמובן- המוזיקה ואי אפשר לסכם שנה מבלי לדבר עליה, לכן אספנו מהדיג'ייז שלנו את שירי 2023 שעשו להם את השנה החולפת, ושהם ממליצים לשלב בגזרת המוזיקה גם באירועים בשנה הבאה, להיטים לרחבה שאסור לפספס.


תקליטנים / DJ | זמן קריאה: 5 דקות
16.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
סיכום שירי החתונות הכי טרנדיים של 2023 - פלייליסט שישדרג לכם את האירוע
15
15
מהירות:
הפלייליסט ליום האירוע שלכם תלוי בגורמים רבים: איש המקצוע שתבחרו, הטעם האישי שלכם וכמובן, גם הטעם האישי של האורחים החשובים שלכם. אך יש שירים מסוימים, שיעבדו בכל מצב- ובכל שנה. יצרנו עבורכם פלייליסט של 14 שירי חתונה שעשו את השנה החולפת לדיג'ייז שלנו וישאירו בהם טעם טוב גם בשנת 2024.


שגב, ערן יוסף ועידו בי - 'ברולטה'
להיט של 3 יוצרים ישראליים, שהתפוצץ בטיקטוק והפך במהירות ללהיט ברחבה השנה. שיר שמסמל את הטרנד החזק ביותר של השנים האחרונות- להיטי טיקטוק שעוברים מן הרשת אל רחבת הריקודים.


בחירתו של DJ כפיר אברהמי:

IM GOOD (BLUE) - DAVID GUETTA
חידוש ללהיט וותיק, שעושה שמח בטירוף ברחבת הריקודים ומעלה את האווירה בכל אירוע.


בחירתו של DJ מושיקו שטרן:

ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (Asher Swissa Edit)
שיר שאמנם יצא בשנה הקודמת, אבל 'הפציץ' השנה ברחבה. אשר סוויסה (סקאזי) ניצח את ההכלאה בין טכנו ללהיט אייטיז ענק ואין כמעט חתונה בה הטראק הזה לא שומר על המבוגרים והצעירים כאחד ברחבה, אחד משירי הרחבה המוצלחים ביותר.


בחירתו של DJ מוש- אופוריה:

רונדלים- סטטיק (לירז רוסו)
שיר שהפך למבוקש במיוחד בקרב הזוגות השנה ואפילו הומצא לו ריקוד משלו אצל כל אחד. אפשר למצוא לו שלל תנועות מגניבות שיצרו עבורו גם המבוגרים וגם הצעירים.


בחירתו של DJ טל מור:

Peggy gou - (it goes like) nanana
מישהו אמר פעם, שכל מה שצריך על מנת לשמוח זה 'Na na na' ובשנת 2023 גילינו כמה שזה נכון, עם הפזמון המדבק של השיר הזה שהכי כיף לשיר. אגב, טיפ מדיג'יי טל- שימו לב בפעם הבאה שתאזינו, עד כמה הלחן בבתים מזכיר את Sexyback של ג'סטין טימברלייק.


נועה קירל - פרובוקטיבית
כמו כמעט כל להיט של נועה קירל בעולם המוזיקה, גם השיר הזה מקפיץ את הרחבה וגורם לכולם לזוז ולזמזם את המילים בהנאה רבה. השיר פרובקטיבית משמח במיוחד ויש בו קצב שאי אפשר להישאר אדיש אליו.


בחירתו של DJ פרץ גלאס:

רביד פלוטניק - כלב מי שלא אוהב אותך. 
למרות שהשיר יצא כבר בשנת 2015! כמו הרבה שירים בשנים האחרונות, בעזרת הטיקטוק הוא קיבל את הדחיפה המאוחרת שלו ובשנת 2023 הפך ללהיט חתונות לכל דבר ועניין, כשהוא מתנגן כמעט בכל חתונה, לכל קהל ברחבי הארץ. 


GALA – Freed From Desire
השנה, יותר מאי פעם, חזרו לרחבת הריקודים להיטים מפעם. הלהיט הזה הוא משנת 1996 וקיבל דחיפה חזקה בשנת 2023. הלחן, המילים וההפקה הוכיחו שגם לאחר שני עשורים השיר יכול ליצור אווירה מדהימה ברחבה והוא אחת מהבחירות המנצחות של השנה הזו.


התעוררתי עם נמר- E-Z ועומר אדם
איזי, שזו השנה שלו בהחלט, מוציא להיט מדבק במיוחד בשיתוף פעולה עם זמר השנה, שהוא זמר השנה כמעט כל הזמן בעולם האירועים- עומר אדם. התוצאה לא מפתיעה וגורמת לכל הזוגות והאורחים לזוז.


בחירתו של DJ אור זיו:

תיק קטן - נס וסטילה
הצמד נס וסטילה בלהיט ענק שהתפוצץ קודם בטיק טוק, אבל משם הדרך אל הרחבות הייתה קצרה מאוד. השיר הוא בסגנון ה״דריל״ שלא מאוד נפוץ בארץ ומביא משהו חדש ומרענן, יחד עם מילים קליטות שכבר אין אחד ברחבה שלא מכיר.


בחירתו של  DJ תומר ורד:

נס וסטילה- חרבו דרבו
שנת 2023 הייתה שנה יוצאת דופן, שמתחלקת לאירועים לפני ואחרי ה-7.10. אמנם מילות השיר לא מתאימות לחתונה, אבל מצליחות לבטא מה שזוגות שבחרו בכל זאת להינשא, מרגישים לאחר השביעי באוקטובר. גרסת הרמיקס מרימה את האנרגיות ברחבה ומאחדת את כולם.


בחירתו של  DJ תומר בן עמי:

Euphoria- Loreen
אחרי שהזמרת Loreen התפוצצה בארוויזיון, השיר שלה הושמע בלא מעט רגעי שבירת כוס. השיר מאוד מרגש ומתקשר באופן ישיר לתחושות של הזוג המתחתן לאחר שבירת הכוס בחופה. 


בחירתו של DJ עידן הלוי:

How Deep Is Your Love- Bee Gees
שיר קלאסי משנת 1979 שחזר לחיינו, ומרים ברחבה גם את הצעירים וגם את המבוגרים כאחד עם קצב מסחרר ואווירה סוחפת במיוחד.


בחירתו של DJ מעיין ברגמן:

Kaarija- Cha cha cha
השיר שהגיע למקום השני באירוויזיון, השתלט על החתונות במדינתנו הקטנה. יש בו מקסימום וייב ואנרגיה, עם אלמנטים של פאנק-רוק, שילוב שובה לב ומשמח במיוחד.


בחירתו של DJ טל דואק:

Give me everything - Pitbull ft. Ne-Yo, Afrojack & Nayer
פצצה מוזיקלית שחזרה אליינו השנה 'ביג טיים'. השיר מחבר בין המבוגרים לצעירים, מתאים גם לשלבים המוקדמים יותר של המסיבה וגם לרגעים שאחריי ותמיד, אבל תמיד, כיף להרים איתו.


בחירתם של פפריקה מוסיקה:

HUGEL, Merk & Kremont, Lirico En La Casa - Marianela
שיר שהפך לטרנדי בעולם מהטיקטוק, HUGEL פרץ חזק עם הטק האוס הספרדי בשנה האחרונה והגיע גם לרחבות בחתונות ובענק!


אז עכשיו, אחרי שסיכמנו מוזיקלית את שנת 2023, אתם מוזמנים לקחת את הלהיטים הגדולים ולתת להם עוד שנה מנצחת, או למצוא את הטרנד החדש שיכבוש את שנת 2024- אבל מה שהכי חשוב, שלא תפסיקו לרקוד ולשמוח. שנה אזרחית טובה!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

14
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
ALPHA - אלפא
תקליטנים
ALPHA - אלפא
ALPHA MUSIC
ALPHA MUSIC
55.4K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת