מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מזל טוב, את מאורסת! - הדרך לחתונה שלך ב-10 שלבים פשוטים

זהו, ההצעה מאחורייך, מאות הלייקים ברשתות החברתיות כבר סומנו והדמעות המתרגשות כבר זלגו ועכשיו הגיע הזמן להתחיל לתכנן את החתונה שלך! אבל רגע, מאיפה מתחילים ואיך בכלל מתכננים חתונה? בדיוק בשביל זה, אנחנו כאן.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
7.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מזל טוב, את מאורסת! - הדרך לחתונה שלך ב-10 שלבים פשוטים
15
15
מהירות:
מזל טוב! הגיע הרגע שלו חיכית, הצעת הנישואין! ועכשיו את סוף סוף יכולה להתחיל ולתכנן את היום המאושר בחייך. אבל רגע, מה עכשיו? מאיפה מתחילים? מה זה אומר בכלל להיות מאורסת? הכנו לך את כל המדריך למאורסת המתחילה- שיעשה לך קצת סדר בראש ויעזור לך להתחיל בתכנון החתונה המרגשת שלך.

עכשיו את סוף סוף יכולה להתחיל ולתכנן את היום המאושר בחייך.עכשיו את סוף סוף יכולה להתחיל ולתכנן את היום המאושר בחייך.

שלב מס' 1:

לנשום ולהבין מה עומד מולך:
נכון, מדובר באירוע גדול, אבל יש כל כך הרבה שעשו את זה לפנייך בהצלחה, אז אין שום סיבה שבעולם שאת לא תצליחי. קחי אוויר, תביני שאת לא לבד בזה ובסופו של דבר הכול הוא לשם ההנאה והאהבה שלכם. עכשיו את יכולה לעבור לשלב הבא.

שלב מס' 2:

דייט תכנונים עם הצד השני:
שבי עם בן הזוג שלך ונסו להבין יחד מה אתם אוהבים (תוכלו לקחת דוגמאות מאירועים שהייתם בהם, מהשראה ברשת, בלוגים בנושאי חתונה, חברים ומשפחה ששוחחתם איתם וכו') ועשו רשימה בה כל מה שתרצו בוודאות שיהיה וחשוב לכם, כל מה שלא תרצו שיהיה ומה התקציב המשוער שלכם. לאחר שתהיו בטוחים בנקודות הבסיס האלו, תוכלו להתחיל בתכנון.

דייט תכנונים עם הבן / בת הזוגדייט תכנונים עם הבן / בת הזוג

שלב מס' 3:

הבנה והכרה בבירוקרטיה וארגון נכון:
חתונה היא אירוע גדול שכולל בתוכו גם הרבה חוזים, אישורים, התחייבויות וכמות נכבדת של כסף ולכן זה הזמן להחליט האם אתם הולכים על זה לבד ולומדים תוך כדי התהליך או מחפשים מפיק/ה שיהיו לכם לעזר במהלך התכנון. אין תשובה נכונה, כל אחד וההרגשה שלו.

שלב מס' 4:

גיבוש רשימת מוזמנים:
זה הזמן לרשימות. יש דרכים רבות ליצור רשימת מוזמנים בקלות, כמו למשל לעבור על אנשי הקשר בפלאפון או על החברים ברשתות החברתיות, כך לא תפספסו אף אחד. זה הזמן גם לגשת אל ההורים והאחים ולהציב להם עובדה: מסרו לנו רשימת אורחים עד הדד ליין הבא. בנוסף, אם אתם רוצים להגביל אותם בכמות האורחים, הגדירו להם מראש. בשלב זה תוכלו להוריד אפליקציה לתכנון חתונה, כמו שקיימת כאן אצלנו באתר, שתעזור לכם לגבש את רשימת המוזמנים, למיין אותם על פי קרבה, ובהמשך גם לאשר הגעה ולסדר את השולחנות (אל תדאגו, זה עוד רחוק).

ניהול רשימת מוזמנים דרך אפליקציית ניהול רשימת מוזמנים דרך אפליקציית "wedplanner".

שלב מס' 5:

בחירת הקונספט והאולם:
יש מגוון רחב מאוד של אולמות, בטבע, בגן, במוזיאון, בבית כנסת ואפילו באמצע המדבר- אתם צריכים ללכת ולבדוק פיזית את האנרגיה, את המקום, את הצעת המחיר ואת התחושה הכללית ובסוף, לבחור את המקום והתאריך. אנו ממליצים לא להתפזר ולבקר בכ-5 אולמות ולא יותר, המבחר הוא גדול ויכול לבלבל גם את הזוג הכי החלטי. בנוסף, בחרו את קונספט החתונה - האם זו חתונת שישי צהריים או חתונה קטנה בבית כנסת או בכלל חתונת הארי פוטר? האם תרצו רב או להיעזר בשירותי צוהר או שהחבר הכי טוב שלכם יחתן אתכם? זה בידיים שלכם.

שלב מס' 6:

בחירת הספקים:
בקטגוריה הזו נכללים הדיג'יי, הצלם, השמלה, השיער-איפור ובעצם כל השירותים שלא מסופקים לכם על ידי האולם. איך בוחרים? קוראים ביקורות, שואלים חברים, משוחחים עם כמה ספקים מאותו סוג ומתרשמים ומבינים מה אתם מחפשים ובעיקר- מחפשים את הוייב הנכון והעבודה שמוצאת חן בעיניכם. ספק אחד יכול להיות מושלם לרונית ויוסי אבל גרוע לאביב וליאור, הפעילו שיקול דעת ובחרו עם הלב וההגיון יחד.

בחירת הקונספט, האולם, הספקים - כוונו לוייב טוב!בחירת הקונספט, האולם, הספקים - כוונו לוייב טוב!

שלב מס' 7:

סגירת פינות:
תשלום לאקו"ם, הדרכת כלה, אישורי משטרה בחתונות טבע, תאריך טעימות, תשלומי מקדמות לספקים- כל ענייני הבירוקרטיה אלו דברים שכדאי לסגור כמה שיותר מוקדם, כדי שיהיה לכם נעים ורגוע. צרו לעצמכם רשימה עם כל המשימות, היעזרו בחברים (בהם ניגע בסעיף הבא) ואל תפחדו לשאול שאלות ולבדוק שהכול מוכן ומתוקתק לאירוע שלכם

שלב מס' 8:

בחרו את האנשים שיהיו לצידכם ביום החשוב:
שושבינים, שושבינות, מלווים, מלוות- לא משנה איך תבחרו לקרוא להם, בסוף אלו האנשים שיהיו לצידכם ויחזיקו לכם את היד ביום המרגש והמטלטל הזה. בחרו בחוכמה במי שגורם לכם להרגיש טוב, שיודע גם לחבק וגם לאפס, שידע לארגן לכם את מסיבת הרווקים/הרווקות הכי טובה עבורכם והעיקר, שידעו להיות שם לצידכם ולהרים ולא להפיל.

בחרו את האנשים שיהיו לצידכם ביום החשוב הזה.בחרו את האנשים שיהיו לצידכם ביום החשוב הזה.

שלב מס' 9:

שליחת סייב דה דייט, הזמנות ואישורי הגעה:
שלב אחד לפני ההזמנות, דאגו שכל הקרובים והאהובים שלכם ישריינו את התאריך המיועד והמרגש. מתי שולחים סייב דה דייט? ברגע שקובעים תאריך ניתן לפרסם ברשתות החברתיות וכחודשיים לפני פרסמו שוב. כ-3 שבועות לפני החתונה שלחו את ההזמנות ולאחר מכן, יתחילו להתקבל אישורי ההגעה.

שלב מס' 10:

הכנות אחרונות:
וואו! היום הגדול כמעט הגיע! זה הזמן לוודא סגירות אחרונות אל מול הספקים, להחליט איפה ישנים יום לפני ואחרי החתונה, לבדוק שבירוקרטית הכול מסודר ולהבין שזה עוד רגע כאן וזה יהיה מדהים וכיפי ואתם מוכנים לחתונה שלכם. מכאן והלאה, רק ליהנות- זה מה שנותר. מזל טוב!

מכאן והלאה, רק ליהנות- זה מה שנותר.מכאן והלאה, רק ליהנות- זה מה שנותר.

ועכשיו, לשאלות הנפוצות והתשובות הכנות:

מי משלם על חתונה, אנחנו או ההורים?
זו לחלוטין החלטה שלכם! התשובה תלויה במצבכם הכלכלי, במצב הכלכלי של ההורים ובקשר ביניכם. יש כאלו שיתנו להורים מקום בכל ההחלטות וגם אופציה לשלם על הכול, יש כאלו שירצו לממן בעצמם את החתונה ויש כאלו שיקבלו במעטפה צ'ק שמן מההורים, כמתנה לתחילת החיים. זה תלוי זוג לחלוטין ואין תשובה נכונה.

איך יודעים מהו טווח מחירים נכון של ספקים ולא עובדים עלינו?
למזלנו, אנו חיים בעידן האינטרנט בו אפשר להשוות מחירים ולשמוע דעות על כל ספק. מוזמנים להיכנס לעמוד 'נותני השירות' שלנו, שם תמצאו ביקורות כנות וגם טווח מחירים. בנוסף, שימו לב שהמחירים משתנים על פי מיקום גיאוגרפי (קצוות המדינה זולות משמעותית מאזור המרכז), וותק של הספק במקצוע ואקסטרות שתבחרו.

עם מי הולכים לראות את האולם ולפגוש ספקים?
גם כאן, התשובה תלויה בכם. יש זוגות שמעדיפים ללכת רק שניהם, יש כאלו שיקחו חבר או שניים ויש כאלו שיקחו את ההורים. אנו ממליצים לכם לבחור באנשים שיגרמו לכם להרגיש בנוח ואתם מעריכים את הדעה שלכם, מישהו שהייתם לוקחים לסיבוב דירות לפני שאתם בוחרים מה לקנות/להשכיר או אלו שתתייעצו איתם בכללי בחייכם בהחלטות חשובות.

הפקה וניהול אירועים - מזל טוב, את מאורסת! - הדרך לחתונה שלך ב-10 שלבים פשוטים
האם חייב לדעת מהרגע הראשון את מספר המוזמנים?
התשובה היא לא. כדאי לדעת פחות או יותר, כי לא תרצו לסגור אולם שיכול להכיל רק 150 איש, ובסוף לגלות שיש לכם לפחות 400 ברשימה. נסו להבין כמה מוזמנים יש לכם במרווח טעות של 100 מוזמנים בערך. דעו כי כדאי להתחייב לאולם על המינימום האפשרי בטווח הגיוני ומקסימום, ייפתחו רזרבות.

אני אמור/ה לתכנן הכול לבד? יש לכם רעיון שיעזור לי?
אם אתם רוצים מערכת מטורפת שתעזור לכם לארגן הכול בקלות, הורידו עכשיו את אפליקציית ה-WED PLANNER, העוזר האישי שלכם לחתונה, ללא עלות! הוא יסייע לכם בכל האספקטים של האירוע ובעיקר, ירגיע אתכם. שזה מה שהכי חשוב. בהצלחה! 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
לארה אירועים - Lara Events
אולמות וגני אירועים
לארה אירועים - Lara Events
LARA - Happy Days Events
LARA - Happy Days Events
932.4K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת