מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

שושבינות קטנות: כך תדאגו היטב לשושבינות הצעירות בחתונה שלכם

אם יש לכם אחיות קטנות, אחייניות או קרובות משפחה צעירות, יכול להיות שכבר עלה בדעתכם לשלב אותן בחתונתכן כשושבינות או ילדות פרחים. אם טרם חשבתן על הרעיון, כדאי שתדעו שהשושבינות הצעירות מוסיפות המון התרגשות, טוהר וקריאות "אוווו" נרגשות מצד האורחים שלכם ולכן מומלץ שתשקלו לשלב אותן בחתונת החלומות שלכם. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
16.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
שושבינות קטנות: כך תדאגו היטב לשושבינות הצעירות בחתונה שלכם
15
15
מהירות:
לצד הרצון הטוב לתת לשושבינות הצעירות מקום של כבוד באירוע שלכם, חשוב לזכור כי מדובר בילדות ולכן הן מצריכות התייחסות מיוחדת שתעניק להן את הביטחון ואת המראה שיהפכו אותן לשושבינות נלהבות ושמחות באירוע. איך עושים את זה נכון? פנינו לשלוש ספקיות מומחות מתחום האירועים שסיפרו לנו כיצד ניתן להעניק לשושבינות הקטנות שירות ויחס שמתאים בדיוק להן. 

זרים ואביזרים

אחד הפרטים הנפוצים ביותר בקרב שושבינות צעירות הן זרי פרחים ליד וזרים לראש. בנוסף ישנן ילדות פרחים אשר מפזרות עלי כותרת לאורך השביל המוביל לחופה. מדובר בתפקידים חשובים שגורמים להתרגשות רבה בקרב השושבינות הצעירות ולא פחות מכך, בקרב ההורים שלהן והזוג בעצמו. 
שוחחנו עם יפית דהן מ"גולי - עיצוב אירועים" שסיפרה לנו על האופן בו היא עובדת מול שושבינות ושושבינים צעירים לקראת החתונה: "ראשית אני מתחילה באפיון של השושבינות והשושבינים מול הזוג שמתחתן ושואלת לגילם של השושבינות והשושבינים ומהו סגנון הטקס המתוכנן. זה עוזר לי להיערך בהתאם לקראתם.
לפעמים, כשמדובר בטקס בסגנון חתונה אמריקאית, ישנה חשיבות גדולה להתאמת הבגדים והזרים לאלו של הכלה. חשוב להבין אילו אביזרים השושבינות והשושבינים הצעירים יצטרכו, למשל סלסלאות מעוצבות עם עלי כותרת, זרים לראש, זר קטן לדש החולצה של השושבינים, זרי פרחים לשושבינות וכרית לטבעות שבדרך כלל נושא שושבין צעיר".


מה קורה ביום החתונה?
"על השושבינות והשושבינים להגיע מוקדם למקום האירוע. שם אני מבצעת התאמות מדויקות של הזרים לראש ומשוחחת באופן נעים ובגובה העיניים עם הילדים כדי להפיג חששות וביישנות במידה וקיימים. חשוב להסביר להם באופן פשוט וברור כיצד לפזר את עלי הכותרת לאורך השביל ומה עליהם לעשות. תקשורת נעימה ופשוטה גורמת להם להיפתח ולהרגיש ביטחון. 
בנוסף אני מקפידה להשאיר את כל האביזרים ליד החופה. ישנה נטייה לשכוח פריטים חשובים מתוך התרגשות ולכן חשוב להשאיר את כל הפריטים לצד החופה כדי שלא ישכחו ויהיו מסודרים ונגישים."


תסרוקות שמתאימות לילדות 

אחד הרגעים המרגשים ביותר עבור השושבינות הצעירות הוא ההתארגנות לאירוע. הן מתרגשות ללבוש שמלות יפות ומתסרוקות מיוחדות שגורמות להן להרגיש כמו נסיכות קטנות. אך מה שמשמח ומלהיב ילדות מסוימות, יכול לגרום ללחץ וקושי עבור אחרות, לכן גישה נכונה ועדינה חשובה כל כך בכל שלב ההתארגנות של השושבינות וחשוב להתאים את התסרוקות לאופי הילדה, לטעמה האישי ולגילה. מעצבת השיער והמאפרת גילי אברהם שיתפה אותנו בתהליך העבודה שלה מול שושבינות צעירות: "מתוך נסיוני הרב בעבודה עם שושבינות צעירות, אני יכולה לספר שמרבית השושבינות מעדיפות תסרוקות של שיער פזור עם קישוטי שיער, סיכות ופרחים. חשוב לזכור שהעבודה נעשית על ילדות ולכן כדאי לשמור על המראה הילדותי שלהן.
למרות ההעדפה הגורפת של מרבית השושבינות לשיער פזור ניתן לגוון ולהעניק לכל אחת מראה מיוחד ושונה באמצעות הוספת צמות, סיכות מעניינות או כתר שגורמים להן להרגיש כמו נסיכות ליום אחד. ישנן תסרוקות המשלבות תלתלים או גלים רכים באמצעות שימוש בבייביליס והוספת כתר נוצץ, אך בנוסף למראה הפזור ישנן שושבינות שמעדיפות תסרוקת אסופה בה משולבים מגוון תכשיטי שיער. התסרוקת האהובה עלי היא שיער פזור עם תלתלים עדינים וגדולים, צמה עדינה וקישוטי פרחים יפיפיים".

כיצד נכון להתנהל מול השושבינות הצעירות?
"מרבית השושבינות שמגיעות אליי הן מעל גיל 3 ולכן כבר מבינות לקראת מה הן מתכוננות ואף מתלהבות מהעניין. אך יצא לי לפגוש גם שושבינות שלא כל כך שיתפו פעולה. במקרים אלו חשוב לי לשלב אותן ולתת להן חלק פעיל בהתארגנות. אני נותנת להן להחזיק דברים ולעזור לי בפעולות מסוימות. בנוסף חשוב לי לשתף אותן בכל התהליך וליצור איתן שיחה על הדברים שהן אוהבות.
לעיתים הן מספרות לי על דמויות דיסני ונסיכות שהן אוהבות ואני משתדלת להתאים את התסרוקת לטעם שלהן ולרצונותיהן. לעיתים אני אפילו מדגימה להן את תהליך העבודה על האמא או הדודה שמלווה אותן כדי שירגישו בנוח וירצו גם. תקשורת פתוחה ונגישה מאפשרת להן להיפתח וליהנות מהתהליך".

לתפוס את הרגע עם צילומים טבעיים

למרות שכיום ילדות רבות אוהבות לעמוד מול מצלמה, כשמדובר בשושבינות צעירות שבמרבית המקרים בנות 3-9, לעיתים ישנה מבוכה או חוסר שיתוף פעולה סביב עניין הצילומים. איך בכל זאת נכון לצלם אותן לאורך האירוע ובעיקר במהלך תפקידן בחופה? שוחחנו עם הצלמת אירית מ"Irit & Leon Wedding documentary" שסיפרה לנו על אופן צילומי השושבינות הצעירות במהלך האירוע:
"מכיוון שמדובר בילדות צעירות חשוב לקחת בחשבון שהן לא תמיד במצב רוח לצילומים ולכן אין טעם לנסות לביים אותן או להעמיד אותן כדי לצלם. יש מגוון רגעים במהלך האירוע שמומלץ להתמקד בשושבינות הצעירות ולצלם אותן כמה שיותר. אחד מהרגעים האלו הוא במהלך צילומי המשפחה כאשר הן עומדות לצד בני המשפחה שלהן ומרגישות ביטחון או לצד החתן והכלה והשושבינים הנוספים".

איך נעשים הצילומים במהלך האירוע?
"אנחנו דוגלים בצילומים טבעיים - לתפוס את הרגע, וזה מה שאנחנו עושים גם בצילומי השושבינות. אנו מתעדים אותן ברגעים בהם הן רוקדות וצוחקות וכמובן במהלך הצעידה לחופה. ברגעים האלה אנו מתמקדים בהן ומקדישים להן המון צילומים.
לעיתים אנחנו מבקשים מהן לשבת על המדרגות לחופה עם שאר השושבינות והשושבינים אבל הדבר החשוב ביותר הוא לתפוס אותן ברגעים מעניינים או למשוך את תשומת הלב שלהן ברגע המתאים, שניה לפני הקליק".

אם אתם מעוניינים לשלב שושבינות או שושבינים בחתונה שלכם, יש מספר דברים שתצטרכו לדאוג להם. לשם כך היכנסו לאפליקציית WedPlanner ותוכלו לנהל בקלות, במהירות ובהצלחה את כל המשימות הרבות הכרוכות בארגון והפקת חתונת החלומות שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
0
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
קייטרינג גדי - Gadi's
קייטרינג לאירועים
קייטרינג גדי - Gadi's
"קייטרינג גדי הפכו את היום שלנו למושלם!"
81.8K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת